.
Σας παραθέτουμε τα σημεία στα οποία ο Παρατηρητής του αγώνα αξιολόγησε ΚΑΚΩΣ τον 24ωρο, για να διαπιστώσετε και μόνοι σας την εγκυρότητα της έκθεσης. Σας θυμίζω ότι το άριστα είναι το 1 και το πολύ κακό είναι το 5.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Ο πίνακας ήταν στην είσοδο της γραμματείας, στο Δημαρχείο Διστόμου, στο κέντρο του Bivouac!!! Παρακάτω
στην έκθεση οι ανακοινώσεις βαθμολογούνται με 2!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Δε βαθμολογείται, παρόλο που είχε εξασφαλιστεί ξενοδοχείο κοντά στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής,
με τεράστιο χώρο parking και δωρεάν φαγητό για τους μη Αθηναίους αγωνιζόμενους!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Το Δημαρχείο Διστόμου, η αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου και το γραφείο του Δημάρχου δεν ήταν ούτε
κατάλληλοι χώροι, ούτε είχαν κατάλληλο εξοπλισμό. Την επόμενη φορά να πάμε σε πατάρι καφετέριας
για καλύτερη βαθμολογία;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Το πλαίσιο αγώνων 2013 επιβάλει την, αναχρονιστική κατ' εμέ αλλά αυτό είναι αδιάφορο, χρήση VHF από το 2014.
Γιατί στον 24ωρο ζητούνται από το 2013; Ιδίως όταν στο συγκεκριμένο αγώνα έχει αποδειχτεί ότι το τηλέφωνο είναι
ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Βαθμολογείται η μέθοδος - σύμφωνα με ποιά αξιολόγηση; - και όχι η αποτελεσματικότητα, που παρακάτω
παίρνει δύο, στην έκδοση αποτελεσμάτων!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Η Κωνσταντίνα εκτελεί χρέη αλυτάρχη του αγώνα - οι περισσότεροι το ξέρετε καλά - εδώ και 11 χρόνια.
Τώρα έγινε χωρίς εμπειρία και με χαμηλή απόδοση;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Τα
ΨΕΜΑΤΑ του κυρίου Δημήτρη Σταθάκου - οι εντυπώσεις που λέγαμε Σταύρο - έπιασαν τελικά τόπο!!!
Ο ειδικός κανονισμός και το πλάνο ασφαλείας είχαν σταλεί από τον
ΙΟΥΛΙΟ στην Επιτροπή 4Χ4, άρα και
στον κύριο Παναγιώτη Μήλα, Παρατηρητή του αγώνα. Η Επιτροπή 4Χ4 καθυστέρησε την επεξεργασία τους
και δήλωνε πως δεν τα έχει λάβει. Τα στοιχεία αυτά αγνοούνται στη βαθμολογία!!! Θέλει κανείς πάλι τα
σχετικά e-mails;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Υπήρχαν όρια ταχύτητας σε 20 σχεδόν κομμάτια του αγώνα πέρα από αυτά σε άσφαλτο και χωριά,
για θέματα ασφαλείας. Τα όρια αυτά αγνοούνται στο σχόλιο αυτό. Γιατί;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Εδώ δε σχολιάζω!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Αν εστάλη έγκαιρα το αναφέρω πιο πάνω. Στο αν διορθώθηκε έγκαιρα να λάβετε υπ' όψη σας ότι τις αλλαγές
τις έκανε ο κύριος Δημήτρης Σταθάκος, αγωνιζόμενος στον αγώνα!!! Και τις αναίρεσε η ίδια η ΕΠΑ κάτω από
αυτό το σκεπτικό. Και αν το περιεχόμενο ήταν σύμφωνο με το γενικό κανονισμό, που υπήρχε η ανάγκη αλλαγών;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Υπήρχε ΕΝΑ, πολύ εξοπλισμένο. Άρα προς τί το 5; Και μιλάμε για καταλληλότητα, όχι για τη χρήση...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]ΠΑΡΑΚΑΛΩ; Σε αγώνα σε ανοιχτό δρόμο; ΕΛΕΟΣ!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Υπήρχαν ΞΕΚΑΘΑΡΑ επισημασμένες στο road book, όπως σε ΚΑΘΕ αγώνα του είδους. Με παράλληλη επισήμανση
των επικίνδυνων για ζημιά σημείων. Και με αντίστοιχα όρια ταχύτητας όπου χρειαζόταν. Μάλλον ο πληροφοριοδότης
του Παρατηρητή δεν έκανε όλον τον αγώνα ή έχασε και βγάζει χολή. Γιατί ο κύριος Μήλας δεν είχε ΚΑΜΙΑ επαφή
με τη διαδρομή, τα όποια επικίνδυνα σημεία και την επισήμανσή τους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Παρόλο που ο μέσος όρος της βαθμολογίας είναι 2,8 (!), αν υπολογίσεις όλα τα σημεία όπως η ασφάλεια,
η προβολή κλπ., ο κύριος Παρατηρητής βαθμολογεί τον αγώνα ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ με 4 (!!!). Κάτι αντίστοιχο με το Golf
που βγαίνει αυτοκίνητο της χρονιάς τόσα χρόνια και τώρα φανερώνεται η απάτη που κρύβεται πίσω από
αυτό;
Να σημειώσω και άλλα;
- Ο κύριος Παρατηρητής δεν είδε ούτε τον τεχνικό έλεγχο στο Bivouac, ούτε τον τελικό τεχνικό έλεγχο, παρόλο
που ο τεχνικός έφορος τους ανέφερε στην έκθεσή του!
- Ο κύριος Παρατηρητής αναφέρει ότι δε μοιράστηκε η αλλαγή διαδρομής λόγω της κατολίσθησης στους
αγωνιζόμενους της Ζ2. Πώς λοιπόν δεν χάθηκε κανένας εκεί και οι περισσότεροι έφτασαν στον τερματισμό,
έστω και εκτός χρόνου λόγω της καθυστέρησης στη λάσπη στα Καστέλια;
- Ο κύριος Παρατηρητής δεν εξηγεί πουθενά πώς δόθηκε
ΑΔΕΙΑ σε έναν αγώνα όπου ο αγωνοδίκης είχε "ΑΥΤΟΧΡΗΣΘΕΙ",
όπως ισχυρίζεται στην έκθεσή του.
- Ο κύριος Παρατηρητής δεν είδε πουθενά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, τις χειρότερες στην Μεσόγειο τα
τελευταία 50 χρόνια. Ούτε υπολόγισε στη βαθμολογία του ότι κάτω από αυτές δεν
ΚΙΝΔΥΝΕΨΕ κανένα πλήρωμα
και όλα τα αυτοκίνητα - πάνω από 15 - που είχαν κολλήσει, απεγκλωβίστηκαν πριν καλά - καλά ξημερώσει και
ενώ τα πληρώματα είχαν μεταφερθεί ήδη στο Δίστομο.
Σταματάω εδώ, γιατί υπάρχει ήδη μια
ΚΑΤΑΔΙΚΗ εναντίον μου, παρόλο που η ΕΠΑ και η Επιτροπή 4Χ4 που με
παρέπεμψαν δεν είχαν τη
ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ να το κάνουν. Αν συνεχίσω θα πω πολλά και αυτή τη φορά προτιμώ να
ΠΡΑΞΩ αντίστοιχα με όσους το
ΠΑΙΖΟΥΝ φίλοι Πάνο μου...
._