| Καλα τα λεμε, αλλά.... | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Καλα τα λεμε, αλλά.... Παρ 29 Απρ 2011 - 16:28 | |
| Ειδα κατι και δυστυχως ΔΕΝ φωτογραφισα.... 3πορτο Vitara το κλασικό 1600 οχι το πιο καινουργιο gran υγραεριο παρακαμπτω το γεγονός οτι στεκόμενος περι του πνευμονα μου μηριζε κατι περιεργο.. το καλυτεροτερο ομως ηταν η στιριξη της δεξαμενης ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ!!!!! οπως ειναι απο εξω η ρεζερβα, ε απο μεσα αντιστοιχα ηταν η τυπου ρεζερβας δεξαμενη Η οποια και βεβαιως ανοιγοκλεινε ΜΑΖΙ με την πορτα ΚΑΙ η κανονική ρεζερβα στην θεση της Φανταστειτε δηλ. αυτα τα 2 μεντεσεδακια + το γατζακι της κλειδαριας τι ζορι τραβανε... Και καλα να πετσικάρει η πορτα και να φρακαρει αυτο ειναι το λιγότερο το να δειαλυσει την κλειδαρια και να ανοιξει η πορτα στην πορεια??? σε καποια λακουβα σε καποια κοτρωνα... και θα αντεξουν οι μεντεσεδες αν γινει κατι τετοιο ή ( αν ειναι και γεματη η δεξαμενη ) ΘΑ ΞΗΛΩΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΟΡΤΑ ?????????????????????? και τα σωληνακια???? ΠΟΣΟ ανοιξε κλεισε θα αντεξουν???? Θα μου πεις "θα κοπει στο ΚΤΕΟ" κι αν δεν περασει ποτε???? τι να πω δεν ξερω.... τελικά καποιοι "μαστορες" ειναι τι να πω... | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Τετ 1 Ιουν 2011 - 11:31 | |
| Ανασκεβη προηγουμενου ποστ Τελικά ευτυχως ΔΕΝ ειναι στιριγμενο στην πισω πορτα.... οχι οτι εινια καλυτερα βεβαια... Απλά θα πω οτι αν και περιπου αδεια κουνοντας την ελαυρα περα δωθε το πατωμα στις μεσα βιδες πηγαινε πανω κατω 2-3 ποντους... Ουτε θελω να σκεφτομαι τι θα γινει σε offroad διαδρομη ( οπου ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι δε περναει ΤΕ ακομα και αδεια..) αυτο το "τσιγκακι" που παιζει το ρολο του πατωματος ποσο να αντεξει... Αφήνω τις φωτο να μιλησουν απο μονες τους με μια μονο παρατηρηση Καλα το τι ζηταει ο πελατης τι τον βολευει καλυτερα αλλα οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ πρεπει να βαζουν κι ενα φρενο, να λενε ενα "δεν γινεται" Η γενικη τοποθετηση απο εξω [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]κι απο μεσα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]και η απιστευτη στιριξη - ολη η δεξαμενη ειναι στον αερα και πιανεται με ντιζες και καποιες ροδελες σαντουιτσ το πατωμα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]το βλεπετε κι εσεις ή ειναι τα δικα μου ματια οτι το μεσα στηριγμα ειναι ή στραβα τοποθετημενο ή στραβωσε καποια στιγμή?? [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Για μενα αυτο το "πραμα" ειναι ξαναλεω ευθυνη του εγκαταστατη.. | |
|
| |
lefterismega
Αριθμός μηνυμάτων : 68 Ημερομηνία εγγραφής : 03/05/2011 Τόπος : loutraki
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Παρ 3 Ιουν 2011 - 1:33 | |
| κοινώς κινητή χειροβομβίδα ...
Το φαντάζεσαι σε μια σύγκρουση ???? παρανάλωμα ..... μπααααμμμμμ
μπρρρρρ ούτε θέλω να το σκέφτομαι !!!!! | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Σαβ 4 Ιουν 2011 - 8:14 | |
| Ευτυχως, και ΑΝ λεω ΑΝ οι διαταξεις ασφαλειας εχουν γινει "οπως πρεπει" δεν θα γινει - ευτυχως - τιποτα.. μη ξεχναμε οτι οι διαταξεις ασφαλειας των δεξαμενων αυτων ειναι σαφως ανωτερες αυτων της βενζινας / πετρελαιου
Πιο ευκολ και πιο προδιαγεγραμενα θα κοπει το πατωμα και θα ερθει η δεξαμενη στο κεφαλι του οδηγου. | |
|
| |
Laskoudis
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 31/10/2011 Τόπος : ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Πεμ 3 Νοε 2011 - 19:40 | |
| Είναι απαράδεκτος ο << μηχανικός >> που το έβαλε αλλά και ο ιδιοκτήτης του οχήματος | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Πεμ 3 Νοε 2011 - 21:08 | |
| "Διαφωνω" σ' ενα πραγμα. Ο ιδιοκτητης δεν οφειλει να ξερει.. Γι αυτο πληρωνει τον επαγγελματια να το κανει... Οπως πχ δεν εχεις αποψη για το αν ο χειρουργος εκανε καλα τη δουλεια του..
( μη με παρεξηγησεις δε τα λεω με υφος....)
| |
|
| |
Laskoudis
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 31/10/2011 Τόπος : ΑΘΗΝΑ
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Πεμ 3 Νοε 2011 - 23:09 | |
| - fokion έγραψε:
- "Διαφωνω" σ' ενα πραγμα.
Ο ιδιοκτητης δεν οφειλει να ξερει.. Γι αυτο πληρωνει τον επαγγελματια να το κανει... Οπως πχ δεν εχεις αποψη για το αν ο χειρουργος εκανε καλα τη δουλεια του..
( μη με παρεξηγησεις δε τα λεω με υφος....)
Φυσικά και δεν σε παρεξηγώ και δεν υπάρχει και λόγος. Θα ήθελα να σε ρωτήσω πόσους γνωρίζεις που έχουν βάλει γκάζι στα αυτοκίνητά τους? Θεωρώ πολλλούς. Ξέρεις κάποιον από αυτούς αν έβαλε το γκάζι χωρις να ρωτήσει και να το έχει ψαξει? Εγώ και άλλοι δέκα που ξέρω ρωτούσαμε 6 μήνες. Αλλα φίλε fokion το ξεπερνάω αυτό γιατί κάποιος ανεγκέφαλος τεχνικός τον κορόιδεψε. Οσοι το είδαν δεν του είπε κανείς τίποτα? αυτό μου φένεται πολύ δύσκολο. Εκει του ρίχνω ευθύνη. Το συγκεκριμένο όχημα είναι ποιο επικίνδυνο από νταλίκα που κατεβαίνει με 200 την κηφισίας χωρίς φρένα. Μπορείς να διανοηθείς σε κάποια σύγκρουση τι θα συμβεί? Δεν θα ήθελα να είμαι κόντα να το δώ. Παρ όλα αυτά πιστεύω ότι έκανες πολύ καλά που αναδυκνείεις το θέμα ώστε στο μέλον κάποιος άλλος που θα το έχει δει να είναι ποιο υποψιασμένος. Συνέχισε την καλή δουλεία που ξεκινήσατε εδώ | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Παρ 4 Νοε 2011 - 12:08 | |
| Ας μην κάνουμε τραγικά τα πράγματα...
Η συγκεκριμένη στήριξη ενέχει κινδύνους μόνο για τα κεφάλια των επιβαινόντων στο Vitara. Αν σπάσουν οι βάσεις, αλλίμονό τους απο το βάρος της δεξαμενής LPG!
Απο εκεί και πέρα πρέπει να γνωρίζετε ότι: 1. Οι δεξαμενές LPG είναι κατασκευασμένες απο χάλυβα 5 χιλιοστών και αντέχουν σε σύγρουση πολύ περισσότερο απο τη λαμαρίνα του αυτοκινήτου ή ακόμη και του φορτηγού που μπορεί να πέσει πάνω τους. 2. Οι δεξαμενές LPG είναι αυτοσφραγιζόμενες, όπως τα ντεπόζιτα των μαχητικών αεροσκαφών. Αν το σύστημά τους διαγνώσει οποιαδήποτε διαρροή στο κύκλωμα ΚΛΕΙΝΟΥΝ και δεν επιτρέπουν διαφυγή υγραερίου.
Οπότε δεν είναι κίνδυνος για τους γύρω. Τουλάχιστον όχι μεγαλύτερος απο ένα ντεπόζιτο βενζίνης που είναι απο λαμαρίναμ τις περισσότερες φορές τοποθετημένο στην άκρη του αμαξώματος και αν το αυτοκινητο μείνει τουμπαρισμένο αρχίζει να τρέχει βενζίνη από την "αναπνοή" του... | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Παρ 4 Νοε 2011 - 14:45 | |
| Γιαννη εχεις δικιο
Το κακο ειναι οτι εχεις δικιο ΑΝ ο εγκαταστατης εχει κανει καλα την υπολοιπη δουλεια. αλλα αν εχεις δει αυτη την τοποθετηση δεξαμενης τι φανταζεσαι για τα υπολοιπα??? Κι ολα αυτα για 2 κομματια λαμαρινας πανω και κατω απο το πατωμα ( Ρωτησα και εμαθα πως θα ηταν η σωστη εγκατασταση με αυτο τον τροπο)
Προσωπικά δε μου δινει εμπιστοσυνη... οτι και καπου αλλου δεν εχει κανει .... ταρζανια. πολλοι επεισεις για να κερδισουν καποια λιτρα ακομα χωρητικότητα ΑΦΑΙΡΟΥΝ τις διαταξεις ασφαλειας που δεν επιτρεπουν την πληρωση της δεξαμενης πανω απο 85 ( νομιζω) τοις εκατο...
Θαναση υπαρχει και μια αλλη παραμετρος. Οτι Ενγνωση του το εκανε ετσιδιαλεγοντας οχι εναν επαγγελματια τεχνικό αλλα εναν "οτι ναναι" με ΜΟΝΟ κριτιριο την τιμη.. Αν ρωταγε γυρω γυρω κι ολοι του ελεγαν ( πες ) 1.000 ευρω και αυτος του ειπε 800.....
Τελος παντων οπως ειπες σκοπός ηταν να δειξω ενα προβλημα.. γιατι η μειωση του κοστους κανοντας γαργαρα τετοιες "λεπτομερειες"ειναι καταστροφική.
Μια και το ανεφερες η γνωμη μου ειναι οτι αν και οποτε βαλω υγραεριο ΠΡΩΤΑ θα βρω ενα ΙΔΙΟ μα ΟΛΟΙΔΙΟ αυτοκινητο με το δικό μου, θα ενημερωθω απο τον ιδιοκτητη του για τυχόν προβληματα στα ( που θα πρεπει να εχει κανει και ) πολλά χλμ και αν μεινω ικανοποιημενος απο τις απαντησεις θα βαλω ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΒΙΔΑΣ συστημα κι ας ειναι και... 1ης γενιας που λεει ο λογος, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩς ΜΑΣΤΟΡΑ κι ας ειναι και στη.... Ρουμελη
Γιατι πραγματικά αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ολα τα συστηματα ΔΕΝ ταιριαζουν σε ολους τους κινητηρες.. | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Παρ 4 Νοε 2011 - 15:18 | |
| Η επέμβαση στο σύστημα φραγής της ροής, απο όσο γνωρίζω, είναι αδύνατη...
Ότι λοιπόν και αν έχει κάνει ο μηχανικός απο εκεί και πέρα, αν αρχίσει να χάνει καύσιμο, η δεξαμενή "κλειδώνει".
Μιλάμε πάντα για συστήματα και δεξαμενές με έγκριση τύπου.... | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Παρ 4 Νοε 2011 - 17:10 | |
| Παμπολοι στο 4τφορουμ στο θεμα της υγραεριοκινησης εχουν παραδεχτει οτι εχουν γαργαλησει τις δεξαμενες τους και πχ 45αρα χωραει 43 λιτρα.... ( κατ' επαναληψη οποτε δεν τους κλεβει ο βενζινας)
Για να μη μιληγσω για τρυπηματα ΧΩΡΙΣ να βγει η εισαγωγή κι ολα τα γρεζια μεσα στον κυλινδρο να μη μιλησω για ασχετες ρυθμισεις στο βωμό το υ "καταναλωση ιδια με βενζινα" και μετα απο λιγο απωρουν γιατι εχει λιωσει το συμπαν
Τελος παντων... οπως σε ολα "σημασια εχει ο μαστορας" Και δευτερα υλικά μπορει να τα κανει να δουλευουν σωστα, αλλα και πρωτης ποιοτητας ο ασχετος να τα κανει μανταρα..
| |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Κυρ 18 Αυγ 2013 - 22:42 | |
| | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Καλα τα λεμε, αλλά.... Τρι 8 Ιουλ 2014 - 11:30 | |
| | |
|
| |
| Καλα τα λεμε, αλλά.... | |
|