| ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τρι 22 Μαρ 2011 - 23:35 | |
| Εμείς κάναμε τον αγώνα και χωρίς ποινές είμασταν 6 στην κατηγορία Ζ2 μετά τις ποινές βρεθήκαμε 13. Σύμφωνοι για τα όρια όταν όμως τα έχουμε ξεπεράσει μόνο σε 2-3 τουλίπες πως μπορώ να το τσεκάρω? Είπαν οι διοργανωτές ότι θα μας δώσουν τα αναλυτικά δεν τα έχουν αναρτήσει στο site αλλά επειδή δεν είναι δική μου μόνο (έχω από άλλα 4 πληρώματα το ίδιο θέμα πως μπορώ να βγάλω άκρη? Νούμερο 304 πλήρωμα Νικολακόπουλος - Τσατάλας Ποιός θα μας δώσει μία πειστική απάντηση?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Τετ 23 Μαρ 2011 - 11:22, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : Τοποθετήθηκε στα trail rides όπου ανήκει!) |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 23 Μαρ 2011 - 12:05 | |
| Υποθετω οτι εχετε κρατησει σε αρχειο το gps track σας απο δικο σας gps εννοειται.. Απλά ξανα δειτε το μηπως και το περασατε σε περισσότερα σημεια, το περασατε με ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα Δεν το λεω - σε καμια περιπτωση - να αμφισβητησω αυτο που λετε απλά επειδη ακριβως ειναι πολυ σοβαρο μην σας εχει ξεφυγει κατι.. | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 23 Μαρ 2011 - 12:08 | |
| Να μιλήσω από την πλευρά του αγωνιζόμενου για τα όρια ταχύτητας στο Ναύπλιο
1. Και εγώ έχω απορίες σχετικά με την ορθότητα των μετρήσεων, αφού πήγαινα με το GPS και δεν τα ξεπέρασα παρά ελάχιστα, ελάχιστες φορές, ενώ ο Dista μου είπε πως το παράκανα!
2. Τα όρια είναι για την ασφάλεια αγωνιζόμενων, των θεατών και των άλλων πολιτών. Πρέπει να εφαρμόζονται μόνο εκεί που είναι απόλυτα απαραίτητα. Στα 21 χιλιόμετρα ειδικής που έκανα στο Ναύπλιο δεν ένιωσα ότι ήταν έτσι ακριβώς.
3. Τα όρια πρέπει να είναι σε περιορισμένα σημεία, για να μην απορροφούν τον αγωνιζόμενο από την ασφαλή οδήγηση. Στο Ναύπλιο σε πολλά σημεία πρόσεχα περισσότερο να μην περάσω το όριο από όσο πρόσεχα το δρόμο και αυτό δεν είναι ασφαλές.
4. Η παραβίαση των ορίων από τόσα πληρώματα, σε τέτοιο βαθμό, χωρίς να δημιουργηθεί άλλο πρόβλημα (ατύχημα, πρόβλημα με τους κατοίκους κλπ.) αποδεικνύει το υπερβολικό των συγκεκριμένων ορίων. Τα όρια πρέπει να έχουν συγκεκριμένο σκοπό και στόχο την ασφάλεια και να επιβάλλονται εκεί που η υπέρβασή τους θα δημιουργήσει πραγματικά πρόβλημα!
5. Αν μία διαδρομή επιβάλει, λόγω μορφολογίας κλπ., πολλά όρια, καλό είναι να αποφεύγεται γιατί είναι σίγουρα επικίνδυνη από τη μία και δεν ταιριάζει στους αγώνες μας από την άλλη, που δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αγώνες ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ, αλλά ενέχουν και τον παράγοντα της ταχύτητας!
Αυτά θα τα δείτε γραμμένα και στο τεύχος Απρίλη του Τετρακίνηση Mag, το οποίο έχει ήδη τυπωθεί. Απλά ο Κώστας μου έδωσε την ευκαιρία να τα πω και εδώ.
ΥΓ. Φωκίωνα, εγώ δεν έχω κρατήσει τα GPS tracks, γιατί το GPS μου είναι γεμάτο με τα GPS tracks του 24ωρου, οπότε δε μπορώ να έχω αντίλογο, δυστυχώς. | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 23 Μαρ 2011 - 14:51 | |
| Γιαννη, αντιλαμβανεσαι κι εσυ πως το λεω ετσι??? Ειναι πολυ "λεπτη" αυτη η ιστορια.. | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 23 Μαρ 2011 - 15:09 | |
| Είναι πράγματι... αλλά από το "δεν έχουμε παραβιάσεις" του 2010 πήγαμε στο "πάρε και εσύ" του 2011. Αυτό είναι το περίεργο...
Και ειλικρινά όταν που έσπασαν τα νεύρα να προσπαθώ να μην περάσω τα όρια, το να έχω 8-10 χ.α.ω. υπέρβαση είναι... κάπως. Και απο τη στιγμή που δεν τερμάτησα, δε θα μου κόστιζε τίποτε να πω "...ΟΚ, τα ξεφτύλισα...". Αλλά δεν το έκανα και αυτό είναι το περίεργο. Μόνο στη στάνη πήγα με 10+, γιατί το αυτόματο κιβώτιο με "ξεγέλασε"... Μόνο εκεί όμως.
Θέλει ψάξιμο... Και βέβαια ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΟΡΙΑ. | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 23 Μαρ 2011 - 16:44 | |
| Συμπαιρενω οτι αφου δεν αποκλειστικατε μετα την εκδοση των αποτελεσματων περασατε το οριο μονο 2 φορες
Καθοτι αρθρο 12.1 γενικου κανονισμου | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 23 Μαρ 2011 - 17:18 | |
| Eiχε προταθει παλιωτερα, στη συζητηση "χαμο" που ειχε γινει για τον 24ωρο προπερσι οποτε και "χαθηκε" μες στις φωνες το να ποινολογείται η διαρκεια της υπερβασης Δηλ. οχι το πρωτο σημειο υπερβασης αλλα μετα απο καποια συνεχωμενα μετρα υπερβασης, με την λογική οτι για ξερω γω 30 μετρα μπορει να χρειαστει να ξεπερασεις το οριο ακομα και για λογους ασφαλειας. Δηλ αν το οριο ειναι 50 και για ενα διαστημα 100 η ταχυτητα παιζει μεταξυ 48 και 57 πχ αυτο να μην ποινολογειται αλλα αν για 200 συνεχομενα μετρα πας με 60 και πανω, εκει δε σου ξεφυγε ή τελοςπαντων εκει πας γρηγορα... Αυτα ( τα νουμερα ειναι τυχαια) | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 30 Μαρ 2011 - 13:44 | |
| Είπε στη συνάντηση για τους αγωνες αντοχής ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος. - Παράθεση :
- «Κάνουν κακό σε έμενα (Σ.Σ. όσοι ανέβαλαν αγώνες, ανάμεσα σε αυτούς και ο Αποστολίδης) Δεν έχω αναβάλει αγώνα, δεν έχω ακυρώσει αγώνα, έχω χάσει οικονομικά πολλές φόρες»,
Και όσοι σου κάνουν κακό, τους κάνεις αγωνοδίκες στον αγώνα σου Δημήτρη; Εδώ και πολλές μέρες ρωτάω, ρωτάμε κάποιοι, ποιοί ήταν οι άρχοντες του αγώνα στο Ναύπλιο! Και απάντηση δεν παίρνουμε, ακριβώς γιατί κανένας δε θα μπορέσει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Γιατί δύο μήνες πριν ο Αποστολίδης "..κάνει κακό..." και σήμερα "αξίζει" για αγωνοδίκης, παρόλο που έχουμε άλλους δύο στον αγώνα; Για την ενημέρωση όλων ένας χρειάζεται στους αγώνες μας! Γιατί κάποιοι δεν έχουν το θάρρος να πουν ότι το έκαναν και να δώσουν και κάποιες εξηγήσεις γιατί το έκαναν; Τί κρύβεται αλήθεια πίσω από όλα αυτά τα μαγειρέματα; Γιατί κρύβουν επιμελώς την αλήθεια; Γιατί κάποιοι προσπαθούν να αναβαθμίσουν ανθρώπους που βρίσκονται σε "καραντίνα" λόγω της συμπεριφοράς τους; Τί έχουν να κερδίσουν; Τί τους έχουν υποσχεθεί; Γιατί για μία ακόμη φορά οι Αγώνες 4Χ4 γίνονται πεδίο αδιαφανών συναλλαγών; Έχετε τόσα πεδία να συνδιαλαγείτε. Οι αγώνες μας σας έφταιξαν; Ερωτήσεις που θα μείνουν, δυστυχώς, αναπάντητες... Και να ήταν μόνο αυτές... | |
|
| |
Put_the_kot_down
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 30 Μαρ 2011 - 14:59 | |
| Βλέπω ότι σαν τον μαιντανό κάνετε συνέχεια ερωτήσεις κρίσεως. Τι γνώσεις έχετε εσείς που κρίνεται τους πάντες. Μήπως λέω μήπως η αγνοιά σας και η μοναχικότητα σας εχει επηρεάσει τον ψυχικό σας κόσμο . | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 30 Μαρ 2011 - 15:08 | |
| Λες; Θα ρωτήσω έναν ψυχίατρο...
Θα έχει αρκετή δουλειά να κοιτάξει και όλους αυτούς που στηρίζουν τη... μοναχικότητά μου!
Γνώσεις; ΚΑΜΙΑ! Στοιχεία; Πολλά... Εμπειρίες, στο σύνολο κακές; Άπειρες... Σημάδια, τραύματα; Αναρίθμητα... Δεν πειράζει όμως!
"Η ζωή είναι η διαδρομή, εύκολη ή δύσκολη, μαλακή η σκληρή, απαιτητική ή απλή, ανηφόρα ή κατηφόρα, λάσπη, πέτρα, άμμος, χώμα ή άσφαλτος. Με όσο λιγότερα μέσα την κάνεις, τόσο μεγαλύτερο το επίτευγμα… όσο πιο πιστά την ακολουθήσεις, τόσο μεγαλύτερη η απόλαυση… όσο πιο βαθιές ροδιές κάνεις, τόσο περισσότερα θα αφήσεις πίσω…", έγραψε ένας αναλφάβητος... Που ξέρεις; Μπορεί να είχε και δίκιο...
Κάποτε θα γίνω καλά... και τότε αλίμονό σας!!! | |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Σαβ 2 Απρ 2011 - 23:51 | |
| Εάν δείχνεις εμένα (p t c d ) έχω να σου πω ότι είμαι ένας μικρός κ ερασιτέχνης οδηγός ο οποίος τόλμησε να πάει σε άλλον αγώνα πλην ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ του ποιό δύσκολου στην Ελλάδα (λέγε τον 24ωρο). Με 7 συμμετοχές και έξι τερματισμούς εκ των οποίων 4 στην πρώτη εξάδα της Z2. Ποτέ δεν πήρα μέρος στην Ζ3. Αυτές είναι οι γνώσεις μου. Α ξέχασα έχω και δύο ΑΚΡΌΠΟΛΙΣ σαν υπεύθυνος ομάδας. Είσαι ευχαριστημένος για να ξέρω. Κ.Ν. Η kankoo |
|
| |
???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τρι 12 Απρ 2011 - 20:46 | |
| Να κάνουμε άλλη μία επισύμανση. Το αυτοκίνητο που τερμάτισε στην πρώτη τριάδα (το φτιαγμένο) δεν θα έπρεπε να του δώσουν θέση διότι έχει αλλάξει τα πάντα στις αναρτήσεις, βάσεις στήριξη τα πάντα και θα πρέπει να του τα πει κάποιος ότι πρέπει να τον βάλουν στην Ζ1 Άποψή μας |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τρι 12 Απρ 2011 - 21:49 | |
| Κωστα χωρις να ξερω σε ποιο αυτοκινητο αναφερεσαι κρατα στο νου σου 2 βασικές παραμετρους που πρεπει να πληρουνται ΚΑΙ οι 2 για να παει αυτοκινητο στηνΖ1 ( ακομα και αν ) ΑΣΧΕΤΑ αν ειναι μηχανολογικα τελειως νορμαλ οπως πχ του Σταματακη. α. Cage + καθισματα + ζωνες + οτι αλλο προβλεπετε για θεματα ασφαλειας Β. ΕΤΗΣΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ απο την ΕΠΑ των €160 ( και οχι €60 ετησια παιδιών ή ημερησια των 20 ) κι αυτό ΚΑΙ για τον οδηγό και για τον συνοδηγο Αυτος ηταν ο λογος ( το Β ) που στο Ναυπλιο 2 αυτοκινητα δηλωμενα στην Ζ1 κατεβηκαν στην Ζ2. Να στο πω αλλιως, αν εγω τρεξω το αυτοκινητο του Κουτσουμπου, θα τρεξω Ζ2 ασχετα το αυτοκινητο απο μονο του σε ποια κατηγορια ανηκει, κατι στο οποιο γενικα μιλωντας συμφωνω σαν σκεπτικό. Διαφωνω για την υποχρεωση του συνοδηγου αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορία... Για τα επι τεχνικών θα μου επιτρεψεις να μην εκφερω αποψη. Αντικειτε στην "αγωνιστικη" ( μη χεσω ) ιδιωτητα μου του ΤΕ, ο οποιος ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να σχολιαζει δημοσια αυτοκινητα αλλων αγωνιζομενων παρα μονο με τους αντιστοιχους ιδιοκτητες τους και μονο. Αν εσυ ( ο οποιος εσυ ) εχεις αμφιβολιες, τοτε ενσταση - παραβολο - ζεμπιλι. Αλλιως σιωπηρα ( πρεπει να ) αποδεχεσαι την νομιμοτητα του οποιου αυτοκινητου και να μην λες ( ο οποιοσδηποτε εσυ ετσι??) το οτιδηποτε. | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ Τετ 13 Απρ 2011 - 9:12 | |
| κοιτα το παρακατω
6 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ OPEN (Z2) 6.1 Γενικά Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα εκτός δρόμου – παντός εδάφους έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία Entry Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α. Στην ομάδα Open επιτρέπονται όλες οι βελτιώσεις. Τα αναφερόμενα στα άρθρα 3 (γενικές διατάξεις) και 4 (συστήματα ασφάλειας) του παρόντος κανονισμού πρέπει όμως να τηρούνται. 6.2 Ελαστικά - τροχοί Οι διαστάσεις των ελαστικών και των ζαντών είναι ελεύθερες, αρκεί οι τροχοί να καλύπτονται πλήρως από τα φτερά του αμαξώματος, το μέγιστο πλάτος πρόσθετων φτερών που θα χρησιμοποιηθούν για αυτό το σκοπό δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 16 εκατοστά σε κάθε πλευρά και πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον κατά 60 μοίρες τους τροχούς. | |
|
| |
| ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ TRAIL RIDE ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ | |
|