Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Διάσταση FIA - EE για το ABS στις moto

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Διάσταση FIA - EE για το ABS στις moto Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Διάσταση FIA - EE για το ABS στις moto   Διάσταση FIA - EE για το ABS στις moto Icon_minitimeΤετ 14 Μαρ 2012 - 14:12

Η FIA, που εκπροσωπεί μεταξύ των 36 εκατ. μελών της, 8 εκατομμύρια μοτοσικλετιστές, διαπιστώνει με απογοήτευση ότι :

-Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στην ανάλυση κόστους-οφέλους για την εφαρμογή συστημάτων αντι-μπλοκαρίσματος τροχών (ABS) στις μοτοσικλέτες, χρησιμοποιεί διογκωμένη τιμή για τα συστήματα ABS και η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε στοιχεία των κατασκευαστών, γεγονός που οδηγεί σε εσφαλμένη ανάλυση. Η έκθεση παρουσιάστηκε στην επιτροπή IMCO –Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών της ΕΕ.

"Η ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με την ασφάλεια και το περιβάλλον πρέπει να γίνεται με βάση αξιόπιστα στοιχεία. Η έκθεση αυτή είναι απογοητευτική διότι δεν έχoυν συμπεριληφθεί οι θέσεις των κύριων ενδιαφερόμενων όπως είναι οι χρήστες και οι προμηθευτές. Η έκθεση φαίνεται ότι βασίστηκε μόνο σε ερωτήσεις κοινού με βάση τη χρησιμοποιούμενη μεθοδολογία ", δήλωσε ο Jacob Bangsgaard, Γενικός Διευθυντής της Περιφέρειας της FIA στις Βρυξέλλες.

Στοιχεία κόστους: Προμηθευτές: 500 ευρώ - Κατασκευαστές :150 ευρώ!

Η FIA τονίζει ότι τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης βασίζονται μόνο στη χρήση στοιχείων των κατασκευαστών όσο αφορά στην τιμή των 500 ευρώ που πληρώνουν οι καταναλωτές για την πρόσθετη αυτή την τεχνολογία ασφαλείας, το 2011. Ωστόσο, οι προμηθευτές αναφέρουν ότι οι κατασκευαστές πληρώνουν μόλις 150 ευρώ, για την τεχνολογία ABS (συμπεριλαμβανομένης της συναρμολόγησης), ενώ η τιμή αναμένεται να μειωθεί ακόμη περισσότερο όταν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τον υποχρεωτικό εξοπλισμό ABS .

"Αυτά τα στοιχεία υπογραμμίζουν τη σημαντική διαφορά που υπάρχει μεταξύ του κόστους του ABS από τον κατασκευαστές μέχρι τον καταναλωτή.
Κάνοντας το ABS υποχρεωτικό, οι νομοθέτες μπορούν να βεβαιώσουν ότι οι κατασκευαστές δεν θα έχουν υψηλά κέρδη. "

Η έκθεση επιβεβαιώνει ότι αν το σύνολο των μοτοσικλετών ήταν πλήρως εξοπλισμένο με ABS, θα καταγράφονταν τουλάχιστον 800 λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα σήμερα (αύξηση κατά 16% στις ζωές που σώζονται).

Αγνοούνται οικονομίες κλίμακας

Η έκθεση απορρίπτει εντελώς στο μέλλον την εξοικονόμηση ως αποτέλεσμα των οικονομιών κλίμακας, όταν περάσει η νομοθεσία. Αυτό είναι σε πλήρη αντίφαση με την εμπειρία από την εφαρμογή των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας (ESC), η οποία έγινε υποχρεωτική τον Νοέμβριο του 2011. Οι προμηθευτές αναφέρουν ότι η εισαγωγή της τεχνολογίας ESC έχει οδηγήσει σε μείωση της τιμής κατά 75% στη διάρκεια των τελευταίων 15 ετών. Ο κ. Bangsgaard σχολίασε: "Αν οι ευρωπαίοι νομοθέτες είχαν κάνει το ίδιο λάθος όταν συζητάμε τα οφέλη του ESC, η τεχνολογία δεν θα είναι υποχρεωτική σήμερα και η κοινωνία δεν θα επωφελείται από τις 4.000 ζωές που σώζονται κάθε χρόνο ως αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτής."

Η FIA εκφράζει τη λύπη της ότι, σε αντίθεση με την εκτίμηση των επιπτώσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η ανάλυση αυτή δεν παρέχει ένα «υψηλού κόστους» και «χαμηλού κόστους» σενάριο, το οποίο θα είχε επιτρέψει μια πιο ρεαλιστική εκτίμηση των πιθανών οφελών από την προτεινόμενη νομοθεσία για την ABS.

Εσφαλμένη ανάγνωση της ψηφοφορίας IMCO οδηγεί σε σημαντική υπερεκτίμηση του κόστους.

Η μελέτη αναγνωρίζει σωστά την πρόταση της Επιτροπής κατά τη σύγκριση της με την ψηφοφορία της επιτροπής IMCO, αναφέροντας ότι η Επιτροπή δεν πρότεινε μέτρα για τις υπάρχουσες μοτοσικλέτες. Αυτή δεν είναι η περίπτωση - η Επιτροπή πρότεινε ABS για όλα τα νέα οχήματα από το 2017 (νέους τύπους και την παραγωγή των υφιστάμενων τύπων).

Η έκθεση (εντολή να μελετήσει τον αντίκτυπο των τροπολογιών που προτάθηκαν από την επιτροπή IMCO), λέει ότι IMCO πρότεινε "την επέκταση της απαίτησης περί τοποθέτησης ABS σε υφιστάμενους τύπους μοτοσικλετών", το οποίο δεν είναι σωστό, διότι δεν έχει ψηφιστεί παράταση από την επιτροπή IMCO, η οποία έχει ημερομηνία εφαρμογής το 2016 ενώ αφήνει τους υφιστάμενους τύπους αμετάβλητους στο 2017.

Η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι κακώς "το 96% του κόστους οφείλεται στην επέκταση της απαίτησης του ABS σε υφιστάμενους τύπους οχημάτων από το 2017". Αυτό οδηγεί σε σημαντική υπερεκτίμηση των υπολογισμών του κόστους της έκθεσης και θέτει τα στοιχεία της έκθεσης υπό αμφισβήτηση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Διάσταση FIA - EE για το ABS στις moto
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ :: Ειδήσεις-
Μετάβαση σε: