Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 14:43
Εχεις ενδειξεις περι του αντιθετου?
stavrosd
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 15:13
Paniain έγραψε:
Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
.
fokion έγραψε:
Καλή επιτυχια σημερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΜΑΙ αισιοδοξος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχασες!!! Δυστυχώς...
._
Αν κρατήσουμε το κλίμα της καταιγίδας αυτό, τότε εμείς θα χάσουμε ΟΛΟΙ. Δεν είδα/είδαμε, μία αποτυχία τη Τετάρτη. Μπήκαν όλα κάτω, εξ'ου και το ξενύχτι. Αν τα βάλουμε σε σειρά, θα δούμε ότι βρίσκετε η μέση λύση. Περνάμε καταιγίδα, ναι, περνάμε από χίλιους ελέγχους, ναι. Τί θα κάνουμε; θα εγκαταλείψουμε; Θα πνιγούμε στη βροχή;
Σαφώς και μπορεί ο καθένας να έχει την άποψη του, δε θέλω όμως να βλέπω ΔΙΑΛΥΣΗ, μόνο ΠΕΙΣΜΑ, απο ΟΛΟΥΣ, οργανωτές, αγωνιζόμενους.
Συμφωνώ και να κάνω μία ερώτηση προς τον Γιάννη που θεωρεί οτι η συνάντηση ήταν αποτυχημένη. Τι θα ήθελες να έχει ειπωθεί και συμφωνηθεί για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι?
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 16:45
.Σταύρο
οι σημειώσεις μου από τη συνάντηση
Nίκος Μανώλης Αποφάσεις που έχουν ληφθεί. Αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας απαγορεύονται. Αυτοκίνητα σε ανοιχτό δρόμο όχι Μανώλης, Παπαθάνου μη ασφαλή τα Rally Raids.
Σταθάκος - Βασικό πλαίσιο Αυτοκίνητα χωρίς παθητική δεν τρέχουν. Σε ανοιχτούς δρόμους σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Ζ1 Η Ζ1 πρέπει να είναι μόνο κλειστές (sporting) και regularity. Ή όρια απόκλεισης από την μωτ όπου χρειάζονται. Παραβίαση ορίων αποκλεισμός. Στο επόμενο ΣΕΔ. Ζ2 Όχι κρυφοραλί. Ορια, όρια, όρια. Μικρές διαδρομές, μέγιστη ταχύτητα. Αποφάσεις Η Ζ2 πλοήγηση. Η Ζ1 όχι κρυφοραλί. Όχι ειδικές των 300 χιλιομέτρων.
Η διαδρομή της Ζ1 πρέπει να είναι ξενέρωμα για τη Ζ2, με τα επιβαλλόμενα όρια.
Ο Θεολόγης σαν οργανωτής στη συνάντηση.
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος Ζ1 Ενδιάμεσες μετρήσεις Σχεδίαση Να μείνουν όπως είναι τα υπόλοιπα Ζ2 15 χιλιόμετρα μωτ κάτω από τη Ζ2 να το βγάζει το 60% αν θέλει να φτιάξει αυτοκίνητο
Δεν στέκεται πρωτάθλημα. Ο αγώνας με τον Θεολόγη πλησιάζει τα baja. Επαθλάκι με μικρούς αγώνες στην Αττική.
Θεολόγης Μίλησε σαν ασφαλιστής. Υπήρχαν κακή και κάκιστη πρόταση. Δεν υπήρχε αρχείο ζημιών. Δε δόθηκε από την ασφαλιστική. Δε δόθηκε απο την ΕΛΠΑ. Δεν ενδιαφέρονται για τον τύπο της ζημιάς, αλλά για την αποζημίωση. Οι κριτές θεωρούνται τρίτοι, στο παρόν συμβόλαιο. Η ασφαλιστική εταιρία το ψάχνει. Είναι βάση ΟΜΑΕ π.χ. είναι αυτοκίνητο του αγώνα, ήταν στη διαδρομή, ήταν τρίτος ο άλλος; Ζητήθηκε και το tracking και το road book στο Μελέτη. Να προνοούνται μέσα στον ειδικό κανονισμό όλες οι περιπτώσεις που θα έχει πρόβλημα η ασφαλιστική. Να μπει 5 χιλιόμετρα η απόσταση εκτός διαδρομής. Οι ανοιχτές ειδικές είναι πιό επισφαλείς ασφαλιστικά. Σε δύσκολες καταστάσεις θα θεωρηθεί βαριά αμέλεια. Σαν οργανωτής Θέλουν να έρθουν να τρέξουν κάποιοι παλαιοί που δεν καλύπτονται από τις ανοιχτές ειδικές. Δε θα τρέξουν ποτέ σε ανοιχτές. Δεν έρχονται σε ανοιχτές. Δημήτρης και Μελέτης έχουν φτιάξει αγώνες που απευθύνονται σε μοτοσικλέτες. Το 2014 πρέπει να γίνει πρωτάθλημα 4Χ4 με 2-3 αγωνες σε κλειστές ειδικές. Ο μόνος αγώνας, πλην 24ωρου, που μέτρησαν οι κατηγορίες ήταν τα Καλάβρυτα. Αγώνες επικεντρωμένοι στο 4Χ4 και όχι στις μηχανές. Όχι περιορισμό στα ελαστικά. Άτοπος ο περιορισμός των αγώνων σε κάποιους μήνες. Όχι ημερομηνίες πριν αξιολογηθεί ο αγώνας.
Αγωνιζόμενοι Πρόσθεση και όχι αφαίρεση με στόχο την Ευρώπη Ανοιχτός δρόμος. Χωρίς σημειώσεις, δεν ξέρουμε τί μας περιμένει, άρα πάμε αργα Μεγάλες διαδρομές που πρέπει να τις τερματήσεις Δυσκολοπροσβάσιμα σημεία, λίγοι άνθρωποι Περίοδοι με χαμηλή προσβασιμότητα. Ηλεκτρονική παρακολούθηση, αποκλεισμός. Πλοηγός.
Μπερσής Δε θέλω να δικαιώσω τον Αθανασίου, αλλά προωθείτε τα Bajas
Σιούτης Που ήταν ο Μαγιάφης, που θέλει κλειστές ειδικές, στα Καλάβρυτα; Διαφωνώ με το βάρος που λέει ο Αθανασίου. ._
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 16:59
Ευχαριστώ τον Κο Θεολογη που επιβεβαιωσε ΠΛΗΡΩΣ τα λεγομενα μου οσον αφορα το...." χειριστηριο" απο το οποιο κραταει τους παντες................
Φραση κλειδι
"Θεολόγης ................................... Υπήρχαν κακή και κάκιστη πρόταση." ( προς την ΟΜΑΕ εννοει )
atlasteam
Αριθμός μηνυμάτων : 1 Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011 Τόπος : Αθήνα
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 17:51
Κύριοι,
Έχοντας διαβάσει ατελείωτα ψεύδη, ανακρίβειες, λιβελογραφήματα, που αφορούν το πρόσωπο μου και τις δραστηριότητες μου, επαγγελματικές και μη, καθώς και συνεχή δόλια παρερμηνεία δημόσιων απόψεων και θέσεων μου, Σας ενημερώνω ότι εφεξής ρητά απαγορεύω τη δημοσίευση οποιουδήποτε σχολίου, υπαινιγμού, μεταφοράς και σχολιασμού γραπτού ή προφορικού μου λόγου στο forum [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] , στο περιοδικό TetrakinisiMAG, και στα κοινωνικά δίκτυα facebook, twitter, που αρθρογραφούν οι ιδιοκτήτες ή οι συνδεόμενοι με αυτά. Υπόλογους για τα ανωτέρω καθιστώ τους επίσημους εκπροσώπους φόρουμ, περιοδικού, ιδρυτές ομάδων ή σελίδων σε κοινωνικά δίκτυα. Τους καθιστώ δε υπευθύνους για την απαλοιφή άρθρων ή κειμένων από τυχόν τρίτα άτομα, υπαρκτά ή μη, που θα αφορούν με οποιοδήποτε τρόπο το άτομο μου και τις δραστηριότητες μου, επαγγελματικές ή μη. Από σήμερα Παρασκευή 25/10/2013 και εφεξής, απαιτώ την άμεση συμμόρφωση σας και εφόσον υποπέσει στην αντίληψη μου άρθρο, σχόλιο, κείμενο που θα αφορά το όνομα μου θα κινηθώ άμεσα δικαστικά.
Κώστας Θεολόγης
Admin Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 386 Ημερομηνία εγγραφής : 21/02/2011
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 18:02
Κύριε Θεολόγη
η παραπάνω δημοσίευσή σας αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του άρθρου 1.1.3 του κανονισμού λειτουργίας του forum περί απειλητικών μηνυμάτων.
Θα σας παρακαλούσαμε να την τροποποιήσετε ή να τη διαγράψετε για να μην αναγκαστούμε να εφαρμόσουμε τα περεταίρω άρθρα του κανονισμού.
Από τη διαχείριση
ΥΓ. Αν θέλετε να απευθύνετε περιοριστικούς όρους υπάρχει και η οδός του εξώδικου.
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Παρ 25 Οκτ 2013 - 18:10
"Απαιτείτε" να μην σχολιάζεται κατι που εσεις ο ιδιος ΔΗΜΟΣΙΑ γραφετε στις σελιδες κοινονικής δικτυωσης τις οποιες ο ιδιος διαχειρίζεστε ή στα φόρα τα οποία συμμετέχετε πχ 4τροχοι??????
Ενδιαφέρον....
Δεν το "απαιτησε" καν η WIND αυτο οταν την ξεμπρόστιασαν για την κατασχεση.....
ΥΓ.. Καλο ΣΚΔ..... προς ολους....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την fokion στις Σαβ 26 Οκτ 2013 - 7:16, 1 φορά
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Κυρ 27 Οκτ 2013 - 10:12
Ενα κειμενο του οποιου η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και οχι καποιες εκφρασεις, με βρικει απολυτως συμφωνο... Καντε τις απαραιτητες αναγωγες και ΣΚΕΦΤΗΤΕ οι αποφασιζω και διατασω και ΔΙΔΑΧΤΗΤΕ απο λαθη αλλων ωστε να ΜΗΝ κανετε τα ιδια.
Τα κειμενα απο το 4tforum.
johanndelta έγραψε:
Eλα μωρε τωρα, διχως ταχυτητα για 3η φορα σε 10 χρονια, με αναβασεις με περιπου 50% κατω στον αριθμο συμμετοχων και με πρωταθλημα ραλι πιο "κολοβο" απο ποτε το οποιο μεχρι το Κρητης ειχε 3 αγωνες, δηλαδη 2 αφου ο ενας ηταν οι 2 μερες του Ακροπολις, (το οποιο χαθηκε παρεμπιπτοντως) ποιος βλεπει κατι στραβο; Θα μπορουσε να ειναι χειροτερα ομως: Να χοροπηδανε ρακενδυτα πιτσιρικια στα χωρια διπλα στα αυτοκινητα αλα ραλι σαφαρι και να τρεχουμε οπως το '60 με κανονικα αυτοκινητα και τζιν παντελονακι και για κρανος να φοραμε μισο καρπουζι διχως "ψαχνο"...
Ε τοτε σαφως το '14 θα ειναι καλυτερο, ασε που θα εχει επελθει η αναπτυξη δηλαδη Γ(Κ)ΡΟΟΥΘ :whatever: και ολα καλα. Σαρωνει το νευροπαραλυτικο αεριο Σα(μα)ριν βλεπω...
Ωρε παλουκαρια, σε ~5 χρονακια ακομα θα γερασουν εντελως οι μισοι δεινοσαυροι (χαρη στους οποιους γινονται αγωνες τα τελευταια 3 χρονια), θα αναγκαστουν να πουλησουν και κανα ακινητο για να γλιτωσουν κανα χαρατσι οποτε δε θα εχουν αλλο χωρο για κυπελακια jumbo/ανθοδοχεια-κρασοκανατες και παπαλα. Νεο αιμα μπααααα οχι τοσο γιατι δεν υπαρχουν λεφτα αλλα γιατι με τετοιους κανονισμους/κατασταση στο χωρο των αγωνων που δημιουργησατε (οχι απαραιτητως οι 2 που βλεπουμε στο βιντεο) ο τωρινος 20αρης δε βλεπει κανενα "δικο του" αυτοκινητο να τρεχει. Το ηρωικο σαξοραλλο που κρατησε τη μαριδα στο κολπο 20 χρονια κοντα, ειναι για τον νεαρο 20χρονο χιπστερα του '10+ σαν το ΜΚ2 για εμας τους 35-40. Οποτε ξεγκαβωθειτε, παρτε την "formula saloon" που ορθως φτιαξατε και βαλτε τη στο σωστο δρομο γιατι ηδη εχει αρχισει να ξεστρατιζει στις αναβασεις, αφου ετσι οπως ειναι δομημενη αντι να δουμε κανα Gti της τωρινης εποχης "αναμεσα Ν-Α", που θα μπορουσε να παιξει και στις αλλες μορφες αγωνων βλεπουμε παλι αγωνιστικα διχως στομια και αλλα περιοριστικα των ομαδων στις οποιες κανονικα ανηκουν. Οποτε συντομα παει και αυτο...
Κρατηστε μας και εμας εννοειται, αλλα καθιστε κατω ΤΩΡΑ, φτιαξτε εθνικες ομολογκασιον για 1600αρια ατμοσφαιρικα Ν+ χωρις κιβωτιαρες και αλλα κοστοβορα (γιατι γυρισαμε στα '90s και ο πιτσιρικας εχει εμπειριες μονο με το οικογενειακο) μπας και σωθει το πραγμα...
και η συνεχεια του...........
johanndelta έγραψε:
el-em έγραψε:
Επειδη ολα εχουν γινει "στραβα" κατα την αποψη σου, γραψε μας το ονοματακι σου και ελα να καθισουμε μαζι σε ενα τραπεζι να μας "ξεστραβωσεις".
"el-em"
Γουαου κυριε Λωρη, μη θιγεσαι και τοοοοοοσο. Μονο και μονο για το "ονοματακι" δε σου λεω. Μαθε το αμα θες. Oι ανθρωποι εχουν ονοματα και οχι "ονοματακια" (εκτος αν δεν ειναι ανθρωποι βεβαια), αλλα μαλλον θα σου εχει μεινει απο την εποχη που καθοσουν δεξια στους κορυφαιους (και μπραβο σου) οποτε μαλλον ολοι οι αλλοι ειναι "ονοματακια" για σενα. Οσο για τα...τραπεζια ειδα (καποια απο αυτα) ποσο εποικοδομητικα ειναι, να λειπει. Αυτοι που καθονται τοσο καιρο στα τραπεζια επρεπε πολυ πιο πριν να ενεργουν με ενα και μονο γνωμονα: Τον συναγωνισμο σε ολες τις μορφες αγωνων. Τωρα με την κριση ειναι πολυ αργα. Οταν βλεπεις λοιπον το γενικο επιπεδο να πεφτει, προσπαθεις να εξισωσεις οσο το δυνατον τα πραγματα και ξερετε πολυ καλα τι λεω.
Γραφω ομως κατι συγκεκριμενο που κατ εμε επειγει: Πρεπει να ληφθει μεριμνα για το μελλον του σπορ. Πρεπει να ερθει νεος κοσμος. Πώς θα γινει αυτο; Με αυτοκινητα στα μετρα του και την εποχη του. Εμεις εδω εχουμε ορθωσει τοιχο με το μελλον. Τα αυτοκινητα μας ειναι παλια (εως παμπαλαια, εχω εγω ενα τετοιο τωρα αναγκαστικα) και δεν μπορει να υπαρξει συνεχεια. Συνδιασμενο αυτο με την κριση θα μας οδηγησει στο τελος. Αυτο λεω.
Food for thought Λωρη:
Ταχυτητες: 1) Μηπως εγιναν λαθη στην ομαδοποιηση των κλασεων με αποτελεσμα να "αποκλειεται" σεβαστος αριθμος αυτοκινητων; -Συνολικα, στα χρονια απο το '05 και μετα- ( Στην προκηρυξη του '13 διορθωθηκαν ολα τα λαθη σχεδον αλλα, για κοιτα, δεν εχουμε πια αγωνες! ) 2) Μηπως δεν ληφθηκε καμια μεριμνα για αγωνες με φορμουλα ford αντι της ακριβοτερης F3 ειδικα απο το 2000 και μετα; 3) Μηπως αργησε παρα πολυ το μοντελο των 2 αγωνων ανα Σ/Κ; 4) Μηπως δεν επρεπε οι τουρμποτετρακουνες να τρεξουν ΠΟΤΕ στην πιστα; Μηπως ολα αυτα μαζι πηγαν πισω -βασικα διελυσαν- τη συγκεκριμενη μορφη αγωνων και ακυρωσαν στην πραξη και το ονειρο του αυτοκινητοδρομιου που πραγματοποιηθηκε τελικα και μαλιστα δις;
Αναβασεις: 1) Μηπως η FS θα πρεπει να αποκλειει ΚΑΘΕΤΙ που εχει homologation? 2) Μηπως η FS πρεπει να εχει περισσοτερες υποδιαιρεσεις κλασεων και οχι μονο τουρμπο/ατμο; 3) Μηπως τα WRC πρεπει να ειναι ΟΛΑ στην ΕΑ/8; :iconcool: Μηπως η υγιεστερη αυτη τη στιγμη μορφη αγωνων δεν πρεπει να κινδυνεψει απο το συνδιασμο "ατυπη γενικη μεν/κυπελακι οπωσδηποτε δε;" Μηπως μεσω μιας πιο σωστα δομημενης FS μπορει να μας δωσει τα νεα αγωνιστικα που ψαχνουμε;
Ραλι:
1) Μηπως -αφου τοσο τα αγαπατε ως αρχη του σπορ- πρεπει να τα κρατατε παση θυσια στα διεθνη προτυπα; 2) Μηπως μετα την ορθη μη προσμετρηση των WRC ηρθε η ωρα και για την (σταδιακη) κατευθυνση στην ομαδα R και την (σταδιακη) μεταφορα των Ν-Α-Ε στα σπριντ; Χαζοι ειναι οι Αγγλοι;
Μηπως τελικα πρεπει να κραταμε "χαμηλοτερα" σε προδιαγραφες αυτοκινητων το πρωταθλημα ραλι αλλα να υπαρχει συναγωνισμος για να μην ξανασυμβει το απο "Υaris/Micra---->Κλιματιστικο" και μεινουμε απο φρεον; (λεφτα)
Μηπως αν ολα αυτα ειχαν γινει πιο πριν που οι εποχες ηταν καλυτερες, θα υπηρχε τωρα μια καλυτερη κατασταση και οχι αυτη που εχουμε σημερα που ειμαστε αγκαλια με το λουκετο; Θελετε να προκηρυξετε πρωταθλημα αναβολων και του χρονου; Απλα τα πραγματα Λωρη. Απλα. Το θεμα ειναι οτι αυτα δεν εγιναν τοτε που μπορουσαν να γινουν. Πηρε στραβη κατευθυνση το πραγμα και το αποτελεσμα επιδεινωθηκε με την κριση. Οι μισοι παλιοι τουλαχιστον ειναι θεατες (και εγω σε αυτους οχι για πολυ ομως) και οι μισοι απο τους αλλους μισους τρεχουν οποτε μπορουν. Μενει λοιπον το "παραδοσιακο" team των καπου 50-60 που μπορουν παντα, ακομα και αν πτωχευαμε αυριο με αγωνες αναγκαστικα στα μετρα τους. Καινουργιοι δε θα ρθουν ετσι. Αυτο λεω. Υποτιθεται οτι μας νοιαζει το καλο του αθληματος ομως...
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Κυρ 27 Οκτ 2013 - 13:18
Rally Sprint Lipnicki στη Πολωνία!!!
Παρατηρήστε κάτι, δεν έχουν όλοι roll cage και πάνε με σημειώσεις , χωρίς όρια .
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Τετ 30 Οκτ 2013 - 14:29
Οποιος εχει ορεξη ας διαβασει το ποδοσφαιρο του Νοεμβριου 2010...............
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
Θέμα: Απ: Η Στηλη του Φερεφωνου Τετ 30 Οκτ 2013 - 19:44
. Να βοηθήσω εγώ που έχω τα κείμενα στα αρχεία μου;
Μάλλον τα σημεία στα οποία αναφέρεσαι είναι τα παρακάτω
Έχουν πράγματι εξαφανιστεί οι οργανωτές των αγώνων του πρωταθλήματος 4Χ4 που δε θα γίνουν. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση. Παραλίγο, εξ αιτίας τους, να μη μετρήσει το πρωτάθλημα για το 2010. Τι να βγουν να μας πουν τώρα; Ιδίως όταν το θεσμό σώζουν οι μεγαλύτεροί τους εχθροί; Μήπως άρχισε να διαφαίνεται ποιοι πραγματικά ενδιαφέρονται για το καλό των αγώνων 4Χ4;
Μέλος της επιτροπής 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ζήτησε να ξεκινούν ανά τρία λεπτά τα αυτοκίνητα στον 24ωρο για να αποφύγουμε τα… προσπεράσματα! Το ότι ο αγώνας θα απλωνόταν 6 και βάλε ώρες το υπολόγισε;
Άλλο μέλος της επιτροπής το έπαιξε πιο σκληρά: «… ή θα γίνει ο αγώνας όπως θέλουμε ή δε θα γίνει…». Τελικά ο αγώνας γίνεται όπως πρέπει, όπως γίνονται όλοι οι αγώνες 4Χ4, οπότε μάλλον δεν του πέρασε, προς τιμή της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ που δείχνει να γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα πλέον.
Οι φάκελοι παρουσίασης του 24ωρου, ένας για κάθε μέλος της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, δεν παραδόθηκαν ποτέ στους παραλήπτες τους! Παρέμειναν στο συρτάρι κυρίας της γραμματείας της επιτροπής που ξέχασε να τους δώσει! Τυχαίο; Λες;
ΥΓ. Έτσι, για όσους πιστεύουν ότι είναι υπερβολές το ότι η Επιτροπή 4Χ4 δε "θέλει" τον 24ωρο. Τον πολεμάει τουλάχιστον 4 χρόνια!!! Με νύχια και με δόντια.
ΥΓ2. Εκείνη η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή. Κι όμως η Επιτροπή 4Χ4 είναι κοινή κατά τα 2/3!!!