Εχωντας πειραματιστει με 3-4 σετ καλωδια εμποριου ( ναι τα φτυνα ) για να δινεις ρευμα σε αυτοκινητο που εχει μεινει απο μπαταρια, ακολουθησα τη συμβουλη φιλου μηχανικου (
) και πηγα και πηρα απο τον τοπικό "καφκα" ( ή οποιο αλλο αναλλογο σας βολευει εσας ) καλωδιο για ηλεκτροκόλληση.
3 μετρα εκαστο κομμάτι ειναι αρκετά ακομα και αν οι μπαταρίες ειναι "αναποδα" ή/και ερθετε απο το πλαι κι οχι μουρη με μουρη.
τσιμπιδες μπορειτε να χρησιμοποιησετε απο τα φτυνα σετ, αν ειναι αυτες που "μαγκωνουν" το καλωδιο στη λαβη.
Ιδανικά εκτος απο ΚΑΛΟ "μαγκωμα" ριχνουμε και κολληση - καλαϊ χοντρο ζεσταινοντας σε.... καμινετο ή με φλογιστρο.
Προσοχή. Δεν βρηκα διαφορετικου χρωματος καλωδια οποτε στη χρηση
ΜΕΓΑΛΗ προσοχή διοτι θα ξεχοριζουν μονο απο το χρωμα της τσιμπιδας.
Το "ολον" δοκιμαστικε με επιτυχια χτες το βραδυ - οταν σε αντιθεση με τα του εμποριου ( που αν τα κοψετε θα δειτε οτι εχουν ελαχιστες "ινες" και παχυ πλαστικό περιβλημα να κανει "μπουγιο" ) που επρεπε να αφησεις τα αυτοκινητα συνδεδεμενα 5-10 λεπτά για να περασει αρκετο ρευμα ωστε να φορτισει και η "τελειωμενη" μπαταρια λιγο, εγινε αμεσα η εκκινηση.
Κοστος 20 ευρω περιπου τα καλωδια - τις τσιμπιδες οπως ειπα τις ειχα.
( ΥΓ. Αν το ξερατε μια χαρα - εστω κι ενας να το διαβασει που δε το ηξερε - καλό ειναι)