Χωρίς να θελω να μειωσω τα προηγουμενα, σε καμια περιπτωση, αυτο το σεμιναριο ηταν το κατι αλλο, ειδικά στο κομμάτι του περι παλιων τεχνικών εφορων.
Βεβαια το 4χ4 ελαμπε δια της απουσιας του απο την "διδακτεα υλη", κατι που σιγουρα ζορισε τους παρευρισκόμενους 4κινητους ( τελικά οχι και τοσο...
)
Επιγραμματικά και μεχρι να γινουν οι επισημες ανακοινωσεις τα θεματα που αφορουν την 4κινητη παρεα ηταν ( οχι με σειρά αλλα οπως τα θυμαμαι ) τα ακολουθα.
1. τουλαχιστον για την Κ3 συζητιεται εντονα και με θετική σκεψη η δυνατοτητα καταργησης των κανονικών πινακιδων κι οτι αυτο συνεπαγεται σε εξοδα, και η διαθεση αγωνιστικών πινακιδων με οτι περιορισμους αυτο συνεπαγεται, καθοτι - πρακτικά_ τα αυτοκινητα αυτα δεν ειναι "αυτοκινητα κυκλοφωριας" έτσι κι αλλιως.
2. Υγραεριο ( στους αγωνες αντοχης). Ναι, γινεται δεκτό. αναμενεται να ξεκαθαριστει το πως, αν και προς το παρον με αδεια δεξαμενη δεν κοβονται.
3. Harness bar πισω απο τα καθισματα. Μη αποδεκτό.
4. Συζητηθηκε αρκετα ο τροπος και ο χρονος εκδοσης Δελτιων Τεχνικης Ταυτοτητας για ολα τα αυτοκινητα ( oχι υποχρεωτικά αλλα "καλο ειναι να") ειτε σε επιτουτου εκδηλωση ειτε σε αγωνα οπου ο ΤΕ θα γινει και με ανεση χρονου αλλα και σε βολικό μερος ωστε ο ελεγχος να ειναι οπως πρεπει. Σε αυτες τις περιπτωσης το εφαπαξ κοστος εκδοσης ΔΤΤ θα ειναι το μισό δηλ. 40 ευρω.
Αν κατι ξεχασα η δεν καταλαβα καλα ας με συμπληρωσετε