Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Ζωντανά το Rallye de France

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Ζωντανά το Rallye de France Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ζωντανά το Rallye de France   Ζωντανά το Rallye de France Icon_minitimeΤρι 27 Σεπ 2011 - 11:13


World Rally Championship to pilot live web content
during Rallye de France

Stages from this week’s Rallye de France Alsace will be streamed live and exclusive on the World Rally Championship’s official website, wrc.com, as part of a pilot project to investigate future digital opportunities for the all-action series.

World Rally Championship promoter North One Sport has made a substantial investment in the trial, which will be used to test the latest camera and streaming technology as well as to gauge the appetite among fans for live online coverage and more interactive content.

The pilot is also the first test of a new partnership between North One Sport and digital specialist, Streamworks.

Around 14 hours of coverage is planned, spread across Friday and Saturday’s competition, with the action available to view free of charge on a web media player accessed exclusively from the home page of wrc.com.

The coverage on Friday (30 September) will run between 1300hrs and 2000hrs (local time), with action from Saturday (1 October) shown between 1245hrs and 1930hrs.

On both days content will consist of interviews and atmosphere from the service park and the end of day press conferences. This will be mixed with stage action shot from two helicopters and by cameras mounted inside the rally cars. English and French commentary will be available.

“The digital landscape presents numerous opportunities to further expand the reach of the World Rally Championship and this experiment is a big step forward in our plans to develop formats and content to suit,” said North One Sport CEO, Simon Long.

“We have made a significant investment to get the project to this stage and it’s exciting that we are now ready to try and turn the theory into reality; however it’s important to make clear that this is a trial first and foremost and we expect to learn a great deal. This is unchartered territory, both technically and in terms of programming, but it’s a vital stage in our development plans for the next 12 months.”


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Ζωντανά το Rallye de France Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ζωντανά το Rallye de France   Ζωντανά το Rallye de France Icon_minitimeΔευ 3 Οκτ 2011 - 20:30

Ο Hirvonen επικεφαλής της μάχης για τον παγκόσμιο τίτλο μετά από ένα δραματικό φινάλε στη Γαλλία

Οι οδηγοί της Ford Abu Dhabi World Rally, Team Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen, ισοβαθμούν πλέον στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μετά τη δραματική ανατροπή των αποτελεσμάτων του Ράλι Γαλλίας.

Οι Φιλανδοί ολοκλήρωσαν τον 11ο γύρο του πρωταθλήματος στην τέταρτη θέση με ένα Ford Fiesta RS World Rally Car, φτάνοντας σε απόσταση αναπνοής - διαφορά μόλις τριών βαθμών - από την κορυφή. Ωστόσο μετά τον έλεγχο, ο Petter Solberg αποκλείστηκε από την τρίτη θέση καθώς διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητό του είχε βάρος μικρότερο του επιτρεπόμενου ορίου. Έτσι, ο 31χρονος οδηγός της Ford αναβαθμίστηκε στην τελευταία θέση του βάθρου.

Με τους πρόσθετους βαθμούς, ο Hirvonen ισοβαθμεί στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών με τον Sébastien Loeb, ο οποίος εγκατέλειψε την Παρασκευή λόγω προβλημάτων του κινητήρα. Οι πρώτοι τρεις οδηγοί απέχουν μεταξύ τους μόλις τρεις βαθμούς έχοντας μπροστά τους μόνο δύο γύρους, έναν στην Ισπανία τον Οκτώβριο και τον τελευταίο στη Βρετανία τον επόμενο μήνα.

«Είναι ατυχία να κερδίζεις μία θέση λόγω μιας κακιάς στιγμής του αντιπάλου σου αλλά σ’ αυτό το σημείο της σεζόν, ο κάθε βαθμός μετράει. Πηγαίνουμε στην Ισπανία σαν ισόβαθμοι στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και με δύο γύρους να απομένουν, η μάχη για τον τίτλο εντείνεται. Στόχος μου είναι ένα κορυφαίο αποτέλεσμα στην Ισπανία και ένα συναρπαστικό φινάλε της χρονιάς. Ανυπομονώ!»

Ο αποκλεισμός του Solberg αναβάθμισε και τους Jari -Matti Latvala & Miikka Anttila στην τέταρτη θέση με ένα ακόμα Fiesta RS World Rally Car. Ο Latvala είναι τέταρτος στην κατάταξη των οδηγών.



Ανανεωμένη τελική κατάταξη
1. S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen DS3 3: 06. 20.4
2. D Sordo/C Del Barrio ESP Mini John Cooper 3: 06. 26.7
3. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Fiesta RS 3: 09. 47.0
4. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Fiesta RS 3: 09. 50.7
5. D Kuipers/F Miclotte NLD Ford Fiesta RS 3: 13. 02.4
6. H Solberg/I Minor NOR Ford Fiesta RS 3: 13. 28.7
7. M Østberg/J Andersson NOR Ford Fiesta RS 3: 14. 18.7
8. K Block/A Gelsomino USA Ford Fiesta RS 3: 14. 45.9
9. P Campana/S De Castelli FRA Mini John Cooper 3: 14. 59.1
10 M Wilson/S Martin GBR Ford Fiesta RS 3: 16. 21.2

Πρωτάθλημα οδηγών
1= M Hirvonen 196 βαθμοί
1= S Loeb 196 βαθμοί
3. S Ogier 193 βαθμοί
4. J-M Latvala 131 βαθμοί
5. P Solberg 110 βαθμοί
6. M Østberg 62 βαθμοί

Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1. Citroen Total 372 βαθμοί
2. Ford Abu Dhabi 318 βαθμοί
3. M-Sport Stobart Ford 133 βαθμοί
4. Petter Solberg 98 βαθμοί
5= FERM Power Tools 34 βαθμοί
5= Team Abu Dhabi 34 βαθμοί
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Ζωντανά το Rallye de France Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ζωντανά το Rallye de France   Ζωντανά το Rallye de France Icon_minitimeΤρι 4 Οκτ 2011 - 12:13

Και η θέση της Citroen για τον αγώνα!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ράλι Γαλλίας (29/9 - 02/10)

5η νίκη για τον Ogier και 9 στις 11 νίκες για τη Citroën


Οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia κατέκτησαν την πρώτη θέση στο Ράλι Γαλλίας, εξασφαλίζοντας παράλληλα την 9η νίκη της Citroën Total World Rally Team (CTWRT) στους συνολικά 11 αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Αυτή η νίκη διατήρησε την άνετη διαφορά της CTWRT στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αντίθετα στο πρωτάθλημα οδηγών η εγκατάλειψη των Sébastien Loeb – Daniel Elena σε συνδυασμό με την ποινή που δέχθηκε ο Petter Solberg έφερε τον Mikko Hirvonen να μοιράζετε την κορυφή με τον 7κις παγκόσμιο πρωταθλητή και τον Sébastien Ogier να βρίσκεται μόλις 3 βαθμούς πίσω τους.

Μετά από μία σκληρή μάχη με τον Dani Sordo οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia κατέκτησαν την πρώτη θέση στο Ράλι Γαλλίας, συνεχίζοντας την εκπληκτική πορεία του DS3 WRC (9 νίκες σε 11 αγώνες), παρά την εγκατάλειψη των Sébastien Loeb – Daniel Elena μόλις την πρώτη ημέρα του αγώνα. Ο Sébastien Ogier κατάφερε να υπερασπίσει τη θέση του, με την επιλογή των ελαστικών να του κοστίζει σε χρόνο μόνο στην πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας. "Διστάσαμε για αρκετή ώρα σχετικά με την επιλογή των ελαστικών και τελικά επιλέξαμε τη σκληρή γόμα. Ξέραμε πως έτσι θα χάναμε χρόνο αρχικά, όμως πιστεύαμε ότι αυτή η επιλογή θα ταίριαζε καλύτερα με τις υψηλές θερμοκρασίες που θα αντιμετωπίζαμε κατά τη διάρκεια της ημέρας".
Η επιλογή του Γαλλικού πληρώματος απέδωσε καρπούς στις επόμενες ειδικές αφού ο Ogier διατήρησε τη διαφορά, ενώ κατάφερε να κερδίσει και την προ-τελευταία ειδική του αγώνα. Η τρίτη καλύτερη επίδοση στην Power Stage επισφράγισε την επιτυχία του, χαρίζοντας του έναν επιπλέον βαθμό. "Η επιλογή μας για τα σκληρά ελαστικά δεν απέδωσε στη φάση της Power Stage λόγω του ότι χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετά στο χώρο του regrouping πριν ξεκινήσει η ειδική με αποτέλεσμα τα ελαστικά μας να είναι τελείως κρύα, πράγμα που δεν μας επέτρεψε να κάνουμε κάτι καλύτερο", δήλωση ο νικητής του αγώνα.
Με συνολική συγκομιδή 26 βαθμών ο Ogier βρίσκεται 3 βαθμούς από την κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών. "Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας αφού κουβάλαγα την ευθύνη όλης της ομάδας στους ώμους μου και είμαι χαρούμενος που τώρα μπορώ να χαλαρώσω. Προφανώς και σε προσωπικό επίπεδο αυτή η νίκη σημαίνει πολλά. Πέντε νίκες σε μία χρονιά είναι ένα πολύ καλό επίτευγμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα που μου έδωσαν ένα άψογο αυτοκίνητο. Επίσης συγχαρητήρια στον Dani Sordo, που οδήγησε εκπληκτικά. Δεν ήταν καθόλου εύκολο να τον κερδίσω".
Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής της Citroën Automobiles, Frédéric Banzet, ήταν επίσης ενθουσιασμένος. "Ο Sébastien Loeb ήταν άτυχος και είναι πραγματικά ευτυχές που ο Sébastien Ogier συνέχισε την περσινή επιτυχία του Séb καταφέρνοντας να κερδίσει. Το τελείωμα της χρονιάς θα είναι λίγο αγχωτικό, αλλά στόχος μας είναι να κατακτήσουμε και τα δύο πρωταθλήματα".


ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΓΑΛΛΙΑΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1: Sébastien Loeb (Citroën DS3) - SS2 & SS3: Sébastien Ogier (Citroën DS3) - SS4: Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta) - SS5: Ogier - SS6 & SS7: Petter Solberg (Citroën DS3) -SS8: Dani Sordo (Mini JCW).
2ο σκέλος – SS9: Ogier – SS10: P. Solberg - SS11: Ogier - SS12: Sordo - SS13: Ogier & P. Solberg - SS14 & SS15: Ogier - SS16: Latvala - SS17: Ogier.
3ο σκέλος – SS18: Latvala – SS19: Sordo – SS20 & SS21: Latvala - SS22: Ogier - SS23: Latvala.

Καλύτερες επιδόσεις : Ogier, 10 ταχύτεροι χρόνοι - Latval, 6 - P. Solberg, 4 - Sordo, 3 - Loeb, 1.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ζωντανά το Rallye de France
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» handmade buggy rallye
» Αναβολή ή ματαίωση του Rallye ΕΛΠΑ
» Δύο εκπληκτικά album απο το Rallye Ακρόπολις
» Ιστορικό Rallye Acropolis 2014

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Άλλοι αγώνες-
Μετάβαση σε: