Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Τετρακίνηση Mag

Τετρακίνηση Mag


Αριθμός μηνυμάτων : 119
Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!   Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Icon_minitimeΤετ 26 Μαρ 2014 - 20:26

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!





[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Μετά από την εξαιρετική περσινή χρονιά με την κατάρριψη του ρεκόρ στην ανάβαση του Pikes Peak Hill, οι Peugeot Sport, Red Bull και Total ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους απέναντι σε μια συναρπαστική πρόκληση: το Dakar , το πιο σκληρό ράλι στον κόσμο!

Το απίστευτο ρεκόρ που σημειώθηκε τον περασμένο Ιούνιο στην ανάβαση του Pikes Peak με χρόνο 8λεπτά και 13,878 δευτερόλεπτα επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την ετοιμότητα της Peugeot Sport η οποία θα συμμετάσχει σε ένα ακόμη κορυφαίο μηχανοκίνητο γεγονός: στο διάσημο Dakar. Έναν αγώνα όπου η γαλλική ομάδα έχει γράψει ιστορία από το 1987 έως το 1990, αρχικά με το 205 Τ16 Grand Raid και στη συνέχεια με το θρυλικό 405 T16 Grand Raid.
Από τους αμμόλοφους της βορειοδυτικής Αφρικής μέχρι την έρημο της Λατινικής Αμερικής το Dakar αποτελεί την κορυφαία πρόκληση για τις ομάδες και τις μηχανοκίνητες κατασκευές. Η Team Peugeot Total θα δώσει το κυρίαρχο παρόν στο επόμενο Dakar  που ξεκινά τον Ιανουάριο του 2015 με το νέο αγωνιστικό 2008 DKR που θα καλύψει έναν μαραθώνιο 10.000 χιλιομέτρων σε διάστημα δύο εβδομάδων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Με την εμπειρία του νικητή στο Dakar του 2010, ο Carlos Sainz επιστρέφει στον διάσημο ράλι με στόχο την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου ενώ ο πέντε φορές νικητής με μοτοσικλέτα Cyril Despres αναζητά μία νέα διάκριση, αυτή την φορά με τέσσερις τροχούς! Και οι δύο οδηγοί θα έχουν την πλήρη υποστήριξη της ίδιας πολύπειρης ομάδας που βρέθηκε πίσω από την εξέλιξη του εκρηκτικού 208 Τ16 Pikes Peak.
Περισσότερες πληροφορίες για το αγωνιστικό που θα συμμετάσχει στο Dakar θα ανακοινωθούν στις 20 Απριλίου, στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου.

Peugeot & Dakar: μία επική περιπέτεια!

Η σχέση της Peugeot με το Dakar έχει να επιδείξει τέσσερα νικηφόρα αποτελέσματα μέσα από 48.125 χιλιόμετρα στη νοτιοδυτική Αφρική την περίοδο 1987 έως 1990.

Την 1η Ιανουαρίου, 1987 η φόρμουλα για μία πετυχημένη εμφάνιση στο ράλι Παρίσι-Αλγερία-Ντακάρ ήταν ήδη έτοιμη. Στην παράταξη των οδηγών βρισκόταν και ο αξεπέραστος Ari Vatanen με το 205 Turbo 16 και το νούμερο «205», ότι καλύτερο για την προβολή του γνωστού μοντέλου της Peugeot. Αρχικά, ένα ατύχημα προκάλεσε μηχανικά προβλήματα στο αυτοκίνητο και το αστέρι της Peugeot έπεσε στην 274η θέση! Ο αγώνας είχε μόλις αρχίσει και το Dakar είχε ήδη αποδείξει πόσο σκληρό είναι. Μερικές μέρες αργότερα, ο ομόσταβλός οδηγός Shekhar Mehta πέρασε από το ίδιο πάθημα αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τον κινητήρα του 205 T16. Ωστόσο, ο Ari Vatanen δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και αφού διένυσε 13.000 χλμ. άνοιξε το πρώτο κεφάλαιο για την 4ετή κυριαρχία της Peugeot στο Dakar .

Το 1988 και με τη γαλλική ομάδα υπό την καθοδήγηση του Jean Todt, συνέβη κάτι εντελώς αναπάντεχο: μετά από 13 ειδικές διαδρομές και κατά τη διανυκτέρευση στην πρωτεύουσα του Μαλλί εκλάπη το 405 Τ16 του Ari Vatanen! Τελικά, το αγωνιστικό του Φινλανδού βρέθηκε αλλά ήταν ήδη αργά μιας και είχε τεθεί εκτός κατάταξης. Παρόλες τις αντίξοες συνθήκες το αστέρι της Peugeot κατάφερε να λάμψει ξανά με τον Juha Kankkunen να κατακτά ξανά το Dakar με 205 Τ16.

H συνέχεια ήταν εξίσου συναρπαστική με το Dakar του 1989 να εκτυλίσσεται σε εσωτερική υπόθεση μιας και τον τίτλο διεκδικούσαν οι Ari Vatanen και Jacky Ickx (και οι δύο με 405 T16). Η μάχη ήταν σκληρή και η Peugeot αποφάσισε κατά την διανυκτέρευση στο Gao (του Μαλλί) να το παίξει κορώνα-γράμματα. Ο Ari Vatanen ήταν και τυχερός, ξανά. Η απόλυτη κυριαρχία της Peugeot στο Dakar ολοκληρώθηκε το 1990 και τον συνήθη ύποπτο, τον Ari Vatanen να επισφραγίζει μία ξέφρενη πορεία σε έναν από τα διασημότερα και πιο σκληρά Rally Raids του κόσμου.

Maxime Picat, Peugeot CEO
«Η επιτυχία μας στο Pikes Peak 2013 μας έδωσε το κίνητρο για την επιστροφή μας στο Dakar. Ήταν μία πολύ ξεχωριστή στιγμή η οποία δείχνει τι μπορεί να επιτύχει η Peugeot Sport σε συνεργασία με τις Total και Red Bull. Ήταν μια νίκη που μας έδωσε φτερά και μας οδήγησε στο να δούμε σε ποια άλλα μηχανοκίνητα γεγονότα θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε ξανά. Το αποτέλεσμα είναι η επιστροφή μας στο Dakar».

Bruno Famin, διευθυντής Peugeot Sport
«Είμαστε πολύ περήφανοι που στην ομάδα μας έχουμε δύο από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς, τον Carlos και τον Cyril. Ο Carlos έχει πετύχει απίστευτες επιδόσεις στους αγώνες και οι ικανότητες του για την εξέλιξη του αυτοκινήτου είναι ευρέως γνωστές μέσα από νικηφόρα αποτελέσματα. Η εμπειρία του είναι πολύ σημαντική  για την ομάδα ενώ ο ενθουσιασμός του και η θέλησή του για νίκες παραμένουν ανεπηρέαστα στοιχεία. Ο Cyril έχει επίσης σημειώσει εντυπωσιακά ρεκόρ στις μοτοσικλέτες και είναι ανυπόμονος να ανακαλύψει τι μπορεί να κάνει με τους τέσσερις τροχούς».

Carlos Sainz
«Στο παρελθόν είχα αγωνιστεί πολλές φορές ενάντια στην Peugeot Sport και ξέρω πολύ καλά το πάθος της συγκεκριμένης αγωνιστικής ομάδας. Όπως επίσης ξέρω πως όταν αποφασίζουν να μπουν σε ένα αγωνιστικό πρόγραμμα, τα δίνουν όλα σε αυτό. Κάτι που με εκφράζει απόλυτα. Γνωρίζετε πόσο αγαπώ το Dakar και δεν θα μπορούσα ποτέ να μην δεχθώ την πρόταση της Peugeot για την επιστροφή μου σε μία μοναδική περιπέτεια».

• Γεννήθηκε στις 12 Απριλίου του 1962, στην Μαδρίτη.
• Νικητής στο Dakar 2010
• 7 συμμετοχές στο Dakar 
• Νικητής στο παγκόσμιο Cross-Country RWC 2007
• 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC (1990,1992)
• 26 νίκες στο WRC

Cyril Despres
«Μετά από πέντε νίκες στο Dakar με μοτοσικλέτα η συμμετοχή μου με ένα αυτοκίνητο έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο. Όταν αγωνίζεται με μοτοσικλέτα στο Dakar έχεις περίπου 10 ώρες την ημέρα ελεύθερο πρόγραμμα και έχεις να σκεφτείς πολλά πράγματα. Βασικά, η ιδέα μου ήρθε στο περσινό Dakar και η πρόταση της Peugeot με την Red Bull έφτασε την κατάλληλη στιγμή. Είμαι πολύ περήφανος. Για μένα είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μίας νέας ζωής».

• Γεννήθηκε στις 24 Ιανουαρίου του 1974, στο Fontainebleau της Γαλλίας.
• 5 φορές νικητής στο Dakar με μοτοσικλέτα (2005, 2007, 2010, 2012, 2013)
• 14 συμμετοχές στο Dakar με μοτοσικλέτα
• Cross-Country Rally World Champion (2003)
• World Team Enduro Champion (2001)

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!   Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Icon_minitimeΤετ 26 Μαρ 2014 - 21:51

.
Ουάου!!!
Μία από τις πιό σημαντικές ανακοινώσεις των τελευταίων ετών για τα Cross Country Rally Raids.
Γιατί;

  • Μία εταιρία με έντονο παρελθόν και παρόν στα motorsports θεωρεί τα CCRR εξίσου σημαντικά με το WRC, το ERC και το WTCC!
  • Ανοίγει ο δρόμος και για άλλες εταιρίες να προβληθούν μέσα από το χώρο - Great Wall περισσότερο;
  • Η άμεση αντιπαράθεση MUNSTER και RED BULL - μάλλον μόνο στα CCRR - υπόσχεται έντονη εμπλοκή τους, άρα και άνοδο του ανταγωνισμού.
  • Η ΜΙΝΙ και η ΤΟΥΟΤΑ θα έχουν πλέον αντίπαλο, με αποτέλεσμα και πάλι άνοδο του ανταγωνισμού.
  • Ο Peterhansel και ο Coma θα βρουν αντιπάλους με αντίστοιχες ικανότητες στο πρόσωπο των Sainz και Despres.



Άντε και στα... δικά μας!!!


._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Admin
Admin
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 386
Ημερομηνία εγγραφής : 21/02/2011

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!   Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Icon_minitimeΤρι 15 Απρ 2014 - 11:32

.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Video


._


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Τρι 15 Απρ 2014 - 12:12, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.tetrakinisimag.gr/
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!   Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Icon_minitimeΤρι 15 Απρ 2014 - 11:43

Αν οπως λεει το ρητο "τα ομορφα αυτοκινητα κερδιζουν", αυτο ειναι σιγουρος νικητης....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!   Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Icon_minitimeΤρι 15 Απρ 2014 - 13:27

.
Και για την ιστορία του... μέλλοντος το Peugeot 2008 DKR θα είναι ένα... buggy!!! Θα έχει δηλαδή κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, τεράστια (37άρια) ελαστικά και μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, όπως επιτρέπουν οι κανονισμοί. Και ακόμη περισσότερο θα έχει τρεις ρεζέρβες αντί για δύο που επιτρέπονται στα 4WD. Προβλήματα; Η άνιση κατανομή βάρους, η ελκτική πρόσφυση (traction) και η υπερβολική φθορά στα πίσω ελαστικά.

Αντίθετα τα 4WD αυτοκίνητα, όπως το Mini και τα Hilux έχουν περιορισμό στη διάμετρο των ελαστικών (33 ίντσες) και τη διαδρομή της ανάρτησης (30 εκατοστά μέγιστη). Για το βάρος αρκεί κανείς να σκεφτεί ότι στην μέγιστη κλάση ένα τετρακίνητο πρέπει να ζυγίζει 2050 κιλά τουλάχιστον, ενώ ένα δικίνητο ΜΟΛΙΣ 1400 κιλά ελάχιστο!!!

._
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Τετρακίνηση Mag

Τετρακίνηση Mag


Αριθμός μηνυμάτων : 119
Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011

Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!   Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ! Icon_minitimeΠεμ 3 Ιουλ 2014 - 15:53

.
Από Δελτίο τύπου της Peugeot Hellas

Ένα τολμηρό στοίχημα: Γνωρίστε το Peugeot 2008 DKR

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Η ομάδα Peugeot – Total αφού αρχικά τράβηξε την προσοχή του κοινού με το εκπληκτικό νέο 2008 DKR με το οποίο θα αντιμετωπίσει τον τετρακίνητο ανταγωνισμό του έχοντας κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, έδωσε πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.  

Θίνες, βουνά, κοίτες άνυδρων ποταμών, φαράγγια, υψηλές θερμοκρασίες, αλυκές, ανώμαλο έδαφος, ψιλή άμμος είναι μερικές από τις «χαρές» που έχει να περιμένει το 2008 DKR για το επόμενο ράλι Ντακάρ. Για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, η Peugeot ακολούθησε μια τολμηρή τεχνικά προσέγγιση. «Όταν πρόκειται για ένα ράλι αντοχής όπως ένας αγώνας cross-country,  το μεγαλύτερο ερώτημα που τίθεται είναι αν θα τρέξεις με κίνηση σε τέσσερις ή μόνο σε δύο τροχούς. Κατόπιν ενδελεχούς μελέτης αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε τη λύση της μετάδοσης σε δύο τροχούς η οποία παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα» δήλωσε ο Bruno Famin, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας Peugeot.

Προς όφελος του ανταγωνισμού μεταξύ διαφορετικών τεχνικών λύσεων, οι κανονισμοί επιτρέπουν στα δικίνητα οχήματα να επωφεληθούν από εγγενή πλεονεκτήματα σε σχέση με τα οχήματα 4Χ4. Ο τεχνικός διευθυντής Jean-Christophe Pallier αναφέρει συνοπτικά: “Στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το βάρος είναι σημαντικός παράγοντας επίδοσης. Στην περίπτωση του cross country rallying, τα δικίνητα οχήματα επιτρέπεται να είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα τετρακίνητα. Εγκρίνεται δε, η χρήση μεγαλύτερων τροχών, ισχυρό πλεονέκτημα για τις συνθήκες του Ντακάρ. Επιπλέον, ο κανονισμός επιτρέπει την ελαχιστοποίηση του μπροστινού προβόλου δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να ξεπεράσει ακόμη και κάθετο εμπόδιο! Εγκρίνεται επίσης η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης (με 460mm έναντι 250mm στις τετρακίνητες συμμετοχές), ενώ το πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται την πίεση των ελαστικών από το cockpit το οποίο σε επίπεδο τακτικής μπορεί να επιφέρει σημαντικά χρονικά οφέλη».

Για την πλήρη αξιοποίηση αυτών των πλεονεκτημάτων, οι μηχανικοί της ομάδας Peugeot δημιούργησαν ένα εξαιρετικά συμπαγές αυτοκίνητο. Με 340 άλογα και με τον κινητήρα V6 twin turbo τοποθετημένο στο κέντρο (mid-rear), το 2008 DKR μοιάζει με ένα μυώδες αιλουροειδές που είναι έτοιμο να καταπιεί κάθε εμπόδιο. «Το να χωρέσεις όλα αυτά τα ζωτικής σημασίας εξαρτήματα σε τόσο μικρό διαθέσιμο χώρο ήταν πονοκέφαλος για εμάς», παραδέχεται ο Pallier. «Τα μικρότερα αυτοκίνητα συνήθως αποδίδουν καλύτερα σε διαδρομές με στροφές επομένως αυτή η διάταξη αυξάνει τις δυνατότητες ενός δικίνητου οχήματος εκεί που θεωρητικά ένα τετρακίνητο όχημα έχει το προβάδισμα.

Όπως εξηγεί ο Bruno Famin «δεδομένου ότι το 2008 παραγωγής είναι ένα δικίνητο crossover εξοπλισμένο με Grip Control το οποίο του επιτρέπει να πάει σχεδόν παντού, είναι σωστό και το 2008 DKR να έρθει αντιμέτωπο με τις προκλήσεις του Ντακάρ με κίνηση σε δύο τροχούς».

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος
Χωρητικότητα
Αριθμός βαλβίδων
Τοποθέτηση
Αριθμός κυλίνδρων
Μέγιστη ισχύς
Ροπή
Μέγιστες στροφές
Μέγιστη ταχύτητα
Λιπαντικό
 V6 bi-turbo diesel
 2,993cc
 24
 Mid-rear
 V6 (‘vee’ angle = 60°)
 340hp
 800 Nm
 5,000rpm
 200kph
 TOTAL QUARTZ 10 W 50
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος
Κιβώτιο
Λιπαντικό
 Two-wheel drive
 Τοποθετημένο κατά μήκος εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων
 TOTAL 755 HPX 80 W 140
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος
Αμάξωμα
Σωληνωτό πλαίσιο
Carbon
ΑΝΑΡΤΗΣΗ / ΦΡΕΝΑ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Ανάρτηση
Ελατήρια
Αποσβεστήρες
Διαδρομή
Αντιστρεπτική  δοκός
Διεύθυνση και φρένα
 

Δισκόφρενα

 
 
Ζάντες
Ελαστικά
Διπλά ψαλίδια  
Ελικοειδή  (2 ανά τροχό)
Ρυθμιζόμενοι (2 ανά τροχό)
460mm
Εμπρός και πίσω
Υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα
Διπλό υδραυλικό κύκλωμα, μονοκόμματες τετραπίστονες δαγκάνες ελαφρού κράματος
Αεριζόμενοι εμπρός και πίσω
Εμπρός δίσκοι (διάμετρος): 355mm
Πίσω δίσκοι (διάμετρος): 355mm
Αλουμινίου διαιρούμενες δύο τεμαχίων (17 x 8.5)
Michelin 37/12,5x17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος
Πλάτος
Ύψος
Εμπρός πρόβολος
Πίσω πρόβολος Μεταξόνιο
Χωρητικότητα καυσίμου
4,099mm
2,033mm
1,912mm
641mm
658mm
2,800mm

400 litres
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Μία ακόμη συναρπαστική πρόκληση για την Peugeot: η μεγάλη επιστροφή στο Ντακάρ!
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Συνεργασία General Motors και Peugeot-Citroen
» NISSAN: Νέα μεγάλη προσφορά για το NAVARA

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Ξένοι Αγώνες-
Μετάβαση σε: