ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 Rally Φλώρινα 2014

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
big block

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Rally Φλώρινα 2014   Παρ 6 Ιουν 2014 - 20:11

πρώτες πληροφορίες για τα ελληνικά πληρώματα που σημετέχουν στον αγώνα στη Φλώρινα

Δημητριάδης-Κάλφας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Κλατάρισμα για τους ταχύτατους Σιούτη-Μακρη
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Παρ 6 Ιουν 2014 - 22:08

.
Πρώτες πληροφορίες για τα αποτελέσματα της 1ης ειδικής, που δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη.

Οι Δημητριάδης/Κάλφας ήταν δεύτεροι με μικρή διαφορά από τον πρώτο Ιταλό. Οι Κουτσουμπός/Παπανικολάου τέταρτοι, πίσω από το Ισραηλινό buggy. Οι Σιούτης/Μακρής είχαν λάστιχο, χάθηκαν λίγο, αλλά δεν πήγαν άσχημα. Πίσω, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει πέσει ο Μπερσής.

Στη δεύτερη ειδική η μόνη πληροφορία είναι ότι οι Κουτσουμπός/Παπανικολάου πήγαν ακόμη καλύτερα από την πρώτη.

Αναμένουμε αποτελέσματα, παρόλο που έχουν περάσει 2 και ώρες από την έξοδο του τελευταίου αυτοκινήτου από την ειδική.

ΥΓ. Ξεκίνησαν 22 αυτοκίνητα, από τα οποία μόλις 3 της κατηγορίας Ζ2 που μάλλον δε θα μετρήσει.

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Παρ 6 Ιουν 2014 - 22:52

.
1ος ο Δημητριάδης, 3ος ο Σιούτης, παρόλο το σκασμένο λάστιχο...

Μάλλον και πάλι εύκολη λεία οι Ιταλοί στο Greek Rally Off Road...

Άτυχος πάλι ο Παλάσκας...






._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Σαβ 7 Ιουν 2014 - 10:30

.
Tρίτη ειδική διαδρομή, κερδίζει ο Shimoni, παραμένει εμπρός ο Δημητριάδης.



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Σαβ 7 Ιουν 2014 - 12:04

.
Τέταρτη ειδική, αυξάνει τη διαφορά ο Δημητριάδης, τρίτος overall ο Σιούτης. "Σκίζουν" τα "παιδιά" του 24ωρου!!! Εκτός μάλλον ο Shimoni.

Επόμενα αποτελέσματα και ενημέρωση γύρω στις 15:00



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Σαβ 7 Ιουν 2014 - 15:04

.
Πετάει ο Δημητριάδης. Κερδίζει και την 5η ειδική, αλλά αυξάνει δευτερόλεπτο, δευτερόλεπτο τη διαφορά. Καθυστέρησε ο Σιούτης και έπεσε 6ος. Πέμπτος ο Κουτσουμπός. Ανεβαίνει ο Μπερσής. Ο Shimoni επιστρέφει αλλά είναι 15ος.



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Σαβ 7 Ιουν 2014 - 19:07

.
Πρόβλημα με τα αμορτισέρ ο Δημητριάδης και χάνει την πρώτη θέση. Πάλι λάστιχο - πάλι πίσω δεξί - είχε ο Σιούτης. ¨εχει ανέβει τρίτος ο Κουτσουμπός. Full επίθεση ο Shimoni.





._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Σαβ 7 Ιουν 2014 - 19:28

.
Μεγαλύτερο από ότι δείχνει το πρόβλημα του Δημητριάδη, τον ρίχνει στην 6η θέση. Ανεβαίνει 2ος ο Κουτσουμπός. 5ος ο Σιούτης. Σε full επίθεση ο Bombelli κερδίζει την ειδική και είναι πλέον 11 λεπτά μπροστά.



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Σαβ 7 Ιουν 2014 - 20:41

.
Το λάστιχο του Σιούτη. Δεν πήγαινε άλλο...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Και το αμορτισέρ του Δημητριάδη
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
._


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Γιάννης Αθανασίου στις Κυρ 8 Ιουν 2014 - 10:03, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 10:00

.
Συνολικά 2ου Σκέλους



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 10:45

.
9η ειδική. Επιστρέφει ο Shimoni στην κορυφή. Πετάει στη δεύτερη θέση ο Σιούτης, έπιασε τους Ισραηλινούς μέσα στην ειδική. Παραμένει πρώτος ο Bombelli.

Service Park: Πρόβλημα με τη βάση σασμάν ο Σιούτης. Έφυγε με καπέλο από το service. Τον περιμένουν μετά από δύο ειδικές για πλήρη επισκευή. Πρόβλημα και ο Βοριάς.



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 12:46

.
o Σούτης για τα κλαταρίσματα της πρώτης και δεύτερης μέρας έγραψε:
Πέρασμα 1ής μέρας με κλαταρισμένο το πίσω δέξι.
Το γνωρίζαμε φυσικά αλλα κρίναμε σωστό να μήν σταματήσουμε να το αλλάξουμε και να πάμε όσο ταχύτερα έτσι μέχρι το τέλος της που ήταν σε 8 χιλιόμετρα!
Άντεξε και τελικά αποδείχτηκε καλή κίνηση καθώς χάσαμε λιγότερο χρόνο απ´οτι να το αλλαζαμε μέσα στην ειδική!
Το ίδιο κάναμε και σήμερα αλλά και καθηστερήσαμε για 12 χιλιομετρα με σκασμένο λάστιχο, και το αλλάξαμε τελικά αφού δέν πήγαινε άλλο... 6 η αλλαγή + 1-2 η καθυστέρηση!


._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 13:48

.
10η ειδική: 3ο χρόνο με μισό αυτοκίνητο ο Σιούτης. Έμεινε ο Κουτσουμπός. Ο Shimoni ταχύτερο χρόνο, αλλά είναι πολύ πίσω.
Στο σύνολο Σιούτης, 4ος και Δημητριάδης, 5ος, πρώτοι Έλληνες.
Πρόβλημα και ο Bombelli οπότε οι 4 πρώτοι είναι μέσα σε ένα 5λεπτο.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 14:57

.


._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 17:51

.
Νικητές οι Ιταλοί BOMBELLI Valentino/QUATTRO Andrea με Mitsubishi Pajero. Πρώτοι Έλληνες οι ΣΙΟΥΤΗΣ Πέτρος/ΜΑΚΡΗΣ Κώστας με Suzuki Jimny στην 4η θέση.





._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Κυρ 8 Ιουν 2014 - 18:11

.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ



._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Τετ 11 Ιουν 2014 - 10:08

Επιστροφη και παλι στην ρουτινα. Εκρεμοτητες στην δουλεια και αγιος ο θεος!!!!
Ο αγωνας φοβερος. Ευχαριστηθηκαμε τερμα γκαζι. Βεβαια καποιες διορθωσουλες χρειαζονται αλλα πιστευω οτι την επομενη φορα θα αλλαξουν ολα.
Ελπιζω μονο οσοι λενε για την επικινδυνοτητα της μεσης ωριαιας της Ζ2 να αλλαξουν γνωμη. Με 45 μεση που ειχαμε στην φλωρινα δεν ανοιξε μυτη,(καποτε ετρεχε η ζ1 με τοση νομιζω)και ας ειχαμε λιγες συμμετοχες. Και 30 συμμετοχες να ειχαμε το ιδιο θα ηταν.
Ναι δεν ειχαμε τον συναγωνισμο το τρελο, αλλα δεν κινηθηκαμε βαση αυτου. Πιεσαμε να βγαλουμε την μεση ωριαια που μας ζητηθηκε, ενω την πρωτη μερα μπηκαμε με προπορειες παντου, και στις υπερειδικες καναμε χρονους ανταγωνισιμους με την Ζ1 παρολα τα προβληματα που ειχαμε με την βαλβιδα του τουρμπο που αποφασισε να μην σηκωνει πιεση.
Οι ειδικες δεν ηταν ολες πουδρα στρωμενη σε επιπεδο να την κανει ενα evo, οπως οφειλε ενα ραλλυ για 4χ4. Νιωσαμε ασφαλεια καθως τρεχαμε χωρις να εχουμε καποιον μπαμπουλα απο πανω μας.
Διακριτικα ολες οι ειδικες ηταν κλεισμενες επιπεδου ακροπολις(υπερβαλλω αλλα ετσι ηταν) και οι ειδικες ειχαν πολυ κοσμο επανω. Η αγαπημενη ειδικη μας, η τελευταια της 2ης και 3ης μερας. Ανηφορικη, πατημενη και να ειχαμε 300 αλογα να την καιγαμε. Για να σας δωσω μια ιδεα, ανεβαιναμε με μια τριτη στα κοκκινα, πλησιαζαμε την ανηφορικη φουρκετα, κατεβασμα σε δευτερα, το ναβαρα να γυρνα και γυρισμενο απο πριν να φτανει στην φουρκετα, καρφωμα 1 και σπινιαρισμα μεχρι να βγει απο την φουρκετα, καρφωτη δευτερα και καρφωτη τριτη για να συνεχισουμε στην επομενη,και ξανα στην επομενη και στην επομενη κτλ. Και ο κοσμος παντου να χειροκροτα. Μουρλια!!!!!

υ.γ(Μην ξεχνατε την Ζ2, και εμεις παιδια του 24ωρου ειμαστε)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Τετ 11 Ιουν 2014 - 16:14

.
Γιάννη

δεν την ξεχνάμε. Απλά οι πληροφορίες, τις περισσότερες φορές, ήταν μόνο για τη Ζ1. Φταίει το ρεπορτάζ μας.

Για μένα η Ζ2 είναι η βάση των αγώνων Rally Raid στην Ελλάδα. Ακόμη τουλάχιστον... Ας μην ξεχνάμε ότι χωρίς αυτή δε θα είχαμε Δημητριάδη, Σιούτη, Κουτσουμπό, Μπερσή και λοιπούς...

Για το θέμα της ασφάλειας, για τη Ζ2, το θέμα δεν είναι αν είναι κλειστές ή ανοιχτές οι ειδικές. Το θέμα είναι αν τα αυτοκίνητα χωρίς συστήματα ασφαλείας μπορούν να αντεπεξέλθουν σε τέτοιες μέσες ταχύτητες, αν συμβεί το ανεπιθύμητο. Αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Τετ 11 Ιουν 2014 - 22:59

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Γιάννη

δεν την ξεχνάμε. Απλά οι πληροφορίες, τις περισσότερες φορές, ήταν μόνο για τη Ζ1. Φταίει το ρεπορτάζ μας.

Για μένα η Ζ2 είναι η βάση των αγώνων Rally Raid στην Ελλάδα. Ακόμη τουλάχιστον... Ας μην ξεχνάμε ότι χωρίς αυτή δε θα είχαμε Δημητριάδη, Σιούτη, Κουτσουμπό, Μπερσή και λοιπούς...

Για το θέμα της ασφάλειας, για τη Ζ2, το θέμα δεν είναι αν είναι κλειστές ή ανοιχτές οι ειδικές. Το θέμα είναι αν τα αυτοκίνητα χωρίς συστήματα ασφαλείας μπορούν να αντεπεξέλθουν σε τέτοιες μέσες ταχύτητες, αν συμβεί το ανεπιθύμητο. Αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
._
Mαλλον δεν εξηγησα κατι καλα. Οταν ειπα για την ασφαλεια μιλαω για το θεμα που ειχε η επιτροπη μας περσι και για το ποσο επικινδυνοι ειναι οι αγωνες μας για την ζ2. Το οτι δεν εχουμε κανενα μεγαλο ατυχημα δεν ειναι θεμα τυχης και πρεπει να υπολογιζεται απο αυτους που κινουν τα νηματα. Και λεω αποδειχτηκε πως ακομη και με μεγαλυτερη μεση απο τους συνηθισμενους αγωνες αντοχης δεν εγινε κατι το τραγικο. Αν πχ στον αγωνα ηταν πραγματικο regularite οπως λεγεται να γινει ε τοτε θα ηταν ο πιο βαρετος αγωνας που θα ειχα τρεξει και δεν νομιζω να ημουν μονο εγω. Ακομα και στην υπερειδικη που μπηκαμε, εκανα μεση ωριαια 90 χλμ. Αν το εκανα με 40 χλμ τοτε θα ζητουσα απο την οργανωση ενα καφε και ενα σαντουιτσ για να απολαυσω την βολτα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την JOHNVOR στις Δευ 23 Ιουν 2014 - 13:11, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Παρ 13 Ιουν 2014 - 10:27

.
Γιάννη, απλά επιβεβαιώνεις τις χειρότερες των σκέψεών μου για άνιση αντιμετώπιση των αγώνων απο πλευράς των "αρχών".

Σε άλλους αγώνες επιβάλλονται μέχρι και "τσίγκινα σωβρακάκια", ενώ σε άλλους επιτρέπεται μέση ωριαία ταχύτητα της τάξης των 100 χαω σε αυτοκίνητα βόλτας, χωρίς συστήματα ασφαλείας.

Αν είναι ασφαλές, είναι ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες. Αν δεν είναι, δεν είναι ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες.

Και όπως δείχνει η στατιστική, το πρόβλημα δεν είναι τα ατυχήματα με άλλους, αλλά με εξόδους από τη διαδρομή και ανατροπές των ίδιων των αγωνιστικών. Και εκεί ένα απλό αυτοκίνητο δύσκολα μπορεί να αντεπεξέλθει στις ταχύτητες που απαιτεί μία μέση της τάξης που αναφέρεις.

Σίγουρα η ευχαρίστηση είναι μεγαλύτερη, αλλά "πρώτα η ασφάλεια" δε λέμε όλοι;

ΥΓ. Σκέψου ότι κάποια εποχή, όχι τόσο παλιά, ειδικές διαδρομές σε αγώνες rally με μέση μεγαλύτερη των 90 χαω τις ΑΚΥΡΩΝΑΝ!!!

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Rally Φλώρινα 2014   Παρ 13 Ιουν 2014 - 11:35

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Γιάννη, απλά επιβεβαιώνεις τις χειρότερες των σκέψεών μου για άνιση αντιμετώπιση των αγώνων απο πλευράς των "αρχών".

Σε άλλους αγώνες επιβάλλονται μέχρι και "τσίγκινα σωβρακάκια", ενώ σε άλλους επιτρέπεται μέση ωριαία ταχύτητα της τάξης των 100 χαω σε αυτοκίνητα βόλτας, χωρίς συστήματα ασφαλείας.

Αν είναι ασφαλές, είναι ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες. Αν δεν είναι, δεν είναι ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες.

Και όπως δείχνει η στατιστική, το πρόβλημα δεν είναι τα ατυχήματα με άλλους, αλλά με εξόδους από τη διαδρομή και ανατροπές των ίδιων των αγωνιστικών. Και εκεί ένα απλό αυτοκίνητο δύσκολα μπορεί να αντεπεξέλθει στις ταχύτητες που απαιτεί μία μέση της τάξης που αναφέρεις.

Σίγουρα η ευχαρίστηση είναι μεγαλύτερη, αλλά "πρώτα η ασφάλεια" δε λέμε όλοι;

ΥΓ. Σκέψου ότι κάποια εποχή, όχι τόσο παλιά, ειδικές διαδρομές σε αγώνες rally με μέση μεγαλύτερη των 90 χαω τις ΑΚΥΡΩΝΑΝ!!!

._
Για να πουμε και του στραβου το δικιο, δεν καναμε τετοιες ταχυτητες με τις ευλογιες τις οργανωσης!!!! Οι καμπανες προπορειας πηγαν συνεφο. Απλα λεω οτι στους αντοχης δεν ειναι το τρομερα επικινδυνο οταν σε καμια ευθεια πας με 100, ενω παιδευεσαι να βγαλεις την μεση των 40 χλμ.
Θα πω αναλυτικα την ιστορια μας πιο μετα να το διασκεδασουμε λιγο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Rally Φλώρινα 2014
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Αγώνες Αντοχής - Raids - Rides-
Μετάβαση σε: