Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Δημοσκόπηση: Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Τετρακίνηση Mag

Τετρακίνηση Mag


Αριθμός μηνυμάτων : 119
Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011

Δημοσκόπηση: Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Δημοσκόπηση: Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης   Δημοσκόπηση: Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης Icon_minitimeΣαβ 22 Μαρ 2014 - 14:07

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ “ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ”  ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ 5 ΧΡΟΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ REAL FM (ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΚΑΖΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Εκπλήξεις που αφορούν στην καθημερινότητα του Ελληνα οδηγού, αλλά και χρήσιμα συμπεράσματα για τον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα της κρίσης προέκυψαν από την πρωτότυπη πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε, για λογαριασμό της ραδιοφωνικής εκπομπής Επί τροχών
στον  Real Fm Θεσσαλονίκης 107.1, η εταιρεία δημοσκοπήσεων To the point σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης πωλήσεων Ammonovis. Τα ευρήματα της δημοσκόπησης αποκαλύπτουν ότι η αγορά και ο χώρος του αυτοκινήτου αποτελούν έναν ιδιαίτερα ευαίσθητο δείκτη των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης, που ταλανίζει τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.
 
Ταυτότητα της έρευνας
Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά σε πανελλήνιο επίπεδο, με απλή τυχαία δειγματοληψία σε δείγμα 907 ατόμων,  αντρών και γυναικών άνω των 18 ετών.
 


Καινούριο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;
Ένα από τα σημαντικά στοιχεία της έρευνας είναι, ότι ένας στους τρεις ερωτώμενους αγόρασε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αντί για καινούριο και σχεδόν οι μισοί εξ’ αυτών αξιολογούν θετικά την αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, γεγονός που δείχνει ότι οι πολίτες στρέφονται σε πιο οικονομικές λύσεις. Επίσης ένας στους τρεις έχει τουλάχιστον δέκα χρόνια το ίδιο αυτοκίνητο, φαινόμενο το οποίο οφείλεται λογικά στην κατάσταση της αγοράς (μη ρευστότητα κλπ).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
 


Αυτοκίνητο ή Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;
Για διαδρομές εντός πόλεως οι μισοί και παραπάνω από τους ερωτώμενους μας απάντησαν, ότι δεν χρησιμοποιούν πλέον αυτοκίνητο αλλά κυρίως μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και εναλλακτικά (ποδήλατο, πόδια κλπ). Βέβαια για μακρινές διαδρομές το αυτοκίνητο δεν έχει χάσει την πρωτοκαθεδρία του, καθώς οκτώ στους δέκα χρησιμοποιούν κυρίως αυτό.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
 


Service σε ανεξάρτητο συνεργείο ή σε αντιπροσωπεία;
Το 2013 σε σχέση με το 2007, οι μισοί από τους ερωτώμενους μας απάντησαν ότι χρησιμοποίησαν λιγότερο το αυτοκίνητο τους, κατά πάσα πιθανότητα λόγω και της ραγδαίας ανόδου της τιμής καυσίμων. Ακόμα για τη συντήρηση του οχήματος, οι μισοί από τους ερωτώμενους θα προτιμούσαν ένα ανεξάρτητο συνεργείο παρά ένα εξουσιοδοτημένο ή την αντιπροσωπεία, δείχνοντας έτσι ότι οι πολίτες επιλέγουν την πιο φθηνή λύση και στον τομέα αυτό. Όμως οι έχοντες αυτοκίνητο ηλικίας μικρότερης των 5 ετών συνεχίζουν να επιλέγουν τις επίσημες αντιπροσωπείες και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, καθώς ισχύει ακόμα το δωρεάν service.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ποιο ΜΜΕ έχει τη μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα αυτοκινήτου;
Στην ερώτηση για το ποια είναι τα κύρια μέσα επηρεασμού των ερωτώμενων σχετικά με το χώρο του αυτοκινήτου, το μεγαλύτερο ποσοστό (σχεδόν οι μισοί) επέλεξαν την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και δευτερευόντως τους φίλους/γνωστούς, το ίντερνετ, τα ειδικά περιοδικά και τα ένθετα σε εφημερίδες.   
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Θα αγόραζε ο Ελληνας οδηγός αυτοκίνητο από πολυκατάστημα;
Σημαντικό εύρημα της σφυγμομέτρησης αυτής αποτελεί, ότι ένας στους τρεις πολίτες θα αγόραζε αυτοκίνητο από πολυκατάστημα, γεγονός που καταδεικνύει ότι η αγορά αυτοκινήτων, λόγω υψηλής ζήτησης οικονομικών λύσεων, μπορεί να οδηγηθεί στα πρότυπα του εξωτερικού (μαζική αγορά αυτοκινήτων από πολυκαταστήματα κλπ). Mε μια πιο προσεκτική ματιά, παρατηρούμε πως όσοι θα επέλεγαν αυτοκίνητο από πολυκατάστημα είναι κυρίως άνδρες, ηλικίας 45-54 και δηλώνουν υψηλά εισοδήματα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]



Ποια είναι σήμερα τα κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτου;
Τα κίνητρα, που συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά προτιμήσεων από τους καταναλωτές, προκειμένου σήμερα να αποφάσιζαν να αγοράσουν αυτοκίνητο, είναι: ένα οικονομικό όχημα, απαλλαγή από φόρους και η καλύτερη προοπτική της οικονομίας. Επίσης με συντριπτική πλειοψηφία (οκτώ στους δέκα) οι ερωτώμενοι απάντησαν ότι δεν έχουν σκοπό να αγοράσουν αυτοκίνητο μέσα στο 2014. Σε περίπτωση όμως που αγόραζαν το καύσιμο που θα επιθυμούσαν (οι μισοί και παραπάνω) να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο τους είναι το ντίζελ/πετρέλαιο, το οποίο αποτελεί και την φθηνότερη λύση στον τομέα καυσίμων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Δημοσκόπηση: Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα της κρίσης
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» το..... Αυτο-οδηγουμενο αυτοκινητο....
» Αυτόματη Οδήγηση – Αυτοματοποιημένο Αυτοκίνητο
» Το Opel Mokka Διατηρεί τον Τίτλο "4x4 Αυτοκίνητο της Χρονιάς"
» H επίσημη σελίδα της Lexus στο Facebook και στην Ελλάδα
» Φεύγει από την Ελλάδα η Michelin

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ :: Ειδήσεις-
Μετάβαση σε: