ΦόρουμΦόρουμ  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 Η Στηλη του Φερεφωνου

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Τρι 10 Μαρ 2015 - 20:08

Απο φιλους που ξερουν την αγαπη μου για το 4Χ4 μου διαμοιφθηκε τηλεφωνικά τι "παιζει" αυτη τη στιγμη στο "to4x4" περι αγωνων στο οποιο ΔΕΝ ειμαι ............. ευπροσδεκτος...



Λυπαμαι αλλα καποιοι - σχοιζοφρενης και φερεφωνο - τα ελεγαν χρονια τωρα....
Αλλά και προσφατα - δειτε τι εχω γραψει στους 4 τροχους λιγο παραπανω....
τα λογια μου χρησιμοποιουνται απο οτι καταλαβα για την επιτροπή....



Απλά δεν θελατε να τα ακουσετε........


Αυτα........
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Τρι 10 Μαρ 2015 - 21:32

oi πληροφοριες συνεχιζουν να ερχονται.......


Ναι

Η εκδοση ΔΤΤ χωρις εν ισχυ κανονισμους ειναι ΔΙΑΒΛΗΤΟΤΑΤΗ οσο καλη προθεση και να υπηρχε......

Σα να περναω αυτοκινητο με δικης μου εμπνευσης κανονισμους.........
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Πεμ 12 Μαρ 2015 - 8:42

fokion έγραψε:
Απο φιλους που ξερουν την αγαπη μου για το 4Χ4 μου διαμοιφθηκε τηλεφωνικά τι "παιζει" αυτη τη στιγμη στο "to4x4" περι αγωνων στο οποιο ΔΕΝ ειμαι ............. ευπροσδεκτος...



Λυπαμαι αλλα καποιοι - σχοιζοφρενης και φερεφωνο - τα ελεγαν χρονια τωρα....
Αλλά και προσφατα - δειτε τι εχω γραψει στους 4 τροχους λιγο παραπανω....
τα λογια μου χρησιμοποιουνται απο οτι καταλαβα για την επιτροπή....



Απλά δεν θελατε να τα ακουσετε........


Αυτα........
Φωκιων και θελαμε να τα ακουσουμε και προβληματιζομασταν.
Αλλα υπαρχει και μια διαπραγματευση στη μεση απο την οποια θελαμε να βγουμε νικητες. Και οι 2 πλευρες.
Απλα ξεκαθαριζουμε την θεση μας.
Εξαλλου πολιτισμος ειναι οταν μαθεις να ακους τον αλλο.
Τελοσπαντων ας δουμε τι θα γινει, γιατι ειλικρινα δεν παει αλλο η κοροιδια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Πεμ 12 Μαρ 2015 - 12:27

.
Γιάννη

δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ διαπραγμάτευση!!! Γιατί η διαπραγμάτευση θέλει ΔΥΟ, ενώ εδώ έχουμε μόνο την Επιτροπή 4Χ4 και τους φίλους της...
Υπάρχει μία προσπάθεια να γίνουν οι αγώνες 4Χ4 ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ της Επιτροπής 4Χ4...
Αυτή που ο "σχιζοφρενής" σας είχα επισημάνει εδώ και 2-3 χρόνια...

Κερδισμένοι δε μπορεί να υπάρξουν όταν είμαστε μέσα Μάρτη χωρίς προκήρυξη, κανονισμούς, πρόγραμμα.

Εγώ, προσωπικά, και ο Ιχνηλάτης, γενικότερα, θέλουμε πολλούς και καλούς αγώνες στο χώρο, για να ανεβαίνει το επίπεδο. Το αποδείξαμε με τη σχέση μας με το Μελέτη και τον DOC.
Κάποιοι άλλοι θέλουν ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ γιατί δε μπορούν να σταθούν αλλιώς.

ΥΓ. Επειδή αρέσκεστε στα ονόματα τα μέλη της Επιτροπής 4Χ4 που έχουν άμεση σχέση είναι οι κύριοι Μήλας, Παπαθάνου, Σταθάκος για τους αγώνες αντοχής και Σιδέρης, Κατσιμαλής για τα Trophy & Wild Terrain.
Και βέβαια ας μη ξεχνάμε τη σχέση του κυρίου Θεολόγη με το θέμα, που παρουσιάζεται τόσο σαν ασφαλιστής της ΟΜΑΕ, όσο και σαν οργανωτής. Σαν ασφαλιστής δεν ασφαλίζει αγώνες όπως του Μελέτη και ο 24ωρος και σαν οργανωτής κανονίζει να φέρει Ιταλούς να κάνουν 24ωρο στην Ελλάδα. Απλά ΝΤΡΟΠΗ!!!
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Πεμ 12 Μαρ 2015 - 18:07

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Σαν ασφαλιστής δεν ασφαλίζει αγώνες όπως του Μελέτη και ο 24ωρος και σαν οργανωτής κανονίζει να φέρει Ιταλούς να κάνουν 24ωρο στην Ελλάδα. Απλά ΝΤΡΟΠΗ!!!
._
Σαν ασφαλιστης δεν ασφαλιζει αγωνες, το καταλαβα. Τους θεωρει παρανομους.
Σαν οργανωτης φερνει Ιταλους για 24ωρο τι εννοεις?
Εχετε ακουσει φημες να κανει καποιος αλλος 24ωρο?
Να μην μακρυγορουμε, την θεση μας την ειπαμε. Απο εκει και περα, μενει να δουμε τι θα βγει.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Παρ 13 Μαρ 2015 - 10:51

.
Γιάννη
έχω μάθει να μιλάω με στοιχεία.

Από δημοσίευση στο fb στη σελίδα Καρώ Σημαία

Kαρώ Σημαία έγραψε:
"1. H εταιρεία drivEvent είναι αυτή που διοργανώνει τον Ιταλικό 24ωρο αγώνα 4Χ4 τον Απρίλιο και έχει ανακοινώσει το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 24ωρων, στο οποίο περιλαμβάνει και την Ελλάδα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



2. Η εταιρεία drivEvent συνδιοργανώνει μαζί με την Atlas Team και την 3A Adventures το Rally Greece Off Road 2015. Δώστε προσοχή στον ξενόγλωσσο τίτλο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



3. Σαν οργανωτής του αγώνα εκ μέρους της Atlas Team φέρεται ο κ. Κώστας Θεολόγης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



4. Ο κ. Κώστας Θεολόγης είναι ο διορισμένος υπεύθυνος ασφάλισης της Ο.Μ.Α.Ε., διενεργώντας ταυτόχρονα και σαν υπεύθυνος της εταιρείας που ασφαλίζει την Ο.Μ.Α.Ε. (ασυμβίβαστο).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



5. Τόσο ο κ. Κώστας Θεολόγης, όσο και ο κ. Αλέκος Αποστολίδης (3A Adventures) έχουν στραφεί εναντίον του υπάρχοντος 24ωρου, μάλλον πετυχημένου, αγώνα του Ιχνηλάτη. Έχουν φτάσει στο σημείο να διαδίδουν ότι δε θα γίνει ή ότι είναι η τελευταία φορά που γίνεται. Τελευταίο παράδειγμα η συγκέντρωση 4Χ4 και Ο.Μ.Α.Ε. στο Φλοίσβο το Δεκέμβρη, όπου επιτέθηκαν στα στελέχη του Ιχνηλάτη με τις πλάτες του προέδρου της Ομοσπονδίας!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



6. Η δήλωση του προέδρου της Ο.Μ.Α.Ε. «..εγώ δεν υπογράφω για τέτοιους αγώνες…» είχε στόχο βασικά τον 24ωρο του Ιχνηλάτη. Αμφισβήτησε παράλληλα την ασφάλεια του 24ωρου του 2014, παρόλο που η έκθεση του παρατηρητή ήταν πολύ καλή στον τομέα.



7. Ο Ιχνηλάτης το 2014 είχε ζητήσει να υπάρξουν στον αγώνα του 2014 συμμετοχές με περισσότερα από ένα πληρώματα που να εναλλάσσονται σε ένα αυτοκίνητο. Η ΕΠ.Α. (Επιτροπή 4Χ4) το αρνήθηκε, με τη δικαιολογία ότι η ασφαλιστική δεν το καλύπτει ασφαλιστικά. Πώς θα επιτραπεί κάτι αντίστοιχο στους «ιταλικούς» 24ωρους;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



8. Η Επιτροπή 4Χ4 το 2015 έχει καθυστερήσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ τη δημοσιοποίηση και των κανονισμών και του προγράμματος των αγώνων του είδους. Με τρία μέλη του Άτλαντα στη σύνθεσή της, είναι σίγουρο ότι ο συνδυασμός drivEvent/Άτλας/3Α θα έχει χρονικό πλεονέκτημα απέναντι στους άλλους οργανωτές.


9. Η drivEvent δεν έχει επικοινωνήσει ΠΟΤΕ με τον Ιχνηλάτη, όπως μας διαβεβαιώνουν τα μέλη του. Άρα δε μιλάμε για τον υπάρχοντα 24ωρο, αλλά για έναν νέο αγώνα.


Τι έχουμε λοιπόν; Μία ΞΕΝΗ εταιρεία που συμμετάσχει σε μία ομάδα οργανωτών. Οι υπόλοιποι των οργανωτών αυτών ασκούν, με τις ΠΛΑΤΕΣ της Ομοσπονδίας, πίεση σε έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ αγώνα, που είναι ο κύριος αντίπαλος σε αυτό που θέλει να διοργανώσει η ξένη εταιρεία στην Ελλάδα.
Προσπαθούν βασικά να τον υποβαθμίσουν σε παιχνίδι απέναντι στις ξένες συμμετοχές, που φέρνει στην Ελλάδα εδώ και 4-5 χρόνια. Και να τον αντικαταστήσουν με το δικό τους αντίστοιχο αγώνα, που θα έχει την υποστήριξη των Ιταλών. Αν αυτό δεν λέγεται ξεπούλημα, τότε μάλλον τα ελληνικά μας είναι λάθος."

Χρειάζεται κάτι ακόμη για να γίνει ΞΕΚΑΘΑΡΟ το που ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ τα άτομα αυτά;
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Παρ 13 Μαρ 2015 - 12:27

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Γιάννη
έχω μάθει να μιλάω με στοιχεία.

Από δημοσίευση στο fb στη σελίδα Καρώ Σημαία

Kαρώ Σημαία έγραψε:
"1. H εταιρεία drivEvent είναι αυτή που διοργανώνει τον Ιταλικό 24ωρο αγώνα 4Χ4 τον Απρίλιο και έχει ανακοινώσει το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 24ωρων, στο οποίο περιλαμβάνει και την Ελλάδα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



2. Η εταιρεία drivEvent συνδιοργανώνει μαζί με την Atlas Team και την 3A Adventures το Rally Greece Off Road 2015. Δώστε προσοχή στον ξενόγλωσσο τίτλο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



3. Σαν οργανωτής του αγώνα εκ μέρους της Atlas Team φέρεται ο κ. Κώστας Θεολόγης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



4. Ο κ. Κώστας Θεολόγης είναι ο διορισμένος υπεύθυνος ασφάλισης της Ο.Μ.Α.Ε., διενεργώντας ταυτόχρονα και σαν υπεύθυνος της εταιρείας που ασφαλίζει την Ο.Μ.Α.Ε. (ασυμβίβαστο).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



5. Τόσο ο κ. Κώστας Θεολόγης, όσο και ο κ. Αλέκος Αποστολίδης (3A Adventures) έχουν στραφεί εναντίον του υπάρχοντος 24ωρου, μάλλον πετυχημένου, αγώνα του Ιχνηλάτη. Έχουν φτάσει στο σημείο να διαδίδουν ότι δε θα γίνει ή ότι είναι η τελευταία φορά που γίνεται. Τελευταίο παράδειγμα η συγκέντρωση 4Χ4 και Ο.Μ.Α.Ε. στο Φλοίσβο το Δεκέμβρη, όπου επιτέθηκαν στα στελέχη του Ιχνηλάτη με τις πλάτες του προέδρου της Ομοσπονδίας!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



6. Η δήλωση του προέδρου της Ο.Μ.Α.Ε. «..εγώ δεν υπογράφω για τέτοιους αγώνες…» είχε στόχο βασικά τον 24ωρο του Ιχνηλάτη. Αμφισβήτησε παράλληλα την ασφάλεια του 24ωρου του 2014, παρόλο που η έκθεση του παρατηρητή ήταν πολύ καλή στον τομέα.



7. Ο Ιχνηλάτης το 2014 είχε ζητήσει να υπάρξουν στον αγώνα του 2014 συμμετοχές με περισσότερα από ένα πληρώματα που να εναλλάσσονται σε ένα αυτοκίνητο. Η ΕΠ.Α. (Επιτροπή 4Χ4) το αρνήθηκε, με τη δικαιολογία ότι η ασφαλιστική δεν το καλύπτει ασφαλιστικά. Πώς θα επιτραπεί κάτι αντίστοιχο στους «ιταλικούς» 24ωρους;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



8. Η Επιτροπή 4Χ4 το 2015 έχει καθυστερήσει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ τη δημοσιοποίηση και των κανονισμών και του προγράμματος των αγώνων του είδους. Με τρία μέλη του Άτλαντα στη σύνθεσή της, είναι σίγουρο ότι ο συνδυασμός drivEvent/Άτλας/3Α θα έχει χρονικό πλεονέκτημα απέναντι στους άλλους οργανωτές.


9. Η drivEvent δεν έχει επικοινωνήσει ΠΟΤΕ με τον Ιχνηλάτη, όπως μας διαβεβαιώνουν τα μέλη του. Άρα δε μιλάμε για τον υπάρχοντα 24ωρο, αλλά για έναν νέο αγώνα.


Τι έχουμε λοιπόν; Μία ΞΕΝΗ εταιρεία που συμμετάσχει σε μία ομάδα οργανωτών. Οι υπόλοιποι των οργανωτών αυτών ασκούν, με τις ΠΛΑΤΕΣ της Ομοσπονδίας, πίεση σε έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ αγώνα, που είναι ο κύριος αντίπαλος σε αυτό που θέλει να διοργανώσει η ξένη εταιρεία στην Ελλάδα.
Προσπαθούν βασικά να τον υποβαθμίσουν σε παιχνίδι απέναντι στις ξένες συμμετοχές, που φέρνει στην Ελλάδα εδώ και 4-5 χρόνια. Και να τον αντικαταστήσουν με το δικό τους αντίστοιχο αγώνα, που θα έχει την υποστήριξη των Ιταλών. Αν αυτό δεν λέγεται ξεπούλημα, τότε μάλλον τα ελληνικά μας είναι λάθος."

Χρειάζεται κάτι ακόμη για να γίνει ΞΕΚΑΘΑΡΟ το που ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ τα άτομα αυτά;
._
Μαλιστα, λογω οτι δεν εχω fb δεν το ειχα δει.
Καλα κανεις και μιλας αναλυτικα. Ο αγαπητος φωκιων μιλα σε οποιον εχει τι μυγα και εμεις δεν καταλαβαινουμε τι θελει να πει ο ποιητης.
Και πως κανουν οι ιταλοι τον 24ωρο?Σε κλειστες επαναλαμβανομενες ειδικες?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Παρ 13 Μαρ 2015 - 17:21

.
Σε ΜΙΑ κυκλική διαδρομή 8-10 χλμ., γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης!

Με τρεις οδηγούς ανά αυτοκίνητο, κάτι που σε εμάς το αρνήθηκαν. "Πώς να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο με τρία πληρώματα;" είπαν...

Καθαρή... πλεκτάνη που θα έλεγε και ο αστυνόμος Μπέκας.

._

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Παρ 13 Μαρ 2015 - 18:03

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Σε ΜΙΑ κυκλική διαδρομή 8-10 χλμ., γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης!

Με τρεις οδηγούς ανά αυτοκίνητο, κάτι που σε εμάς το αρνήθηκαν. "Πώς να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο με τρία πληρώματα;" είπαν...

Καθαρή... πλεκτάνη που θα έλεγε και ο αστυνόμος Μπέκας.

._


καλα. Ενας τετοιος αγωνας εκτοσ απο αντοχης θα ειναι και υπομονης. Ακου 8-10 χλμ να τα κανεις ολη μερα και ολη νυχτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Σαβ 14 Μαρ 2015 - 14:12

.
Ένα μυστικό; Έχουμε ζητήσει τέτοιο αγώνα και για το 2015, αλλά βάζω στοίχημα πως δε θα μας τον δώσουν!!!

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Κυρ 15 Μαρ 2015 - 8:33

Γιαννη και Γιαννη καλημερα.

Γιαννη επειδη ειμαι ο χειροτερος αγωνιζομενος και το εχω καταλαβει ομως κι επειδη απο την αλλη το αγαπαω το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αθλημα, ( δεν ειναι τυχαιο οτι σαν ΤΕ ΔΕΝ ασχολουμε σοβαρα με ραλλυ σπριντ κ.λ.π.) και γι αυτο εχω "σπαταλησει" και σπαταλαω προσωπικό χρονο να ειμαι ενημερος και ναι οκ... να βοηθαω ΟΠΟΙΟΝ και ΟΠΟΤΕ ζητησει τη βοηθεια μου

φροντιζω λοιπον να ενημερωνωμε - και να ενημερωνω εδω μια που "αλλου" δεν ειμαι αρεστος - απο οποιαδηποτε πηγη....

ετσι πρεπει να κανετε κι εσεις...

κι οταν φωναζα ημουν φερεφονο
κι οταν τα εριχνα στο Σταθακο και την 4μελη τοτε επιτροπή οτι ειναι αδιαφοροι, τα ιδια.....
γιατι καθε προβλημα αντι να το αντιμετοπιζετε συλλογικά και ΚΥΡΙΩΣ εγγραφα και με τις σωστες διαδικασίες, το αντιμετοπιζατε με τηλεφωνηματα στο Σταθακο...
κι απο οτι καταλαβα ΤΕΛΙΚΑ η επιστολη των Οδηγων προς την ΟΜΑΕ ΔΕΝ εφτασε ποτέ.....


Ξερεις ποσα "ελα μωρε τωρα" εχω ακουσει?????

ε - και συγνωμη που το λεω σε εσενα τον πιο "μακρυα" απο τα τεκταινομενα - καλα να παθετε μια που σας ενδιεφερε ΠΟΙΟΣ το λεει κι οχι το συμαντικότερο, ΤΙ λεει.....

Και οταν δεν μας αρεσαν αυτα που ακουγαμε, ξεκιναγαμε τους χαρακτιρισμους...
φερεφωνο σχιζοφρενης, δεν εχει παρει τα φαρμακα του, πουτανακι, και πολά πολλά αλλα....

Ε τωρα ηρθε η ωρα να "λουστουμε" τις συνεποιες....


και βεβαια οταν ηταν η ωρα να εκπροσωπηθουμε στην ΟΜΑΕ

ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ 4κινητος ( μη μου πει κανεις το Νικομανωλη 4κινητο - πλεον - )υπεβαλε υποψηφιοτητα, ο Πενταρας απο την Λεσχη Ναυπλιου.

Απο τις 20βαλε 4κινητες Λεσχες (σε συνολο καμια 80αρια) πόσες και ποιες παρουσιαστηκαν ξερεις?????

Αν δε ξεχναω καποιον ΤΕΣΣΕΡΙΣ....

ΑΛΑΜΜ, Ιχνιλατης, OFFROADTEAM, 4X4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ
εκεινη την εποχη ουτε η "αρτεμης" ( Κατσιμαλής ) υπηρχε ουτε ο "ατλας" ( θεολογης - Σιδερης )

και ελα τωρα εσυ να μου πεις οτι ειναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ οτι ΚΑΜΙΑ ΠΛΕΟΝ απο αυτες τις Λεσχες δεν εχει/κυνδυνευει να μην εχει αγωνα αντοχης, παρολο που ΑΥΤΕΣ ΣΤΙΡΙΖΑΝ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ αυτων των αγωνων....

Καταστρεφεις το "στιριγμα" - καταστρεφεις και τους αγωνες.......


ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΕΠΕΤΕΥΧΘΗ


Έχει επεξεργασθεί από τον/την fokion στις Κυρ 15 Μαρ 2015 - 8:57, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Κυρ 15 Μαρ 2015 - 8:46

ΥΓ.

Ο Θεολογης δεν ειναι ΜΟΝΟ ασφαλιστης και οργανωτης ( πρωτο ασυμβιβαστο )

ειναι ασφαλιστης ΚΑΙ πωλλητης αγωνιστικων εξαρτηματων ( δευτερο ασυμβιβαστο - ασφαλιζω μονο οτι εχει οτι πουλαω )

ειναι ασφαλιστης ΚΑΙ προετοιμαστης αγωνιστικών αυτοκινητων ( τριτο ασυμβιβαστο - ασφαλιζω μονο οτι ειναι φτιαγμενο οπως θελω/μπορω...)

ειναι ασφαλιστης ΚΑΙ διοργανωτης εκδρομων ( εδω θα ελεγα λιγο ασυμβιβαστο μια και "μεταποιω" τους αγωνες - Ζ2 - ωστε να εχω "εκδρομές")

κι αυτα δεν ηταν κρυφα... φατσα φορα τα εχει ο ιδιος στο site του... ( τα λεω προς αποφυγη "θεματων" )

Απλά οχι απλά φανταστειτε ο Αθανασίου να ηταν απλά και μονο λογω επαγγελματος ο εκπροσωπος τυπου της ΟΜΑΕ τι θα ειχε ακουστει............

εδω ΚΙΧ........... ή μαλλον εδω ακουγονται τα "ελα μωρε τωρα".....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Κυρ 15 Μαρ 2015 - 22:36

Φωκιωνα εχεις δικιο αλλα.....
Δεν ξερω κανενα αγωνιζομενο να μην εχει ταχτει υπερ του ψυχοπαθη που λες εσυ, και του φεροφωνου.
Οποτε κινδυνεψαν οι αγωνες μας, ολοι οι αγωνιζομενοι ειχαν ταχτει υπερ των rally raid.
Παρα τον 24ωρο που ξεκινησα με το Σιουτη το 2004 αν δεν απατώμαι και την ροδοπη τοτε, ασχοληθηκα ξανα ζεστα το 2012 με τον 24ωρο και απο τοτε συνεχεια ειμαι εκει οτι και αν γινει.
Πες μου ποτε οι αγωνιζομενοι δεν ηταν εκει, στα φορουμ, τοτε που διαμαρτηρηθηκαμε για την αλλαγη ημερομηνιας, για τοτε που δεν εδιναν αδεια για το νυχτερινο αγωνα κτλ.
Γνωμη δικια μου, ειναι οτι πρωτοι οι διοργανωτες θα επρεπε να παλευουν με τις αρχες του σπορ γιατι αυτοι θίγονται άμεσα. Ομως επειδη σας νιωθουμε μια οικογενεια δεν μπορουμε να πολεμουν εναν αγωνα που αγαπησαμε σαν τον 24ωρο, με δολια μεσα. Εναν αγωνα που οπου σταθουμε, εδω και με φιλους στο εξωτερικο τον διαφημιζουμε και οπως ξερεις η καλυτερη διαφημιση ειναι απο στομα σε στομα....
Οταν ειχαν ερθει η ομαδα απο την Αλβανια, να ξερεις πως ειχα μεριδιο στην "διαφημιση" γιατι ειχα ενημερωσει τους φιλους εκει για αυτον τον μοναδικο αγωνα απο το 2009 που πρωτοπηγα. Και εαν δεν ηταν η κριση, η οποια εχει επηρεασει αμεσα την Αλβανια γιατι η οικονομια της επηρεαζεται αμεσα και απο την Ελλαδα, θα βλεπαμε και πολλα αυτοκινητα εδω.
Σκεψου ομως το αλλο, μαθαινες αμεσα κατι απο φημες, μπορουμε να βγουμε και να κραζουμε πριν αποφασιστει κατι?Πριν?
Καλα κανατε με τον Γιαννη και μας προειδοποιουσατε, αλλα δεν μπορουσε να κανει κανεις κατι......
Αν ψαξεις απο ολα τα φορουμ εδω και μια 10ετια βλεπεις διοργανωτες να τρωγονται. Αυτη η μιζερια μας εφαγε.
Θυμασαι πως το 2013 με τα καλαβρυτα του Θεολογη, οταν ξεσπαγε η διαμαζη μεταξυ του Γιαννη και του Θεολογη, επειδη ειχε δηλωσει ο Θεολογης οτι ειχε τον πιο ασφαλη αγωνα στα 4χ4 ειχα θεση ενδιαμεση. Και πες μου υπηρχε λογος αλληλοσπαραγμου? Οπως επισης με τις Σερρες για τις επιδοτησεις? Αυτα φέρνουν διχόνοιες χωρις λογο που γιγαντώνονται. Οπως επισης θυμαμαι την γκρινια με το αν επρεπε να υπαρχουν τα trail rides. Ναι αλλα τοτε ειχαμε κατι ωραια αγωνακια Κυριακατικα και τωρα τι εχουμε? Τιποτα. Εναν ξενερωμενο διοργανωτη.
Ειχαμε εναν πολημερο αγωνα που δυσκολευει πολλους να τον ακολουθησουν(lepanto), τις Σερρες που ειναι παλι πολυ μακρυα και τον 24ωρο.
Αυτα περσι γιατι φετος αστα να πανε.
Ναι ολα τα ασυμβιβαστα που ειπες πριν θα επρεπε να τα λαβουν υποψην καπως οι τις επιτροπης.
Ειναι διεφθαρμενοι? Πες μου τι να κανουμε και θα το κανω.(Συμβουλη ζητω)
Πια ειναι η διαδικασια σε αυτη την περιπτωση? Οταν δεν συμφωνουμε με αυτη την επιτροπη?
Μενω στην αρχικη μου ευχη που ειχα κανει περσι....
Μακαρι να ειχαμε ολους τους αγωνες. Μακαρι να ειχαμε και Κυριακατικα baja. Σε ολους μας αρεσει η ταχυτητα σε απολυτους ρυθμους.
Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα κανω μονο αυτους..Το 4χ4 δεν ειναι μονο ταχυτητα.
Αν ειναι ετσι θα αγοραζα ενα εβο και θα ετρεχα τα ραλλακια μου. Γιατι να παρω ενα 2τονους αμαξι και να το παιζω ραλλιστας?
Εγω ηθελα το θεσμο του doc με τους ημερισιους αγωνες, με διαδρομες για αυτοκινητα ομως και οχι για μηχανακια,
και τον 24ωρο μου για επιδορπιο(μια και ειμαι γνωστος γλυκατζης). Και ναι τοτε θα ηθελα και το baja μου, γιατι παντα ειναι ωραιο το διαφορετικο και ειναι ωραια να δοκιμαζεσαι σε κατι που δεν εχεις συνηθησει. Οχι σε πλοηγηση αλλα σε ταχυτητα....
Εκτος οτι ο ενας εφαγε τον αλλο λοιπον, τα ριχνουν στις πλατες τον αγωνιζομενων οτι ηταν αδιαφοροι.
Οχι φιλε μου δεν το δεχομαι απο κανενα....
Οι αγωνιζομενοι λοιπον θα αντιδρασουν τωρα που παιζονται παιχνιδια στις πλατες τους οπως μπορουν, Θα εχουμε εξελιξεις περιμενε....
Μια ερωτηση, προβλεπεται ο 24ωρος να εχει κομματια με κλειστες ειδικες? Κατι τετοιο ειδα στο fb και ας μην εχω προφιλ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Δευ 16 Μαρ 2015 - 8:47

.
Γιάννη

αλήθεια, ποιόν φάγαμε εμείς; Και πως τον φάγαμε; Βάζοντας τον αγώνα του στο περιοδικό μας; Ξέρεις αλήθεια ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ μία σελίδα περιοδικού στον εκδότη;

Θέμα Σέρρες: ο αγώνας του Δημήτρη καταδίκασε ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ το πρωτάθλημα για να πάρει κάποιος - μάλλον όχι ο DOC - την επιδότηση. Να μην το βγάλουμε στον αέρα;

Θέμα Θεολόγης: δεν είπε ¨...έχω τον ασφαλέστερο αγώνα...". Έγραψε "Μετά από πολλά χρόνια ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ στην Ελλάδα". Αυτό είναι επίθεση και μάλιστα προσβλητική.

Σήμερα που ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΘΑΡΑ ότι οι άνθρωποι αυτοί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ξυπνήσατε. Χθες ήμουν "σχιζοφρενής". Δυστυχώς έτσι είναι...

ΥΓ. Πληροφοριακά, κάθε σελίδα στοιχίζει, πάνω-κάτω, 250 ευρώ, χαρτί-εκτύπωση-δέσιμο. Δεν υπολογίζουμε μεταφορά και διανομή, γιατί θα ξεφύγουμε.

Οπότε κάθε αγώνας (5 σελίδων συνήθως) μας κόστιζε 1250 ευρώ.
Αν βάλουμε 10 αγώνες το χρόνο, μιλάμε για 12.500 ευρώ το χρόνο.
Οπότε από το 2006 μέχρι το 2014 έχουμε 9x12.500= 112.500 ευρώ!!!

Ακόμη και οι αγώνες του Θεολόγη προβλήθηκαν από το περιοδικό. Και του Κατσιμαλή που μας έβριζε - έχω CD με τα αυτοκόλλητά του που μας έστελνε φωτογραφίες!!! Και συνήθως τα σχόλια ήταν θετικά...

Και μην πεις "τί άλλο θα βάζατε;". Δες πόσο αφιερώνουν τα κλασικά περιοδικά αυτοκινήτου στους ελληνικούς αγώνες να καταλάβεις. Ένα κουτάκι στα νέα και πολύ είναι. Η αναγνωσιμότητα είναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ.
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Δευ 16 Μαρ 2015 - 10:44

Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
Γιάννη

αλήθεια, ποιόν φάγαμε εμείς; Και πως τον φάγαμε; Βάζοντας τον αγώνα του στο περιοδικό μας; Ξέρεις αλήθεια ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ μία σελίδα περιοδικού στον εκδότη;

Θέμα Σέρρες: ο αγώνας του Δημήτρη καταδίκασε ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ το πρωτάθλημα για να πάρει κάποιος - μάλλον όχι ο DOC - την επιδότηση. Να μην το βγάλουμε στον αέρα;

Θέμα Θεολόγης: δεν είπε ¨...έχω τον ασφαλέστερο αγώνα...". Έγραψε "Μετά από πολλά χρόνια ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ στην Ελλάδα". Αυτό είναι επίθεση και μάλιστα προσβλητική.

Σήμερα που ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΘΑΡΑ ότι οι άνθρωποι αυτοί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ξυπνήσατε. Χθες ήμουν "σχιζοφρενής". Δυστυχώς έτσι είναι...

ΥΓ. Πληροφοριακά, κάθε σελίδα στοιχίζει, πάνω-κάτω, 250 ευρώ, χαρτί-εκτύπωση-δέσιμο. Δεν υπολογίζουμε μεταφορά και διανομή, γιατί θα ξεφύγουμε.

Οπότε κάθε αγώνας (5 σελίδων συνήθως) μας κόστιζε 1250 ευρώ.
Αν βάλουμε 10 αγώνες το χρόνο, μιλάμε για 12.500 ευρώ το χρόνο.
Οπότε από το 2006 μέχρι το 2014 έχουμε 9x12.500= 112.500 ευρώ!!!

Ακόμη και οι αγώνες του Θεολόγη προβλήθηκαν από το περιοδικό. Και του Κατσιμαλή που μας έβριζε - έχω CD με τα αυτοκόλλητά του που μας έστελνε φωτογραφίες!!! Και συνήθως τα σχόλια ήταν θετικά...

Και μην πεις "τί άλλο θα βάζατε;". Δες πόσο αφιερώνουν τα κλασικά περιοδικά αυτοκινήτου στους ελληνικούς αγώνες να καταλάβεις. Ένα κουτάκι στα νέα και πολύ είναι. Η αναγνωσιμότητα είναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ.
._
Συνεχιζω και λεω πως δεν σε ελεγαν σχιζοφρενη οι αγωνιζομενοι. Καποιοι αλλοι "συνεργατες"? ή οποιοδηποτε αλλος. Αλλα οχι οι αγωνιζομενοι......
Οσο για την οικονομικη αναλυση που μου κανεις, λογω επαγγελματος σε νιωθω. Ισως πιο πολυ απο αλλους. Αλλα νιωθω και ολους τους αλλους διοργανωτες. Ξερω πως δεν σας κανουν τα λεφτα να συνεχιζετε τους αγωνες.
Το οτι στο περιοδικο σου δημοσιευες ολους τους αγωνες, νομιζω πως λεγεται καλη δημοσιογραφια. Και επειδη εκδιδοταν απο ενα διοργανωτη που θελαμε να στηριξουμε, εγω προσωπικα το διαβαζα στο ιντερνετ οταν ηταν διαθεσιμο σε ηλεκτρονικη μορφη και μετα το αγοραζα κι ολας γιατι μου αρεσει να σκιζω την ζελατινα ρε παιδι μου και να το ξεφυλιζω...
Να σου θυμισω πως οι κινεζοι κανουν απεργια με ενα πανι στο χερι και συνεχιζουν να δουλευουν. Αυτο ειναι πολιτισμος δεν ειναι μ@λ@κια...
Γιατι δεν γινατε μια γροθια, ολοι οι διοργανωτες να τους στειλετε στο διαολο και να συνεχισετε τους αγωνες σας?
Να βρειτε μια ενναλακτικη λυση, ειτε με διοργανωση του εξωτερικου ειτε και εγω δεν ξερω....
Εσεις που εισασταν μεσα στα πραγματα ειχατε πιο πολυ δυναμη απο εμας.
Και ξαναρωταω και απαντηση δεν περνω. Τι επρεπε να κανουν οι αγωνιζομενοι, ειδικα πριν βγει μια αποφαση.
Πειτε μου....
Να αρχισουμε να τους βριζουμε στα φορουμ? να κανουμε διαδηλωση εξω απο την ομαε? ΤΙ????


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Δευ 16 Μαρ 2015 - 12:26

.
Τί έπρεπε να κάνετε;

Πρώτα από όλα να διαμαρτυρηθείτε προσωπικά στους "αρμόδιους" (ΕΠΑ, Επιτροπή 4Χ4). Μετά να το κάνετε και ΟΜΑΔΙΚΑ. Και μετά να ζητήσετε και από τις ΛΕΣΧΕΣ σας να το κάνουν.

Και στο τέλος να δημοσιοποιήσετε τις πιθανές αρνητικές απαντήσεις στα ΜΜΕ, τοπικά ή εθνικά.

Και να πιέσετε με μη συμμετοχή στους αγώνες των εμπλεκόμενων στη γιάφκα διοργανωτών.

Έτσι παίζεται το παιχνίδι αρχικά.

Σε δεύτερο στάδιο ζητώντας από τις ΛΕΣΧΕΣ σας να ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ στις επόμενες εκλογές όσους ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΚΟ στους ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4.

ΥΓ. Γιάννη, αυτό δε λέγεται σωστή δημοσιογραφία. Άλλο χαρακτηρισμό έχει... Embarassed

Η σωστή δημοσιογραφία λέει ότι δίνω σε κάθε δημοσίευμα το χώρο που του αξίζει με βάση την αναγνωσιμότητά του. Πίστεψε με, ακόμη και ένα box στα νέα αγώνων πολύ θα ήταν.
Δες 4ΤΡΟΧΟΥΣ, DRIVE κλπ. πόσο αφιερώνουν στους ελληνικούς αγώνες. Και είναι περιοδικά 200+ σελίδων και όχι 100- που είμαστε εμείς!
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Δευ 16 Μαρ 2015 - 22:19

JOHNVOR έγραψε:

Και ξαναρωταω και απαντηση δεν περνω. Τι επρεπε να κανουν οι αγωνιζομενοι, ειδικα πριν βγει μια αποφαση.
Πειτε μου....

Οχι Γιαννη.
Απαντηση υπαρχει κι εχει δωθει εδω μεσα τουλαχιστον

ΣΟΑΑ 4Χ4

Ποσες φορες εχω πει οτι σαν ατυπες ομαδουλες χαρη σας κανουν που σας ακουν.

καλως η κακως μονο απο συνασπισμενα "συνδικαλισμενα" οργανα καταλαβαινουν
ΚΑΙ αυτο σας το εχω πει....

Αλλα που και απο ποιον "χαθηκε" το καταστατικό του???

( Ξερω ή τουλαχιστον θυμαμαι γιατι δεν εχω ορεξη να ψαχνω ποιος ...... "αγωνιζομενος" - απο 2 που δεν θυμαμαι ποιος απο τους 2 ειναι -  δηλωσε οτι αυτος το ειχε και μαλιστα ειχε πληρωσει τον δικηγορο... Ονοματα φατσα φορα ΔΕΝ λεω αν δε βρω το σχετικο ποστ. Η πλακα ειναι οτι και οι 2 ετσι κι αλλιως εχουν κοινο παρανομαστη την συμπαθεια προς τον ............ "+ 1"...... και αντε να με πεισεις εμενα τον κακεντρεχη οτι ειναι τυχαιο............ ΚΑΙ αυτο μετα απο το οτι οι 4 λεσχες που ψηφισαν ΔΕΝ πηραν τελικα αγωνες αντοχης

ο μεν ενας δυατυπανιζε την επιστροφη του στους αγωνες και με... συμετοχη σε συζητησεις ταβερνας μαλιστα, αλλα οσο ειδατε αυτον σε αγωνες αλλο τοσο ειδατε κι εμενα - κι ο αλλος.... το.... πουλαει....)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Τρι 17 Μαρ 2015 - 7:32

Καλή η αντιγραφή των κανονισμών ραλλυ σπριντ με τις γελοιότητες περι διχτυών κ.λ.π. στα 100 μετρα???

Αναρωτιέμαι ποιος στοκος το σκέφτηκε αυτο....


Οταν ελεγα ο μακακας οτι ενα ωραιο "μιγμα" θα ηταν 3 -4 καθαρόαιμοι 4χ4 αντοχης και η δυνατοτητα για ξε.....μπουκωμα σε κανα σπριντ σε ειδική κατηγορία

και το ατικο trailride για το χαβελε ( με τη καλη ενοια ) που προσφερε σα κλείσιμο της χρονιας

και με μονοήμερες εκδρομές ως το.... νηπιαγωγείο.....

ποιος άκουγε????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Τρι 17 Μαρ 2015 - 7:38

Α ναι...


Και για ρωτηστε ΠΟΣΟ θελει ενα ελικοπτερο για να σηκωθει.............

Ελικόπτερο ΙΚΑΝΟ να ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ενα πιλοτο ενα γιατρο το λιγοτερο, και τον ασθενη σε φορειο που πιανει 3 καθισματα....

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


ελικοπτερο ελικοπτερο δηλαδη οχι..... μεγαλο τηλεκατευθυνομενο.......

και ποσο χρονο θελει η ΥΠΑ να εκδοσει τις ΕΙΔΙΚΕΣ αδειες που απαιτουνται για προσγειωση "οπου ναναι" σε μη πιστοποιημενους χωρους...

και κατι αλλο...
ΠΟΣΑ νοσοκομεια νομιζετε οτι ΕΧΟΥΝ ελικοδρομειο στην Αττική?????

Οπως λεει και το γνωστο video

"every day malakia"

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Τρι 17 Μαρ 2015 - 21:07

γιαννη (Johnvor ) προς θεου χωρις καμια, πως να το πω, "μομφη" - κουβεντα κανουμε...
απλα προς αποφηγη τυχον παρεξηγησεων
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Κυρ 22 Μαρ 2015 - 14:45

Κουιζ... Ποιος εχει πει τα παρακατω????????????????

Παράθεση :
Προσωπικά δεν θα συνεχίσω το θέμα με χαρακτηρισμούς ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Θα προσπαθήσω απλώς να σας απαντήσω στα θέματα που αναφέρετε, όχι γιατί χρησιμοποιώ «αποσπασματικά», όπως αναφέρετε, άρθρα, αλλά γιατί αν είναι να χρειαστεί σιγά σιγά, να κάνω παράθεση ΟΛΑ τα άρθρα της FIA, του εθνικού Αγωνιστικού κανονισμού, του γενικού κανονισμού κ.α. που οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να μελετήσει, δε θα κάνουμε τελικά αγώνες....

Όμως θα παρακαλούσα, αφού έχετε σκοπό να ασχοληθείτε με τους κανονισμούς συνολικά και όχι μεμονωμένα να πάρετε πρώτα μια γενική εικόνα και να μην καταφεύγετε σε αποσπασματική ανά χρονικό διάστημα, παράθεση άρθρων.

Η φιλοσοφία των CCR, είναι τέτοια, ώστε οι αγωνιζόμενοι, να αποδείξουν ότι μπορούν να διασχίσουν μια μεγάλη, άγνωστη διαδρομή, μέσα σε μια περιοχή, με κανονικές συνθήκες (κίνηση, χωριά κλπ), με τη βοήθεια του road book, πλοήγησης κλπ.
ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, η οποία πρέπει να είναι μέσα στα πλαίσια του KOK.

Είτε σας αρέσει είτε όχι αυτό είναι το CCR!

Οι κλειστές διαδρομές, αυτομάτως, αναιρούν τον βασικό παράγοντα ύπαρξης των CCR… δηλαδή την πλοήγηση. Οι ταχύτητες εκεί μεγαλώνουν και ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα κλασσικό αγώνα Rally. Το παιχνίδι είναι γνωστό…

Η παράγραφος για τις «κλειστές» ειδικές, κ. ..........., ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο για να μπορούν να δικαιολογήσουν μικρές super ειδικές πριν ή μετά τον αγώνα. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ.
Από κει και πέρα, αν κάποιος θέλει να το τραβήξει και να αλλοιώσει την έννοια του άρθρου αυτού, θα μπορούσε να κάνει ένα αγώνα όλο κλειστό. ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ RALLY KAI ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ CCR.

Λυπούμαι που το λέω, αλλά η παραπάνω λογική που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στα RALLY RAID, δοκιμαστικέ στην Ελλάδα και ΑΠΕΤΥΧΕ. Δεν ενδιαφέρει πολλούς – και είναι λογικό – να κάνουν γύρω – γύρω όλοι, σε μια κλειστή διαδρομή. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ, δεν μπορεί να γίνει βιώσιμος τέτοιος αγώνας.

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ αν θέλετε να τρέχετε σε κλειστή διαδρομή κανείς δεν σας εμποδίζει να το κάνετε.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι είτε να βρείτε ένα οργανωτή να το κάνει για εσας, είτε να προσπαθήσετε να το κάνετε εσείς για τους άλλους.
Πάντα υπάρχουν και τα "κλασσικά" Rally και μπορείτε να έχετε ότι είδους έπαθλο θέλετε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Κυρ 22 Μαρ 2015 - 19:40

fokion έγραψε:
Κουιζ... Ποιος εχει πει τα παρακατω????????????????

Παράθεση :
Προσωπικά δεν θα συνεχίσω το θέμα με χαρακτηρισμούς ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Θα προσπαθήσω απλώς να σας απαντήσω στα θέματα που αναφέρετε, όχι γιατί χρησιμοποιώ «αποσπασματικά», όπως αναφέρετε, άρθρα, αλλά γιατί αν είναι να χρειαστεί σιγά σιγά, να κάνω παράθεση ΟΛΑ τα άρθρα της FIA, του εθνικού Αγωνιστικού κανονισμού, του γενικού κανονισμού κ.α. που οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να μελετήσει, δε θα κάνουμε τελικά αγώνες....

Όμως θα παρακαλούσα, αφού έχετε σκοπό να ασχοληθείτε με τους κανονισμούς συνολικά και όχι μεμονωμένα να πάρετε πρώτα μια γενική εικόνα και να μην καταφεύγετε σε αποσπασματική ανά χρονικό διάστημα, παράθεση άρθρων.

Η φιλοσοφία των CCR, είναι τέτοια, ώστε οι αγωνιζόμενοι, να αποδείξουν ότι μπορούν να διασχίσουν μια μεγάλη, άγνωστη διαδρομή, μέσα σε μια περιοχή, με κανονικές συνθήκες (κίνηση, χωριά κλπ), με τη βοήθεια του road book, πλοήγησης κλπ.
ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, η οποία πρέπει να είναι μέσα στα πλαίσια του KOK.

Είτε σας αρέσει είτε όχι αυτό είναι το CCR!

Οι κλειστές διαδρομές, αυτομάτως, αναιρούν τον βασικό παράγοντα ύπαρξης των CCR… δηλαδή την πλοήγηση. Οι ταχύτητες εκεί μεγαλώνουν και ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα κλασσικό αγώνα Rally. Το παιχνίδι είναι γνωστό…

Η παράγραφος για τις «κλειστές» ειδικές, κ. ..........., ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο για να μπορούν να δικαιολογήσουν μικρές super ειδικές πριν ή μετά τον αγώνα. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ.
Από κει και πέρα, αν κάποιος θέλει να το τραβήξει και να αλλοιώσει την έννοια του άρθρου αυτού, θα μπορούσε να κάνει ένα αγώνα όλο κλειστό. ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ RALLY KAI ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ CCR.

Λυπούμαι που το λέω, αλλά η παραπάνω λογική που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στα RALLY RAID, δοκιμαστικέ στην Ελλάδα και ΑΠΕΤΥΧΕ. Δεν ενδιαφέρει πολλούς – και είναι λογικό – να κάνουν γύρω – γύρω όλοι, σε μια κλειστή διαδρομή. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ, δεν μπορεί να γίνει βιώσιμος τέτοιος αγώνας.

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ αν θέλετε να τρέχετε σε κλειστή διαδρομή κανείς δεν σας εμποδίζει να το κάνετε.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι είτε να βρείτε ένα οργανωτή να το κάνει για εσας, είτε να προσπαθήσετε να το κάνετε εσείς για τους άλλους.
Πάντα υπάρχουν και τα "κλασσικά" Rally και μπορείτε να έχετε ότι είδους έπαθλο θέλετε...
xaxaxa
Να πω?
Ο κ.Κατσιμαλης οταν λογομαχούσε με το κ.Θεολογη!!!!!
Τι κερδιζω?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR



Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Κυρ 22 Μαρ 2015 - 19:40

fokion έγραψε:
γιαννη (Johnvor ) προς θεου χωρις καμια, πως να το πω, "μομφη" - κουβεντα κανουμε...
απλα προς αποφηγη τυχον παρεξηγησεων
No problem!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Δευ 23 Μαρ 2015 - 22:45

Η μοναδα μετρησης του 10ημερου για την Επιτροπή 4χ4 ειναι ????? Γιατι ουτε για μηνας δε μοιαζει......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου   Τρι 24 Μαρ 2015 - 14:14

Τεχν. κανονισμοι Ατομικής χρονομετρησης σε πιστα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]




1.5 Μέτρα ασφαλείας αμαξώματος και οδηγού

1.5.1 Τα Roadster αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν εργοστασιακό ή aftermarket roll bar τουλάχιστον τεσσάρων (4) σημείων πρέπει να τρέχουν με την οροφή κλειστή. Επιτρέπεται η χρήση σκληρής οροφής (hard top

1.5.2 Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να εφοδιάζονται με πυροσβεστήρα τουλάχιστον ενός (1) κιλού, καλά στερεωμένο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και σε σημείο στο οποίο έχει πρόσβαση ο οδηγός από το κάθισμά του.

1.5.3 Συνίσταται η χρήση roll bar/ roll cage.

1.5.4 Κάθε αυτοκίνητο που θα κατασκευάσει roll bar θα πρέπει να μιλήσει με την ΕΠΑ ή αρμόδια όργανα (επιτροπές) για πιο αναλυτικές πληροφορίες.

1.5.5 Το εργοστασιακό ρεζερβουάρ μπορεί να παραμείνει. Σε περίπτωση αντικατάστασης του εργοστασιακού, τότε η δεξαμενή καυσίμου είναι ελεύθερη. Συνιστάται η χρήση αναγνωρισμένων αγωνιστικών δεξαμενών καυσίμου. Αν ο σωλήνας πλήρωσης καυσίμου βρίσκεται στον χώρο των αποσκευών, τότε το πάτωμα πρέπει να έχει τρύπα αποστράγγισης καυσίμου ή το στόμιο να έχει προστατευτικό συλλέκτη ώστε να συλλέγει το καύσιμο που δεν καταλήγει στο ρεζερβουάρ και να το αποστραγγίζει με σωλήνα στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση τοποθέτησης νέας δεξαμενής, αυτή υποχρεωτικά μπαίνει στο χώρο αποσκευών, θα πρέπει να είναι άρτια στερεωμένη και να καλύπτεται από άφλεκτο διάφραγμα αδιαπέραστο σε υγρά.

1.5.12 Οι οδηγοί πρέπει να φορούν εξοπλισμό ασφαλείας, που θα περιλαμβάνει κατά ελάχιστο: Κράνος, αγωνιστική φόρμα αυτοκινήτου ή καρτ και αγωνιστικά παπούτσια ή μποτάκια οδήγησης. Συνίσταται μάλιστα γάντια, μπαλακλάβα, αντιπυρικά εσώρουχα και Hans.


Δηλαδη σε πιστα εναντια στο χρονομετρο μπορειτε να τρεξετε με:


α. οτι ναναι ρολλμπαρ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ( Καμία παραπομπη σε J)

και για δεξαμενη καυσιμου μπορειτε να βαλετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ακόμα και απο βαρκα!!!................. με την προυποθεση μεταλικου χωρισματος....( Καμία παραπομπη σε J)

οτι ναναι κρανος φορμα ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ CE.......( Καμία παραπομπη σε J)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Η Στηλη του Φερεφωνου
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 4 από 6Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ :: Ανέκδοτα - Πειράγματα-
Μετάβαση σε: