ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 (Υποχρεωτική???) Εκδοση ΔΤΤ...

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: (Υποχρεωτική???) Εκδοση ΔΤΤ...   Πεμ 3 Απρ 2014 - 7:00

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ανακοίνωση ΟΜΑΕ: Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας Αυτοκινήτων Αγώνων Περιπέτειας & Trial K2-K3 4Χ4

Όπως ήδη είχε ανακοινωθεί μέσω του «ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΓΩΝΩΝ 4Χ4 2013», από το 2014 ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που μετέχουν στους αγώνες 4X4 Περιπέτειας (Trophy & Wild Terrain) και οι Κατηγορίες Κ2 και Κ3 Trial θα εφοδιαστούν υποχρεωτικά με Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας (ΔΤΤ),

σύμφωνα με τους εν ισχύ τεχνικούς κανονισμούς, καθώς και με τις επικείμενες αλλαγές/εγκυκλίους για τις οποίες άμεσα και έγκαιρα θα λαμβάνουν γνώση τα σωματεία (τα οποία έχουν υποχρέωση να ενημερώνουν τους αθλητές τους), καθώς και οι αθλητές – αγωνιζόμενοι, μέσω της ανάρτησής τους στο site της ΟΜΑΕ.

Ως έναρξη της όλης διαδικασίας ορίζεται ο Τεχνικός Έλεγχος στον επικείμενο αγώνα Trophy της Εύβοιας 3-6/4/14, όπου βέβαια θα μπορούν να βγάλουν ταυτότητα και αυτοκίνητα που δεν μετέχουν στον αγώνα.

Τυχόν παρατηρήσεις - ελλείψεις που θα διαπιστωθούν και γραφτούν στα ΔΤΤ των αυτοκινήτων, τη συγκεκριμένη ημερομηνία, θα πρέπει να αποκατασταθούν οπωσδήποτε μετά τον αγώνα. Σε αυτοκίνητα με μη αποκαταστημένες παρατηρήσεις ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ η Εκκίνηση ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ, όπως βέβαια και σε αυτοκίνητα ΧΩΡΙΣ ΔΤΤ.

Για όσα αυτοκίνητα δεν εκδώσουν ΔΤΤ στον αγώνα της Εύβοιας θα πρέπει ΡΗΤΑ στον επόμενο αγώνα να είναι σύμφωνα με τους εν ισχύ Τεχνικούς Κανονισμούς καθώς και με τις όποιες πιθανές διευκρινιστικές - διορθωτικές εγκυκλίους προκύψουν μετά τον αγώνα Trophy της Εύβοιας, έτσι ώστε να εφοδιαστούν ΤΟΤΕ με ΔΤΤ για να ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΟΥΝ τον αγώνα.

Το παράβολο έκδοσης ΔΤΤ το οποίο βαρύνει τον αγωνιζόμενο ανέρχεται στα 40 €, για όσες εκδοθούν έστω και με παρατηρήσεις στον ΤΕ του 2ου TROPHY Εύβοιας την 3/4/2014, λόγω συγκεντρωτικής παρουσίας αυτοκινήτων, ενώ το παράβολο των μεμονωμένων εκδόσεων ΔΤΤ είναι (όπως ορίζεται από τις Εγκυκλίους της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ) 80 €. Τέλος σε περίπτωση που αγωνιζόμενος θέλει να προμηθευθεί Αγωνιστικές Πινακίδες για το αυτοκίνητό του με ετήσια ισχύ, το παράβολο είναι 100 €/έτος, και μπορεί να γίνει συγχρόνως με την έκδοση ΔΤΤ στην Εύβοια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: (Υποχρεωτική???) Εκδοση ΔΤΤ...   Πεμ 3 Απρ 2014 - 15:26

.
To θέμα είναι αν θέλουμε αγώνες τύπου trophy, πώς τους θέλουμε, με πόσους αγωνιζόμενους τους θέλουμε και για ποιους αγωνιζόμενους τους θέλουμε.
 
Αν ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ εφαρμόσουμε τους κανονισμούς το σύνολο των αυτοκινήτων ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας!!! Το πώς και το γιατί είναι άλλου παππά ευαγγέλιο, αλλά το θέλουμε ή όχι δεν παίρνουν.
 
Αν λοιπόν το κάνουμε θα περιορίσουμε τους αγωνιζόμενους στους ελάχιστους (ποιούς άραγε; )  που είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σύννομοι και τους ελάχιστους που οι ελλείψεις τους (ποιες αφού δεν έχει βγει κανονισμός; ) μπορούν να διορθωθούν άμεσα.
 
Δηλαδή; Θα τινάξουμε τα trophy στον αέρα, αφού θα βγάλουμε εκτός τα καλύτερα των αυτοκινήτων, όχι γιατί δεν είναι ασφαλή, αλλά ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΟΜΑ!!! Σύννομα με έναν εντελώς παράλογο κανονισμό, που έχει βγει με αδιαφανείς διαδικασίες το 2009-1010.
 
Τι μπορεί να γίνει; Το φωνάζουμε εδώ και πολλά χρόνια:

  1.  Τα υπάρχοντα αυτοκίνητα να πάρουν ΔΤΤ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ – κατά την κρίση των επικεφαλής τεχνικών εφόρων.  
  2. Το ΔΤΤ αυτό να έχει μία προοπτική 4ετίας, μετά την οποία δε θα ισχύει.
  3. Τα αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ να πρέπει να είναι απόλυτα σύννομα με έναν λογικό κανονισμό που θα βγει μετά από ΑΝΟΙΧΤΗ συζήτηση ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ – ΤΕΧΝΙΚΩΝ (όχι εφόρων) - ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 4Χ4. 
  4. Ο κανονισμός να έχει και αυτός μία προοπτική 4ετίας. Οποιαδήποτε αλλαγή ανακοινώνεται σήμερα να ισχύει μετά από 4 χρόνια, εκτός αν υπάρξει ΑΠΟΛΥΤΗ συμφωνία ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ – ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 4Χ4 για άμεση εφαρμογή τους.
  5. O κανονισμός να έχει σα στόχο την αύξηση, με λογικό ρυθμό και με βάθος χρόνου, της ασφάλειας των πληρωμάτων και όχι τον αποκλεισμό των υπαρχόντων αυτοκινήτων ή την επιβολή λύσεων που θα απομακρύνουν οικονομικά το σπορ από τους αγωνιζόμενους που το στηρίζουν σήμερα.
  6. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να αποδεχθούν ότι δε μπορεί να ξοδεύονται για λάστιχα, διαφορικά, αναρτήσεις, σωληνωτά και κινητήρες διψήφιες χιλιάδες ευρώ και από την άλλη να αντιδρούν στην επιβολή ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, όπως π.χ. τα αναγνωρισμένα κράνη και οι ζώνες ασφαλείας 4 σημείων. 
  7. Πρέπει κάποια στιγμή να γίνει ο διαχωρισμός με βάση τη διάμετρο των ελαστικών. Όχι με ξεχωριστή γενική κατάταξη, αλλά με ξεχωριστή κατάταξη για όσους φορούν π.χ. ελαστικά με διάμετρο μικρότερη των 35 ιντσών. 


Αν η όποια εφαρμογή κανονισμών αγνοήσει, όπως φαίνεται ότι θα γίνει, τα παραπάνω, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα οδηγήσει σε μία συρρίκνωση των αγώνων trophy, που θα είναι καταστροφική μετά το 65% της μείωσης των συμμετοχών το 2013 σε σχέση με το 2012. Ας κοιτάξουμε λίγο καθαρά τα πράγματα και ας κινηθούμε στην τροχιά του καλού των αγώνων και όχι αυτή της αδυσώπητης εφαρμογής των κανονισμών, όποια και αν είναι τα αποτελέσματα.


._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: (Υποχρεωτική???) Εκδοση ΔΤΤ...   Παρ 4 Απρ 2014 - 11:49

.
Να σημειώσω κάτι ακόμη: οι αγώνες trophy δεν είναι ούτε rally, ούτε rally raid. Έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα και διαφορετικές απαιτήσεις ασφαλείας που πρέπει να εξεταστούν ξεχωριστά και όχι σε συνδυασμό και ακολουθία των κανονισμών των παραπάνω αγώνων.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: (Υποχρεωτική???) Εκδοση ΔΤΤ...   Τρι 8 Απρ 2014 - 18:31

.
Τελικά πρυτάνευσε η λογική.
 
Τα αυτοκίνητα Trophy εξετάστηκαν σαν εξειδικευμένα αυτοκίνητα, έγιναν παρατηρήσεις επί λογικών παραλήψεων και τα ΔΤΤ εκδόθηκαν ΑΚΡΙΒΩΣ με τον τρόπο και κάτω από το πνεύμα που έπρεπε να εκδοθούν.

Εδώ αξίζει ένα μπράβο στον Αλέξη Μαραντζίδη, επικεφαλή της τεχνικής επιτροπής της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, για τη σωστή αντιμετώπιση του θέματος.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
(Υποχρεωτική???) Εκδοση ΔΤΤ...
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Αγώνες Trophy - Wild Terrain-
Μετάβαση σε: