Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;

Πήγαινε κάτω 
4 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 14:05

Ταλαντεύτηκα πολύ αν πρέπει να γράψω ή όχι τα παρακάτω. Η τελική απόφαση έχει να κάνει με μία συνολική στάση ζωής, που λέει ότι τα πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομά τους και όχι να καλύπτονται, προς χάρη μίας φαινομενικής ηρεμίας, που στο κάτω-κάτω μόνο κακό μπορεί να κάνει…
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 14:05

Αγώνες 4Χ4, σκοποί και στόχοι

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το τι είναι αγώνες, αγώνες μηχανοκίνητου σπορ, ερασιτεχνικοί αγώνες μηχανοκίνητου σπορ. Ή μάλλον τι σκοπό έχουν! Οι σκοποί τους είναι ουσιαστικά δύο: η ευχαρίστηση των συμμετεχόντων και το θέαμα, προς τέρψη των θεατών.

Η ευχαρίστηση των συμμετεχόντων έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό, τη διαδρομή, την οδηγική απόλαυση, την περιπέτεια, τη διαφυγή από την πίεση της καθημερινότητας, το σχετικά οικονομικό της όλης προσπάθειας, την προβολή του αγώνα, την ασφάλεια… Η ικανοποίηση των συμμετεχόντων θα τους φέρει και πάλι πίσω, εξασφαλίζοντας το ελάχιστο των συμμετοχών.

Η τέρψη των θεατών έχει να κάνει με το σύνολο των αισθήσεων και περισσότερο με την όραση και την ακοή. Χρώματα, κίνηση στα όρια των νόμων της φυσικής, εντυπωσιασμός για την όραση. Ήχοι από τον κινητήρα, την εξάτμιση, τα λάστιχα και ότι άλλο, η κατάκτηση της ακοής. Επιτυχία στον τομέα θα φέρει καινούριους αγωνιζόμενους στο χώρο, από τους θεατές που θα δελεαστούν από το θέαμα, εξασφαλίζοντας την αύξηση των συμμετοχών.

Προβολή, συμμετοχές, θεατές, με απλά λόγια δημόσιες σχέσεις, καλή σχεδίαση, ικανοποίηση αγωνιζόμενων και θεατών, θα φέρει χορηγούς στο χώρο, κάτι απαραίτητο για να μην πηγαίνει το κόστος στους αγωνιζόμενους, που κάποια στιγμή δε θα το αντέξουν και θα αποχωρήσουν… Πορεία προς παρακολούθηση και αντιγραφή, οι αγώνες drift, όπου το κυρίαρχο θέαμα βάζει σε δεύτερη μοίρα και σε προσωπική επιλογή των αγωνιζομένων την ασφάλεια τους, όπως αποδέχεται και η ίδια η αρχή του σπορ, συμμετέχοντας οργανωτικά σε drift shows και track days.

Άρα οι κύριοι ανθρώπινοι παράγοντες των αγώνων είναι οι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ, οι ΘΕΑΤΕΣ και οι ΧΟΡΗΓΟΙ. Οι οργανωτές δεν είναι παρά αυτοί που πρέπει να εξασφαλίσουν την συνύπαρξη και την παράλληλη ικανοποίηση των παραπάνω. Το μόνο που πρέπει να τους ικανοποιεί είναι η αύξηση του παραπάνω κύκλου. Σε καμία περίπτωση ένας αγώνας δε μπορεί να είναι ο φορέας εξουσιαστικής ικανοποίησης των οργανωτών. Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει την αποτυχία του!

Παραδείγματα; To WRC, που από κυρίαρχο μηχανοκίνητο σπορ στον πλανήτη κάπου στα μέσα των 80s, ευνουχίστηκε προς ικανοποίηση κάποιων οργανωτών και σήμερα αναζητεί την τύχη του, πίσω από την F1 που φροντίζει με νύχια και δόντια ένα μέτριο θέαμα και τα Cross Country – βλέπε Dakar – που δεν υπολογίζουν τίποτε εμπρός στο θέαμα.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 14:07

Tα ελληνικά δεδομένα του 4Χ4

Δυστυχώς, υπάρχουν δύο πόλοι στην διαμόρφωση της κατάστασης των αγώνων 4Χ4 στην Ελλάδα, εδώ και αρκετά χρόνια. Ο ένας, ο υγιής κατ’ εμέ, στοχεύει στην άνδρωση των αγώνων και ο δεύτερος στην επιβολή εξουσίας πάνω σε αυτούς και τη διατήρησή τους κάτω από τους, παράλογους και άσχετους με το 4Χ4, κανονισμούς των αγώνων επιβατικών αυτοκινήτων.

Παραδείγματα του πρώτου πόλου; Διοργανώσεις όπως το Έβρος Trophy και το 24 Ώρες 4Χ4, που κατά γενική ομολογία διαφέρουν και ξεχωρίζουν ανάμεσα στις διοργανώσεις αγώνων 4Χ4 στην Ελλάδα. Στον τομέα των trophies ο Έβρος έγινε το παράδειγμα, οι υπόλοιποι αγώνες στηρίχτηκαν πάνω του, έγιναν οι απαραίτητες υποχωρήσεις στο κομμάτι της ασφάλειας και η κατάσταση καλά κρατεί, με 70 εντελώς εξειδικευμένα αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα! Με λίγο καλύτερη προβολή θα είχαμε το ιδανικό.

Από την άλλη έχουμε τους αγώνες αντοχής. Εκεί κάποιες αρρωστημένες τάσεις θέλησαν να επιβάλουν κανονισμούς επιπέδου rallye χωρίς να εξασφαλίσουν ότι αυτοί ταιριάζουν με τον τύπο των αγώνων από τη μία και ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που θα τους υποστηρίξουν από την άλλη. Παράλληλα θεώρησαν και θεωρούν τους αγώνες κάτι που πρέπει να… κρύβεται και να μην… προκαλεί, απομακρύνοντάς τους από τους θεατές, βασικό παράγοντα όπως είπαμε παραπάνω. Σε κάθε ανάλυση, κάθε χρονιά, οι κανονισμοί προσπαθούν να κατεβάσουν το πετυχημένο – 24 Ώρες- στο επίπεδο των μέτριων αγώνων, που στην καλύτερη περίπτωση μαζεύουν το 1/3 των συμμετοχών του πρώτου! Δεν είναι περίεργο κάτι τέτοιο;

Σε καμία περίπτωση η αρχή του σπορ δεν έδειξε ενδιαφέρον για τους αγωνιζόμενους και τους θεατές και ιδιαίτερα για το πώς θα αυξήσει τους μεν και τους δε. Η αξιολόγηση των αγώνων – ΠΟΙΑ; - είχε και έχει να κάνει με τις… παρουσίες στα γραφεία της αρχής και των στελεχών με το πόσο κακό κατάφεραν να κάνουν στους άλλους αγώνες! Και ανάμεσα σε όλα αυτά ο φόβος ανάληψης ευθυνών για όσα γίνονται στο χώρο. Κλασικό παράδειγμα; Το Ναύπλιο, όπου «κανένας δεν φταίει» για το ότι ο αγώνας δε μάζεψε τις απαραίτητες συμμετοχές και το πρωτάθλημα κινδυνεύει να μη μετρήσει!

Το μόνο που ενδιέφερε στο Ναύπλιο ήταν τα όρια, η επιβολή τους, η επιβολή των τιμωριών για την παράβασή τους και το κυνήγι των παραβατών, ακόμη και με φωτογραφικές κάμερες! Κανείς, μα κανείς, δε νοιάστηκε για το γεγονός ότι το πολυπόθητο πρωτάθλημα κινδυνεύει, παρόλο που ΟΛΟΙ ήξεραν ότι οι συμμετοχές το 2010 οριακά θα μπορούσαν να στηρίξουν το θεσμό, ιδίως μετά την ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΕΚΔΙΩΞΗ των ξένων συμμετοχών. Είπαμε όμως: το θέμα ήταν τα όρια και η επιβολή τους, η άσκηση δηλαδή εξουσίας! «Σε καμία περίπτωση ένας αγώνας δε μπορεί να είναι ο φορέας εξουσιαστικής ικανοποίησης των οργανωτών. Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει την αποτυχία του!», γράφτηκε παραπάνω και εδώ βλέπουμε την απόλυτη εφαρμογή του και δυστυχώς την αποτυχία του, τόσο στην ικανοποίηση των αγωνιζόμενων, που δήλωσαν ότι… κουράστηκαν, όσο και στη συμπλήρωση των απαραίτητων συμμετοχών που δεν επιτεύχθηκε.

Η επικοινωνία με όσους έπρεπε να νοιαστούν για το τι έγινε, το τι πρέπει να γίνει, για τον κίνδυνο που διατρέχει το πρωτάθλημα, άφησε μία περίεργη γεύση. Μία γεύση στο επίπεδο «καλά, τι να κάνουμε τώρα;». Και σαν αποτέλεσμα τίποτε δεν ανακοινώθηκε ούτε από την οργάνωση ούτε από την αρχή του σπορ, που έχει να ασχοληθεί αυτή τη στιγμή με σοβαρότερα θέματα, αφού απειλείται και χειρότερα, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally. Μία σημείωση; Το ΠΠΡ δεν έχει περισσότερες συμμετοχές και αγωνιζόμενους από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4!

Στο ίδιο πλαίσιο και η μονομερής αναβάθμιση του Επάθλου Trial Κρήτης σε Κύπελλο. Σίγουρα τα Trial αξίζουν την αναβάθμιση, τόσο λόγω θεάματος, όσο και λόγω συμμετοχών. Γιατί όμως δεν έγινε το ίδιο με το Έπαθλο Δυτικής Ελλάδας, που είχε περισσότερα αυτοκίνητα και περισσότερες συμμετοχές; Αυτό από μόνο του απαξιώνει την αναβάθμιση της Κρήτης, που μοιάζει να έγινε χαριστικά, σύμφωνα με φωνές από όλη την Ελλάδα.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 14:10

Τα λάθη στο Ναύπλιο

Πρώτο, κομμάτι της οργάνωσης θεώρησε πιο σημαντικό το Κύπελλο Trail Ride από το Πρωτάθλημα 4Χ4. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο γενικός κανονισμός ΩΡΕΣ πριν την εκκίνηση ήταν αυτός των Trail Ride και όχι των Αγώνων Αντοχής! Και επίσης χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στην «πλάτη» του βάθρου απονομής δεν αναγραφόταν πουθενά το Πρωτάθλημα, αντίθετα με το Κύπελλο! Υπήρξαν φωνές που μίλησαν για το όφελος της οργάνωσης να εξισωθούν οι δύο θεσμοί, αλλά αυτή τη στιγμή δε θα συμφωνήσω μαζί τους.

Δεύτερο, αλλά εξίσου σημαντικό. Σε καμία περίπτωση δεν υπολογίστηκε ότι τα 9 αυτοκίνητα, ελληνικά αυτοκίνητα, που συμμετείχαν το 2010 στη Ζ1, δε θα μπορούσαν να στηρίξουν την κατηγορία το 2011, ιδίως τη στιγμή που οι κανονισμοί δεν ξεκαθαρίστηκαν παρά ΩΡΕΣ πριν την εκκίνηση. Αν προσέξει κανείς τα στατιστικά, είναι εύκολο να δει ότι οι «κλασικοί» του είδους είναι μόλις 5! Και για να μετρήσει η κατηγορία Ζ1 χρειάζονται 6 τουλάχιστον… Και στο Ναύπλιο δύο κλασικοί του είδους «ρίχτηκαν» στη Ζ2 γιατί δεν είχαν ετήσια license. Δε μπορούσε άραγε να αλλάξει αυτό με απόφαση των αγωνοδικών; Ναι αυτών που με κυνηγούσαν να υπογράψω ότι δε θα χρησιμοποιήσω το υγραέριο και αυτών που έτρεχαν να φωτογραφήσουν αυτοκίνητα να παραβιάσουν το όριο ταχύτητας! Αυτά ήταν πιο σημαντικά μάλλον από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4...

Τρίτο; Τα όρια! Δεν τα πληρώσαμε στο Ναύπλιο, αλλά θα τα πληρώσουμε στο μέλλον! Δεν υπήρξε αγωνιζόμενος, ακόμη και αυτή που δεν τα ξεπέρασαν, που να μη δηλώσει δυσαρεστημένος με τον αριθμό, τη διάρκεια και το μήκος των ορίων ταχύτητας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτά αποφάσισαν και το τελικό αποτέλεσμα! Τα όρια πρέπει να έχουν ένα και μόνο στόχο: την ασφάλεια! Όταν επιβάλλονται με στόχο την άσκηση εξουσίας, έχουν τα γνωστά αποτελέσματα… Θα πω για μία ακόμη φορά ότι το παράλογο των ορίων ταχύτητας στο Ναύπλιο φαίνεται ξεκάθαρα από το ότι οι υπεράριθμες παραβιάσεις τους δεν προκάλεσαν κανένα πρόβλημα σε αγωνιζόμενους, θεατές και παρευρισκόμενους! Ακόμη και αν τα όρια αυτά ήταν επιβεβλημένα, ένας αγώνας με τόσα όρια δε μπορούσε παρά να είναι κουραστικός για όλους και να έπρεπε να αλλάξει σε σχεδίαση. Πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε δημοσιευμένη την έκθεση του παρατηρητή για τον αγώνα και τί λέει για τα όρια αυτά...

Τέταρτο: ο αγώνας σχεδιάστηκε στα κάτω όρια του αποδεκτού για έναν αγώνα του πρωταθλήματος! Είχε μήκος μόλις 200 χιλιόμετρα, το ελάχιστο αποδεκτό και το απέκτησε λίγες μέρες πριν την εκκίνηση. Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν τιμά το θεσμό, ιδίως τη στιγμή που για να συμμετάσχεις σε αυτόν πρέπει να κάνεις 300 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα! Η πίεση να φτάσει τα 200 χιλιόμετρα επέβαλε μία διαδρομή που υποχρέωνε σε πολλά όρια (!), ενώ από την άλλη, οι υπόλοιποι αγώνες θα έχουν πολλαπλάσιο μέγεθος και διάρκεια.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 14:39

Γιάννη κάποιοι θα πουν πολλά αλλά..... πειράζει που συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζίσου?
Στείλτα σε παρακαλώ σε όλα τα fora διότι πρέπει να ανοιξει μία μεγάλη κουβέντα εάν έχουν τα κότσια να κουβεντιάσουν και δεν κοιτούν πρώτα από όλα να ειρωνευτούν.
Κ.Ν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 14:57

Από ότι είδες τα fora με αντικείμενο τους αγώνες έχουν... μπαριέρες! Εδώ, που μας έχουν δώσει χώρο χωρίς περιορισμούς, αρκεί να είμαστε επώνυμοι, είναι ο καλύτερος χώρος για μία τέτοια συζήτηση... Γνωστοποιείστε το εσείς που μπορείτε και στους άλλους χώρους. Δυστυχώς εγώ είναι "αποκλεισμένος".

Να βάλουμε άλλες δύο παραγράφους;

Ποιά ήταν αλήθεια η οργανωτική επιτροπή στο Ναύπλιο;
Ισχύουν τα όσα είπε ο Δημήτρης Σταθάκος στην ΕΛΠΑ; Αν ήταν τεχνικός έφορος ο Στάθης Μανιάτης, ποιός ήταν αγωνοδίκης; Ο Αλέκος Αποστολίδης τί ρόλο έπαιζε; Ο Γιάννης Ραβάνης; Τους δύο τελευταίους ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ο ειδικός κανονισμός.

Τί θα γίνει με το πρωτάθλημα;
Παρ’ όλες τις προσπάθειες να εκμαιεύσω μία απάντηση από την Επιτροπή 4Χ4, προφορικά και γραπτά, τίποτε δεν έχει δηλωθεί μέχρι σήμερα. Θα μετρήσει ή όχι το Ναύπλιο; Θα μετρήσει ή όχι το Πρωτάθλημα; Θα γίνει Κύπελλο; Τι θα γίνει με το Κύπελλο Trail Ride; Θα μετρήσει εκεί η Ζ1; ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ δύο εβδομάδες μετά τον αγώνα. Αν δεν υπάρξουν συμμετοχές στον επόμενο αγώνα, θα φταίει και πάλι ο κανένας;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 15:02

"o Αθανασιου θα φταιει"... οπως παντα..


Απωρω πως ακομα δεν εχεις κατηγορηθει και για το τσουναμι στην Ιαπωνια..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 15:17

Δε ξερω αν ειναι επιτηδες ή κατα λαθος ( θελω να πιστευω το δευτερο )

Αλλα

Οταν επιβαλεις μια ποινη την επιβαλεις "ως εχει" νομιζω.
Δηλ Κυριε Κανκου ( μια που εχετε γινει το "εξιλαστηριο θυμα")

ΠΟΣΕΣ φορες ξεπερασατε το οριο ταχυτητας τοσο ωστε να θεωρηθει μεμπτο??
Ποσες????? πανω απο 2????
συνφωνα με αυτο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

αρθρο
12.1

Σπιτι σας..
Η σκετη ποινη χρονου αυτο-αναιρει την χρησιμοτητα του μετρου. Οταν καποος κατ επαναληψη παραβαινει τα ορια... προληψη δεν θες να κανεις??
Γιατι δεν εφαρμοστηκε??? ( ρητορικο το ερωτημα - γιατι θα ειχαν αποκλειστει ολοι...)



Απο κει και περα??? να συζητησουμε ΤΙ?

Εχουν συζητηθει 100 φορες τοσο που εχουν κουρασει και τους ΠΛΕΟΝ φανατικους συζητητες..
Το θεμα δεν ειναι η συζητηση, αλλα η "πραξη"...
Πλεον
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΔευ 28 Μαρ 2011 - 17:07

ή αν δεν ηταν αυτος ο εν ισχυ κανονισμός ( γιατι ολα παιζουν σ' αυτο το κοσμο ) οι ποινες που θα ισχυαν σαν ανακοινωθηκαν καποια στιγμη?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 0:03

Δεν ανακοινώθηκαν αυτό ζήτησα και έγινε ο χαμός. βγήκαν φωτο αλλά gkb κλπ κλπ κλπ.
Πάντος πιστεύω αμερόληπτα ότι μία είναι η ουσία. Θες και έχεις τα κότσια να κάνεις κάτι καλό?
Κάντο τα γαργαλημένο έστω μία φορά όπως πρέπει. Για να υπάρχει και ένα δεδικασμένο όπως λέμε και εμείς οι νομικοί
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 11:14

το χειρότερο που μπορεις να κανεις ειναι επιλεκτική τηρηση των κανονισμών.

Ειτε μεσα στην ιδια διαδικασία
ειτε να εφαρμοζεις ( ή οχι ) επιλεκτικά καποα απο το συνολο των κανονισμών
και φυσικά αναφερωμαι παντα σε ΕΚΟΥΣΙΑ αποφαση κι οχι λαθος ή αβλεψια

ο Αθανασιου ειχε πει καποτε στο to4x4 το εξης ( το νοημα ειναι το ιδιο οχι οι λεξεις επακριβως )

" εφαρμοζω τους κανονισμους οσο κι αν τους θεωρω ηλιθιους, οσο κι αν προσπαθω να αλλαξουν. Αλλα μεχρι να αλλαξουν τους εφαρμοζω ως εχουν."

τωρα τα της περι ου ο λογος φωτογραφίας... τι να πω...
Απλά αναρωτιεμαι για τα μετρα και τα σταθμα....

Αλληθεια στο συγκεκριμενο σημειο ξεπερασες και το οριο ή μονο την διπλη διαχωριστικη
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Elias Nicolaou




Αριθμός μηνυμάτων : 70
Ημερομηνία εγγραφής : 23/02/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 15:01

Από τα γραφομενα του Αθανασιου κραταω μονο αυτό.
Γιάννης Αθανασίου έγραψε:

Η ευχαρίστηση των συμμετεχόντων έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό, τη διαδρομή, την οδηγική απόλαυση, την περιπέτεια, τη διαφυγή από την πίεση της καθημερινότητας, το σχετικά οικονομικό της όλης προσπάθειας, την προβολή του αγώνα, την ασφάλεια… Η ικανοποίηση των συμμετεχόντων θα τους φέρει και πάλι πίσω, εξασφαλίζοντας το ελάχιστο των συμμετοχών.

Τα υπολοιπα εγω τα θεωρω περιττα.

Και μιλωντας μονο για τους αγωνες Αντοχης, αναρωτιεμαι που πηγαν οι παλιοι αγωνιζομενοι;
Γιατι φυγαν; Κουραστηκαν; Βαρεθηκαν; Τι άλλο συμβαινει;

Γιατι δεν γινονται αλλοι αγωνες Αντοχης παρα μονο ο 24Ωρος;

Γιατι δεν γινονται αλλοι αγωνες Αντοχης εστω 8Ωροι ή 12Ωροι;
Δεν οργανωνε Αντοχης μονο ο Αθανασιου, οργανωνε και το Ναυπλιο, αν θυμαμαι και το Περιστερι,
και να μην ξεχναμε και την Εκαλη

Δεν θελω βρε αδερφε να κανω αλλους αγωνες – π.χ. Enduro ή Trail Ride – εγω γουσταρω μονο Αντοχης
(δεν εχω τιποτε εναντιον αυτων των αγωνων, απλα προτιμω τους Αντοχης)

Ποσες συμμετοχες ειχαν οι Αντοχης στο αρχικο τους σταδιο (2003-2004) και ποσες αφου γιναν Πρωταθληματικοι;

Θα μου αρεσε να γινονταν το πολύ πεντε αγωνες Αντοχης, χωρις κυπελα\κερατα παρα μονο αναμνηστικα,
και ο πρωτος να απολαμβανει τον σεβασμο των υπολοιπων

Το μονο προβλημα για μενα που εχει ο 24Ωρος είναι το ότι δεν υπαρχει άλλος τετοιος αγωνας,
αρα δεν μπορει να γινει συγκριση, ή/και κοντρα για βελτιωση.
Οσο ο Αθανασιου κατεβαζει ιδεες για να κραταει το ενδιαφερον ζωντανο εχει καλως

Τελος ας μην ξεχναμε ότι και οι καιροι είναι δυσκολοι, και θα την πληρωσουν και οι αγωνες,
αλλοι λιγο αλλοι πολύ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 15:20

Συμφωνώ πολύ με τον προηγούμενο για τις συμμετοχ'ες και θα πω ότι και στο 2005 ήταν άπαικτο όλο το σκηνικό.
Που είναι οι παλιοί μήπως βαρέθηκαν τις γελοιότητες, τις ειρωνείες κτλ?
Φωκίων έχω την αίσθηση ότι το περάσαμε κατά 2-3 χιλιόμετρα αλλά ο προηγούμενος πήγαινε με 12 km λιγότερα
Κ.Ν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 15:37

Ηλία

το κακό είναι ότι θα μπορούσαμε να έχουμε σωστούς αγώνες απο το 2006 και βρισκόμαστε στο 2011 και κυνηγάμε τις συμμετοχές.

Σε καμία περίπτωση δεν κοιτάχτηκε το συνολικό καλό των αγώνων. Σε καμία περίπτωση αγώνες - πρότυπα, όπως ίσως ο 24ωρος, δεν έγιναν μπούσουλας για το γενικότερο πλάνο, με εξαίρεση ίσως το Evia Rally Raid, που διδάχτηκε απο τον Ιχνηλάτη και μας δίνει και μαθήματα πλέον.

Από την άλλη είναι λογικό ότι οι αγωνιζόμενοι κουράζονται, βαριούνται, γερνούν, πρέπει να... αντικατασταθούν. Χρειάζεται ένα φυτώριο. Από το να ασχοληθούμε όμως με αυτό, να βάλουμε "μικρές" οικονομικές κατηγορίες στο παιχνίδι, προσαρμοσμένες στα δεδομένα του σήμερα, αυξάνουμε τις απαιτήσεις, αδιαφορούμε για τους πρωτελάτες και στοχεύουμε μόνο στους "φανατικούς", που αργά ή γρήγορα θα... τελειώσουν. Έτσι χάθηκε το παιχνίδι στα Rally 4X4, όπου δεν περιορίστηκαν οι δυνατότητες των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να φύγουν οι "μικροί".

Αγώνες υπάρχουν. Απλά δεν ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ή τουλάχιστον δεν προβάλονται όσο και όπως πρέπει. Το πρόβλημα έχει να κάνει με το ότι, στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι οργανωτές φορτώνονται με πολλούς αγώνες και δεν προλαβαίνουν να κάνουν ότι πρέπει. Είναι θέμα πολιτικής που πρέπει να αλλάξει, αλλά δεν το βλέπω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 15:45

Το χειρότερο είναι το τελευταίο που ούτε εγώ το βλέπω και φαντάζομαι ότι δεν το βλέπουν πάρα πολλοί άλλοι
κ.ν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Put_the_kot_down




Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 18:11

cherry Την οικονομική κατάσταση στα λεγόμενά σας δεν την λαμβάνεται καθόλου υπ΄οψιν σας. cherry
Το πρωτάθλημα Rally διεκόπη και θα γίνη Κύπελλο ΜΟΝΟ. Στον θεσμό αυτό γιατί λιγοστεψαν οι συμμετοχές ????? Νομίζω οτι εσείς οι τετρακίνητοι ειστε σε άλλον πλανήτη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 18:15

Aν είχε μειωθεί και η Ζ2, αν είχαν μειωθεί και οι συμμετοχές γενικά, θα είχες δίκιο. Αλλά δεν συνέβει κάτι τέτοιο. Οπότε;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Put_the_kot_down




Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤρι 29 Μαρ 2011 - 18:24

Δεν εχω την πείρα σας αλλα η λογική λέει οτι οι αγώνες θα επιβιώσουν ΜΟΝΟ στις περιοχές που υπάρχουν τοπικές συμμετοχές. Θελω να μου αναφέρεται ποσες συμμετοχες υπήρχαν στο Ναυπλιο ΤΟΠΙΚΕΣ. Αν βγάλεται αυτές θα βρειτε ποσες συμμετοχές θα έχετε στους επόμενους αγώνες προσθέτοντας τυχός αλλες τοπικες καθε περιοχής.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Elias Nicolaou




Αριθμός μηνυμάτων : 70
Ημερομηνία εγγραφής : 23/02/2011

Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;   Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4; Icon_minitimeΤετ 30 Μαρ 2011 - 10:00

Put_the_kot_down έγραψε:
cherry Την οικονομική κατάσταση στα λεγόμενά σας δεν την λαμβάνεται καθόλου υπ΄οψιν σας. cherry
Το πρωτάθλημα Rally διεκόπη και θα γίνη Κύπελλο ΜΟΝΟ. Στον θεσμό αυτό γιατί λιγοστεψαν οι συμμετοχές ????? Νομίζω οτι εσείς οι τετρακίνητοι ειστε σε άλλον πλανήτη.

Elias Nicolaou, 29/3/2011 έγραψε:

Τελος ας μην ξεχναμε ότι και οι καιροι είναι δυσκολοι, και θα την πληρωσουν και οι αγωνες,
αλλοι λιγο αλλοι πολύ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Γιατί στραβώνουν οι Ελληνικοί Αγώνες 4Χ4;
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Φεμινιστική υπεροχή στους αγώνες 4Χ4!!!
» Αγωνες με υγραεριοκινητα???? απαπαπαπαπααααααα
» Προτάσεις για τους αγώνες Trial 4X4
» Ανακοίνωση για παράνομους αγώνες
» Videos από αγώνες cross Country

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Γενικά για Αγώνες 4Χ4-
Μετάβαση σε: