ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο

Πώς θέλω τους Αγώνες Αντοχής 4Χ4;
Με τους σημερινούς (2013) κανόνες, χωρίς αλλαγές
85%
 85% [ 11 ]
Όπως τους θέλει η Επιτροπή 4Χ4
0%
 0% [ 0 ]
Όπως να είναι
8%
 8% [ 1 ]
Δεν θέλω Αγώνες Αντοχής 4Χ4
7%
 7% [ 1 ]
Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
0%
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 13
 

ΣυγγραφέαςΜήνυμα
stavrosd



Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Δευ 4 Νοε 2013 - 15:24

Καλημέρα, παρακάτω παραθέτω εν είδη πρακτικών όπως εμείς οι αγωνιζόμενοι καταγράψαμε τα θέματα που συζητήθηκαν στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 23/10.

Επίσημη Συνάντηση Επιτροπής 4x4-Οργανωτών Αγώνων Αντοχής 4x4-Ομάδα Αγωνιζόμενων Αγώνων Αντοχής 4x4
23/10/2013

Στη συνάντηση η οποία πραγματοποιήθηκε τη Τετάρτη 23/10/2013 συζητήθηκαν οι κανονισμοί και το πλαίσιο για τούς αγώνες Αντοχής 4x4 του 2014. Η μεγαλύτερη έμφαση της συζήτησης ήταν στα εξής θέματα:
• Αγώνες Rally Raid/Αντοχής – Ασφάλεια προς τρίτους
• Κατηγορία Ζ2 – Παθητική ασφάλεια πληρωμάτων

Η επιτροπή

Έθεσε εξαρχής τους δύο μεγάλους προβληματισμούς της και την πάγια θέση της ότι θα πρέπει να ελέγχεται διεξοδικά το στήσιμο και οι διαδρομές κάθε αγώνα, ώστε να είναι το δυνατόν πιο ελεγχόμενος και ασφαλής προς τρίτους καθώς και ότι αγώνες με προσανατολισμό την ταχύτητα με αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας δεν θα επιτρέψουν να γίνονται.

Οι προτάσεις της επιτροπής ήταν:
Για την ασφάλεια προς τρίτους
• Περισσότερα όρια σε περιοχές που δύναται να υπάρχουν τρίτοι.
• Όριο μέγιστης απόκλισης ΜΩΤ κατά τη διάρκεια της ειδικής
• Μικρότερες ειδικές
• Αυστηρή τήρηση των κανονισμών σε περίπτωση παράβασης
• Γενικό όριο μέγιστης ταχύτητας (προτάθηκε Ζ1=>120 , Ζ2=>90)
• Πλάνο αγώνα 2 μήνες νωρήτερα
Για την Ζ2
• Μικρότερες ΜΩΤ για τη Ζ2
• Περισσότερα όρια στη Ζ2 με γνώμονα την παθητική ασφάλεια
• Διαφορετικές διαδρομές όπου είναι δυνατόν, που η ταχύτητα δεν θα είναι το ζητούμενο.
• Υποχρεωτική χρήση κράνους στη Ζ2
Θέτει ως βασική προϋπόθεση για την πραγματοποίηση αυτών την έγκαιρη κατάθεση του φακέλου του αγώνα, ώστε να μελετείται και να ελέγχεται αλλά και να έχουν περιθώριο αλλαγών.

Σταμάτης Μελέτης

Παρουσίασε και επιχειρηματολόγησε την ευκαιρία που παρουσιάζει ο χώρος μας και η χώρα μας για αγώνες διεθνούς ενδιαφέροντος. Μετέφερε τις εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα των διεθνών συμμετοχών που είχε.

Πρότεινε :
Για την ασφάλεια προς τρίτους
• Ιδιαίτερη προσοχή στο πότε και που των αγώνων
• Έντονη και συνεχή ενημέρωση των περιοχών που περνάει ο αγώνας
• Συμφώνησε με το «σπάσιμο» των ειδικών σε μικρότερα μέρη αν και προτιμά τα περισσότερα ενδιάμεσα όρια από τα πολλά ΣΕΧ
Για την Ζ2
• Βασικά συμφωνεί επι της αρχής με την επιτροπή και δηλώνει αδυναμία να σχεδιάσει παράλληλα με τον «μεγάλο» αγώνα ένα μικρότερο με άλλο προσανατολισμό.

Γιάννης Αθανασίου

Τόνισε την «αδικία» που συντελείτε στο χώρο μας έναντι άλλων χώρων του μηχανοκίνητου σπόρ και πόσο πιο αυστηρά είναι πολλά πράγματα σε εμάς από αλλού.
Παρουσίασε την στατιστική σε θέματα ασφαλείας για να τονίσει τον χαμηλό βαθμό επικινδυνότητας. Παρόλα αυτά με γνώμονα την ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια πρότεινε:
Για την ασφάλεια προς τρίτους
• Αριθμός ελαστικών / αναλογικά με την απόσταση που καλύπτει ο αγώνας
• Βάρος/Έρμα στα αυτοκίνητα Ζ1
• Μεγαλύτερα διαστήματα για ανεφοδιασμό
• Μέγιστες ταχύτητες
• Αγώνες χειμώνα/ελάχιστη κίνηση στις διαδρομές
• Μεγάλες ειδικές με περισσότερες «κρυφές» τουλίπες για να κόβεται ο ρυθμός

Για την Ζ2
• Υποχρεωτική χρήση κράνους στη Ζ2
• Δύσκολη πλοήγηση
• Περισσότερες «Μαύρες» τουλίπες


Επίσης πρότεινε max 4-5 αγώνες το χρόνο.
Ποινή για όσους ακυρώνουν αγώνες
Όχι αυστηρό Regularity γιατί θα διώξει τις ξένες συμμετοχές

Δημήτρης Αθανασουλόπουλος

Σε γενικές γραμμές επιχειρηματολόγησε πάνω σε αυτά που είχαν πεί και οι άλλοι δύο οργανωτές. Έδειξε πρόθυμος να συνεχίσει τους αγώνες του το 2014, συμπεριλαμβανομένων των Trail Ride και το Serres Rally.
Πρότεινε:
Για την ασφάλεια προς τρίτους
• Συχνότερες Χρονομετρήσεις/ «Σπάσιμο» ειδικών σε 2-3 κομμάτια αναλόγως την απόσταση που καλύπτει
Για την Ζ2
• Μέση ωριαία που πιάνεται από το 50%-60% των αγωνιζομένων
• Πιο πολλά όρια και ιδιαίτερη προσοχή στα γρέμια
• Μέση ωριαία Ζ2, 15 χλμ/ώρα κάτω από τη Ζ1
• Υποχρεωτική χρήση κράνους
• Δύσκολη πλοήγηση


Κώστας Θεολόγης

Παρουσίασε το κομμάτι ασφάλεια και πώς αυτή καλύπτει τους αγώνες του είδους και ποιες περιπτώσεις μπορεί να μας εκθέσουν (προσοχή στο όριο που τίθεται κάποιος εκτός διαδρομής).
Ξεκαθάρισε την θέση του απέναντι στους αγώνες σε ανοιχτούς δρόμους αλλά δέχεται την διαφορετικότητά τους και την αξία τους. Ζήτησε να οργανωθούν περισσότεροι (4) αγώνες τύπου baja για το 2014 γιατί υπάρχουν αρκετοί παλαιοί αγωνιζόμενοι που θέλουν να τρέξουν αλλά δε θέλουν σε ανοικτούς δρόμους και πιστεύει ότι και αυτός ο τύπος έχει δυναμική.

Αγωνιζόμενοι

Προσπαθήσαμε να δώσουμε να καταλάβουν όλα τα μέλη της επιτροπής την διαφορετικότητα του είδους των αγώνων μας και πώς αυτοί δεν έχουν τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας με τους αγώνες σε κλειστές διαδρομές. Μάλιστα τονίσαμε ότι σε κλειστές διαδρομές και ειδικά επαναλαμβανόμενες τα πράγματα πρέπει να είναι πολύ πιο αυστηρά τόσο για τρίτους όσο και για την παθητική ασφάλεια των ίδιων των πληρωμάτων.
Τονίσαμε την σπουδαιότητα και αναγκαιότητα να υπάρχει η Ζ2 όντας ραχοκοκαλιά του χώρου και το «φυτώριο» για το μέλλον του χώρου.
Επιχειρηματολογήσαμε για την ανάγκη εξωστρέφειας και εισαγωγής αγωνιζομένων και το πόσο καλό κάνει αυτό στο χώρο όντας πλέον ο μόνος που δείχνει άνοδο σε διεθνές επίπεδο, μετά το Ακρόπολης (που και αυτό υποβιβάζεται!). Ζητήσαμε μάλιστα και την μεγαλύτερη βοήθεια (τουλάχιστον την ίδια αντιμετώπιση με τους άλλους χώρους) των αγώνων μας από την ΟΜΑΕ ως προς την προβολή.
Συμφωνήσαμε ότι κάποια επιπλέον μέτρα πρέπει να παρθούν, αλλά ουσιαστικά απλά πρέπει να γίνει σωστότερη εφαρμογή των υπαρχόντων με σκοπό όμως να παραμείνει ενδιαφέρον το άθλημα για όλες τις κατηγορίες.

Οι προτάσεις μας, ως αγωνιζόμενοι ήταν οι εξής:

Για την ασφάλεια προς τρίτους
• Αυστηρότερους κανόνες για το πού και πότε των αγώνων.
• Αναλυτικά πλάνα διαδρομών με τις ζώνες ορίων ώστε να γίνετε έλεγχος από την επιτροπή.
• Συχνότερες χρονομετρήσεις (πχ ειδική 150 κλμ να σπάει σε 3 50αρες συνεχόμενες με ένα ΣΕΧ In out του λεπτού)
• «κλείσιμο» των κύριων προσβάσεων
• Ενημέρωση των κατοίκων, εντός και εκτός των τόπων διαμονής τους ότι θα περάσει ο αγώνας. (πχ. Αφίσες του εκάστοτε αγώνα στα χωριά τα οποία διασχίζει η διαδρομή του αγώνα)
• ΣΕΔ στις κύριες προσβάσεις της διαδρομής
Γενικά
• Ακύρωση/διακοπή ειδικής αν πέσει το σύστημα tracking.
• Αν δε βγεί ο πλοηγός απο το ΣΕΧ, ΔΕΝ ξεκινάει η ειδική. (Αμοιβό Πλοηγό σε αναμονή)
• Επικοινωνία μεταξύ ΣΕΧ-ΣΕΔ-Γραμματείας
Για την Ζ2
• Περισσότερα ορια – μαύρες τουλίπες στα επικίνδυνα σημεία.
• Χρήση κράνους
• Χαμηλότερη ΜΩΤ => οι «γρήγοροι» θα αρχίσουν να ξενερώνουν και να «μεγαλώνουν»
• Μέγιστη Ταχύτητα 100 χλμ/ώρα

Εν κατακλείδι θεωρούμε ότι η συνάντηση ήταν επιτυχημένη.
Φάνηκε από όλα τα μέλη της συνάντησης ότι υπάρχει η πρόθεση και η όρεξη να βελτιωθεί ο χώρος και το άθλημα. Ενδεικτικό ότι κράτησε 9 ώρες!! από τις 7 το απόγευμα έως τις 4 τα ξημερώματα, χωρίς κανένας να γκρινιάξει για αυτό. Υπήρξαν εντάσεις όπως ήταν αναμενόμενο αλλά φάνηκε ότι ο κοινός σκοπός ήταν καθαρός και τελικά έγινε μια εποικοδομητική συζήτηση. Σε αρκετά θέματα υπήρξαν διαφωνίες αλλά το ισοζύγιο ήταν μάλλον θετικό συμφωνώντας επι της αρχής και της γραμμής που πρέπει να κινηθούμε.
Πρέπει να προσθέσουμε αξία στο παιχνίδι μας και όχι να αφαιρέσουμε!


Συνοπτικά:
1. Οι αγώνες τύπου Rally Raid /Αντοχής θα συνεχίσουν να γίνονται.
2. Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη (περισσότερη) μέριμνα από τους οργανωτές στον σχεδιασμό των αγώνων και την αποφυγή περιοχών με αυξημένη παρουσία τρίτων και λεπτομερέστερη μελέτη των απαιτούμενων ορίων.
3. Η Ζ2 θα συνεχίσει να υφίσταται χωρίς απαιτήσεις για μόνιμα μέτρα παθητικής ασφάλειας.
4. Ο σχεδιασμός των διαδρομών και το γενικότερο στήσιμο του αγώνα της Ζ2 θα πρέπει να είναι τέτοιος που η ταχύτητα να είναι δευτερεύουσας σημασίας.

Από τα περισσότερα σημεία διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μια έντονη υποκειμενικότητα στην εφαρμογή τους, πράγμα που σημαίνει πρώτον ότι πρέπει να υπάρχει η καλύτερη δυνατή συνεργασία μεταξύ επιτροπής και οργανωτών και δεύτερον ότι μπορεί να υπάρξουν αστοχίες μέχρι να «ωριμάσει» άρα θέλει καλή πίστη από όλους μας.

Μείναμε στο σημείο ότι η επιτροπή θα λάβει υπόψη της όλα τα παραπάνω για να επανέλθει με ένα προσχέδιο του πλαισίου αγώνων αντοχής για το 2014 πανω στο οποίο θα βασιστούμε για τα περαιτέρω.


Η 5μελής Ομάδα Οδηγών Αγώνων Αντοχής 4x4
Πέτρος Σιούτης, Σταύρος Δημητριάδης, Ίαν Παπανικολάου, Βαγγέλης Μπερσής, Κώστας Νικολακόπουλος


Έχει επεξεργασθεί από τον/την stavrosd στις Τετ 6 Νοε 2013 - 0:28, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Δευ 4 Νοε 2013 - 21:04

.
Πέτρος Σιούτης έγραψε:
Με λύπη όμως, μετά απο την προχθεσινή συνάντηση με Επιτροπή 4χ4, Οργανωτές και αντιπροσωπεία αγωνιζωμένων την οποία απάρτηζα και εγώ, προτρέπω όλους τους αγωνιζόμενους που " το σκέφτονται" αν θα τρέξουν στον 24ωρο, τελικά να το κάνουν, γιατί όπως όλα δείχνουν θα είναι ο τελευταιός 24ωρος με την μορφή που τον ξέρουμε μέχρι σήμερα!
Αυτά έγραψε ένας από τους υπογράφοντες το παραπάνω κείμενο!!!

Ήταν τελικά πετυχημένη ή προς λύπη η συνάντηση;

Περιμένω από την επιτροπή αγωνιζόμενων να απαντήσει ΓΙΑΤΙ αποκρύπτει με το κείμενό της τα βασικά στοιχεία της συζήτησης.
Και να ΑΝΑΛΑΒΕΙ τις ευθύνες για όσα θα γίνουν στους Αγώνες Αντοχής το 2014... απέναντι σε όσους εκπροσωπούσαν στη συνάντηση.

ΥΓ. Η μόνη ουσιαστική παραχώρηση όπως αναφέρετε είναι το κράνος στη Ζ2!!! Γιατί εγώ άλλα κατάλαβα;

ΥΓ2. Λυπάμαι που δεν αποχώρησα εξ ' αρχής.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Δευ 4 Νοε 2013 - 21:21

.
Τί είπε η Επιτροπή 4Χ4 στη συνάντηση

Nίκος Μανώλης
Αποφάσεις που έχουν ληφθεί.
Αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας απαγορεύονται.
Αυτοκίνητα σε ανοιχτό δρόμο όχι
Μανώλης, Παπαθάνου μη ασφαλή τα Rally Raids.

Σταθάκος - Βασικό πλαίσιο
Αυτοκίνητα χωρίς παθητική δεν τρέχουν.
Σε ανοιχτούς δρόμους σε ελεγχόμενο περιβάλλον.
Ζ1
Η Ζ1 πρέπει να είναι μόνο κλειστές (sporting) και regularity.
Ή όρια απόκλεισης από την μωτ όπου χρειάζονται.
Παραβίαση ορίων αποκλεισμός. Στο επόμενο ΣΕΔ.
Ζ2
Όχι κρυφοραλί.
Ορια, όρια, όρια.
Μικρές διαδρομές, μέγιστη ταχύτητα.
Αποφάσεις
Η Ζ2 πλοήγηση.
Η Ζ1 όχι κρυφοραλί. Όχι ειδικές των 300 χιλιομέτρων.

Η διαδρομή της Ζ1 πρέπει να είναι ξενέρωμα για τη Ζ2, με τα επιβαλλόμενα όρια.


._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Δευ 4 Νοε 2013 - 21:54

.
Επιτροπή Αγωνιζομένων έγραψε:
Φάνηκε από όλα τα μέλη της συνάντησης ότι υπάρχει η πρόθεση και η όρεξη να βελτιωθεί ο χώρος και το άθλημα.
Πώς; Λέγοντας ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν έχουν λάβει τα στοιχεία αγώνων; Δημήτρης Σταθάκος για τον 24ωρο...

Πώς; Με το να μην έχει δημοσιευθεί στο site της ΟΜΑΕ ανακοίνωση για τον 24ωρο που έχει σταλεί εδώ και μία εβδομάδα;

Πώς; Με το να μην έχει δημοσιευθεί ΠΟΤΕ ανακοίνωση για αγώνα 4Χ4 στο site της ΟΜΑΕ;

Πώς, πώς, πώς;

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kankoo



Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 10:55

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Επιτροπή Αγωνιζομένων έγραψε:
Φάνηκε από όλα τα μέλη της συνάντησης ότι υπάρχει η πρόθεση και η όρεξη να βελτιωθεί ο χώρος και το άθλημα.
Πώς; Λέγοντας ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν έχουν λάβει τα στοιχεία αγώνων; Δημήτρης Σταθάκος για τον 24ωρο...

Πώς; Με το να μην έχει δημοσιευθεί στο site της ΟΜΑΕ ανακοίνωση για τον 24ωρο που έχει σταλεί εδώ και μία εβδομάδα;











Πώς; Με το να μην έχει δημοσιευθεί ΠΟΤΕ ανακοίνωση για αγώνα 4Χ4 στο site της ΟΜΑΕ;

Πώς, πώς, πώς;



Γιαννη γραφεις πραγματα πολλα.
Για εμας τους 5 κπιστευω και γιατους υπολοιπους αγωνιζομενους ειναι διαφορετικατα τα πραγματα.
Εμεις θελουμε ασφαλεις αγωνες κ μονο.
εαν ξενερωσω οπως λες ειναι απλο ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ.
το ειπαμεΟΛΟΙ στη μαραθωνια κουβεντα.
ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΝ ΟΜΑΕ ΤΗΝΕΛΠΑ Κ ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ.
Θα κανω τον 13ο αγωνα μου φετος εαν δεν με πρηζετε κ μουτο επιτρεψει η οικογενεια μου η τσεοπη μου κ ο εβδομος που θα βαλω στους αγωνες<οδηγος συνοδηγος>
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 14:04

.
Κώστα

επειδή λέω πολλά, θα πω ένα και μόνο: ΕΓΩ ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΚΑΝΑΝΩ ΤΟΝ 24ωρο...

ΥΓ. και μάθε να γράφεις εκτός quotes...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kankoo



Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 17:02

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Κώστα

επειδή λέω πολλά, θα πω ένα και μόνο: ΕΓΩ ΞΕΝΕΡΩΣΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΚΑΝΑΝΩ ΤΟΝ 24ωρο...

ΥΓ. και μάθε να γράφεις εκτός quotes...

._
Γιαννη
καταρχας σου απαντω απο Tablet κ δυστυχως με την τεχνολογια δεν τα παω πολυ καλα.
Πρεπει να σταματησεις να πιστευεις οτι ολοι σε κυνηγουν.
Το οτι ξενερωσες με τους οδηγους ειναι ΜΕΓΙΣΤΟ λαθος για σενα.
Εαν δεν ξαναοργανωσεις τον 24ωρο. μονος σου τον σκοτωνεις.
Ολοι μας θελουμε τετοιους αγωνες  

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ
Κ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΜΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΑ ΦΟΡΑ
Κ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΩΡΕΣ
Κ ΟΙ 5
Κ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΜΑΣ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 17:17

.
Απόψεις σου...

Αν κανένας δεν κυνηγά τον 24ωρο, προς τί τα ψέματα για το ότι δεν ΣΤΑΛΘΗΚΑΝ το πλάνο ασφαλείας και η διαδρομή στην Επιτροπή 4Χ4;
Προς τί ο κανονισμός για τους "νυχτερινούς αγώνες"; Ένας υπάρχει, ο 24ωρος.

Ωραίο το παραμύθι ότι είμαι "κολλημένος". Κρίμα που έπεισαν ανθρώπους που θεωρώ έξυπνους.

Και γιατί με την ανακοίνωση δεν λέτε όλη την αλήθεια, αλλά "κρατάτε τα προσχήματα"; Μισή αλήθεια = ψέμα, Κώστα... ΨΕΜΑ!!!

Και 24ωρος όπως τον θέλει η Επιτροπή 4Χ4 και το δέχεστε οι οδηγοί, δεν είναι 24ωρος. Άρα δεν έχει λόγο ύπαρξης, όπως δεν είχε και το 2006. Αλλά αυτή τη φορά δεν βλέπω επιστροφή. 2013 και τέλος...

Ποιός θα φέρει το 2014 πάνω από 15 ξένες συμμετοχές σε έναν ευνουχισμένο 24ωρο; Θα το κυνηγήσεις εσύ; Θα τους πείσεις εσύ να τρέξουν με τις συνθήκες που λέει η Επιτροπή 4Χ4;

Κρίμα που κάποιος που έχει τρέξει σε όλους τους 24ωρους και παρακάλαγε για περισσότερους μέσα στη χρονιά, απέκτησε τέτοια άποψη. Απλά κρίμα...

ΥΓ. Αν το ΓΡΑΨΑΤΕ και το ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ και οι ΠΕΝΤΕ, μάθετε να λέτε και τις ίδιες δικαιολογίες ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΝΤΕ.

ΥΓ2. Δεν ξενέρωσα με τους οδηγούς. Ξενέρωσα με τους πέντε σας, μην αλλάζεις αυτά που λέω. Που αντί να μεταφέρετε τα τεκταινόμενα στους οδηγούς, κάνετε πολιτική, διπλωματία και κρατάτε προσχήματα.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kankoo



Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 17:39

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Απόψεις σου...

Αν κανένας δεν κυνηγά τον 24ωρο, προς τί τα ψέματα για το ότι δεν ΣΤΑΛΘΗΚΑΝ το πλάνο ασφαλείας και η διαδρομή στην Επιτροπή 4Χ4;
Προς τί ο κανονισμός για τους "νυχτερινούς αγώνες"; Ένας υπάρχει, ο 24ωρος.

Ωραίο το παραμύθι ότι είμαι "κολλημένος". Κρίμα που έπεισαν ανθρώπους που θεωρώ έξυπνους.

Και γιατί με την ανακοίνωση δεν λέτε όλη την αλήθεια, αλλά "κρατάτε τα προσχήματα"; Μισή αλήθεια = ψέμα, Κώστα... ΨΕΜΑ!!!

Και 24ωρος όπως τον θέλει η Επιτροπή 4Χ4 και το δέχεστε οι οδηγοί, δεν είναι 24ωρος. Άρα δεν έχει λόγο ύπαρξης, όπως δεν είχε και το 2006. Αλλά αυτή τη φορά δεν βλέπω επιστροφή. 2013 και τέλος...

Ποιός θα φέρει το 2014 πάνω από 15 ξένες συμμετοχές σε έναν ευνουχισμένο 24ωρο; Θα το κυνηγήσεις εσύ; Θα τους πείσεις εσύ να τρέξουν με τις συνθήκες που λέει η Επιτροπή 4Χ4;

Κρίμα που κάποιος που έχει τρέξει σε όλους τους 24ωρους και παρακάλαγε για περισσότερους μέσα στη χρονιά, απέκτησε τέτοια άποψη. Απλά κρίμα...

ΥΓ. Αν το ΓΡΑΨΑΤΕ και το ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ και οι ΠΕΝΤΕ, μάθετε να λέτε και τις ίδιες δικαιολογίες ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΝΤΕ.

ΥΓ2. Δεν ξενέρωσα με τους οδηγούς. Ξενέρωσα με τους πέντε σας. Που αντί να μεταφέρετε τα τεκταινόμενα στους οδηγούς, κάνετε πολιτική και κρατάτε προσχήματα.

ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΡΑΓΕΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ Κ ΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ 24ΩΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ.
Φυσικα κ δεν μπορω να φερω ξενες συμμετοχες, ομως εαν γινουν ετσι οπως λες θα παμε ολοι μας ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ οποτε....

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 17:46

.
Ήσασταν οι ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ των οδηγών στην συγκέντρωση, άρα και οι γραμματείς τους. Έχετε, είχατε, την υποχρέωση να τους μεταφέρετε το τί λέχθηκε στην συγκέντρωση και την πραγματική εικόνα της. Αντ' αυτού αποφασίσατε να κάνετε πολιτική, διπλωματία και να κρατάτε προσχήματα.

Οι εναλλακτικές λοιπόν που είδες - είδατε; - ήταν:
- Κάνουμε ότι θέλει η Επιτροπή 4Χ4 και έχουμε ευνουχισμένους αγώνες.
- Αντιδρούμε και δεν έχουμε αγώνες.

Και αποφασίσατε να σκύψετε το κεφάλι, να βάλετε μία ταφόπλακα στους αγώνες και να πείτε ψέματα στους οδηγούς.

Σωστά;

ΥΓ. Επιμένεις να βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δεν είπα. Στημένους δεν σας είπα ποτέ. Άτολμους, ναι. Αδύναμους στο να πείτε την αλήθεια, ναι.

ΥΓ2. Δύο ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΙ 24ωροι, με την Ζ2 να παίζει ΑΜΑΔΕΣ... Δε νομίζω... Έκλεισε, έκλεισαν, κλείσατε, ο κύκλος του 24ωρου.

ΥΓ3. Σβήστε και αυτό το "Μέση ωριαία Ζ2, 15 χλμ/ώρα κάτω από τη Ζ1", γιατί δεν το είπα και χαρακτηρίζει ΑΠΟΛΥΤΑ την σοβαρότητα των πρακτικών που κρατήσατε - κράτησε κάποιος από εσάς.
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosd



Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 19:32

Γιάννη νομίζω οτι έχεις κάνει σαφές την άποψη σου τόσο για εμάς (ψεύτες, ευνούχοι, δωσίλογοι, ηλίθιοι κτλ) όσο και για το τί ειπώθηκε στην συνάντηση (καταστροφή του χώρου, σκευωρίες,κρυφές αντζέντες κτλ).

Για το πρώτο απλά δεν απαντώ...
Για το δεύτερο θα ήθελα να σου ξανακάνω την ερώτηση "Τι θα ήθελες να έχει ειπωθεί στην συνάντηση για να την θεωρείς επιτυχημένη?"
και τέλος αν κόπτεσαι για το "λογαριασμό" που θα πρέπει να δώσουμε στους υπολοίπους αγωνιζόμενους ασε και κανέναν απο αυτούς να μας το πεί να το συζητήσουμε!


Όσο αφορά τη δημοσκόπηση που σήκωσες νομίζω οτι όποιος έχει άποψη θα πρέπει να την επιχειρηματολογεί και όχι να πατήσει ένα κουμπάκι. Δεν είμαστε δα και τόσοι πολλοί.
Βέβαια για να επιχειρηματολογήσει θα πρέπει να έχει και όλες τις πληροφορίες. Ξέρεις εσυ πώς θα είναι το 2014 και ποιες θα είναι οι διαφορές??
Εγώ όχι!

Να προσθέσω για αυτούς που ενδιαφέρονται οτι μετά απο προτροπή μας ο Dista θα κάνει μία άσκηση για να καταλάβουμε όλοι καλύτερα τί εστι αυστηρότερα μέτρα .
Θα πάρει κάποιες διαδρομές απο προηγούμενους αγώνες και θα βάλει αυστηρά όρια και μετά θα συγκρίνει με το track κάποιους γρήγορου να δεί που και πόσο τον επιρεάζει.
Έτσι θα αποκτίσουμε όλοι καλύτερη εικόνα και εμείς κατα πόσο τελικά θα μας επιρεάσουν τα όρια και η επιτροπή για το πόσο αυστηρή μπορεί να είναι χωρίς να γίνεται παράλογη και καταστρέψει το παιχνίδι αλλά και οι οργανωτές για να ξέρουν πώς να σχεδιάσουν καλύτερα τις διαδρομές τους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 19:49

.
Σταύρο

με λύπη μου ΛΕΣ ΠΑΛΙ ΨΕΜΑΤΑ!!!

Το ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ δεν έχει καμία σχέση με το ΕΥΝΟΥΧΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ!

Το ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ δεν αναφέρθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ.

Το ΗΛΙΘΙΟΙ πάλι δεν αναφέρθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ.

Το ΚΡΥΦΕΣ ΑΝΤΖΕΝΤΕΣ δεν αναφέρθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ.

Το ΣΚΕΥΩΡΙΕΣ δεν αναφέρθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ.

Προσπαθείς να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ!!!

Κόπτομαι για το καλό των αγώνων!!! Και για την αλήθεια των γραφομένων και των αναφερομένων, επειδή θα τα βρούμε όλοι μπροστά μας.

Ενοχλεί η δημοσκόπηση; ΟΚ! Να την κατεβάσω;

Δεν θεωρώ τον κύριο Δημήτρη Σταθάκο σοβαρό για να κάνει κάτι τέτοιο. Το απέδειξε για μία ακόμη φορά με τις ανακρίβειές του στη συνάντηση για το αν έχουν αποσταλεί στην ΕΠΑ/ΟΜΑΕ τα στοιχεία του 24ωρου.

Και αν δεν επηρεάζουν τα όρια τους ταχείς, τότε γιατί θα μπουν; Μάλλον κάνουμε πλάκα... Θα πείσεις εσύ τους ξένους να έρθουν μετά; 'Η είναι θεμιτό, επιθυμητό να κάνουμε τους Αγώνες Αντοχής τοπικό πρωτάθλημα Δ' Εθνικής;

ΥΓ. Η διαφορά μωτ στον 24ωρο είναι 10 χλμ. και όχι 15!!! Και δεν το ανέφερα στη συνάντηση. Σβήσ' το σε παρακαλώ από την ανακοίνωση, αν θες να ανακτήσεις κάποια από την αξιοπιστία σου απέναντί μου. Αν σε νοιάζει βέβαια.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosd



Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 19:56

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.

ΥΓ. Η διαφορά μωτ στον 24ωρο είναι 10 χλμ. και όχι 15!!! Και δεν το ανέφερα στη συνάντηση. Σβήσ' το σε παρακαλώ από την ανακοίνωση, αν θες να ανακτήσεις κάποια από την αξιοπιστία σου απέναντί μου. Αν σε νοιάζει βέβαια.

._
Το έκανα ήδη. πειράζει αν δεν γράψω το 10 χλμ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 20:02

.
Σταύρο

ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ. Το ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΕΣ και το ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ.

Πάλι για να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.

Δε μίλησα ΠΟΥΘΕΝΑ για μικρότερη ταχύτητα Ζ2 από τη σημερινή.
Δε μίλησα ΠΟΥΘΕΝΑ για μαύρες τουλίπες. Μίλησα για "δύσκολα να βρεθούν" - "κρυφές" - τουλίπες στα πατημένα, που μειώνουν το ρυθμό.
ΖΗΤΗΣΑ να παραμείνουν οι κανονισμοί ΟΠΩΣ είναι ΣΗΜΕΡΑ με μικρές, πολύ μικρές, αλλά ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.

Αυτά δεν τα βλέπω πουθενά. Μάλλον πρέπει να αρχίσεις να κρατάς καλύτερες σημειώσεις ή να μου ζητήσεις να σου δώσω τις προτάσεις μου και να μην εικάζεις.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kankoo



Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 20:39

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Σταύρο

ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ. Το ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΕΣ και το ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ.

Πάλι για να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.

Δε μίλησα ΠΟΥΘΕΝΑ για μικρότερη ταχύτητα Ζ2 από τη σημερινή.
Δε μίλησα ΠΟΥΘΕΝΑ για μαύρες τουλίπες. Μίλησα για "δύσκολα να βρεθούν" - "κρυφές" - τουλίπες στα πατημένα, που μειώνουν το ρυθμό.
ΖΗΤΗΣΑ να παραμείνουν οι κανονισμοί ΟΠΩΣ είναι ΣΗΜΕΡΑ με μικρές, πολύ μικρές, αλλά ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.

Αυτά δεν τα βλέπω πουθενά. Μάλλον πρέπει να αρχίσεις να κρατάς καλύτερες σημειώσεις ή να μου ζητήσεις να σου δώσω τις προτάσεις μου και να μην εικάζεις.

._
Γιαννη κ οι 5 κρατησαμε λαθος σημειωσεις? οκ
δεν απαντας πως λες οτι λες χωρις να ξερουμε πως θα γινουν οι αγωνες το 14.
Παντως εαν ο Dista κανει αυτα που εσυ λες, τοτε πιθανα να μας βρει ολους αντιθετους.
Ας το δουμε κ στο Demo κ βλεπουμε
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 20:43

.
Κώστα

ένας κρατούσε σημειώσεις... Εκεί ήμουν και έβλεπα!!!

Σημείωσες και εσύ πως ζήτησα 15 χαω λιγότερα για την Ζ2;

Για τα υπόλοιπα δε σε βλέπω να απαντάς όμως...

Δεν απαντάω;
Η Επιτροπή 4Χ4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ότι η ΕΠΑ και η ΟΜΑΕ δε θέλουν αγώνες σε ανοιχτό δρόμο.
Η Επιτροπή 4Χ4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ότι θεωρεί επικίνδυνα τα Rally Raids.
Η Επιτροπή 4Χ4 είπε ότι η Ζ1 θα είναι ΚΑΘΑΡΟ Regularity και η Ζ2 απλή βόλτα, χωρίς καμία σημασία στην ταχύτητα - ΑΜΑΔΕΣ δηλαδή.
H Eπιτροπή 4X4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ η Ζ1 όχι κρυφοραλί.
H Eπιτροπή 4X4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ όχι ειδικές των 300 χιλιομέτρων.
H Eπιτροπή 4X4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ότι η διαδρομή της Ζ1 πρέπει να είναι ξενέρωμα για τη Ζ2, με τα επιβαλλόμενα όρια.

Όπως είπε μέλος της Επιτροπής σας "η Επιτροπή 4Χ4 στηρίζει ξεκάθαρα τους αγώνες Baja..."
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kankoo



Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 20:56

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Κώστα

ένας κρατούσε σημειώσεις... Εκεί ήμουν και έβλεπα!!!

Σημείωσες και εσύ πως ζήτησα 15 χαω λιγότερα για την Ζ2;

Για τα υπόλοιπα δε σε βλέπω να απαντάς όμως...

._
απλα συμφωνω με τον σταυρο, τον πετρο, τον βαγγελη, τον ιαν κ οσους αλλους.
εμεις-εγω στο ξαναειπα θα δουμε τι θα γινει για το 14, που δεν ξερουμε ακομα, οποτε θα αποφασισουμε ΤΟΤΕ.
εαν αποφασιζα εγω για το πως θα γινονται οι αγωνες .....
δεν εχω ομως αλλο χρονο πρεπει να ασχοληθω κ με αλλα πραγματα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 21:00

.
ΑΡΑ μη λες πως κρατούσες σημειώσεις... ΑΠΛΑ συμφώνησες με αυτές του ΕΝΟΣ...

Όταν θα βγουν οι αποφάσεις και θα έχουν την υπογραφή της ΕΠΑ θα είναι ΑΡΓΑ... BYE, BYE...

Καλή συνέχεια.

ΥΓ. Αλήθεια εκείνο το "υπήρχε κακή και κάκιστη ασφαλιστική πρόταση" γιατί το θάψατε; Δεν έχει σημασία για εσάς ότι η ΟΜΑΕ δεν έψαξε για καλύτερη ασφαλιστική κάλυψη; Δεν ενδιαφέρει τους οδηγούς γιο ποιο πράγμα πληρώνουν;

ΥΓ2. Αλήθεια εκείνο το "δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία για τα ατυχήματα στους αγώνες στην Ελλάδα, επειδή η παλιά ασφαλιστική και η ΕΛΠΑ δεν τα δίνουν" γιατί το θάψατε; Δεν ενδιαφέρει τους αγωνιζόμενους τί κάνει γι' αυτούς η ομοσπονδία;

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosd



Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 22:00

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Κώστα

ένας κρατούσε σημειώσεις... Εκεί ήμουν και έβλεπα!!!

Σημείωσες και εσύ πως ζήτησα 15 χαω λιγότερα για την Ζ2;

Για τα υπόλοιπα δε σε βλέπω να απαντάς όμως...

Δεν απαντάω;
Η Επιτροπή 4Χ4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ότι η ΕΠΑ και η ΟΜΑΕ δε θέλουν αγώνες σε ανοιχτό δρόμο.
ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ
Η Επιτροπή 4Χ4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ότι θεωρεί επικίνδυνα τα Rally Raids.
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΣΠΟΡ
Η Επιτροπή 4Χ4 είπε ότι η Ζ1 θα είναι ΚΑΘΑΡΟ Regularity και η Ζ2 απλή βόλτα, χωρίς καμία σημασία στην ταχύτητα - ΑΜΑΔΕΣ δηλαδή. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ, ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ.
H Eπιτροπή 4X4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ η Ζ1 όχι κρυφοραλί.
ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΟΧΙ ΤΑΠΑ ΓΚΑΖΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Ζ2
H Eπιτροπή 4X4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ όχι ειδικές των 300 χιλιομέτρων.
ΟΧΙ ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΕΣ ΒΑΛΤΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
H Eπιτροπή 4X4 ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ότι η διαδρομή της Ζ1 πρέπει να είναι ξενέρωμα για τη Ζ2, με τα επιβαλλόμενα όρια.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ. Ο DISTA ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΤΕ ΤΙ΅ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Ζ2 ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

Όπως είπε μέλος της Επιτροπής σας "η Επιτροπή 4Χ4 στηρίζει ξεκάθαρα τους αγώνες Baja..."
ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΝΤΑΡΤ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΙΤΥΧΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!!!

._
ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ

Α και δεν ξέρω τι σοϊ εντυπώσεις θέλω να κερδίσω αλλά δεν ήταν σχόλιο αυτό που έγραψα αλλά τα ακριβή σου λόγια!
Όταν συζητιόταν το θέμα χαμηλότερων ορίων και μάλιστα σου είπα στο καπάκι "Μια λιγότερη σκοτούρα για εσένα" αν θυμάσαι.... αλλά δεν σε λέω ψεύτη γιατι αρκετές φορές γινόταν τις κακομοίρας και οι μισοί χάναμε τί έλεγαν οι άλλοι μισοι.
Λάθος λέγεται αυτό, όπως και του Dista που κακός είπε "δεν μου έστειλε", αντι για το "δε το έλαβα" που στο είπαν Οοοολοι εκει μέασ αλλά συνεχίζεις να το κοπανάς!

ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ , ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!

Ουφ βράχνιασα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosd



Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 22:18

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
ΑΡΑ μη λες πως κρατούσες σημειώσεις... ΑΠΛΑ συμφώνησες με αυτές του ΕΝΟΣ...
ΔΕΝ υπάρχεις απλά!!!! Ναι εγώ κράτησα τις πιο αναλυτικές σημειώσεις και ο Ιαν και τις διασταυρώσαμε!!
Έτσι κρατουνται σημειώσεις δεν κρατάν όλοι. και στην τελική εκει τις κρατουσα δεν τις έφερα απο το σπίτι μου και αν έκανα και κανα λάθος τελικα δεν το έπιασαν και τα άλλα οχτώ μάτια που τα είδαν αλλά ξέχασα εσυ κατέχεις την μία και μοναδική αλήθεια...


Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
ΥΓ. Αλήθεια εκείνο το "υπήρχε κακή και κάκιστη ασφαλιστική πρόταση" γιατί το θάψατε; Δεν έχει σημασία για εσάς ότι η ΟΜΑΕ δεν έψαξε για καλύτερη ασφαλιστική κάλυψη; Δεν ενδιαφέρει τους οδηγούς γιο ποιο πράγμα πληρώνουν;

ΥΓ2. Αλήθεια εκείνο το "δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία για τα ατυχήματα στους αγώνες στην Ελλάδα, επειδή η παλιά ασφαλιστική και η ΕΛΠΑ δεν τα δίνουν" γιατί το θάψατε; Δεν ενδιαφέρει τους αγωνιζόμενους τί κάνει γι' αυτούς η ομοσπονδία;

._
Και άλλα πολλά ακούστηκαν που δεν γράψαμε, 9 ΏΡΕΣ μιλάγαμε μήπως θέλεις απομαγνητοφώνηση??? (και το σκέφτηκα να βάλω το κηνιτό κάποια στιγμή αλλά λέω όχι μωρε μεγάλα παιδιά είμαστε...)
Πές μου όμως πώς αυτό το σχόλιο βοηθάει την κατάσταση μας? Εχεις αντιπρόταση και σε έγραψε η αρχή του σπόρ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 22:34

.
Σταύρο
.
"Οι ανοιχτές ειδικές είναι πιό επισφαλείς ασφαλιστικά. Σε δύσκολες καταστάσεις θα θεωρηθεί βαριά αμέλεια."
Αυτό δείχνει αδιάφορο για σένα; Σωστός...

Αντιπρόταση; Τα ονόματα, τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις 30 Ασφαλιστικών Εταιρειών που είχαν δείξει ενδιαφέρον να ασφαλίσουν τον 24ωρο το 2010. Στάλθηκαν αρχές Γενάρη στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ο κύριος Σταθάκος, όπως αποδεικνύει το e-mail της γραμματείας της ΟΜΑΕ, που έστειλα και σε εσένα, ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ τα στοιχεία του 24ωρου. Οπότε ΨΕΜΑΤΑ με περικεφαλαία... Όχι μόνο τα είχα στείλει, αλλά και τα είχαν λάβει, ΟΛΟΙ τους... Αλλά δεν ήξεραν τίποτε...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Πρόσεξε ότι το e-mail μου έχει προωθηθεί στα μέλη της επιτροπής 1:38 ώρες από τη στιγμή που εστάλει, πριν από 3,5 μήνες!!!

Απλά ΕΤΥΧΕ να ξεχάσεις τα λόγια συγκεκριμένων ατόμων που εξυπηρετούσαν συγκεκριμένες καταστάσεις...

Και συνεχίζεις να ΨΕΥΔΕΣΑΙ για το τί είπε και τί όχι η Επιτροπή 4Χ4. Και βέβαια είναι αστείο να ισχυρίζεσαι ότι είπαν ότι τα Rally Raids είναι επικίνδυνα όπως όλα τα μηχανοκίνητα σπορ. Τότε τί συζητούσαμε 9 ώρες; Είπαν ξεκάθαρα ότι τα Rally Raids είναι πιό επικίνδυνα από τους αγώνες σε κλειστές ειδικές, δηλαδή τα Bajas...

Για το "ξενέρωμα" ξέρεις ότι έχεις άδικο. Ακόμη και ο Μπερσής τα πήρε!!!

ΥΓ. Συνεχίζεις το γελοίο παιχνίδι με τη διαφορά χιλιομέτρων. Ειλικρινά σε περίμενα πιό σοβαρό.

ΥΓ2. Αλήθεια ο Ιαν πως κράταγε σημειώσεις; Με τηλεπάθεια; Στο τέλος σχεδόν κοιμόταν!!!

ΥΓ3. Κάτι μου θυμίζουν τα λεγόμενα σου Κώστα... θα κοιτάξω το 2005 να βρω τί ακριβώς.

._


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Γιάννης Αθανασίου στις Τρι 5 Νοε 2013 - 22:50, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kankoo



Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 22:47

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Σταύρο
.
"Οι ανοιχτές ειδικές είναι πιό επισφαλείς ασφαλιστικά. Σε δύσκολες καταστάσεις θα θεωρηθεί βαριά αμέλεια."
Αυτό δείχνει αδιάφορο για σένα; Σωστός...

Ο κύριος Σταθάκος, όπως αποδεικνύει το e-mail της γραμματείας της ΟΜΑΕ, που έστειλα και σε εσένα, ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ τα στοιχεία του 24ωρου. Οπότε ΨΕΜΑΤΑ με περικεφαλαία... Όχι μόνο τα είχα στείλει, αλλά και τα είχαν λάβει, ΟΛΟΙ τους... Αλλά δεν ήξεραν τίποτε...

Απλά ΕΤΥΧΕ να ξεχάσεις τα λόγια συγκεκριμένων ατόμων που εξυπηρετούσαν συγκεκριμένες καταστάσεις...

Και συνεχίζεις να ΨΕΥΔΕΣΑΙ για το τί είπε και τί όχι η Επιτροπή 4Χ4. Και βέβαια είναι αστείο να ισχυρίζεσαι ότι είπαν ότι τα Rally Raids είναι επικίνδυνα όπως όλα τα μηχανοκίνητα σπορ. Τότε τί συζητούσαμε 9 ώρες; Είπαν ξεκάθαρα ότι τα Rally Raids είναι πιό επικίνδυνα από τους αγώνες σε κλειστές ειδικές, δηλαδή τα Bajas...

Για το "ξενέρωμα" ξέρεις ότι έχεις άδικο. Ακόμη και ο Μπερσής τα πήρε!!!

ΥΓ. Συνεχίζεις το γελοίο παιχνίδι με τη διαφορά χιλιομέτρων. Ειλικρινά σε περίμενα πιό σοβαρό.

ΥΓ2. Αλήθεια ο Ιαν πως κράταγε σημειώσεις; Με τηλεπάθεια; Στο τέλος σχεδόν κοιμόταν!!!

._
Αχ αυτη η ισοπεδωση των παντων γιαννηηηηηη.
θαμεινεις ενα δεντρο στο βουνο κοταν πεσει δεν θα νοιαστει κανενας
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τρι 5 Νοε 2013 - 22:56

.
Κώστα

Από το να εξομοιωθώ για να γνοιαστεί, πουλώντας την αξιοπρέπειά μου και τον αυτοσεβασμό μου, καλύτερα μόνος ρε Κώστα... καλύτερα μόνος.

Όταν έδειξα εμπιστοσύνη σε κάποιους το μετάνιωσα. Ποτέ όταν ήμουν σκεπτικιστής.

Ρώτα τον κύριο Σταθάκο ποιός τον έβαλε χοντρά στους αγώνες, να μάθεις. Ποιανού συνοδηγός ήταν δύο χρόνια στο Έβρος Trophy.

Ρώτα κάποιον άλλο, για το ποιός του μίλησε για τα regularity, μετά τη "Σκοτεινή Πλευρά της Πάρνηθας".

Και κάποιον, πρόσφατα, που μου είπε να τον προτείνω σε κάποια επιτροπή οδηγών.

Τα ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ όλα...


Σταύρο

Διόρθωσε σε παρακαλώ την ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ, γιατί δε θέλω να επέμβω. Είναι μικρότητα.

ΥΓ. Καληνύχτα σας... έχω έναν αγώνα να ασχοληθώ, τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 24ωρο.
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosd



Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τετ 6 Νοε 2013 - 0:23

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Σταύρο
.
"Οι ανοιχτές ειδικές είναι πιό επισφαλείς ασφαλιστικά. Σε δύσκολες καταστάσεις θα θεωρηθεί βαριά αμέλεια."
Αυτό δείχνει αδιάφορο για σένα; Σωστός...

Τώρα εσυ βοηθάς ή εγω δεν καταλαβαίνω τι λές?

Αντιπρόταση; Τα ονόματα, τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις 30 Ασφαλιστικών Εταιρειών που είχαν δείξει ενδιαφέρον να ασφαλίσουν τον 24ωρο το 2010. Στάλθηκαν αρχές Γενάρη στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ.
Μάλιστα και ολόκληρη ΟΜΑΕ έδωσες το συμβόλαιο για όλους τους αγώνες και παιδειές αυτοκινήτων στην ασφαλιστική του Θεολόγη γιατι........ ?????????????

Ο κύριος Σταθάκος, όπως αποδεικνύει το e-mail της γραμματείας της ΟΜΑΕ, που έστειλα και σε εσένα, ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ τα στοιχεία του 24ωρου. Οπότε ΨΕΜΑΤΑ με περικεφαλαία... Όχι μόνο τα είχα στείλει, αλλά και τα είχαν λάβει, ΟΛΟΙ τους... Αλλά δεν ήξεραν τίποτε...
Μάλιστα θεωρείς λοιπόν οτι αυτοί οι μεγάλοι συνωμότες που προσπαθούν χρόνια να καταστρέψουν τους αγώνες μας για να αναβιώσουν τα Baja είναι τόσο μα τόσο ηλίθιοι να πουν τέτοιο ψέμα που τόσο εύκολα αποκαλύπτεται.... οκ !

Απλά ΕΤΥΧΕ να ξεχάσεις τα λόγια συγκεκριμένων ατόμων που εξυπηρετούσαν συγκεκριμένες καταστάσεις...

Και συνεχίζεις να ΨΕΥΔΕΣΑΙ για το τί είπε και τί όχι η Επιτροπή 4Χ4. Και βέβαια είναι αστείο να ισχυρίζεσαι ότι είπαν ότι τα Rally Raids είναι επικίνδυνα όπως όλα τα μηχανοκίνητα σπορ. Τότε τί συζητούσαμε 9 ώρες; Είπαν ξεκάθαρα ότι τα Rally Raids είναι πιό επικίνδυνα από τους αγώνες σε κλειστές ειδικές, δηλαδή τα Bajas...
Τι δεν καταλαβαίνεις πες μου να σε βοηθήσω!
Είπαν οτι σε ανοιχτούς δρόμους είναι πιο επικίνδυνοι προς τρίτους. Ψέματα?
Είπαν οτι αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας είναι πιο επικύνδυνα για τα πληρώματα. Ψέματα?
Είπαμε οτι τα Baja δηλαδή με επαναλαμβανόμενες κλειστές ειδικές πρέπει να έχουν πολύ αυστηρά στάνταρτ γιατί αν ξεφύγει τρίτος στη διαδρομή είναι πιο επικίνδυνα απο τα Rally Raid, και συμφώνησαν. Ψέματα?
Είπαμε οτι τα Baja είναι απαγορευτικά απο θέμα παθητικής ασφάλεις για την Ζ2 , και συμφώνησαν.Ψέματα?


Για το "ξενέρωμα" ξέρεις ότι έχεις άδικο. Ακόμη και ο Μπερσής τα πήρε!!!
Μπορεί και να έχω αλλά ο Μπέρσης συμφωνεί μαζί μου και επειδή το ξαναματαδιευκρίνησα με τον Dista, μιας και τουλάχιστον η δική μου κρίση μετά απο μία μέρα δουλειάς και καπάκι 9 ώρες συνάντηση μέχρι τις τέσσερις μπορεί να κάνει λάθος, μου είπε αυτο ακριβώς που λέμε.Απλά όταν του είπαμε οτι δεν θέλουμε να γίνει σαν το τελευταίο Ναυπλιο, προειδοποίησε οτι αν οι οργανωτές δεν φροντήσουν να αποφύγουν τα "ύποπτα" μέρη και ώρες τότε μπορεί να συμβεί... δεν νομίζω οτι αυτό είναι κάτι διαφορετικό απο αυτό που θεωρητικά θα έπρεπε να γίνεται απο το 2009?

ΥΓ. Συνεχίζεις το γελοίο παιχνίδι με τη διαφορά χιλιομέτρων. Ειλικρινά σε περίμενα πιό σοβαρό.
Το βγάζω και τελείώς ουτως ή άλλως δεν κάνει διαφορά σε κάτι

ΥΓ2. Αλήθεια ο Ιαν πως κράταγε σημειώσεις; Με τηλεπάθεια; Στο τέλος σχεδόν κοιμόταν!!!
Αυτός ήταν ο πρώτος που έστειλε πρακτικά πάνω στα οποία άρχισα να προσθέτω τις δικές μου σημειώσεις. Πώς το έκανε ρώτα τον!

ΥΓ3. Κάτι μου θυμίζουν τα λεγόμενα σου Κώστα... θα κοιτάξω το 2005 να βρω τί ακριβώς.

._
Πράγματι Γιάννη οργάνωσε τον αγώνα σου που ελπίζω να μην είναι ο τελευταίος και δείξε λιγο καλή πίστη ή έστω κάνε λίγο υπομονή. Δεν νομίζω άλλωστε οτι μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα τώρα. (προσωπικά πιστεύω οτι δεν πρέπει κιόλας )
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013   Τετ 6 Νοε 2013 - 1:47

.
Σταύρο

1. Απλά ρωτάω γιατί δεν αναφέρθηκε το συγκεκριμένο θέμα στην ανακοίνωσή σας. Και απάντηση δεν παίρνω, δεν δίνεις... Καλή η πολιτική σου αλλά σε λάθος άτομο. Δεν έπρεπε να αναφερθεί αυτό στους αγωνιζόμενους; Ότι η ασφαλιστική εταιρεία είναι αυτή που πιέζει προς κλειστές ειδικές; Ότι η ασφαλιστική εταιρεία προσπαθεί να κάνει κουμάντο στους αγώνες;

2. Από μένα περιμένεις απάντηση; Μάλλον δεν έχει βάση η ερώτησή σου. Εγώ ότι μπορούσα να κάνω το έκανα. Ρώτησε τους αρμόδιους. Αν αμφισβητείς ότι αυτό έγινε και ότι το e-mail περιλάμβανε πιθανούς συνεργάτες-ασφαλιστές, πρόβλημά σου...

3. Τώρα κάνεις πλάκα ε; Να κερδίσει τις εντυπώσεις απέναντί σας και να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση προσπάθησε. Και βέβαια να με δείξει αναξιόπιστο.
- Το είχε κάνει άλλες 4-5 φορές το ίδιο τέταρτο με το ATV που έμεινε στο βουνό, τα trackers που τάχα δε δούλευαν, τον Στράτη Χατζηπαναγιώτου που τον ρώτησε να μας αφήσει να κάνουμε τον αγώνα το 2010 κλπ. Αυτό λέτε θετικό κλίμα συζήτησης;
- Και όπως και να είναι ΕΛΕΓΕ ΨΕΜΑΤΑ!!! Αν θες να απαξιώσεις το ψέμα, με 'γεια σου.
- Στοιχεία που είχαν πάει στην Επιτροπή πριν 3 μήνες παρουσιάστηκαν από τον κύριο αυτό σαν μη απεσταλμένα από τον Ιχνηλάτη. Η αναξιοπιστία σε όλο της το μεγαλείο.
- Ακριβώς το ίδιο είχε γίνει και το 2010 που τα στοιχεία είχαν ξεχαστεί στο συρτάρι κάποιας κυρίας!!! Τυχαίο; Λες;
- Το 2011 μαζί με τους φίλους του διέδιδε ότι ο 24ωρος δε θα γίνει. Και εσύ ζητάς να δείξω καλή πίστη. Είμαι "κολλημένος" και δεν δείχνω. Ικανοποιήθηκες τώρα;

4. Λες άλλα αντ' άλλων από αυτά που λέω εγώ. Διάβασε τις παρατηρήσεις μου και απάντα επί αυτών. Όχι επί γενικολογιών ρε Σταύρο. Αρνήθηκαν τις στατιστικές, αρνήθηκαν τα δεδομένα και έφτιαξαν δικά τους σενάρια, που εξυπηρετούν τους δικούς τους στόχους, τα baja. Εσύ τί δεν καταλαβαίνεις;

5. Έχεις δει εσύ κάπου να αδιαφορούν οι οργανωτές ή να το συγκεκριμενοποιήσω ο Ιχνηλάτης γι' αυτά τα θέματα; Προς τί λοιπόν οι απειλές; Αυτό ήταν το θετικό κλίμα συζήτησης; Μήπως ταίριαζε με το "...αν δε μου στείλεις τα στοιχεία του αγώνα, άδεια δεν παίρνεις..". Νταηλίκι σε όλο του το μεγαλείο, επειδή κάποιος του/τους έδωσε μία θέση. Το ίδιο έκανε ο κύριος αυτός και το 2010 που ψήφισε να ΜΗ ΓΙΝΕΙ ο 24ωρος.

6. Κάνει, γιατί είναι ένα από τα ψέματα ή καλύτερα τις μισές αλήθειες της ανακοίνωσής σας. Το οποίο το έκανες χειρότερο - επίτηδες; - με τη σημείωσή σου.

7. ΟΚ. Ότι πεις...

Για τον αγώνα μας θα κρίνουμε εμείς, όπως τόσα χρόνια άλλωστε. Λυπούμαστε όμως που δεν εκτιμήσατε την όποια, μικρή ή μεγάλη, προσπάθεια κάναμε να καθιερωθούν αυτοί οι αγώνες στην Ελλάδα. Αφήστε τους έρμαια σε αυτούς που θέλουν να τους καταστρέψουν για τους φανερούς λόγους.

Αν σκεφτόσουν λίγο θα έβλεπες ότι για τον Ιχνηλάτη θα ήταν πολύ εύκολο να φτιάξει μία κατηγορία Τ1/Τ2, με προδιαγραφές αγώνα της FIA, άλλη μία κατηγορία για τη Ζ1 με πολλούς περιορισμούς και μια Ζ2 βόλτας. Να έχουμε δηλαδή έναν αγώνα για τους ξένους, έναν όπως τον θέλει η Επιτροπή για τη Ζ1 και έναν όπως τον θέλει για τη Ζ2. Αυτό θέλεις/θέλετε;

Αυτό όμως θα ήταν αντίθετο με τα πιστεύω μας και θα καταδίκαζε τους ελληνικούς αγώνες, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως έγινε με το Acropolis. Χωρίς καινούριο, τοπικό, αίμα, δεν ζει ένας αγώνας.

Εμείς, μέχρι την τελευταία στιγμή, θα κάνουμε ότι είναι δυνατό να μην περάσουν οι αλλαγές της Επιτροπής και να μείνουν οι Αγώνες Αντοχής προσβάσιμοι από τον μέσο τετρακίνητο, που δε μπορεί να πληρώσει ένα αυτοκίνητο Ζ1, ούτε μπορεί να πρωταγωνιστήσει στο έπαθλο της Ζ2. Αυτόν που θέλει να ξεχαστεί για 24ώρες και να παίξει... Αν δεν τα καταφέρουμε; Θα μείνουμε με τις αναμνήσεις του 24ωρου και θα πάμε να ασχοληθούμε με άλλα σπορ... 35 χρόνια με το αυτοκίνητο είναι αρκετά...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Αγώνες Rally Raid/ Αντοχής- Πλαίσιο 2014 Συνάντηση 23/10/2013
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 3Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Αγώνες Αντοχής - Raids - Rides-
Μετάβαση σε: