Τον Απρίλιο μεταφέρεται το Evia Rally Raid με το οποίο θα ξεκινήσει για το 2012 το Balkan Rally Raid Cup. Ο αγώνας θα έχει διάρκεια 5 αγωνιστικές μέρες, συνολικό μήκος σχεδόν 1300 χιλιόμετρα και 9 ειδικές με μήκος 925 χιλιόμετρα. Την πρώτη αγωνιστική μέρα θα υπάρχει πρόλογος σε κλειστή κυκλική διαδρομή, που θα γίνει 5 φορές. Για πρώτη φορά το 2012 θα γίνονται δεκτά και φορτηγά μέχρι 4,5 τόνους. Το παράβολο συμμετοχής είναι 400 ευρώ για τη Ζ1, 200 ευρώ για τη Ζ2, 300 ευρώ για μηχανές/ATV/Quad/Buggies και 1.000 ευρώ για τα φορτηγά. Θα υπάρχει και ένας «ξεχωριστός αγώνας» για όσους θέλουν να κάνουν μόνο τις δύο τελευταίες ημέρες, με παράβολο 200 ευρώ για τα αυτοκίνητα και 100 ευρώ για τους υπόλοιπους. Οι συμμετοχές ανοίγουν την 1η Νοέμβρη και κλείνουν στις 30 Μάρτη. Λεπτομέρειες για τον αγώνα μπορείτε να βρείτε στο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και το [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οσοι δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στον 5ημερο, μπορούν να τρέξουν το 2μερο ή μονοήμερο σκέλος στο τέλος του αγώνα με διαφορετική κατάταξη και βαθμολογία. Τα χλμ του 2ημερου θα είναι περίπου 500 και του 1ημερου 200 με την απονομή να γίνεται Σάββατο βραδυ με πάρτυ και την Κυριακή ξεκούραση και επιστροφή στο σπίτι. Ο πρόλογος είναι ανοιχτός σε όλους όσοι επιθυμούν να τον τρέξουν άσχετα με την συμμετοχή τους στον υπόλοιπο αγώνα. Το κόστος συμμετοχής και στις 2 περιπτώσεις είναι 100 ευρώ. Η συμμετοχή για το 5ημερο είναι 300 ευρώ και θα υπάρχουν εκπτώσεις -30% σε συμμετοχές μέχρι τις 31/12/2011 ενώ ομάδες απο 5 και πάνω συμμετοχές θα έχουν -30% μέχρι και την 1η Απριλίου.
Για τα αυτοκίνητα Οσοι δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στον 5ημερο, μπορούν να τρέξουν το 2μερο στο τέλος του αγώνα με διαφορετική κατάταξη και βαθμολογία. Τα χλμ του 2ημερου θα είναι περίπου 500 και του 1ημερου 200 με την απονομή να γίνεται Σάββατο βραδυ με πάρτυ και την Κυριακή ξεκούραση και επιστροφή στο σπίτι. Η συμμετοχή για το 5ημερο είναι 400 ευρώ και θα υπάρχουν εκπτώσεις -30% σε συμμετοχές μέχρι τις 31/12/2011 ενώ ομάδες απο 5 και πάνω συμμετοχές θα έχουν -30% μέχρι και την 1η Απριλίου. Μέχρι στιγμής οι συμμετοχές είναι σε ικανοποιητικό επιπεδο με τους ξένους φίλους μας να έχουν τιμήσει τον αγώνα επαρκώς. Για την Ζ1 και Ζ2 αναμένουμε την ανακοίνωση της ΕΠΑ για το πρωτάθλημα 2012, άν και όλα δείχνουν ότι θα είναι και οι δύο κατηγορίες μόνο στο 2ημερο. Τα παράβολα διαμορφώνονται για τις 2 κατηγορίες στα 200 ευρώ. Το συνολικό πρόγραμμα του αγώνα στο 5ημερο θα έχει λιγότερα χλμ στα αυτοκίνητα απ'ότι στις μοτοσυκλέτες. Το itinerary του αγώνα θα διαμορφωθεί οριστικά την 1η Ιανουαρίου.
Μέχρι στιγμής οι συμμετοχές είναι σε ικανοποιητικό επιπεδο με τους ξένους φίλους μας να έχουν τιμήσει τον αγώνα επαρκώς.
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
H πρώτη περίοδος εγγραφών στο Evia Rally Raid 2012, έκλεισε σήμερα με επιτυχία. 65 Μοτοσυκλέτες, 7 ATV και 20 αυτοκίνητα, αναμεσά τους και το πρώτο φορτηγό, δήλωσαν την συμμετοχή τους με την Ιταλία να πρωτοστατεί σε συμμετοχές με 35 αγωνιζόμενους. Ο αγώνας του 2012 φιλοδοξεί να είναι ένα απο τα μεγαλύτερα Rally Raid στα Βαλκάνια μαζί με τους αγώνες Balkan, Albania Rally & 24hours Rally. Οι συμμετοχές θα παραμείνουν ανοικτές μέχρι την 1η Απριλίου 2012.
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Πρόσω ολοταχώς για ένα από τα μεγαλύτερα Rally raid στην Ελλάδα. 130 Μοτοσυκλέτες & Quad 35 4x4 & Buggies θα βρεθούν στην εκκίνηση του Evia Rally Raid 2012 στην Κύμη. Ενας πρόλογος στην παραλία της Μούρτερης και 4 ημέρες στις καλύτερες ειδικές της Εύβοιας και της Στερεάς Ελλάδας. 1300χλμ 9 special stages -10% ασφάλτου 200km σε παραλίες
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του οργανωτή ο αγώνας θα γίνει κανονικά, ακόμη και αν οι εκλογές ανακοινωθούν για τις 29 Απρίλη, όπως τον διαβεβαίωσαν οι αρχές της Εύβοιας...
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Χιόνισε τις τελευταίες μέρες, περίπου 30 εκατοστά στη Σέτα, και οι δρόμοι θα έχουν αρκετή λάσπη, ελπίζουμε μέχρι και τον αγώνα.
Τα χιόνια και ο αέρας έριξαν αρκετά δέντρα και η οργάνωση προσπαθεί να ανοίξει τους δρόμους.
Η Ζόρνιτσα, η εκπληκτική Βουλγάρα που μας έχει εντυπωσιάσει στις συμμετοχές της στην Ελλάδα, τραυματίστηκε στο Abu Dhabi Desert Challenge και δε θα συμμετάσχει στον ελληνικό αγώνα.
Περισσότερα όσο θα πλησιάζει ο αγώνας
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Αναμενόμενος καιρός Υγρασία και ζέστη (21-25 βαθμούς) για την εποχή. Το έδαφος θα είναι υγρό, σε κάποια σημεία βρεγμένο εξαιτίας χιονιού που θα λιώνει.
Τη Δευτέρα 23 Απρίλη στις 20:00 θα γίνει η απονομή για το Balkan Cup του 2011 και η παρουσίαση του Cup για το 2012. Θα ακολουθήσουν εκδηλώσεις του Δήμου.
Aggelos
Αριθμός μηνυμάτων : 19 Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
«Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το.... απορρίπτειν»
Αγαπητοί μου φίλοι.
Εν όψη του EVIA RALLY RAID, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς για το πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποίο είναι δηλωμένο.
Περιληπτικά ( και χωρίς να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά ) θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.
1. «Υπερπαραγωγές»-Bull-bar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π. 2. Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή «γλίστρες» ή «ντυμένες».
3. Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.
4. Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.
5. Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6. Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.
7. Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.
8. Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.
9. Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.
10. Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».
11. Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.
12. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.
Σας ευχαριστούμε.
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Ο Chris CBi ξεκίνησε με πιασμένο λάστιχο και θα κάνει την ειδική έτσι.
Ο Alexander Usachov με buggy RZR800 εγκατέλειψε απο κινητήρα.
Το φορτηγό MAN Τ4 είχε πρόβλημα με τα καύσιμα. Ο Giovanetti πήγε να πληρώσει με κάρτα, το πρατήριο δεν είχε και μέχρι να πάει να βγάλει από το ATM τελείωσε το πετρέλαιο στο πρατήριο!
Ο Marko Frappa KTM 450 EXC εγκατέλειψε απο μους στους τροχούς.
O Gionatta Simone Caselli Africa Twin είναι μία πτώση και ελαφρύ τραυματισμό.
Ο Roman Janda δεν ξεκίνησε για τεχνικό πρόβλημα, αλλά μάλλον θα συνεχίσει αύριο.
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Νο 304, Varbanov-Antov, Pajero, BG: "...πολύ σκληρό έδαφος, αλλά το αυτοκίνητο πάει τέλεια..."
Νο 305, Palaskas-Zachariou, Pajero, GR:"...είχαμε πρόβλημα με το υδραυλικό του τιμονιού. Φάγαμε 30 λεπτά καθυστέρηση στην πρώτη απλή να το διορθώσουμε. Πολύ σκληρό κομμάτι για το δικό μας αυτοκίνητο. Πηδάει πολύ..."
Νο 318, Mardas-Andreopoulos, Jimny, GR: "Εχουμε πρόβλημα με το terratrip και καθυστερήσαμε σχεδόν 20 λεπτά..."
Νο 71, Denka Yordanova, KTM530EXC, BG: "...πολύ δύσκολο και κουραστικό για μένα..."
Νο 308, Koutsikos-Georgala, TomKat4.9, GR: "... δεν έχουμε ρυθμίσει ακόμη σωστά την ανάρτηση, είναι ο πρώτος μας αγώνας. Δε μας βγήκε μία διόρθωση στο road book και καθυστερήσαμε λίγο. Το τερραίν είναι σκληρό και προσέχουμε τα λάστιχά μας..."
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
305, Palaskas-Zachariou, Pajero, GR: "καλύτερη ειδική η δεύτερη για εμάς... ευτυχώς που το πρόβλημα βγήκε στην αρχή του αγώνα, ούτε μέσα στην ειδική ούτε στην Αφρική. Με την ανάρτηση που έχουμε το αυτοκίνητο πηδάει πολύ, αλλά δε μπορούμε να κάνουμε κάτι... οι ειδικές είναι τύπου "Αθανασίου""...
16, Andriano Groppo, WR450F, IT: "...πολλή πέτρα!!! Πονάει ο… πισινός μου από το κοπάνημα... δεν είμαι και μικρός και απο την άλλη είμαι και καινούριος με τις μηχανές..."
308, Koutsikos-Georgala, TomKat 4.9, GR: "...μέσα σε ένα χωριό είχαμε πρόβλημα με κάποιους που έκλεισαν το δρόμο. Αλλά δεν έχουμε και καλή φυσική κατάσταση ακόμη. Έχουμε τρία χρόνια να τρέξουμε και φαίνεται. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό."
324, φορτηγό MAN: "Στενή διαδρομή για εμάς. Πρέπει να δούμε τί θα κάνουμε στη συνέχεια..."
317, Koutsoubos-Mitsos, Vitara, GR: "..χαλαρή η δεύτερη ειδική. Έβγαινε άνετα... πάμε καλά."
60, Alexander Agapakis, KTM530EXC, GR: "...ωραία ειδική η δεύτερη αν και με πολλά νεροφαγώματα..."
316, Dimitriadis-Kalfas, Jimny, GR: "Πήγαμε τέλεια. Βγάλαμε τον χρόνο πολύ άνετα..."
306, Desislav-Stayanova, G500, BG: "Δε μπορέσαμε να συντονιστούμε και χάσαμε αρκετό χρόνο στη δεύτερη ειδική..."
301, Trayanov-Marinkov, LC, BG: "...πολύ σκληρό, αλλά καταφέραμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση και συνεχίζουμε ακάθεκτοι..."
48, Alp Sahin, KTM525EXC, TR: "... είχαμε, όλη η ομάδα, προβλήματα με τα συστήματα ανάγνωσης του road book και έναν αγωνιζόμενο που δε μας βοήθησε να συνεχίσουμε. Η δεύτερη ειδική ήταν εξίσου δύσκολη με την πρώτη."
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011