fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Τεχνικά θεματα 2014. Σαβ 1 Φεβ 2014 - 11:05 | |
| Ενσυνηδητα ΔΕΝ αναφερω κανονισμοι. Απλά αυτα που σας μεταφερω ειναι οτι "μαζεψα απο δω και απο κει" και ειναι συμαντικα. Λοιπον Εγγυκλιος 2 περι τεχνικών κανονισμών λεει.... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]1 .5 Αυτοκίνητα ράλι εκτός δρόμου Τα αυτοκίνητα ράλι εκτός δρόμου συμμετέχουν σε αγώνες ράλι, μίνι ράλι, ράλι σπριντ και τύπου Baja, στις ακόλουθες ομάδες: Τ2 (διακριτικά γράμματα “T2”), δηλ. αυτοκίνητα σειράς παραγωγής εκτός δρόμου, σύμφωνα με το άρθρο 284 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ του 2013 Τ1 (διακριτικά γράμματα: “T1”), δηλ. αυτοκίνητα βελτιωμένα εκτός δρόμου, σύμφωνα με το άρθρο 285 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ του 2013 Τ8 (διακριτικά γράμματα: “T8”), δηλ.αυτοκίνητα πρωτότυπα εκτός δρόμου, σύμφωνα με τον αντίστοιχο τεχνικό κανονισμό, ο οποίος βασίζεται στο άρθρο 286 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ του 1997. Η διάμετρος του περιοριστικού στομίου του Turbo στα αντίστοιχα αυτοκίνητα της ομάδας Τ8 είναι 32 mm. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα μέτρα ασφάλειας πρέπει να είναι σύμφωνα με το άρθρο 283 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ του 2013.και πιο κατω αναφερει επεισεις κατι συμαντικο 8.2 Παράταση ισχύος διεθνών προτύπων για εθνικούς αγώνες Για τους εθνικούς αγώνες μόνο, παρατείνεται η ισχύς των παρακάτω προτύπων ασφάλειας: FIA 8855/1999 για τα καθίσματα FIA 8853/98 και 8854/98 για τις ζώνες ασφάλειας από 5 έτη σε 10 έτη από την ημερομηνία λήξεως . Αυτό σημαίνει πως: Ενα κάθισμα σύμφωνο με τις προδιαγραφές FIA 8855/1999 θα γίνεται δεκτό μέχρι ακριβώς 10 έτη από το μήνα και έτος της κατασκευής του, τα οποία αναγράφονται στην ετικέτα στο πλάι του καθίσματος. Για παράδειγμα, ένα κάθισμα που έληγε σε διεθνές επίπεδο τον Ιούνιο του 2010, θα λήγει για εθνικούς αγώνες τον Ιούνιο του 2015. Μία ζώνη ασφαλείας σύμφωνη με τις προδιαγραφές FIA 8853/98 ή FIA 8854/98 θα γίνεται δεκτή μέχρι το πολύ 5 επιπλέον έτη από το έτος που αναγράφεται στην ετικέτα της. Για παράδειγμα, μία ζώνη ασφάλειας, που έληγε σε διεθνές επίπεδο στο τέλος του 2010, θα λήγει για εθνικούς αγώνες στο τέλος του 2015 Μία δεξαμενή καυσίμων ασφαλείας σύμφωνη με τις προδιαγραφές FIA FT3-1999, FT3.5 ή FT5 ή SFI θα γίνεται δεκτή μέχρι ακριβώς 8 έτη από το μήνα και έτος της κατασκευής της, τα οποία αναγράφονται είτε πάνω στη δεξαμενή είτε σε αντίστοιχη ετικέτα στο περίβλημά της είτε σε πιστοποιητικό του κατασκευαστή της. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει τα εν λόγω μέτρα ασφάλειας να είναι σε απολύτως άριστη κατάσταση και να μην έχουν εμπλακεί σε ατύχημα. Οι τεχνικοί έφοροι είναι αποκλειστικά αρμόδιοι για την πιστοποίηση της κατάστασης των μέτρων ασφάλειας και έχουν δικαίωμα να μην τα κάνουν δεκτά, αν δεν είναι σε απολύτως άριστη κατάσταση, ακόμα και αν δεν έχει εκπνεύσει η διάρκεια ισχύος των συγκεκριμένων καθισμάτων, ζωνών ασφάλειας και δεξαμενών καυσίμων ασφαλείας. Η εν λόγω παράταση ισχύος των προτύπων δεν ισχύει για τα ράλι Ακρόπολις και ΕΛΠΑ , στα οποία ισχύουν οι διάρκειες των προτύπων, που καθορίζονται από τη ΔΟΑ (5 έτη). Διευκρινίζεται τέλος, πως δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα επιπλέον παράτασης από τον κατασκευαστή, δηλ. τα 10 έτη είναι το μέγιστο, που μπορεί να επιτευχθεί.με λιγα λογια δωθηκε παραταση στη παραταση οπως το καταλαβαινω | |
|