Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ"

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ"   ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Icon_minitimeΤρι 16 Απρ 2013 - 14:53

Σκοπός δεν είναι να δημιουργηθεί ανιπαραθεση αλλα να φανει οτι το onemanshow δεν βοηθαει....
Υπαρχουν ανθρωποι που αφιλοκαιρδως θελουν και μπορουν να βοηθησουν

"Ακουστε" και καναν αλλο.... Πιο σφαιρική αποψη θα σχηματισετε σε τελικη αναλυση ακουγοντας κι αλλη μια γνωμη.....

Παμε λοιπον ( τα σχολια μου με κεφαλαια - εννοειται για οικονομια χωρου εχω παραλήψει αυτα που νομιζω οτι ειναι σωστα καμωμένα )


ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ 4Χ4 ΓΙΑ ΤΟ 2013

Η ΕΠΑ, λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις της Επιτροπής 4Χ4, το από 12/2009 Πλαίσιο Αγώνων 4Χ4, τις ισχύουσες Εγκυκλίους και Κανονισμούς, προσδιόρισε το πλαίσιο διεξαγωγής των αντίστοιχων αγώνων ως εξής:


ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.... ΑΠΟ ΤΟ 2009 ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ....


ΓΕΝΙΚΑ

. Οι αγώνες θα οργανώνονται και θα διεξάγονται με βάση το τρίπτυχο: Ασφάλεια, Διαφάνεια, Έλεγχος. Στη συνέχεια, θα πρέπει να δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα Προβολής και Προσέλκυσης Νέων Αγωνιζόμενων.

ΜΑΛΙΣΤΑ.... ΚΑΙ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΥΤΟ????........


. Οι Οργανωτές θα πρέπει να μελετούν και να εφαρμόζουν με κάθε λεπτομέρεια τους Γενικούς, Συμπληρωματικούς και Τεχνικούς Κανονισμούς, τις Εγκυκλίους της ΕΠΑ καθώς και το παρόν Πλαίσιο.

ΣΩΣΤΟ – ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ. ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ... ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...


. Θα ορίζεται από την ΕΠΑ ο Πρόεδρος Αγωνοδικών και ένας Παρατηρητής/Αγωνοδίκης σε κάθε αγώνα. Επίσης θα ορίζεται Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος σε όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος και σε όσους αγώνες κρίνεται απαραίτητο. Τα έξοδα των στελεχών αυτών καλύπτονται από τον Οργανωτή.


ΑΡΑ ΚΑΤ’ ΟΥΣΙΑΝ Η ΛΙΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΙΝΑΙ «ΑΚΥΡΗ». ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ «ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ» ΚΑΙ «ΕΞΟΔΑ».... ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ... ΟΚ....



. Ο Παρατηρητής/Αγωνοδίκες βρίσκονται σε άμεση επαφή τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα με τον Αλυτάρχη και τον Υπεύθυνο Ασφαλείας. Εξετάζουν και προτείνουν τα μέτρα ασφαλείας και διεξαγωγής και τελικά είναι αυτοί που τα εγκρίνουν. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Παρατηρητής, κατά τη κρίση του και υπ’ευθύνη του, μπορεί να ζητήσει από τους Αγωνοδίκες την ακύρωση ή διακοπή μιας διαδρομής ή τη διακοπή του αγώνα για σοβαρούς λόγους ασφαλείας (ΕΑΚ - Εξουσίες Αγωνοδικών).


ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΗ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΙ ΟΧΙ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ...
ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙ?



. Για τη συμμετοχή ενός αυτοκινήτου σε οποιοδήποτε αγώνα θα πρέπει αυτό να έχει κανονική άδεια κυκλοφορίας ή αγωνιστικές πινακίδες της ΕΠΑ. Αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι μέλος του πληρώματος είναι υποχρεωτική η εξουσιοδότηση προς τον οδηγό. Για τα αυτοκίνητα τρίτων χωρών είναι απαραίτητα όλα τα προβλεπόμενα από τη FIA.


ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕ ΠΑΝΤΑ. ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ.... ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?? ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ CAGE ΚΑΙ ΑΡ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ’ ΟΥΣΙΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ??? ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΑΘΕΙ



. Από τον Υπεύθυνο Γραμματείας συντάσσεται Πίνακα Συμμετεχόντων με πλήρη στοιχεία, τον αριθμό αδείας κυκλοφορίας ή αγωνιστικών πινακίδων του αυτοκινήτου, τους αριθμούς διπλωμάτων οδηγού/συνοδηγού, τα δελτία αθλητών - licensee για τους Έλληνες και licensee με staring permission για τους ξένους. Ο πίνακας αυτός υποβάλλεται από τον Αλυτάρχη στους Αγωνοδίκες στην ενημέρωσή του κατά την συνεδρίαση πριν την εκκίνηση του αγώνα.


ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ


. Οι λέσχες – σωματεία, για οποιοδήποτε θέμα, επικοινωνούν μόνο με την Γραμματεία της ΕΠΑ, εγγράφως ή μέσω e-mail.

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ. ΩΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΞΕΧΑΣΑ» ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΣΥΝΕΠΗΣ



ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

. Οι Κανονισμοί πρέπει να είναι σαφείς για να γίνονται σωστοί αγώνες. Ο Συμπληρωματικός Κανονισμός κάθε αγώνα θα ακολουθεί επακριβώς το Γενικό Κανονισμό και βασίζεται στα δημοσιευμένα Πρότυπα Συμπληρωματικών Κανονισμών.

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ. Η ΕΠΑ ΟΧΙ..... ΓΙΑΤΙ?


. Ο Συμπληρωματικός Κανονισμός πρέπει να αποστέλλεται στην ΕΠΑ για Έγκριση τουλάχιστον δύο μήνες πριν τη διεξαγωγή του, με όλα του τα στοιχεία συμπληρωμένα.

ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ «ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ» ΑΝ ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΟ 2ΜΗΝΟ?



. Ο Κανονισμός Ασφαλείας πρέπει να αποστέλλεται στην ΕΠΑ για Έγκριση τουλάχιστον ένα μήνα πριν τη διεξαγωγή του, με όλα του τα στοιχεία συμπληρωμένα.


Η ΕΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ???? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ «ΜΙΑ ΠΕΡΑ ΠΡΙΝ»???



. Οποιαδήποτε αλλαγή ή διευκρίνιση για οποιοδήποτε θέμα του αγώνα, μετά από την ανακοίνωση του Συμπληρωματικού Κανονισμού, γίνεται μόνο με έκδοση σχετικού Ενημερωτικού Σημειώματος (Bulletin), σύμφωνα με τους Κανονισμούς και εγκεκριμένο από την ΕΠΑ μέχρι την έναρξη του αγώνα και από τους Αγωνοδίκες μετά από αυτήν και μέχρι τη λήξη του.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ Η ΕΠΑ.


ΑΓΩΝΕΣ

. Στις περιπτώσεις κοινών διοργανώσεων μοτοσικλετών και αυτοκινήτων θα πρέπει να λαμβάνονται ειδικά μέτρα ασφαλείας και να υπάρχει σαφές χρονικό
κενό μεταξύ των δύο κατηγοριών. Τα μέτρα αυτά θα αναφέρονται λεπτομερειακά στον Κανονισμό Ασφαλείας.


ΤΟ «ΣΑΦΕΣ» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΩΡΑΣ.




. Οι αγώνες γενικά διεξάγονται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μεταξύ των σκελών προβλέπεται ανάπαυση τουλάχιστον οκτώ ωρών. Αγώνες που περιλαμβάνουν νυχτερινές διαδρομές ή δεν τηρούν τη προβλεπόμενη ανάπαυση ζητούν ειδική άδεια από την ΕΠΑ συνυποβάλλοντας αναλυτικό Κανονισμό Ασφαλείας για το νυχτερινό κομμάτι.

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΡΟΦΑΝΟΥΣ "ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ"....



ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

. Εντός του 2013 θα ξεκινήσει η διαδικασία ελέγχου και έκδοσης Ταυτοτήτων Οχημάτων των αγώνων 4Χ4. Θα καταβληθεί σοβαρή προσπάθεια μέσα στο 2013 να πιστοποιηθούν τα αυτοκίνητα μέσα από τη διαδικασία ελέγχου.

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ – ΜΑΚΑΡΙ.
ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ



. Για το 2013 παραμένουν σε ισχύ οι υπάρχοντες Τεχνικοί Κανονισμοί. Για ορισμένα θέματα που άπτονται της Ασφάλειας θα ανακοινωθούν άμεσα διευκρινιστικές Εγκύκλιοι που θα τα ξεκαθαρίζουν


ΓΙΑ ΤΟ 2013 ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ. ΒΓΑΛΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥ 2014 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ Δ.Τ.Τ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΛΟΓΩ ΟΛΙΓΩΡΙΑΣ ΑΛΛΩΝ ΜΗΝ ΤΗΝ «ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ» ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΔΩΣΤΕ «ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΩΝ»


. Για το 2014, σας ενημερώνουμε ότι θα λήξουν όλες οι υφιστάμενες παρατάσεις ισχύος σε θέματα ασφαλείας και εξοπλισμού.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΝ ΟΨΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ



. Μαζί με το Συμπληρωματικό Κανονισμό υποβάλλεται υποχρεωτικά Κανονισμός Ασφαλείας όπου ενδεικτικά προβλέπεται:

...................................

o Υποχρεωτικά, στα σημεία ελέγχου (ΣΕΧ, ΣΕΔ, ΣΤΟΠ), να υπάρχουν φορητοί πυροσβεστήρες.


ΞΑΝΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ Η ΕΠΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ Ή ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ. Η ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΚΡΙΣΗ????


. Εκτός των απλών διαδρομών, σε όλες τις υπόλοιπες διαδρομές (δοκιμασίες-ειδικές) επιβάλλεται η χρήση κράνους από το πλήρωμα που συμμετέχει σε ειδικές διαδρομές ταχύτητας (όχι regularity).

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΚΛΙΟ 11 ΑΡΘΡΟ 8.1.3..... ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ??
ΤΟ «ΠΛΑΙΣΙΟ» Ή Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ??????????????



. Εγκεκριμένο (CE ή FIA) κράνος σε όλους τους αγώνες (δεν γίνεται δεκτό κράνος μοτοσικλέτας κλπ)

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 11 ΑΡΘΡΟ 8.1.2 ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ?? ΤΟ «ΠΛΑΙΣΙΟ» Ή Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ?????????




ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΟΧΗΣ

. Είναι υποχρεωτική σε κάθε αγώνα Αντοχής η λειτουργία Συστήματος On Line Παρακολούθησης για την ασφάλεια των αγωνιζομένων καθώς και Συστήματος Καταγραφής Ταχύτητας για έλεγχο της ταχύτητας και επιβολής ποινών. Το σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές της σχετικής Εγκυκλίου της ΕΠΑ.

Η ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΑ?


. Συνίσταται, για το 2013, η χρήση VHF ως τρόπος επικοινωνιών, με Υπεύθυνο Επικοινωνιών που θα αναφέρεται και στον Συμπληρωματικό Κανονισμό. Θα είναι Υποχρεωτικό από το 2014.

ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ REPEATER ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΚΟΡΦΕΣ... ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥς ΑΓΩΝΕς ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΘΑ «ΚΑΛΩΔΙΩΘΕΙ» Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ...
Ο «ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ? ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΤΙ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΙ TO VHF ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΠΙΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!




. Σε περίπτωση που το Σύστημα On Line Παρακολούθησης σταματήσει να λειτουργεί για περισσότερο από 30 λεπτά τότε ο Αλυτάρχης υποχρεούται σε συνεννόηση με Υπεύθυνο Ασφαλείας να διακόψει άμεσα την Διαδρομή/Αγώνα μέχρι την επαναλειτουργία του συστήματος, θέτοντας τους αγωνιζόμενους σε καθεστώς Park Ferme. Την ίδια υποχρέωση-δικαιοδοσία έχουν και οι Αγωνοδίκες αφού το Σύστημα Παρακολούθησης θεωρείται σοβαρότατος λόγος ασφαλείας.


ΜΕΧΡΙ «ΣΗΜΕΡΑ» ΤΑ ΣΕΔ ΣΕΧ ΑΝΑ Χ ΧΛΜ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΤΟ 30 ΛΕΠΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ....... 15 ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ?


. Συνίσταται στους Οργανωτές κάποια από τα ανωτέρω ΣΕΔ να είναι εφοδιασμένα με Road Book εναλλακτικών διαδρομών προκειμένου σε περίπτωση οριστικής διακοπής του αγώνα να τροποποιείται η διαδρομή επιστροφής των αγωνιστικών. Οι εναλλακτικές αυτές διαδρομές θα μοιράζονται στους αγωνιζόμενους ΡΗΤΩΣ κατόπιν εντολής του Αλυτάρχη και μόνον.

ΑΡΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΔ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ROADBOOK KAI MONO EKEI ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ NA ΓΙΝΕΙ PARK FERME.



4. Για όλες τις Διαδρομές στους ασφαλτόδρομους, στους κεντρικούς χωματόδρομους που εξυπηρετούν συνδέσεις οικισμών καθώς και δρόμους με ιδιαιτερότητα σε κίνηση πολιτών, σύμφωνα, τουλάχιστον, με τον ΚΟΚ.


ΣΩΣΤΟ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΤΩΝ 30 ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΑΝΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΥΝΔΥΝΟ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ


. Πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει διαφοροποίηση στη ΜΩΤ των Κατηγοριών (Ζ1, Ζ2, Ζ3), στα όρια ταχύτητας καθώς και στις περιοχές ελέγχου αυτών. Κατά το σχεδιασμό των διαδρομών των Κατηγοριών Ζ2-Ζ3 θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά και υπεύθυνα υπ’όψη ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι χωρίς παθητικά μέτρα ασφαλείας και ως εκ τούτου θα πρέπει να περιορισθεί η μέγιστη ταχύτητά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ορίζοντας ΜΩΤ, περιοχές και όρια ταχύτητας κατάλληλα προσαρμοσμένα τόσο σε ποσότητα όσο και τιμές.


ΑΡΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ Ή ΕΞΤΡΑ ΧΛΜ ΓΙΑ ΤΗΝ Ζ1 Ή ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Ζ2 ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΛΩΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ.


. Η Οργάνωση υποχρεούται να παρέχει στον Παρατηρητή αυτοκίνητο ικανό για να ακολουθήσει τη διαδρομή, εξοπλισμένο με όργανο μέτρησης απόστασης ακριβείας (τύπου Halda), Vhf, και Σύστημα OnLine Παρακολούθησης του αγώνα πλήρους λειτουργίας αντίστοιχο του κεντρικού της Γραμματείας.


ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΚ. ΟΣΟΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ? ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΠΩς ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ????? ΑΥΤΕς ΤΙς ΕΠΟΧΕΣ.....




. Όλοι οι αγώνες θα κρίνονται και θα βαθμολογούνται από τον Παρατηρητή της ΕΠΑ. Για τους αγώνες του 2014 θα συμπεριληφθούν αγώνες ανάλογα με τη βαθμολογία τους το 2013.

ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ?




. Στα Trophy και τα Wild Terrain θα πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά το άρθρο 283 του Τεχνικού Κανονισμού περί ασφαλείας.


ΤΩΡΑ???????????????????????????????????????????????????
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ?????????????????????????
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ????






Ευχαριστω οσους εκατσαν και διαβασαν ολο αυτο το κατεβατό
κι ελπιζω να το διαβασουν με καλη διαθεση ακομα και αυτοκριτικής....



Έχει επεξεργασθεί από τον/την fokion στις Τετ 17 Απρ 2013 - 6:37, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ"   ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Icon_minitimeΤρι 16 Απρ 2013 - 17:51

Συγκριτικά - και χωρις σχολια - το πλαισιο του 2009-2010....



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Διαβαστε, θημηθητε και συγκρινετε....
Μεγαλα παιδια ειμαστε ολοι.....



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ"   ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Icon_minitimeΤετ 17 Απρ 2013 - 6:38

δαιμον του τυπογραφειου, το σωστο ειναι εγγυκλιος 11 και οχι 3
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ"   ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ" Icon_minitimeΤετ 22 Ιαν 2014 - 13:40

Τον Απριλιο του 13 λοιπον "κατι ελεγα" για πινακιδες κυκλοφοριας και cage...

10 μηνες μετα ιδου....

scn έγραψε:
Για πρώτη φορά σήμερα, ασφαλιστική εταιρία αρνήθηκε να ασφαλίσει αυτοκίνητο επειδή δεν έχει ΚΤΕΟ. Το αυτοκίνητο έχει ρολ-κέιτζ και δε βγάζει ΚΤΕΟ, ακόμα κι αν ρυθμιστεί η πίεση βενζίνης στο 1,5 bar ώστε να πέσουν τα καυσαέρια για τη μέτρηση.
Μπορεί να μου πει κάποιος έναν τρόπο με τον οποίο αυτό το αυτοκίνητο θα κινείται στοιχειωδώς νόμιμα;


Υ.Γ. Τρόπος που συνιστά διάπραξη ποινικού αδικήματος δε γίνεται δεκτός ως απάντηση. Δεν είναι εκεί το θέμα, ξέρω κι εγώ "διεκπεραιωτή" που κάνει τη δουλειά με 150 ευρώ.


Ελεγα κι αλλα, αλλα... "ποιος ειμαι εγω..."
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ "ΠΛΑΙΣΙΟΥ"
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ηχος χωρίς σχολια

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Γενικά για Αγώνες 4Χ4-
Μετάβαση σε: