ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Σαβ 30 Μαρ 2013 - 22:12

.
Δήμητρα

σταμάτα σε παρακαλώ να αμφισβητείς τα προφανή!!! Δεν οδηγεί πουθενά και απλά ανακυκλώνει μία ατέρμονη συζήτηση που ισχυρίζεσαι πως θέλεις να σταματήσει. Αν δεν το ξέρεις, οι χρόνοι που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες απο μία ψηφιακή μηχανή είναι καταγεγραμμένοι στο αρχείο τους, οπότε μπορείς όποτε θέλεις να τους επιβεβαιώσεις. Δεν είναι ισχυρισμοί, είναι στοιχεία.

11. Δε διαβάζεις το περιοδικό άρα δεν ξέρεις αν και πόσο έκραξα το Μελέτη! Σε πληροφόρησαν - παραπληροφόρησαν - γι' αυτό. Πώς σε αυτή την περίπτωση εκφράζεις γνώμη χώρις να έχεις ιδίαν άποψη, ενω σε άλλες δηλώνεις ότι δε μπορείς να το κάνεις; Θα το χαρακτήριζα σαν μηδενική αντικειμενικότητα...

13. Δε με ενδιαφέρει ποσώς η σχέση σου με τους οργανωτές. Μόνο η γνώμη σου για τους αγώνες και εδώ θα σου πω ότι ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ από τη στιγμή που εκφράζεται δημόσια.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Σαβ 30 Μαρ 2013 - 22:39

Το ξαναπαμε, αν μπορεσω να ανεβασω το βιντεο (κ ξερεις οτι δεν ειναι μονο πρακτικο το θεμα) απο το σημειο θα δεις γιατι γραφω αυτα που γραφω......

11.Την αντικειμενικοτητα μου την ξερουνε-ξερετε ολοι σας.
Ειδα το αρθρο σου για την κριτικη του evia rally.
Βλεπω πως εκφραζεσαι οπου γραφεις θεματα γι αυτο.
Και βλεπω οπως κ ολοι οτι του χαιδευεις τ'αυτια την στιγμη που στηνεις αλλους στον τοιχο για μικροτερα παραπτωματα!

13.Εχεις κανενα λογο να πιστευεις οτι δεν ειναι????
Η μηπως πιστευεις οτι λεω, η δεν λεω πραγματα για να χαρην συγκεκριμενων ατομων??????
Λεω μονο αυτο που πιστευω!!

Την δικια σου αποψη για τα θεματα αυτα την διαβασαμε/ειδαμε.
Την δικια μου επισης.
Ο Ισιδωρος που ξερουμε οτι δεν ειναι φαν του ιντερνετ, εγραψε τα πρωτα δυο μυνηματα του στο θεμα αυτο κ ειπε την αποψη του!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 36 ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΟΨΗ Η ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΤΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ Κ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ 7ΧΡΟΝΟΥ???????????????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Σαβ 30 Μαρ 2013 - 23:04

.
Αν μπορείς να το βάλεις, βάλτο... αλλιώς άσε τις εικασίες. Και βέβαια φρόντισε να είναι τη στιγμή που περνάει η συγκεκριμένη ομάδα για να συγκρίνουμε όμοιες καταστάσεις.

11. Με δλέβς τώρα!!! Σας έκλεψε 200.000 ευρω που έπρεπε να πάρετε σαν παροχές και εσύ του κάνεις το συνήγορο!!! Αν το είχε κάνει ο Μελέτης - ασε εμένα που θα με είχατε κρεμάσει - τι θα του είχατε κάνει; Η Off Road Team, ή καλύτερα το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, πήρε για το συγκεκριμένο αγώνα του 2012, 200.000 ευρώ επιχορήγηση από την Ε.Ε. Τα είδες πουθενά ή πήγαν στις τσέπες κάποιων επιτήδειων;

13. Δεν είναι... στα Καλάβρυτα ήσασταν όλοι πυρ και μανία με τον αγώνα, τη σχεδίαση και άλλα και μετά ούτε γάτα ούτε ζημιά. Ήμουν εκεί και μιλήσαμε...

Άλλο η άποψη, άλλο η τεκμηρίωση... Αν βρουν τα αποτυπώματά σου πάνω στο όπλο του εγκλήματος, δεν έχει θέση καμία άποψη... Άποψη μπορεί να υπάρχει επί ενδείξεων, όχι επί αποδείξεων...

Για τους αγωνιζόμενους δεν είμαι εγώ υπεύθυνος να απαντήσω. Η συζήτηση είναι ανοιχτή, μπορούν να συμμετάσχουν...

ΥΓ4. Μου κάνεις μία χάρη να ρωτήσεις το Πειθαρχικό της ΟΜΑΕ ποιά θα ήταν η ποινή αν είχε γίνει αναφορά για τον 7χρονο, για να καταλάβουμε όλοι γιατί μιλάμε;

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Σαβ 30 Μαρ 2013 - 23:29

11. Ποιος μας εκλεψε τα λεφτα????
Να τα φερει πισω γιατι μου λειπουνε κατι ψιλα να τελειωσω την κουζινα στο σπιτι!!!!
Μην μιλας για λεφτα τετοιες πονεμενες εποχες λεμεεεεεεε.......

13.Στα Καλαβρυτα?? Ησασταν σημαινει κι εγω μαζι με τους αλλους!
Τι ειχε γινει με τα Καλαβρυτα για θυμισε μου....

ΥΓ4. Ποιο πιθαρχικο σε ποιον αναφορα ως προς τι η αναφορα σε ποιον να επιβληθει ποινη?????
Κανεις ενα λαθος εδω στο συλλογισμο σου.
Δεν ισχυριστηκα ποτε οτι ο μικρος δεν κραταγε το κοντρολ του εργατη, η οτι ο μικρος δεν ξετυλιγε τον εργατη υπο τις οδηγιες κ την επιβλεψη του πατερα του η του φιλου του πατερα του, το σημειο δλδ που τραβηξες την φωτογραφια!!!
Ισχυριζομαι κ το λεω ακομα (γιατι πραγματικα εξακολουθω να το πιστευω) οτι δεν χειριζοταν τον εργατη την στιγμη που το πληρωμα αγωνιζοτανε (που ειναι κ το θεμα που ενεχει ευθυνες για οποιοδηποτε αλλον γιατι στο τι κανουνε στο πατερας γιος ειναι δικος τους λογαριασμος!!!!

------------
Σου ειπα οτι θα διαβασω το αρθρο κ θα στο σχολιασω!
Το εκανα.
Πραγματικα νομιζα οτι περι αλλου προκειτε......
Δυο πραγματα θα πω:
Οι φωτο κ οι λεζαντες ειναι ακραιες κ στοχευουνε μονο στο να ριξεις χολη εναντιων συγκεκριμενων ανθρωπων.
Δυστυχως κ ακομα δεν το εχεις καταλαβει, οτι μεσα απο τις μισες προσβαλλεται το αθλημα γενικα!
Δευτερον μεγαλη αξια δινεις στην επιτροπη κ νομιζω οτι τους υπερεκτιμας αν νομιζεις οτι οι αρμοδιοτητες τους φτανουνε μεχρι εκει!!!
Αν σε ενοχλουν αυτα που γραφεις, τοτε ψαξε να βρεις πραγματικα ποιος φταιει κ γιατι.
Η απαντηση ειναι ποιο απλη απ οσο νομιζεις!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Σαβ 30 Μαρ 2013 - 23:45

.
11. Κάνεις πλάκα ε; Δε συμφέρει η συζήτηση ε;

13. Στον τερματισμό του αγώνα του 2012 στην πρώτη καφετέρια στον πεζόδρομο βρίζατε όλοι γιατί σας έφεραν 500 χιλιόμετρα για να κάνετε 80 χιλιόμετρα ειδικής, τόσα έξοδα τσάμπα, τι διαδρομή ήταν αυτή κλπ. Και μετά ούτε γάτα ούτε ζημιά, όλα καλώς καμωμένα.

Οι πράξεις προσβάλουν το άθλημα, όχι οι φωτογραφίες που τις καταγράφουν. ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ... και οι πράξεις των συγκεκριμένων ανθρώπων είναι ειδεχθείς και κατευθυνόμενες.

Αν πιστεύεις ότι δεν έχουν αρμοδιότητες, μάλλον δεν έχεις επαφή με το χώρο. Οι αρμοδιότητές τους, απο τη στιγμή ιδίως που η ΕΘΕΑ δεν έχει ιδέα για το 4Χ4, είναι απόλυτες.

Τώρα αν τα λεγόμενά μου θίγουν κάπιους ανθρώπους που αγαπάς, συγγνώμη αλλά δε με ενδιαφέρει.

Χολή; Να σου θυμίσω ότι το άρθρο γράφτηκε ΜΕΤΑ την αλλαγή ημερομηνίας και την παραπομπή μου. Ποιός άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου; Συ είπας περί αυτών και των συνεπειών τους... Τους άνοιξαν, έχουν λερωμένες τις φωλιές τους, γιατί θα πρέπει να συνεχίσω να τους καλύπτω; Αν έκαναν καλό στους αγώνες, ίσως να το έκανα. Τώρα που κάνουν κακό - βλέπε Έβρος και αδιαφορία - δεν έχω κανένα λόγο.

Και συνεχίζεις να παραμένεις στις 60 λέξεις!!! Το υπόλοιπο 97% δε βλέπω να το σχολιάζεις...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Κυρ 31 Μαρ 2013 - 0:09

11. Εμενα να συμφαιρει μωρε? Κατηγορεις εναν ανθρωπο η περισσοτερους οτι εφαγε/εφαγαν 200.000 ευρω.
Ε στειλτους στο δικαιστηριο για υπεξαιρεση καταχρηση η οτι αλλο νομιζεις.
Εγω δεν εχω ουτε εικονα, ουτε αποψη επι του συγκεκριμενου κ φυσικα ουτε διαθεση να συζητησω κατι που δεν με αγγιζει εκτος κι αν νομιζεις οτι εχω φαει κι εγω απο αυτα με πληρωνουνε η με πληρωσανε η θα επρεπε να με πληρωσουνε ποτε για το οτιδηποτε......

13.ΕΓΩ δεν ειπα ΠΟΤΕ κατι τετοιο!
Αν τα ακουσες απο καποιον βρες τα μαζι του....

Στις φωτογραφιες του αρθρου σου δλδ προσβαλλουν οι πραξεις του dista του Μανωλη κ του Μηλα???
Αυτο συζηταμε??????
Αν συζηταμε αυτο να δεις ποσες φωτο θα βγαλω εγω για πολλα θεματα να προσβαλλω οποιον (δεν) γουσταρω .......

Αστο αυτο..... αν οι αρμοδιοτητες τους ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ηταν αυτες που νομιζεις τα πραγματα θα ηταν αλλιως.... καλυτερα για πολλους χειροτερα γι αλλους.
Συμβουλευτικη Επιτροπη ειναι στην τελικη οχι Εκτελεστικο Οργανο ουτε κεντρο ληψης αποφασεων στην περιπτωση που δεν το ξερεις!!!!!!!!!!!

"Αγαπαω" κατ'εμε ειναι μεγαλη κουβεντα. Προσωποποιημενη σε δυο ανθρωπους αγαπαω ΜΟΝΟ την μανα μου κ τον πατερα μου.
Προσεχε λοιπον τι μου λες.....
Δικηγορος δεν ειμαι κανενος (περαν του διαβολου κ του εαυτου μου) οι αλλοι να υπερασπιστουν μονοι τους τον εαυτο τους απο τις κατηγοριες σου!!! Εγω εκφραζω μονο την γνωμη μου!!

Παράθεση :
Και συνεχίζεις να παραμένεις στις 60 λέξεις!!! Το υπόλοιπο 97% δε βλέπω να το σχολιάζεις...
Σου ειπα.
Ειναι στοχοποιημενο σε συγκεκριμενους ανθρωπους με τους οποιους εχεις προσωπικα κ βρηκες να τους τα χωσεις μεσα απο σκορπιες φωτο κ κατηγοριες για τις οποιες δεν εχουνε αρμοδιοτητες!!
Διαβασε παραπανω τι σου γραφω!!
Συμβουλευτικη επιτροπη ειναι!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Κυρ 31 Μαρ 2013 - 0:22

.
11. Υπάρχουν επίσημα κρατικά έγγραφα γι΄αυτό. Έχουν δημοσιευτεί στο περιοδικό, σε άρθρο που μάλλον δε διάβασες. Επιλεκτικά; Δεν ξέρω...

13. ΟΚ! Παρακούω μάλλον... Όπως ακριβώς δεν είδα καλά το συρματόσχοινο και ποιός χειριζόταν τον εργάτη. Έλεος!!!

Αν είναι συμβουλευτική επιτροπή πώς δικαιολογείς αυτό;
"Η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα του Ιχνηλάτη, 24 Ώρες, αλλάζει για τις 30/11-1/12/2013
λόγω της εκ παραδρομής μη ενημέρωσης της Επιτροπής 4Χ4 για την προφορική έγκριση, της παραπάνω ημερομηνίας, από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ προς τον Οργανωτή του αγώνα."

Η Επιτροπή 4Χ4 αποφάσισε και εξέδωσε το πρόγραμμα χωρίς να γνωρίζει την - ανύπαρκτη - δέσμευση της ΕΘΕΑ. Το πρόγραμμα εξεδώθηκε από την Επιτροπή 4Χ4 χωρίς να γνωρίζει τί είχε πει η ΕΘΕΑ. Όχι από την ΕΘΕΑ μετά από πρόταση της Επιτροπής 4Χ4 στην οποία θα διορθωνόταν η παραδρομή. Άσε λοιπόν...

Λόγω της στενομυαλιάς που βλέπεις κάποια πράγματα και του κολλήματος να υποστηρίξεις κάποιους που θίγει το άρθρο ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΜΕΝΑ, με κατηγορείς για προκατελημένο. Ενώ όσοι με πολεμούν, άδικα όπως δέχτηκες, τόσα χρόνια είναι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ.

Συγγνώμη αλλά σταματάω εδώ τη συζήτηση. Δε βλέπω λόγο να τη συνεχίσουμε αφού δε δέχεσαι τα στοιχεία και θες να τα προσαρμόσεις στις αβάσιμες εικασίες που σου μεταφέρουν.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Κυρ 31 Μαρ 2013 - 0:44

11.Σου ειπα το περιοδικο δεν το διαβαζω. Μου στελνουνε μερικες φορες η με ενημερωνουνε φιλοι αν δουνε οτι παιζει κατι που πρεπει να το ξερω η με αφορα. Δεν ειναι θεμα επιλεκτικου η οχι.
Αν παλι υπαρχουνε δημοσια εγγραφα οπως ισχυριζεσαι που να αποδικνυουν οτι καποιος/καποιοι εφαγε/αν 200.000 σου ειπα οτι το κατηγορητηριο ειναι βαρυ κ στις μερες μας με λεφτα δεν παιζουμε....... Γι αυτο υπαρχουνε τα δικαστηρια.

13. Ασε τα συρματοσχοινα κ τους εργατες, γιατι τωρα βαζεις λογια στο στομα μου που δεν εχω πει ΠΟΤΕ.
Αν τα ειπανε αλλοι πανω στο τραπεζι δεν σημαινει οτι ειναι κ δικες μου αποψεις ουτε οτι τις συμμεριζομαι.
Σε αυτο οσο αναφορα εμενα ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ!

Εγω ξερω οτι η επιτροπη εχει συμβουλευτικο χαρακτηρα κ δεν λαμβανει αποφασεις.
Αν εσυ ξερεις αλλα, η θελεις να ισχυριστεις αλλα, μαλλον τους υπερεκτιμας στο ειπα κ πριν!!

Τι θιγει το αρθρο κ τι οχι, σορρυ αλλα το διαβασα πριν λιγο...... ειχα μια λαθος εντυπωση οτι ειναι αρθρο επι των θεματων "ασφαλειας αγωνα" γενικα κ οχι οτι θελεις να κατηγορησεις συγκεκριμενα ατομα!!
Σου ειπα επισης οτι απο την φωτο που ξεκινησε το θεμα μας, ΑΝ ειναι ετσι οπως το παρουσιαζεις, εχουνε ευθυνες ΚΑΙ πολλοι αλλοι.
ΚΑΙ σημαινει: αυτοι που υπονοεις (λιγοτερο) κ αλλοι(περισσοτερο) !!!!
Στο θεμα οτι σε πολεμουν οταν αναφερομαστε σε στοιχεια, οχι σου ειπα μου ειπες κ διαφορα αλλα πχ οπως αυτο της ημερομηνιας ΑΝ οπως λες υπαρχουνε τα αντιστοιχα εγγραφα, δεν θα δικαιολογησω κανεναν!

Κοιτα το chat μας στο οποιο ειχαμε την παρεμβολη του Ιγνατιου κ του Ιαν το πρωι, νομιζα οτι ειναι ποιο συγκεκριμενο.
Τωρα βλεπω, οτι το μονο θεμα ειναι να την πεσουμε σε συγκεκριμενα ατομα κατα των οποιων βαλλεται κ ολο το αρθρο που τους αφιερωσες.......
Θεωρω λογικο επι του συγκεκριμενου να τα βρεις με αυτα τα ατομα καθ οτι εγω ουτε δικηγορος τους ειμαι ουτε εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος!!!!

Αν παλι θες να συζητησουμε κατι γενικοτερο στο θεμα των αγωνων που να αφορα ΚΑΙ εμενα, δεν εχω προβλημα να κανω κουβεντα κ το ξερεις!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Κυρ 31 Μαρ 2013 - 14:56

.
mitsos έγραψε:
11.Σου ειπα το περιοδικο δεν το διαβαζω. Μου στελνουνε μερικες φορες η με ενημερωνουνε φιλοι αν δουνε οτι παιζει κατι που πρεπει να το ξερω η με αφορα. Δεν ειναι θεμα επιλεκτικου η οχι.

Όπως σου είπα δεν συνεχίζω τη συζήτηση. Απλά σημειώνω το "με ενημερώνουμε", που επιβεβαιώνει ότι δεν έχεις ιδία άποψη, σε κατευθύνουν και εκφράζεσαι στενόμυαλα. Τίποτε άλλο.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Κυρ 31 Μαρ 2013 - 22:16

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.

Όπως σου είπα δεν συνεχίζω τη συζήτηση. Απλά σημειώνω το "με ενημερώνουμε", που επιβεβαιώνει ότι δεν έχεις ιδία άποψη, σε κατευθύνουν και εκφράζεσαι στενόμυαλα. Τίποτε άλλο.

._

Ρε συ Γιαννη, δεν μπορει να μην καταλαβαινεις τι γραφω ελεος δλδ!!
Επειδη ενας φιλος ειπε "δες τι γραφουνε εκει" κ εστειλε ενα λινκ (= με ενημερωνουνε) σημαινει οτι δεν εχω ιδια αποψη??
Η για να σχολιασω μια φωτογραφια κ την λεζαντα που την συνοδευει πρεπει να διαβασω ολο το τευχος???
Η για να δω αν τασσεσαι υπερ η κατα ενος αγωνα/οργανωτη, πρεπει να διαβαζω το περιοδικο σου ολη τη χρονια?!
Ιδια αποψη εχει ενα ατομο οταν βρισκοτανε εκει.
Δεν μεταφερω αποψεις αλλων!
Δεν συνηθιζω να σχολιαζω πραγματα τα οποια δεν εχω ζησει κ δεν με αφορουν (ασχετα αν σου αρεσει η οχι!)
Το εκφραζεσαι στενομυαλα το λες επειδη δεν συμφωνω με τις αποψεις σου.
Ε τι να κανουμε, δεν συμφωνουν ολοι με ολους, το αντιθετο θα ηταν το περιεργο!!

Οσο για το σε κατευθυνουν, ειναι απλα η παγια τακτικη σου να το χρεωνεις σε οποιον αντιτιθεται στις αποψεις σου!!
Αν νομιζεις οτι οσοι διαφωνουν μαζι σου υποκεινουνται κ κατευθυνονται τι να σου πω......

Αν δεν θες να συνεχισεις την συζητηση δικαιωμα σου, ομως δεν εχεις κανενα δικαιωμα να χρεωνεις κ να αναφερεις χαρακτηρισμους σε συνομιλητη σου οταν ειναι εντελως αβασιμοι ποσο μαλλον προσβλητικοι!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 12:22

.
Δε μπορείς να εκφράζεις άποψη αν δεν έχεις διαβάσει τα δύο άρθρα που αναφέρονται σε δύο αγώνες!!!
Δε μπορείς να εκφράζεις άποψη όταν δε λαμβάνεις υπ' όψη και τις δύο πλευρές.
Δε μπορείς να εκφράζεις άποψη όταν δεν δέχεσαι αδιάσειστα στοιχεία και τα κατατάσσεις στους "ισχυρισμούς", χωρίς να αντιπαραθέτεις κάτι άλλο.

Αντιτίθεμαι σημαίνει ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΩ όχι ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ αναπόδεικτα. Περιμένω αποδείξεις...

Και εμένα με ενόχλησαν ΑΠΕΙΡΑ το "ισχυρίζεσαι", το 'απομονώνεις" και το "στοχοποιείς" που ανέφερες πολλές φορές με την έννοια του "κρύβεις την αλήθεια", κάτι που σου ΑΠΕΔΕΙΞΑ ότι δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά συνέχισες να τα λες.

Μιλάς για μία κατηγορία στους αγώνες αντοχής. Δύο άνθρωποι το ζητούν αυτό, εσύ και ο Doc.

1. Σε όλον τον κόσμο υπάρχουν δύο κατηγορίες στους αντίστοιχους αγώνες: μία με φτιαγμένα και μία με λιγότερο φτιαγμένα αυτοκίνητα. Πουθενά με βάση τον κυβισμό όπως, λανθασμένα, κάνει ο Δημήτρης και όπως αποδεικνύεται δεν έχει βάση μιά και κάποια μικρά είναι ταχύτερα από τα μεγάλα και κάποια μεγάλα ταχύτερα από άλλα μικρά. Μόνος στόχος είναι να δίνουμε περισσότερα κύπελλα και να κάνουμε περισσότερους να μη μιλάνε, όπως και η αποδοχή σαν τερματισάντων ΟΛΩΝ, έφτασαν δεν έφτασαν στον τερματισμό, έκαναν δεν έκαναν το 75% του αγώνα τουλάχιστον.

2. Θα πάμε την Ζ1 στα 40 μωτ ή τη Ζ2 - χωρίς συστήματα ασφαλείας - στα 50 μωτ; Και αν πάμε στην πρώτη περίπτωση, τί θα πεις στους δύο φίλους σου που ξόδεψαν αρκετά χρήματα για να φτιάξουν-αγοράσουν αυτοκίνητα Ζ1 πρόσφατα; Στους υπόλοιπους που τα εξέλιξαν το 2012; Για τη δεύτερη περίπτωση πιστεύω πως καταλαβαίνεις το ρίσκο μόνη σου.

3. Τί θα γίνει με τις ξένες συμμετοχές στους αγώνες μας; Ήδη διαμαρτύρονται με τα 50 μωτ. Να τους κατεβάσουμε στα 40 μωτ; Τότε θα πάψουμε να βλέπουμε συμμετοχές σαν αυτές που θα μας κάνουν περήφανους σε ένα μήνα στη Ναύπακτο. Να κλειστούμε και πάλι στο καβούκι μας; Τους διώξαμε από τον Έβρο και ο Έβρος τελείωσε. Να τους διώξουμε και από τους άλλους αγώνες;

Δεν εξετάζεις όλες τις περιπτώσεις, να βρεις τα υπέρ και τα κατά, να τα κρίνεις, να στοιχειοθετήσεις άποψη και να την εκφράσεις. Απλά εξετάζεις αποσπασματικά, επιφανειακά και εκφράζεις άποψη, θεωρώντας τις υπόλοιπες ισχυρισμούς... Δες πρώτα ποιό ήταν, είναι και θα είναι το αποτέλεσμα των προτάσεών σου, ποιές λύσεις επιβίωσαν μέσα στο χρόνο, τί εφαρμόζεται διεθνώς και μετά κρίνε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και όχι με βάση τί σε συμφέρει. Αυτό που συμφέρει όλους είναι να πάνε μπροστά και όχι πίσω οι αγώνες. Και το μπροστά είναι περισσότερες, καλύτερες συμμετοχές, περισσότερη ασφάλεια, περισσότερη προβολή, καλύτεροι αγώνες. Δυστυχώς αυτά που υποστηρίζεις οδηγούν στον αντίθετο δρόμο...

Αν δεχτώ ότι ισχυρίζομαι, απομονώνω και στοχοποιώ, τουλάχιστον το κάνω επίσημα, φανερά και ανοιχτά. Δεν το κάνω ούτε στους διαδρόμους των επιτροπών, ούτε σε πηγαδάκια αγωνιζομένων, ούτε σε μυστικές συνεδριάσεις στελεχών, όπως άλλοι. Που φάνηκε αυτό; Σε ποιά άλλη χώρα, ποιά άλλη επιτροπή θα μετακινούσε έναν πρωταθληματικό αγώνα 50 συμμετοχών, τον μεγαλύτερο σε προβολή και συμμετοχές αγώνα της χώρας, επειδή έπεφτε κοντά σε έναν ενός εσωτερικού κυπέλλου, με 20 το πολύ συμμετοχές; Εδώ έγινε και δεν έγινε τυχαία. Και έγινε με αστείες δικαιολογίες, διαφορετικές από κάθε ένα από τα μέλη της επιτροπής. Σε όσους το έλεγα μου έλεγαν "αποκλείεται να γίνει" και όμως έγινε και μη οι φίλοι που υποστήριξαν τον 24ωρο θα είχαμε ένα αρνητικό παγκόσμιο δεδικασμένο. Και επειδή έχασαν λόγω των φίλων αυτών, με παρέπεμψαν για να μου δείξουν ποιός έχει το πάνω χέρι...

Τί άλλο να πω; Απλά βάλτα όλα αυτά σε ΜΙΑ κατσαρόλα και μετά βγάλε συμπέρασμα. Μαζί με την παραλίγο αναβολή του 24ωρου το 2010 και όλα όσα έχουν γίνει και ειπωθεί εναντίον του τα τελευταία χρόνια. Και τα έχουν κάνει αυτοί που θεωρείς ότι "στοχοποιώ" σήμερα... Αυτοί τί κάνουν ΤΟΣΑ χρόνια; O dista ψηφίζει να μη γίνει ο αγώνας, ο Αποστολίδης να μη γίνει επειδή είναι επικίνδυνος - 11 χρόνια δεν έχει ανοίξει ΜΙΑ μύτη, ο Μανώλης τον κρίνει άσχημα στην έκθεσή του επειδή είχε ΣΕΔ κάθε 27 και όχι κάθε 25 χλμ., κάποιος κατηγορεί τον Μελέτη - αλυτάρχης - ότι δεν ήταν στη θέση του, ενώ ήταν στο bivouac στην Κόρινθο και άλλα τόσα. Έχεις ακούσει τέτοια γεγονότα, τέτοιες απαιτήσεις σε άλλους αγώνες;

Θα έπρεπε να είμαι στα πηγαδάκια και να κλαίγομαι συνέχεια για να τα υπολογίσεις; Δεν το έκανα ποτέ, δεν πρόκειται να το κάνω στα 47 μου. Κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ, απαιτώ να αξιολογούμαι από αυτή και όχι από το κατά πόσο είμαι το τσιράκι κάποιου ή έχω για τσιράκι και πληρώνω κάποιον. Μέχρι στιγμής ο 24ωρος είναι ο καλύτερος αγώνας του είδους στην Ελλάδα και με βάση αυτό απαιτώ να κρίνομαι, να κρίνεται η δουλειά μου. Όσο δε γίνεται αυτό, όσοι προσπαθούν να υποβιβάσουν τη δουλειά μου και να υποβαθμίσουν το κύρος του αγώνα θα είναι φύση και θέση αντίπαλοί μου.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 15:04

Eνα μερος της κουβεντας αυτης το θεωρω οτι αξιζει να το συνεχισουμε.
Ξαναλεω οτι παραθετω δικες μου προσωπικες αποψεις:

Περιεργο να μου χρεωνεις πραγματα που δεν εχω πει ποτε, εκτος κι αν το συμπαιραινεις απο το οτι ειπα "δεν βρισκω λογο να συνεχισει να υπαρχει Πρωταθλημα Ζ1 απο την στιγμη που δεν υπαρχουνε αμαξια να το στηριζουνε" !!

1.Ποτε δεν ειπα το μια ενιαια κατηγορια!
Αν θες την δικη μου αποψη, overall των αγωνων αντοχης, πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχουνε κατηγοριες, αλλα η πραγματικη διαφορα αναμεσα στα οχηματα ειναι η διαμετρος του ελαστικου. Φυσικα θα υπαρχουνε εξαιρεσεις αλλα η κυρια διαφοροποιηση ειναι αυτη. Αν θες να το αναλυσουμε περεταιρω, ειναι αλλη κουβεντα.

2. Επενδυσαν χρηματα δυο ατομα. Οκ το δεχομαι. Αλλα με δυο ατομα πρωταθλημα δεν γινεται.

3.Μην με μπλεκεις με trophy κλπ εκει η κουβεντα θα ειναι ποιο πολυπλοκη.
Αν υπαρχουνε αγωνες σε ενιαιο θεσμο που να εχουνε αριθμο αυτοκινητων που να στηριζει αλλες κατηγοριες σαφως κ θα επρεπε να υπαρχουνε κατηγοριες. Δλδ αν στον 24ωρο πχ η στην Ναυπακτο που λες, υπαρχουνε αμαξια να τρεχει μια Ζ1 πχ. καλως να υπαρχει.

Δεν νομιζω να σου εχω δωσει την εντυπωση οτι κρινω με βαση τι με συμφαιρει! Επισης δεν νομιζω να σου εχω δωσει την εντυπωση οτι θελω να πανε πισω οι αγωνες. Πραγματικα ομως οταν εχουμε μια κατασταση, ειναι καλυτερο να την δεχτουμε η να δουμε πως θα την βελτιωσουμε παρα να πιστευουμε οτι αυτη η κατασταση δεν υπαρχει!
Οπως κ να το κανουμε στο συνολο των αγωνων που γινονται (καλως η κακως, επρεπε δεν επρεπε να ειναι αυτοι η αλλοι τοσοι) η Ζ1 δεν συμπληρωνει παρα μονο σε 2. Ε δεν νομιζω οτι οι αλλοι θα πρεπει να κατηγοριοποιουνται βαση των 2, ουτε πιστευω οτι οι 2 θα πρεπει να μεινουνε στην κατηγοριοποιηση των υπολοιπων.

Παρ ολα αυτα θα με ενδιεφερε να μου πεις σε μια χωρα που οι αγωνες γινονται οπως εδω (δλδ σε ανοιχτους δρομους) τι κατηγοριοποιησεις υπαρχουνε κ ποσα αμαξια συμμετεχουνε σε αυτους -οχι σε εναν μεμονομενο αγωνα αλλα στον εκαστοτε θεσμο της χωρας που θα αναφερθεις.

Τα υπολοιπα τα αφηνω γιατι δεν νομιζω οτι εχει νοημα να τα συζηταμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 15:53

.
1.Φάουλ.... εκτός τόπου και χρόνου η διάμετρος στους αγώνες αντοχής. Εφαρμόζεται στα trophy σε κάποιες χώρες.

2. Αν παρθούν σωστές αποφάσεις θα έρθουν και άλλοι.

3. Το βλέπω ανάποδα. Απο τους αγώνες που γίνονται δε συμπληρώνει σε 3 απο τους οποίους ο 1 δεν έχει καν αυτοκίνητα τα δύο τελευταία χρόνια.

Δεν είπα ότι δε θες να πάνε μπροστά. Απλά δεν σκέφτεσαι τις απόψεις σου, δεν τις διυλίζεις, με αποτέλεσμα αν εφαρμοστούν να πάνε τους αγώνες πίσω. Είτε ομάδες με διαφοροποίηση τον κυβισμό, είτε ομάδες με διαφοροποίηση τη διάμετρο των ελαστικών θα αποκλείσουν τις ξένες συμμετοχές και θα μας πάνε πίσω. Ξεκάθαρα, αυτό θες; Αν όχι ψάξε για άλλη λύση. Λιγότεροι αγώνες, μικρότερο κόστος, μεγαλύτερη προβολή, περισσότερες παροχές κλπ. Εκεί είναι η λύση και όχι στις κατηγορίες, που όπως τις θέτεις θα μας απομονώσουν.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 16:06

λαθος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 16:22

[quote="Γιάννης Αθανασίου"].
1.Φαουλ γιατι? Για σκεψου το λιγο....
Η διαμετρος του ελαστικου, εχει σχεση με την αναρτηση κ την ιπποδυναμη. Αρα κατηγοριοποιοντας αυτο εχει κατηγοριοποιησει κ τα αλλα δυο. Η διαμετρος του ελαστικου (σε σχεση με την πιεση που ρυθμιζεται) καθοριζουνε σε μεγιστο βαθμο την ευκολια (η το μη σπασιμο αν το θες) με την οποια το αμαξι περναει ανωμαλιες με μεγαλη ταχυτητα!

2. Δλδ οι αλλοι τωρα δεν ερχονται λογω αποφασεων η λογο προσωπικων θεματων κ οικονομικων δυσκολιων??

3. Κ ετσι να το δεις το ιδιο λεμε. Δεν υπαρχει ικανος αριθμος αγωνων να συμπληρωνει η Ζ1 κατηγορια οποτε δεν μπορει να υφισταται πρωταθλημα με δυο αγωνες!

Δεν καταλαβες τι ειπα.
Να στο αναλυσω λοιπον: εχουμε εναν αγωνα με 50 αυτοκινητα ας πουμε τα 15 τυπου Ζ1 οπως τα λεμε σημερα.
Αυτοι παιζουνε με μεγαλυτερες απαιτησεις απο τον αγωνα (ΜΩΤ, διαρκεια κλπ)
Σαφως πρεπει να υπαρχει μια κατηγορια γι'αυτους.
Αυτη η κατηγορια μπορει να υπαρχει γενικα (δεν ειπα το αντιθετο) αλλα δεν μπορει να εχει θεσμο δικο της με τον αριθμο των αυτοκινητων που μαζευει σημερα η τον αριθμο των αγωνων που γινονται σημερα κ τρεχει.

Για τους υπολοιπους 35, ομως δεν ειναι λυση να τρεχουνε ολα μαζι, ενα cherokee 4litro με 33αρια πχ κ ενα feroza σαν το δικο μου με το 195/15.... το δευτερο σαφως κ ειναι σε μειωνεκτικη θεση, γιατι η θα πρεπει να το σπασεις κυριολεκτικα η διαφορετικα δεν θα δεις ποτε τπτ.... κ δεν εξαρταται μονο απο το πληρωμα. Ενα αριστο πληρωμα με ενα τετοιο αμαξι μπορει να κανει ενα Χ χρονο καθαρα λογο αδυναμιας αυτοκινητου να περασει στα "δυσκολα" η ακρως ανωμαλα εδαφη με μεγαλη ταχυτητα. Το πρωτο ομως αυτοκινητο ακομα κ με ενα πληρωμα που κανει πολλα λαθη, εχει την δυνατοτητα να κινηθει στην πετρα με 40-50 οποτε υπερκαλυπτει το μειωνεκτημα του πληρωμτος! Εχει εξ'αρχης το προβαδισμα της μεγαλυτερης ταχυτητας στα ανωμαλα/δυσκολα κ της μη καταπονησης του αυτοκινητου (αρα της "αντοχης" του αυτοκινητου)
Ο κυβισμος απο μονος του δεν ειναι κριτηριο.
Η αναρτηση απο μονη της επισης.
Σαφως κ τα ελαστικα μεμονομενα ισως δεν ειναι, αλλα ειναι το μονο που κατηγοριοποιει εμμεσως ΟΛΑ τα παραπανω (καθ'οτι jimny πχ με 33αρια δεν υφισταται, ουτε feroza θα εσπαγε με την 1η!!!!)
Το παραπανω το λεω κ το πιστευω με βαση τους χρονους αυτοκινητων Ζ2 τα τελευταια 3 χρονια που τρεχω συνεχεια!

Μετα χαρας ομως αν διαφωνεις να μου πεις τι προτεινεις να το συζητησουμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 18:48

.
1. Γιατί δεν εφαρμόζεται πουθενά στον κόσμο και δεν αποτελεί κριτήριο διαφορετικό επιδόσεων στους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα, τουλάχιστον ακόμη.
Π.χ. στον 24ωρο οι διεκδικητές της πρώτης θέσης είχαν όλοι μικρά αυτοκίνητα σε κυβισμό, με μικρά ελαστικά.
Ο κυπελλούχος Ζ2 το ίδιο.
Στους αγώνες του 2012 έξη (6) φορές έχουν κερδίσει μικρά αυτοκίνητα και μία (1) μεγάλο!!!
Και αν πάμε στις 3άδες του podium έχουμε έντεκα (11) μικρά και δέκα (10) μεγάλα.
ΣΥΝΕΠΩΣ με τις σημερινές συνθήκες κυβισμός και ελαστικά δεν παίζουν κανένα ΡΟΛΟ.
Άρα στην καλύτερη των περιπτώσεων μικρά και μεγάλα είναι ΙΣΙΑ. Στη χειρότερη τα μεγάλα ΜΕΙΟΝΕΚΤΟΥΝ!!!
Βλέπεις γιατί σου λέω πως δεν κοιτάς σε βάθος τα πράγματα;
Αλήθεια σε έναν αγώνα με 15 συμμετοχές, τί σκοπό έχει ο διαχωρισμός της Ζ2 σε δύο κατηγορίες; Να πάρουν κύπελλο και οι μη τερματίσαντες - Καλάβρυτα 2012;

2. Οι αποφάσεις μπορούν να λύσουν - διευκολύνουν τα οικονομικά θέματα. Και βέβαια να επαναφέρουν κάποια απο τα 43 αυτοκίνητα Ζ1, Τ1, Τ8 που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε αποθήκες ανα την Ελλάδα. Είπαμε ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ αγώνες, μικρότερο ΚΟΣΤΟΣ, μεγαλύτερη ΠΡΟΒΟΛΗ = χορηγοί, περισσότερες ΠΑΡΟΧΕΣ κα. Και βέβαια όχι αγώνες 100 χλμ. σε απόσταση 500 χλμ. και όχι αγώνες με πήγαινε-έλα 1200 χλμ!

3. Ένας ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ δεν μπορεί να μαζέψει συμμετοχές Ζ1 και καταδικάζει το πρωτάθλημα. Δεν είναι τρεις τυχαίοι αγώνες. Είναι αγώνες του ΙΔΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΤΗ!!! Σε κανένα άλλο θεσμό στην Ελλάδα αγώνας που μάζεψε τρεις συμμετοχές τη μία χρονιά δε θα έμπαινε στο πρωτάθλημα την επόμενη. Αποφάσεις είπαμε. Γενναίες αποφάσεις.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 19:09


1.Το τι εφαρμοζεται στον κοσμο κ τι οχι δεν το εχω ψαξει. Αν ξερεις σε καποια χωρα που να κανουνε αγωνες σε ανοιχτους δρομους να μου δειξεις κανονισμους κ κατηγοριες μετα χαρας να το συζητησουμε.

Ο κυπελλουχος της Ζ2 επετρεψε μου να ξερω λιγο καλυτερα τι ελαστικα φοραει οπως κ τι διαφορα μας εκανε το 30ιντσες με τις 28.5 στο ΙΔΙΟ κατα ολα τα αλλα αμαξι κ πληρωμα!!!

Oταν προσπαθεις να κατηγοριοποιησεις οχηματα σε εναν αγωνα, πρεπει ανα κατηγορια να εχεις παραπλησιους χρονους, ωστε να υπαρχει ανταγωνισμος!
(ακομα καλυτερα θα ηταν κατα την αποψη μου να μπορουσαμε να κατηγοριοποιησουμε πληρωματα αλλα αυτο δεν θα ηταν καθολου ευκολο ουτε πιστευω εφικτο, οποτε μιλαμε για τα αυτοκινητα!)

Αν κοιταξεις τους χρονους ανα ειδικη κ προσπαθησεις να δεις ποιοι χρονοι ειναι ποιο κοντα με ποιους θα δεις διαφορες στα αυτοκινητα με λαστιχα 30'+/-
Δεν σου ειπα ποτε οτι σε εναν αγωνα με 10αυτοκινητα πρεπει να δημιουργηθουν 5 κατηγοριες, ουτε με ρωτησε ποτε ο Dοc αν συμφωνω η διαφωνω με το +/-2000cc !!!
Oποτε ατοπο να μου το χρεωνεις!!

2. Θα μου επιτρεψεις εδω να εχω αντιρρησεις. Ημουνα στην συναντηση οδηγων πριν 2+ χρονια που ολοι ελεγαν για Ζ1,Ζ2 κ σταθερους κανονισμους για 3χρονια ωστε να δουμε περισσοτερα αμαξια στους αγωνες.
Λιγοτερα ειδαμε περισσοτερα οχι!
Κ ουτε πιστευω οτι τα αυτοκινητα θα βγουνε απο τα χρονοντουλαπα της ιστοριας επειδη οι αγωνες θα ειναι λιγοτεροι (?????).

3.Κοιτα οτι εχουμε ελλειψη οργανωτων γενικα, ε μια μικρη την εχουμε! Laughing
Τωρα αν πουμε οτι ο Doc μια μερα τα παραταει θα μεινουνε ποιοι να κανουνε αγωνες?
Εσυ τον 24ωρο κ ο Μελετης τον αγωνα του που απ οτι ακουσα θα απευθυνεται μονο σε Ζ1 αυτοκινητα?????
Δλδ πχ εγω θα εχω την δυνατοτητα να τρεχω μια φορα στις 365 μερες????
Οχι δεν θελω κατι τετοιο σε καμια περιπτωση!!!
Κ μην ξεχνας οτι υπαρχουμε οδηγοι που γουσταρουμε μικρους αγωνες ανα τακτα χρονικα διαστηματα χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θελουμε απο καιρο σε καιρο να τρεξουμε κ εναν μεγαλο!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 19:48

[quote="mitsos"]
Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
1.Φαουλ γιατι? Για σκεψου το λιγο....
Η διαμετρος του ελαστικου, εχει σχεση με την αναρτηση κ την ιπποδυναμη. Αρα κατηγοριοποιοντας αυτο εχει κατηγοριοποιησει κ τα αλλα δυο. Η διαμετρος του ελαστικου (σε σχεση με την πιεση που ρυθμιζεται) καθοριζουνε σε μεγιστο βαθμο την ευκολια (η το μη σπασιμο αν το θες) με την οποια το αμαξι περναει ανωμαλιες με μεγαλη ταχυτητα!

2. Δλδ οι αλλοι τωρα δεν ερχονται λογω αποφασεων η λογο προσωπικων θεματων κ οικονομικων δυσκολιων??

3. Κ ετσι να το δεις το ιδιο λεμε. Δεν υπαρχει ικανος αριθμος αγωνων να συμπληρωνει η Ζ1 κατηγορια οποτε δεν μπορει να υφισταται πρωταθλημα με δυο αγωνες!

Δεν καταλαβες τι ειπα.
Να στο αναλυσω λοιπον: εχουμε εναν αγωνα με 50 αυτοκινητα ας πουμε τα 15 τυπου Ζ1 οπως τα λεμε σημερα.
Αυτοι παιζουνε με μεγαλυτερες απαιτησεις απο τον αγωνα (ΜΩΤ, διαρκεια κλπ)
Σαφως πρεπει να υπαρχει μια κατηγορια γι'αυτους.
Αυτη η κατηγορια μπορει να υπαρχει γενικα (δεν ειπα το αντιθετο) αλλα δεν μπορει να εχει θεσμο δικο της με τον αριθμο των αυτοκινητων που μαζευει σημερα η τον αριθμο των αγωνων που γινονται σημερα κ τρεχει.

Για τους υπολοιπους 35, ομως δεν ειναι λυση να τρεχουνε ολα μαζι, ενα cherokee 4litro με 33αρια πχ κ ενα feroza σαν το δικο μου με το 195/15.... το δευτερο σαφως κ ειναι σε μειωνεκτικη θεση, γιατι η θα πρεπει να το σπασεις κυριολεκτικα η διαφορετικα δεν θα δεις ποτε τπτ.... κ δεν εξαρταται μονο απο το πληρωμα. Ενα αριστο πληρωμα με ενα τετοιο αμαξι μπορει να κανει ενα Χ χρονο καθαρα λογο αδυναμιας αυτοκινητου να περασει στα "δυσκολα" η ακρως ανωμαλα εδαφη με μεγαλη ταχυτητα. Το πρωτο ομως αυτοκινητο ακομα κ με ενα πληρωμα που κανει πολλα λαθη, εχει την δυνατοτητα να κινηθει στην πετρα με 40-50 οποτε υπερκαλυπτει το μειωνεκτημα του πληρωμτος! Εχει εξ'αρχης το προβαδισμα της μεγαλυτερης ταχυτητας στα ανωμαλα/δυσκολα κ της μη καταπονησης του αυτοκινητου (αρα της "αντοχης" του αυτοκινητου)
Ο κυβισμος απο μονος του δεν ειναι κριτηριο.
Η αναρτηση απο μονη της επισης.
Σαφως κ τα ελαστικα μεμονομενα ισως δεν ειναι, αλλα ειναι το μονο που κατηγοριοποιει εμμεσως ΟΛΑ τα παραπανω (καθ'οτι jimny πχ με 33αρια δεν υφισταται, ουτε feroza θα εσπαγε με την 1η!!!!)
Το παραπανω το λεω κ το πιστευω με βαση τους χρονους αυτοκινητων Ζ2 τα τελευταια 3 χρονια που τρεχω συνεχεια!

Μετα χαρας ομως αν διαφωνεις να μου πεις τι προτεινεις να το συζητησουμε.
Δημητρα, επετρεψε μου να διαφωνησω λιγο.
Καταρχην να συστηθω λεγομαι Γιαννης Βορριας και εχω ενα νισσαν πατρολ για αγωνιστικο με 4,2 κυβικα μοτερ.
Στον 24ωρο ημουν και εγω Ζ2 κατηγορια οποτε οι κανονισμοι με εχουν αμεσα εμπλεκομενο.
Σε τι διαφωνω? Στην κατηγοριοποιηση βαση κυβικων. Οχι ειναι λαθος στους αγωνες μας. Αν θελαμε να ειμαστε πιο σωστοι επρεπε να μιλαμε για κιλα ανα ιππο. Ενα τζιμνυ με 100 αλογα ειναι πιο γρηγορο απο το δικο μου. Στα σιγουρα. Σε τι υπερτερω λοιπον? Στην αξιοπιστια των μηχανικων μερων, και στην αντοχη τους. Μα αυτος ηταν ο λογος που διαλεξα αυτο το αυτοκινητο.
Καθε αυτοκινητο εχει τα προτερηματα και τα μειονεκτηματα του. Πιστεψε με δεν εχει την οδικη συμπεριφορα του feroza που ανεφερες πιο πριν. Ειναι χειροτερο. Δεν εχει και την αυτονομια του. Ε να μην εχω και καλυτερη συμπεριφορα στο κακο δρομο?
Οι κανονισμοι αλλου μπαζουν και πιστευω θα επρεπε να εχουμε αλλη κατηγοριοποιηση.
Στη Ζ1 οπως εχει και οχι ομολογκε και χανς λογω οικονομικης κρισης.
Στη Ζ2 αν μας επιτρεπουν οι συμμετοχες θα μπορουσαμε να εχουμε μια κατηγορια με μετατροπες μικρες, μεχρι 5 ποντους μια αναρτηση οχι μεγαλες διαφορες απο την διασταση των ελαστικων που δινει ο κατασκευαστης κτλ. Οχι να ειναι χωρις περιορισμους απλα αν δεν εχει κλουβι να παιζει Ζ2. Να μην επιτεπονται αλλαγη των σημειων στηριξης των αμορτισερ και να μην ειναι ο αριθμος τους ελευθερος. Και βεβαια αυτοκινητο της Ζ1 να μην μπαινει Ζ2. Ελεος δηλ.
Τωρα αν οι οργανωτες δουν οτι επαρκουν οι συμμετοχες ας κανουν και μια κατηγορια που να μην επιτρεπεται καμια μετατροπη και ας τρεχουν τα αυτοκινητα οπως βγαινουν απο το εργοστασιο.
Οι διαφορες των αυτοκινητων των νικητων δεν γινονται βασει πιο ειναι πιο γρηγορο.
Αλλα δεν μπορουν να ειναι ολα ιδια. Επειδη ενα τζιμνυ δεν χωρα 32" λαστιχο ενω ενα ναβαρα χωρα, οτι το ναβαρα ειναι και καλυτερο.
Την συζητηση αυτη την ειχαμε κανει και στο off road team σε εναν αγωνιζομενο που ηθελε να τρεξει ενα μαμα τζιπ στον 24ωρο και ηθελε αλλη κατηγορια, θυμασε?
Δεν παιζουν ρολο τα κυβικα.
Οπως δεν μπορουμε να εχουμε τους αγωνες οπως θελουμε και βαση ποιου αυτοκινητου εχουμε ηδη στην κατοχη μας.
Ξερω οι καιροι ειναι δυσκολοι να αγορασουμε οτι μας κανει κεφι αλλα δεν μπορω να βλεπω αγωνιζομενο που ειχε ενα suv να τρεχει σε αγωνα αντοχης και να σπαει καποιο ακρο και μετα να κανει παραπονα για την δυσκολια του τερραιν,(σε αυτο που ειχε δικιο ειναι οτι ο οργανωτης ειπε οτι ειναι βατο για suv ενω δεν ηταν.). Αν ηταν ετσι θα ετρεχα τον 24ωρο με το BMW Χ3 του πατερα μου η το ναβαρα το δικο μου,να βγω ατσαλακωτος και να εχω και μια αυτονομια των 500χλμ και οχι να μην βγαζω 250χλμ ειδικη με ενα ρεζερβουαρ των 85λιτ. Αλλα αν μετα ηταν κουδουνιστρα και ηθελα 3000 ευρω να το μαζεψω να φταιει ο αγωνας που ηταν σκληρος. Ελεος ξανα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 20:01

.
Δήμητρα

1. Δες στο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] τους κανονισμούς για τα cross country rallies. Η μέγιστη διάμετρος που επιτρέπεται, αλλά και χρησιμοποιείται γενικά είναι οι 32 και κάτι ίντσες, οπότε ποιά η διαφορά τελικά; Αν έχω 2 τόννους βάρος και 33άρια και εσύ 1200 κιλά και 30άρια, ποιός είναι πιο γρήγορος; Ο Σιούτης!!!
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις απλά ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ και αυτό δείχνει ότι τα μικρά είναι καλύτερα από τα μεγάλα!!! Ιδίως αν δε βάλεις όριο μικρότερου βάρους, όπως δεν έχουμε στην Ελλάδα...

2. Λιγότεροι αγώνες = μικρότερο κόστος = μπορούν να το αντέξουν περισσότεροι ή μπορεί να βρουν χρόνο περισσότεροι.
Το 2012 είχαμε 135 συμμετοχές στους αγώνες του είδους. Αν τις διαιρέσεις διά 5, να μην πω 4, παίρνεις 27 συμμετοχές ανά αγώνα. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.
Η Ζ1 είχε 21 ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, τα 12 ελληνικά, και 42 συμμετοχές. Άρα μπορούν να δώσουν 8+ συμμετοχές ανά αγώνα, αν μιλήσουμε για 5 αγώνες!!! Δεν είναι αυτά αρκετά;
Εγώ, αν με ρωτήσεις, θα πήγαινα σε 4 αγώνες - με έναν ακόμη οργανωτή - και κάπου 30+ συμμετοχές και 10+ στη Ζ1. Με καλύτερο μοίρασμα μέσα στη χρονιά - όχι στις 20 μέρες απόσταση - θα παίρναμε καλύτερο αποτέλεσμα.

3. Του Μελέτη του επέτρεψαν να μην έχει Ζ2! Κάλλιστα Ζ1 και Ζ2 μπορούν να έχουν 1-2 ξεχωριστούς αγώνες - λέμε τώρα δεν το έχω επεξεργαστεί!
Τα δεδομένα δε μου δείχνουν ότι αυτοί οι οδηγοί - των μικρών αγώνων - αρκούν να διατηρήσουν έναν θεσμό. Ήταν μόλις 10 το 2012, λιγότεροι από αυτούς της Ζ1!


Γιάννη

Πολύ σωστά αυτά που λες. Με ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: από τη στιγμή που τα αυτοκίνητα δεν έχουν δελτίο αναγνώρισης, πώς θα γνωρίζει ο Τεχνικός Έφορος με ποιά διάμετρο ελαστικών πωλούνται ανά την Ευρώπη, τί ύψος ανάρτησης έχουν και που είναι στηριγμένα τα αμορτισέρ τους;

Με τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα. Ο καθένας επιλέγει αυτοκίνητο ξέροντας τα καλά και τα κακά του. Αλλιώς θα έτρεχαν όλοι με το ίδιο, το καλύτερο!!!

ΥΓ. Σας ευχαριστώ για την εποικοδομητική συζήτηση. Ελπίζω να τη διαβάζουν και οι αρμόδιοι - ναι σύμβουλοι Δήμητρα - και να λάβουν κάποια πράγματα υπ' όψη.

._


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Γιάννης Αθανασίου στις Δευ 1 Απρ 2013 - 20:05, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 20:03

JOHNVOR έγραψε:

Δημητρα, επετρεψε μου να διαφωνησω λιγο.
Καταρχην να συστηθω λεγομαι Γιαννης Βορριας και εχω ενα νισσαν πατρολ για αγωνιστικο με 4,2 κυβικα μοτερ.
Στον 24ωρο ημουν και εγω Ζ2 κατηγορια οποτε οι κανονισμοι με εχουν αμεσα εμπλεκομενο.
Σε τι διαφωνω? Στην κατηγοριοποιηση βαση κυβικων. Οχι ειναι λαθος στους αγωνες μας. Αν θελαμε να ειμαστε πιο σωστοι επρεπε να μιλαμε για κιλα ανα ιππο. Ενα τζιμνυ με 100 αλογα ειναι πιο γρηγορο απο το δικο μου. Στα σιγουρα. Σε τι υπερτερω λοιπον? Στην αξιοπιστια των μηχανικων μερων, και στην αντοχη τους. Μα αυτος ηταν ο λογος που διαλεξα αυτο το αυτοκινητο.
Καθε αυτοκινητο εχει τα προτερηματα και τα μειονεκτηματα του. Πιστεψε με δεν εχει την οδικη συμπεριφορα του feroza που ανεφερες πιο πριν. Ειναι χειροτερο. Δεν εχει και την αυτονομια του. Ε να μην εχω και καλυτερη συμπεριφορα στο κακο δρομο?
Οι κανονισμοι αλλου μπαζουν και πιστευω θα επρεπε να εχουμε αλλη κατηγοριοποιηση.
Στη Ζ1 οπως εχει και οχι ομολογκε και χανς λογω οικονομικης κρισης.
Στη Ζ2 αν μας επιτρεπουν οι συμμετοχες θα μπορουσαμε να εχουμε μια κατηγορια με μετατροπες μικρες, μεχρι 5 ποντους μια αναρτηση οχι μεγαλες διαφορες απο την διασταση των ελαστικων που δινει ο κατασκευαστης κτλ. Οχι να ειναι χωρις περιορισμους απλα αν δεν εχει κλουβι να παιζει Ζ2. Να μην επιτεπονται αλλαγη των σημειων στηριξης των αμορτισερ και να μην ειναι ο αριθμος τους ελευθερος. Και βεβαια αυτοκινητο της Ζ1 να μην μπαινει Ζ2. Ελεος δηλ.
Τωρα αν οι οργανωτες δουν οτι επαρκουν οι συμμετοχες ας κανουν και μια κατηγορια που να μην επιτρεπεται καμια μετατροπη και ας τρεχουν τα αυτοκινητα οπως βγαινουν απο το εργοστασιο.
Οι διαφορες των αυτοκινητων των νικητων δεν γινονται βασει πιο ειναι πιο γρηγορο.
Αλλα δεν μπορουν να ειναι ολα ιδια. Επειδη ενα τζιμνυ δεν χωρα 32" λαστιχο ενω ενα ναβαρα χωρα, οτι το ναβαρα ειναι και καλυτερο.
Την συζητηση αυτη την ειχαμε κανει και στο off road team σε εναν αγωνιζομενο που ηθελε να τρεξει ενα μαμα τζιπ στον 24ωρο και ηθελε αλλη κατηγορια, θυμασε?
Δεν παιζουν ρολο τα κυβικα.
Οπως δεν μπορουμε να εχουμε τους αγωνες οπως θελουμε και βαση ποιου αυτοκινητου εχουμε ηδη στην κατοχη μας.
Ξερω οι καιροι ειναι δυσκολοι να αγορασουμε οτι μας κανει κεφι αλλα δεν μπορω να βλεπω αγωνιζομενο που ειχε ενα suv να τρεχει σε αγωνα αντοχης και να σπαει καποιο ακρο και μετα να κανει παραπονα για την δυσκολια του τερραιν,(σε αυτο που ειχε δικιο ειναι οτι ο οργανωτης ειπε οτι ειναι βατο για suv ενω δεν ηταν.). Αν ηταν ετσι θα ετρεχα τον 24ωρο με το BMW Χ3 του πατερα μου η το ναβαρα το δικο μου,να βγω ατσαλακωτος και να εχω και μια αυτονομια των 500χλμ και οχι να μην βγαζω 250χλμ ειδικη με ενα ρεζερβουαρ των 85λιτ. Αλλα αν μετα ηταν κουδουνιστρα και ηθελα 3000 ευρω να το μαζεψω να φταιει ο αγωνας που ηταν σκληρος. Ελεος ξανα.

Κατ'αρχην χαιρομαι που ενεπλακει κι αλλος ανθρωπος σε αυτο που θα κατεληγε να ειναι prive-chat! Laughing
JOHNVOR,
Κατ'αρχην δεν ειπα πουθενα για κατηγοριοποιηση αμεσα με βαση τα κυβικα!
Λες κατι πολυπλοκο αλλα δεν λες κατι συγκεκριμενο.
Απ οτι καταλαβαινω καταληγεις στο οτι πρεπει η Ζ2 να περιορισει τις μετατροπες που αφηνει ελευθερες.....
Και ρωταω εγω, που εχω αλλαξει αμορτισερ κ σημεια στηριξης, γιατι τα μαμα δεν βολευαν, η ο Τζινερης πχ του οποιου το sami αν δεν απατωμαι ειναι spoa, και σιγουρα ειναι πανω απο 5cm σε υψος που θα επρεπε να τρεχουμε???
Επισης ας κραταμε στο μυαλο μας οτι η εφαρμογη των κανονισμων ειναι κατι δυσκολο γενικα, οποτε καλο ειναι αυτοι να ειναι οι απλουστεροι δυνατοι!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 20:05

.
mitsos έγραψε:

Επισης ας κραταμε στο μυαλο μας οτι η εφαρμογη των κανονισμων ειναι κατι δυσκολο γενικα, οποτε καλο ειναι αυτοι να ειναι οι απλουστεροι δυνατοι!

Κοίτα που συμφωνούμε τελικά και σε κάτι. lol!

Για πάμε σε αυτό το ρυθμό, μήπως φτάσουμε κάπου...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 20:13

1.Στο Ελλαντα, ετρεξαν στους αγωνες μας αυτοκινητα με μεγαλυτερη διαμετρο απο τις 32 ιντσες!
Πχ. Γεωργιαδης, Νταης., Τζινιερης ..... για Ζ2 λεω παντα.
Δεν εξεταζω ποια ειναι καλυτερα η ποια χειροτερα, αλλα οτι τα αυτοκινητα με 30' πανω η κατω κανουνε παραπλησιους χρονους!!

2. Λιγότεροι αγώνες = μικρότερο κόστος = δεν ειναι παντα απαραιτητο!
Πχ η Ευβοια του 2011 που ετρεξα με τον Ασπρουλη μου κοστισε οσο ολα τα trail ride της ιδιας χρονιας, και φετος ο 24ωρος με τον Γιωργο μας κοστισε οσο μας κοστιζουνε 3 μαζι!!!
Γενικα δεν μπορεις να πεις οτι 2 2ημεροι αγωνες των 1000χλμ εχουνε μικροτερο κοστος απο 5 αγωνες της Κυριακης ανα 200χλμ την φορα (με την προυποθεση οτι δεν πας Αλεξανδρουπολη για να τρεξεις ετσι?!?
Αν υπαρχουνε πραγματικα 12 Ζ1 αυτοκινητα στην Ελλαδα, καλο θα ειναι να πουνε αυτοι την γνωμη τους γιατι δεν στηριζουνε τους αγωνες.......

3.
Παράθεση :
Τα δεδομένα δε μου δείχνουν ότι αυτοί οι οδηγοί - των μικρών αγώνων - αρκούν να διατηρήσουν έναν θεσμό. Ήταν μόλις 10 το 2012, λιγότεροι από αυτούς της Ζ1!
Επειδη δεν εχω αυτη την (πραγματικα πολυτιμη) "τραπεζα στατιστικων" που κρατας εσυ, μπορεις να μου πεις αν μιλας για 10 διαφορετικες συμμετοχες η για μεσο ορο 10/αγωνα??


ΥΓ. Εμεις σε ευχαριστουμε που πλεον εχουμε φτασει να κανουμε εποικοδομητικο διαλογο!
Πολυ θα ηθελα να δω σε αυτον να εμπλεκονται κι αλλοι αγωνιζομενοι να καταληγουνε σε προτασεις κ να τις κοινοποιουσαμε στην (συμβουλευτικη ναι!) επιτροπη!

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 20:30

.
1. Ο Γεωργιάδης φοράει 235/85 R16, 32,5 δηλαδή. Δε χωράει μεγαλύτερα το Pajero, έχω ιδία άποψη! Οι άλλοι δύο έχεις δίκιο μάλλον, αν και για το Νταή αμφιβάλω, 35άρια φοράει στα trophy. Αλλά είναι δύο (2) στους 69! Μικρό ποσοστό...

2. Όπα!!! Μη με βάζεις να κάνω την ανάλυση πάλι!!! Ο 24ωρος για ένα πλήρωμα από την Αθήνα, το 99% των αγωνιζόμενων δηλαδή, στοιχίζει όσο και τα Καλάβρυτα!!! Να γίνουν και τα Καλάβρυτα ή μάλλον καλύτερα το Ναύπλιο από την εκεί λέσχη, να γίνει και το Αττικό, αλλά με 250 όχι με 80 χιλιόμετρα!!!
Οι 12 στηρίζουνε τους αγώνες. Αυτοί έκαναν τις 42 συμμετοχές. Δε μπορούν να στηρίξουν ΕΠΤΑ ΑΓΩΝΕΣ = 6 συμμετοχές ανά αγώνα!!!

3. Δέκα (10) διαφορετικά πληρώματα ΜΟΝΟ! Η data base στη διάθεσή σου όποτε θες. Απλά πες μου να τη ρίξω σε ένα CD.

ΥΓ. Άντε ελάτε και άλλοι. Τουλάχιστον αυτοί που είσαστε γραμμένοι στο Εκτός Δρόμου.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos



Αριθμός μηνυμάτων : 93
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 20:43

[quote="Γιάννης Αθανασίου"].
1.Δεν ειναι μονο αυτοι Γιαννη.... απλοι αυτοι ηταν οι πρωτοι προχειροι που μου ερχονταν στο μυαλο..... σιγουρα ειναι κ ο Θεσσαλονικιος που ετρεχε στον 24ωρο με το wrangler, οι Γιαννηδες απο την Ευβοια...... το 235/85/16 που ειναι 32+ και σιγουρα θα ηταν στην κατηγορια 30'+ δεν ειναι ακραιο στους αγωνες μας......

2.Το οικονομικο κοστος που επιβαρυνει εναν αγωνα δεν ειναι μονο το ξενοδοχειο+βενζινες+παραβολο.
Ειναι κ η προετοιμασια του οχηματος (σε μερικους απο μας κ το support) κ φυσικα οι ζημιες μετα (που αλλο ειναι στα 200χλμ κ αλλο ειναι στα 1000χλμ που πολλαπλασιαζονται.......
Φετος εγιναν.... 6 (αν θυμαμαι καλα?) αγωνες?
Τι μεσο ορο αυτοκινητων εκκινουσαν την Ζ2???

3. Το 10 διαφορετικα μου φαινονται λιγα..... οχι οτι σε αμφισβητω αλλα σιγουρα ηταν μονο 10??

ΥΓ. Άντε ελάτε και άλλοι, κι αν δεν ειστε γραμμενοι, γραφτειτε.
Μια τετοια κουβεντα πραγματικα αξιζει να συμμετεχουνε ολοι που ενδιαφερονται για τους αγωνες, ΚΥΡΙΩΣ ομως οσοι συμμετεχουν σε αυτους!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013   Δευ 1 Απρ 2013 - 21:01

.
1. Δεν είναι πολλοί όμως και οι 32,5 δε σε κάνουν πιό γρήγορο από τις 30,5 ιδίως αν δεν αλλάξεις διαφορικά, οπότε ψοφάει ο κινητήρας.

2. Είναι ξενοδοχείο+μεταφορά+φαγητό+συμμετοχή+αγώνας+επισκευές. Σε αυτά είναι Καλάβρυτα=24ωρος!!!
Μέσος όρος συμμετοχών; Έγιναν 7 με 93 συμμετοχές, άρα κάπου 13+ ανά αγώνα.

3. Ναι... μόνο 10 που έτρεξαν Trail Ride και δεν έτρεξαν στο πρωτάθλημα.


ΥΓ. Αν σε χαροποιεί, το θέμα έχει, σήμερα μόνο, 180 αναγνώσεις!!! Οπότε κάτι γίνεται... θα έρθουν και οι υπόλοιποι...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 3 από 10Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Το ''Νέο'' Λύκειο-Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας
» ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 2012-2013
» Εισιτήρια Α' Εθνικής 1980-1989
» Κύπελο Ελλάδος 2014-2015
» Αγωνιστική περίοδος 2012-2013

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Γενικά για Αγώνες 4Χ4-
Μετάβαση σε: