Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Χάνουμε το Acropolis;

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΤετ 4 Σεπ 2013 - 10:25

Με «σημαδεμένα χαρτιά» στο παρασκήνιο…

του Θωμά Κ. Ευθυμίου από το motori.gr

Αίσθηση προκάλεσε η πρόσφατη αναφορά στο motori.gr σχετικά με τα όσα γίνονται στο παρασκήνιο, με στόχο πάντα το Ράλι Ακρόπολις του 2014, το οποίο ειρήσθω εν παρόδω, γιορτάζει και τα 60 του χρόνια!...

Σήμερα, επανερχόμαστε, με ακόμα πιο πλήρες και πλούσιο ρεπορτάζ. Το οποίο προέρχεται από εργοστασιακές ομάδες, συναδέλφους στο εξωτερικό, εργαζόμενους στον ευρύτερο χώρο του WRC, αλλά και από ανθρώπους με πρόσβαση στην FIA.

Τα τηλέφωνα άναψαν λοιπόν, και διαβάστε παρακάτω τα τελευταία νέα.

Είναι σαφές, ότι χωρίς προειδοποίηση, το Ράλι Ακρόπολις δεν συμπεριλήφθηκε στο προσχέδιο του αγωνιστικού ημερολογίου WRC 2014 από την εταιρεία εμπορικών δικαιωμάτων (promoter) δηλαδή την Red Bull Media House, κάτι που έγινε μετά το ράλι Γερμανίας.

Τι έχει συμβεί λοιπόν; Με την πρώτη ματιά, διαπιστώνουμε ότι η RBMH ζήτησε από όλους τους διοργανωτές επιπλέον χρήματα για να εξασφαλίσουν την ένταξή τους στο αγωνιστικό ημερολόγιο. Η Ελλάδα, όπως και πολλοί άλλοι διοργανωτές αρνήθηκαν να προκαταβάλουν το αυξημένο ποσό. Όλοι ήταν συγκρατημένοι, πλην των Πολωνών, οι οποίοι σύμφωνα με τι πληροφορίες μας, έδωσαν “γη και ύδωρ” στον promoter… Αυτό σημαίνει ότι μαζί με την «αγορά» δικαιώματος συμμετοχής, έριξαν στο τραπέζι και άλλο ζεστό χρήμα, καταβάλλοντας ουσιαστικά όλο το ποσό από αγορά δικαιωμάτων για την τηλεοπτική προβολή-κάλυψη του αγώνα, κάτι που σημαίνει ότι μόνο για τα τηλεοπτικά, η RBMH βρέθηκε να έχει στο χέρι της 350.000 ευρώ μετρητά… (επεξήγηση παρακάτω).

Η Ελλάδα

Με δεδομένο ότι κανένας δεν ήθελε να προκαταβάλει τέτοιο ποσό, και με δεδομένο ότι η προοπτική της αύξησης των αγώνων από 13 σε 14 αγώνες, έτσι ώστε «να εξυπηρετηθούν όλοι», η RBMΗ και η FIA αναζήτησαν τα εύκολα «θύματα»…

Ανάμεσά τους το Ράλι Σαρδηνίας-Ιταλίας και το Ράλι Ακρόπολις…

Το μεν Ράλι Ιταλίας, για μία ακόμα χρονιά (5η;…) δέχθηκε να υπογράψει δέσμευση έτσι ώστε ο αγώνας να μεταφερθεί από την Σαρδηνία στο Ηπειρωτικό μέρος της Ιταλίας (Ρώμη…), οπότε ο «κλήρος» έπεσε στην Ελλάδα, και το καταφανέστατο πρόσχημα της οικονομικής κρίσης…

Οπότε η RBMH ζήτησε «λαγούς με πετραχήλια» από την διοργανώτρια αρχή Celeritas.

Η οποία και προφανώς αντέδρασε στον παραλογισμό, αξιώνοντας να ενημερωθεί για ποιόν λόγο το Ράλι Ακρόπολις βγήκε από το ημερολόγιο αυθαίρετα, την στιγμή, που φρόντισε έγκαιρα να αποστείλει στην RBMH και την FIA, όλες τις δεσμεύσεις που απαιτούνται για τις οικονομικές εγγυήσεις. Εγγυήσεις οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες μας ήρθαν από κορυφαίο πολιτικό επίπεδο, καθώς η πάγια τακτική της FIA τα τελευταία χρόνια είναι η εμπλοκή σε επίπεδο δεσμεύσεων, των κυβερνητικών παραγόντων, θεσμικά.

Η Celeritas, εδώ και μία εβδομάδα που ανακινήθηκε το θέμα, παρακολουθεί καθημερινά τις εξελίξεις και έχει κάνει σχετικές παραστάσεις σε όλα τα αρμόδια όργανα, συμπεριλαμβανομένου του σώματος της FIA, της RBMH, αλλά και των εργοστασιακών ομάδων.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις απόψεις που μας εξέθεσε ο κ. Παύλος Αθανασούλας, επικεφαλής της Celeritas, τόνισε οτι «αν αλλάξουμε τα δεδομένα, θα είναι η μεγαλύτερη ανατροπή που έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία των αγωνιστικών ημερολογίων της FIA».

Θα πρέπει εδώ να πούμε ότι η RBMH, προκειμένου να φέρει σε αδιέξοδο την ελληνική πλευρά, ζήτησε εγγυητική επιστολή με όλο το ποσό της συμμετοχής, το διευρυμένο ποσό των 200.000 ευρώ, προκειμένου να επανεξετάσει το θέμα…

Και το έκανε γνωρίζοντας ότι στις ημέρες μας δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να δεσμεύσει ρευστό τέτοιου επιπέδου για δύο χρόνια…

Οπότε εδώ κουμπώνει και το “σημαδεμένα χαρτιά” του τίτλου μας…

(Θυμίζει το ανέκδοτο, που ο φύλαρχος είπε στον τελευταίο επιζόντα αεροπορικού δυστυχήματος «θέλω ονοματεπώνυμα και διευθύνσεις όλων των θυμάτων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου»…)

Η Πολωνία

Γράφαμε προχθές: «Το τι έταξαν οι Πολωνοί διά της οικογενείας Μπάρτος στην RBMH για να πάρουν τον αγώνα, ή ποιoς είναι ο ρόλος της Citroen προκειμένου να βρει έναν πρωτοκλασάτο οδηγό στην παραπαίουσα πορεία της, πιθανόν να μην το μάθουμε ποτέ…»

Κι όμως… Μερικά τηλέφωνα σε καλούς συνεργάτες με έδωσαν φως… Η Πολωνία έχει δώσει –και σε κυβερνητικό επίπεδο- γη και ύδωρ προκειμένου να βάλει τον αγώνα της στο WRC. Αλλά δεν είναι μόνο η πολιτική βούληση της Πολωνίας… Η Lotos, η κορυφαία εταιρεία πετρελαιοειδών, ανέλαβε επίσημος χορηγός του αγώνα για τρία (3) χρόνια, αλλά και με δική της συμβολή χορήγησε την ανάληψη της τηλεοπτικής κάλυψης του αγώνα από τοπικό κανάλι για επίσης τρία χρόνια…

Έτσι ζεστό ρευστό έκανε την εμφάνισή του σε μία εποχή που η FIA και η RBMH κάνουν πουλάκια στα μάτια τους όταν το βλέπουν…

Έτσι ο αδιάφορος αγώνας της Πολωνίας, εμφανίζεται υπεροπτικά σαν ο πλέον έτοιμος από διαδικαστικής σχέσης αγώνας του WRC…

(Την Πολωνία θα την συναντήσουμε και παρακάτω, δεν τελειώσαμε…)

Η Ιταλία

Διαρκώς τα τελευταία χρόνια, ο αγώνας της Ιταλίας, αποτελεί τον ασθενή κρίκο… Ουδέποτε στην FIA δεν είδαν με καλό μάτι την μετακίνησή τους το νησί της Σαρδηνίας, στο οποίο οι θεατές δεν έριξαν και την σκούφια τους, ενώ οι εργοστασιακές ομάδες θεωρούν ότι δεν τους προσφέρει τίποτα στην προβολή τους.

Κάθε χρόνο η Ιταλία φτάνει ένα βήμα από το να φέρει τον αγώνα στο ηπειρωτικό μέρος της χώρας, αλλά λίγο η απουσία μεγάλου χορηγού, λίγο η απροθυμία των τοπικών αρχών, δεν έφερε τον αγώνα πίσω.

Στα συν της Ιταλίας, το χαμηλό κόστος στην διοργάνωση (υπολογίζεται σύμφωνα με πληροφορίες μας ότι η διοργάνωση του αγώνα είναι περί το 40% φθηνότερη από αυτήν του Ακρόπολις), αλλά και η ισχυρή εθνική λέσχη που έχει «άκρες» στην Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Και όταν λέμε «άκρες», εννοούμε «χοντρές άκρες»…

Οι εργοστασιακές ομάδες

Τον δικό τους ρόλο παίζει και η στάση των εργοστασιακών ομάδων. Και όταν σήμερα μιλάμε για εργοστασιακές ομάδες, μιλάμε ουσιαστικά για δύο: την Citroen και την Volkwagen. Η Ford δεν υπάρχει επίσημα, ενώ η Hyundai μπαίνει από του χρόνου και αυτό που την ενδιαφέρει είναι ένα παγιωμένο πρόγραμμα, παρά οι συναισθηματισμοί…

Αναλυτικά λοιπόν:

Η Citroen

Καίριος είναι ο ρόλος της. Μία ομάδα με 8 παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών αποτελεί κεφάλαιο, και η FIA δεν θα την ήθελε εκτός. Τι έχουμε όμως εδώ; Η Citroen, για πρώτη φορά μετά από μία δεκαετία, παραπαίει στο WRC μένει έξω από τα βάθρα, και περιμένει να εγκαταλείψουν μπροστά της για να κερδίσει. Το κάνει ενίοτε όταν επιστρατεύει την «κότα με τα χρυσά αυτά» (Λεμπ)… Έτσι αυτή την στιγμή βρίσκεται χωρίς αξιόλογο οδηγό, ενώ το θέμα αυτό δεν το βλέπει με καθόλου καλό μάτι η Abu Dhabi, η οποία χώρα των αραβικών εμιράτων έχωσε ζεστό χρήμα, όχι για να συμμετέχει η Citroen στο πρωτάθλημα, αλλά για να πάρει τίτλους.

Τίτλοι δεν έρχονται, οπότε το Abu Dhabi κουνάει μαντήλι στο τέλος της χρονιάς, χολωμένο σύμφωνα με τις πληροφορίες μας…

Και ποιος θα καλύψει το κενό;… Μόνο εκείνος που έχει ζεστό χρήμα αυτή την στιγμή και έχει διάθεση να το ρίξει στο WRC… Ποιος είναι αυτός; Μα η Πολωνική Lotos (εδώ μπαίνει η συνέχεια για την Πολωνία που γράφαμε πιο πάνω…), η οποία σπρώχνει τον Κούμπιτσα στην εργοστασιακή ομάδα της Citroen, της οποία αναμένεται να γίνει και κύριος χορηγός (με τα μέχρι τώρα δεδομένα, σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι συζητήσεις έχουν προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό) της ομάδας Citroen Racing για τουλάχιστον δύο χρόνια…

Η Volkswagen

Μπορεί η γερμανική ομάδα να δήλωνε διά επίσημων χειλιών της ότι το Ακρόπολις ως εμβληματικός αγώνας πρέπει να είναι μόνιμα στο WRC όμως τώρα «στρίβειν δια της πολιτικής»… Ο Καπίτο ενδιαφέρεται να έχει ένα βατό πρόγραμμα, η RBMH είναι στην ευρύτερη σχέση σε συνεργασίας με την ομάδας του και φυσικά δεν θέλει να σπάσει τα αυγά, και ας μην φάει ομελέτα…

Το ότι απευθύνθηκαν στην Ελληνική πλευρά διά επίσημου εκπροσώπου της ομάδας, λέγοντας «κοιτάξτε να εξασφαλίσετε την είσοδό σας και εμείς στηρίζουμε, ή δείτε πως θα μπείτε στο ημερολόγιο του ‘15», δεν είναι άποψη πυγμής…

Η M-Sport

Θέλει το Ακρόπολις, αλλά δεν θέλει ούτε να ακούσει για αύξηση των αγώνων από 13 σε 14… Λόγω κόστους φυσικά… με την Ford εκτός, ο Μάλκολμ Γουίλσον γνωρίζει τη βρετανική μέθοδο: το μέχρι που μπορεί να πιέσει, να αξιώσει, ή να απαιτήσει δηλαδή…

Τον ενδιαφέρει αυτή την στιγμή να βρει χρήματα να κρατήσει τους Όστμπεργκ και Νεβίλ, να εξασφαλίσει την συμμετοχή του Κατάρ στην χορηγία, και τελευταίο το αν το Ακρόπολις θα είναι στο ημερολόγιο ή όχι…

Θα επανέλθουμε όταν θα έχουμε νεότερα…

Σημείωση: Οι αντιγραφείς μας, δεν θα ήταν ντροπή να αναφέρουν την πηγή τους, δηλαδή το «motori.gr»… Άλλωστε, είναι γνωστές οι τεχνικές αντιγραφής, όπως και η έλλειψη γνώσης ή πηγών… Προς τι λοιπόν;…

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΠαρ 27 Σεπ 2013 - 19:40

.
Aπό δελτίο τύπου της οργάνωσης

Ράλλυ Ακρόπολις - Εκτός το 2014
27.9.2013

Εκτός Πρωταθλήματος 2014 θα βρίσκεται το Ράλλυ Ακρόπολις, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του σχετικού ημερολογίου από τη Διεθνή Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), λίγο νωρίτερα.
Με τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Ντουμπρόβνικ και την έγκριση του προτεινόμενου από την Επιτροπή Ράλλυ και την εταιρεία που διαχειρίζεται την προώθηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (Red Bull Media House) ημερολογίου, επισφραγίστηκε η έντονη φημολογία του τελευταίου διαστήματος, που ήθελε το Ράλλυ Ακρόπολις εκτός Πρωταθλήματος το επόμενο έτος.
Τα πρώτα ανησυχητικά σημάδια, ωστόσο, είχαν γίνει ορατά ήδη από τα μέσα του καλοκαιριού, περίοδος κατά την οποία η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε κάθε δυνατή ενέργεια για να διασφαλίσει τη θέση του Ράλλυ Ακρόπολις στο αγωνιστικό ημερολόγιο. Οι ανησυχίες τόσο της FIA όσο και του promoter του θεσμού σχετίζονταν με την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και με το κατά πόσο το Ράλλυ Ακρόπολις θα πληροί τις ολοένα και υψηλότερες οικονομικές απαιτήσεις ενός αγώνα του WRC. Τόσο η Οργανωτική Επιτροπή όσο και η Κυβέρνηση της χώρας, που ήδη από τον αγώνα του 2013 στάθηκε έμπρακτα δίπλα στο Ράλλυ Ακρόπολις, εγγυήθηκαν για την άρτια, αναφορικά και με τις οικονομικές απαιτήσεις, διεξαγωγή του. Παρ’ όλα αυτά, ούτε οι εγγυήσεις ούτε το πλάνο του αγώνα, που, έχοντας ως δεδομένο τον εορτασμό των 60 ετών του Ράλλυ Ακρόπολις, περιλάμβανε πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ καθώς και επέκταση των αγωνιστικών χιλιομέτρων με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αποδείχτηκαν αρκετά ώστε να ξεπεραστούν οι όποιες δυσκολίες.
Αυτή είναι η τρίτη φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις μένει εκτός ημερολογίου WRC, καθώς το 1974 δε διοργανώθηκε λόγω ενεργειακής κρίσης, ενώ το 2010 περέμεινε εκτός θεσμού, καθώς η FIA εκείνη την περίοδο «δοκίμαζε» την κυλιόμενη εναλλαγή χωρών στο Πρωτάθλημα.
Σε κάθε περίπτωση, και με πλήρη επίγνωση του αρνητικού αντίκτυπου αυτής της εξέλιξης, η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για την επαναφορά του στο ημερολόγιο του 2015, ενδεχομένως και εκμεταλλευόμενη τον ένα χρόνο απουσίας, ώστε το Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέψει με νέα στοιχεία που θα τονώσουν το χαρακτήρα του.
Το ημερολόγιο του Πρωταθλήματος για το 2014 περιλαμβάνει και πάλι 13 αγώνες, με μοναδική αλλαγή, συγκριτικά με του 2013, την είσοδο της Πολωνίας στη θέση του Ράλλυ Ακρόπολις. Αναλυτικά οι αγώνες είναι οι εξής:
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 
Ράλλυ Σουηδίας 
Ράλλυ Μεξικού
Ράλλυ Πορτογαλίας 
Ράλλυ Αργεντινής 
Ράλλυ Πολωνίας
Ράλλυ Ιταλίας 
Ράλλυ Φινλανδίας 
Ράλλυ Γερμανίας 
Ράλλυ Αυστραλίας 
Ράλλυ Γαλλίας 
Ράλλυ Ισπανίας 
Ράλλυ Μ. Βρετανίας



ΥΓ. Και μη χειρότερα!!!

ΥΓ2. Μήπως πρέπει να δώσουμε στην Red Bull Media House να καταλάβει τι έχασε στην Ελλάδα; Σε κατανάλωση, παρακολούθηση των εκδηλώσεών της, προβολή των προϊόντων της; Λέω μήπως...
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΣαβ 28 Σεπ 2013 - 12:16

.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

H Red Bull χάρισε το Rallye Acropolis στην Πολωνία και κάποιοι την προωθούν μέσα από τις εκδηλώσεις τους ΔΩΡΕΑΝ!!!
Και μετά κάποιοι λένε ότι γκρινιάζω...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΠεμ 3 Οκτ 2013 - 13:55

.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Από το 2012 τα δικαιώματα προβολής και οργάνωσης του WRC έχουν μεταβιβαστεί από τη FIA στην σύμπραξη Red Bull Media House και Sportsman που αποτελούν τον promoter του αθλήματος. Οι εν λόγω εταιρείες έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στη διαμόρφωση του προγράμματος των αγώνων, στην οριοθέτηση του πλαισίου διεξαγωγής, στις συμφωνίες με τους χορηγούς και φυσικά στις συμφωνίες με τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα. Στη FIA απομένει το αθλητικό κομμάτι με τους κανονισμούς και τις συμμετοχές.

Η οργανωτική επιτροπή του Ράλι Ακρόπολις ανταποκρίθηκε σ’ όλες τις απαιτήσεις του promoter. Σε καμία περίπτωση δε ζητήθηκε κάτι χωρίς ανταπόκριση. Ούτε υπήρχαν οφειλές οικονομικές. Όμως όταν μπήκε στη ζυγαριά από τη μια η ιστορία του Ακρόπολις και το πόση απήχηση έχει και από την άλλη ο πληθυσμός της Πολωνίας, η συμμετοχή του Κουμπίτσα, το καλό τηλεοπτικό συμβόλαιο με το κρατικό Πολωνικό κανάλι και άλλα η απόφαση που ελήφθη όσο κι αν δε μας αρέσει αυτό, είναι η αρμόζουσα από ένα μάνατζερ που αξιολογεί ψυχρά τα αριθμητικά δεδομένα.

Προφανώς θα ρωτήσει κάποιος «μα τι άλλαξε τώρα σε σχέση με τόσα χρόνια που φιλοξενούσαμε τον αγώνα;». Όσο η FIA είχε κεντρικό ρόλο στις αποφάσεις χάρη και στις καλές σχέσεις που υπήρχαν και υπάρχουν, το Ακρόπολις παρέμενε. Τώρα το παιχνίδι άλλαξε και για να παίξουμε ξανά σ’ αυτό, απαιτούνται: Διευρυμένος προϋπολογισμός για το 2015, στήριξη της Πολιτείας και ένα καλό εξαψήφιο τηλεοπτικό συμβόλαιο με ελεύθερο κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας. Χωρίς φυσικά αυτό να αποκλείει παράλληλο ρόλο από κάποιο συνδρομητικό. Αν αυτά επιτευχθούν από τη Celeritas το Ακρόπολις θα επιστρέψει στο καλεντάρι του 2015 πιθανόν ως 14ος αγώνας.

Για το 2014 εξετάζεται το ενδεχόμενο διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC).

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΠαρ 4 Οκτ 2013 - 8:10

.
Στράτης Χατζηπαναγιώτου έγραψε:
Μεγαλωσα, το μυαλο κολαει πλεον. Δε μπορω να διανοηθω οτι το Ραλι Ακροπολις τοΡαλι των θεων θα ενταχθει στο Ευρωπαικο. Σε θεσμο που ελαμψε το Χαλκιδικης και το σνομπαραμε, φτυσαμε, σκοτωσαμε. Η καραμελα του Εurosport, ακομα και η συμφωνημενη επιστροφη στο WRC, κατι που ουδεις εγγυαται γραπτως και με ρητρες, δε με πειθουν αδελφε. Δεν ειμαστε Μοντε Καρλο. Απλα θα μας ξεφορτωθουν και την ιδια ψρα θα αναβαθμισουν τη Β Εθνικη που δεν της εχουν δωσει φως ουτε το Μοντε, ουτε η Κορσικη, ουτε ουτε ουτε. Ας μετρησει το Λαμιας σε δαυτο και πολυ τους ειναι. Θα οαω εθελοντης στο ΝικοΜανωλη να το κανει τελειο, αλλα αφηστε ησυχο το ΡΑ. Στο φυσικο του χωρο η ας μεινουμε μενα ιστορικο ανταξιο του. Ας παμε με αρχες και αξιες και νακολουθησουμε τονδυσκολο δρομο να γυρισει ο αγωνας μας στη φυσικη του θεση. Ο Πρωθυπουργος εριξε τα μουτρα του και εφαγε πορτα. Ας ευαισθητοποιηθει λοιπον να αγορασουμε το χρονο μας, ωστε να παρουμε οτι μας αξιζει. Οτι αλλο το κατατασω σε βολεμα και καπως ετσι καταστραφηκαμε ειδικως και γενικως. Κατανοητος; Οι διευκρινισεις στη διαθεσή σας παντως.
._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΠαρ 11 Οκτ 2013 - 14:11

.
Γιατί μας περνάνε για ηλίθιους;

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη, από το zougla.gr
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Εδώ και αρκετές ημέρες έχει γίνει γνωστό ότι το ράλι Ακρόπολις δε θα βρίσκεται στο αγωνιστικό ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος (WRC). Η είδηση αυτή έχει κάνει το γύρο του κόσμου και έχει βυθίσει στη θλίψη δεκάδες χιλιάδες Έλληνες φιλάθλους που ζουν μόνο και μόνο για τις ημέρες του αγώνα.

Αν και επίσημα ο εθνικός μας αγώνας τέθηκε εκτός WRC με την ανακοίνωση της FIA (τέληΣεπτεμβρίου), το θέμα ήταν γνωστό στους υπεύθυνους εδώ και πολλές εβδομάδες. Αυτό το γνώριζαν τόσο οι διοργανωτές (Celeritas) όσο και οι άνθρωποι της ΕΛΠΑ. Μάλιστα όχι μόνο το γνώριζαν αλλά τους είχε γίνει και πρόταση να ενταχθεί το "Ακρόπολις" στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι (ERC) προκειμένου να διατηρήσει και τις πιθανότητες επιστροφή του στο WRC το 2015! Οι ίδιοι τότε και σε ερωτήσεις που τους υποβάλλαμε δεν έπαιρναν θέση ενώ δεν έκαναν καν δηλώσεις περιμένοντας να συμβεί αυτό που όλοι δεν ήθελαν ούτε να σκεφτούν...

Το.. ήξεραν ένα μήνα πριν!!!

Το σημαντικότερο όμως από όλα είναι πως όχι μόνο ήξεραν ότι το Ακρόπολις δεν θα είναι μέσα αλλά κράταγαν και κρυφή την... εκβιαστική πρόταση του Γενικού Γραμματέα της FIA Pierre de Coninck ο οποίος του είχε προτείνει ως εναλλακτική λύση το... ΕRC. Η πρόταση μάλιστα είχε γίνει με προσωπική του επιστολή προς τον ίδιο τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Κόκκινο ο οποίος όχι μόνο έκανε πως δεν ξέρει κάτι αλλά σε ερώτηση που του κάναμε μας ξεκαθάρισε πως έμαθε για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στις αρχές Οκτωβρίου από τον Παύλο Αθανασούλα , πρόεδρο της Celeritas. Το zougla.gr σεβόμενο τους χιλιάδες φιλάθλους αποκαλύπτει σήμερα δύο πράγματα. Την επιστολή που αποδεικνύει ότι ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ ήξερε από τις αρχές Σεπτεμβρίου για την υποβάθμιση του ράλι Ακρόπολις αλλά και τις ανακριβείς δηλώσεις που έκανε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του προκειμένου να ρίξει το βάρος της ευθύνης αλλού...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Χώμα... στα μάτια των φιλάθλων προσπαθούν να ρίξουν οι.. υπεύθυνοι

Τι δήλωσε στο zougla.gr o πρόεδρος της ΕΛΠΑ
«Μας έχει πιάσει όλους απροετοίμαστους να το αντιμετωπίσουμε. Εγώ δεν το περίμενα. Ο αγώνας κοστίζει 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Δεν έχει να κάνει η έξοδος του Ακρόπολις με τις οικονομικές διαφορές που έχει η ΕΛΠΑ με τη FIA. Μάθαμε επίσημα τι γίνεται στο Ντουμπρόβνικ (σ.σ. τέλη Σεπτεμβρίου). Υπήρχαν πιθανότητες να γίνουν 14 οι αγώνες. Πάντα ελπίζαμε. Η πρόταση (σ.σ. σχετικά με το ERC) δεν έγινε στην ΕΛΠΑ αλλά στον promoter, στον Celeritas. Εγώ από τον Παύλο το έμαθα. Στις 4 Οκτωβρίου κάναμε ένα άτυπο ραντεβού και έμαθα ότι θα θέλανε το Ακρόπολις στο ERC. Επίσημα δεν είχε πρόταση η ΕΛΠΑ. Από κανέναν. Αυτές ήταν κάποιες ανεπίσημες πληροφορίες τις οποίες είχε ο Αθανασούλας. Πάντως δεν ισχύει ότι δεν θα μπει (σ.σ. το ράλι Ακρόπολις στο ERC). Το πιθανότερο είναι αυτό που γράφεις (να μην μπει το Ακρόπολις στο ERC) αλλά δεν είναι το τελικό. Δε θα ήθελα να προτρέχω. Όπως είναι η κατάσταση σήμερα είναι αυτό που γράφεις αλλά δεν είναι το τελικό. Αν μας πουν κάντε το Ακρόπολις στο ERC και θα υπάρχει στο επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα τότε το σκεφτόμαστε».

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Στο παραπάνω έγγραφο με ημερομηνία 2 Σεπτεμβρίου (!) και αποδέκτη τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Κόκκινο ο γενικός γραμματέας της FIA του προτείνει εναλλακτικά να μπει το Ακρόπολις στο ERC. Κατά τα άλλα ο κ. Κόκκινος έμαθε για το ERC από τον κ. Αθανασούλα στις αρχές Οκτωβρίου...

Εδώ Ακρόπολις εκεί Ακρόπολις που είναι το.. Ακρόπολις;
Εδώ όμως μας γεννάτε από τα λεγόμενα του κ. προέδρου μία εύλογη απορία. Τελικά ποιος διοικεί το σπορ στην Ελλάδα; Η ΕΛΠΑ ή η ΟΜΑΕ; Στην έκτακτη συνέλευση  της ΟΜΑΕ την προηγούμενη εβδομάδα ο προεδρεύων της ΟΜΑΕ κ. Χαλιβελάκης είπε χαρακτηριστικά ότι είμαστε στο έτος 0 και ότι το 2014 ξεκινάει να εξελίσσεται το σπορ στην Ελλάδα. Την απόφαση για το αν θα μπει το Ακρόπολις στο ERC, ποιος θα την πάρει; Η ΕΛΠΑ, η ΟΜΑΕ, η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, η Celeritas ή ο... Πάπας της Ρώμης;

Είναι γλυκιά η... καρέκλα;
Διαβάζοντας κανείς τα παραπάνω και βλέποντας την επιστολή καταλαβαίνει ότι ο νεοεκλεγείς πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ. Κόκκινος κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του και αναρωτιόμαστε γιατί προσπαθεί με αναληθείς δηλώσεις να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Με όλα τα παραπάνω μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματα του και φυσικά να καταλάβει, μεταξύ άλλων, ότι κάποιοι δουλεύουν το φίλαθλο κόσμο... ψιλό γαζί. Πολύ απλά με αυτά που συμβαίνουν διαπιστώνουμε πως κάποιοι όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται για το σπορ αλλά νοιάζονται για άλλα πράγματα, καρέκλες, δόξες κ.ά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η παραπάνω εικόνα είναι από την επίσημη σελίδα της διοργανώτριας εταιρείας Celeritas. Τρία χρόνια διοργανώνει το ράλι Ακρόπολις και κανείς δεν ξέρει τι κάνει, ποια είναι, τι ιστορία έχει στην διοργάνωση εκδηγλώσεων...

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Χάνουμε το Acropolis; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Χάνουμε το Acropolis;   Χάνουμε το Acropolis; Icon_minitimeΠαρ 11 Οκτ 2013 - 17:15

το "γιατι" τελικά ειναι ΠΟΛΥ ξεκαθαρο....

δεν δωθηκαν επαρκεις οικονομικές εγγυησεις ΟΥΤΕ το 2013 ΟΥΤΕ βεβαιως για το 2014...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Χάνουμε το Acropolis;
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Και το 2012 στο WRC το Acropolis!!!
» ACROPOLIS RALLY 2011
» 10o Ιστορικό Rally Acropolis
» Καλοκαιρινό barbeque - Acropolis 2011
» 29th Acropolis Rally Start

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Άλλοι αγώνες-
Μετάβαση σε: