Είναι full T1 με ταυτότητα FIA.
Φορά τον V6 MIVEC Rally Art, με 300 ίππους και κάποια 350 Nm! Η εισαγωγή περνά μέσα στην καμπίνα και καταλήγει σε ένα χειροποίητο snorkel. Χειροποίητα χταπόδια εξαγωγής, ελεύθερη εξάτμιση.
6άρι, σειριακό της SADEV όπως και τα αγωνιστικά δίσκος/πλατό, που στοιχίζουν μαζί κάποια 35.000 ευρώ! Της ίδιας είναι και το βοηθητικό. 45άρι μπλοκέ πίσω. Ενισχυμένος πίσω άξονας.
Ανάρτηση FOX με 8 αμορτισέρ coil over πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα εμπρός ψαλίδια είναι χειροποίητα. Γέφυρα που ενώνει τα δύο άκρα εμπρός και στηρίζει τα αμορτισέρ, περνώντας πάνω από τον κινητήρα.
16άρες ζάντες της Speed Line. Φρένα της OMP, 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και 2πίστονες πίσω.
Roll cage προδιαγραφών Τ1 της FIA, bucket καθίσματα Konig, ζώνες Sabelt, πυρόσβεση OMP.
Ντεπόζιτο ασφαλείας 300 λίτρα.
Δύο ρεζέρβες σε βάσεις. Τα ηλεκτρικά, φτιαγμένα από το Λυμνιό. Χειρόφρενο υδραυλικό και το τιμόνι εξελιγμένο. Ηλεκτρική τρόμπα νερού κινητήρα, ηλεκτρικό βεντιλατέρ. Ιδιοκατασκευή ταμπλό. Πλαστικά παράθυρα. Kevlar καπό και πίσω πόρτα.
Τιμή 55.000 ευρώ.