Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.   44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Icon_minitimeΤετ 14 Σεπ 2011 - 13:52

Με το στροφόμετρο στα κόκκινα
Μετά από 4 βασανιστικούς μήνες απραξίας ο τρίτος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ αναμένεται να χαρίσει δυνατές στιγμές ανταγωνισμού και χαμόγελα σε όλους τους εμπλεκόμενους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με τελικά 56 συμμετοχές, το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έχει μπεί στην τελική ευθεία.

Ξεκινώντας από τους ¨μικρούς¨ συναντούμε στην κατηγορία Ν2 μεταξύ των 7 συνολικά συμμετοχών τους Αναγνωστάκη – Χάψα με Suzuki Swift Sport, Τρύφο – Θεοφανίδη, Κυριαζή – Χ’’ Παναγιώτου, Μέρμυγκα – Κατσιώνη, και Τουλιάτο - Ρέντη με Citroen Saxo VTS, με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα και προσδοκίες για τον αγώνα. Την 7άδα συμπληρώνουν οι Ταυλίκος – Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και οι AΡΜΑΚΙ – Μιλιάδης με Nissan Micra .

Στην Α5 συμμετοχή δήλωσαν οι Κεχαγιάς – Καραβασιλικός με Toyota Starlet, Βαϊτζίδης – Καπάρας με Peugeot 106 και οι Βελέζης – Παρταλιός και Τσακίρης – Ιντζόγλου με Toyota Yaris, από τους οποίους περιμένουμε μια ενδιαφέρουσα μάχη. Συμμετοχή την τελευταία συμμετοχή δήλωσε και το πλήρωμα “Pazonen” – Κούγιας με Toyota Yaris.

Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Α6 οι συμμετοχές περιορίστηκαν από τις 12-14 που ήταν παλιά στις 8 χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχει αποδυναμωθεί το ενδιαφέρον. Η εσωτερική «κόντρα» μεταξύ των δύο Peugeot 106 εκ Χαλκιδικής καλά κρατεί και οι Καραβασίλης – Κολλαράς, Σανιδάς – Τριανταφύλλου να είναι έτοιμοι διεκδίκησης της νίκης, λογαριάζοντας όμως πάντα την ήρεμη δύναμη των Αργυρίου – Γκάλφα. Από κοντά έτοιμοι να πυροβολήσουν οι Κυπαρισσάς – Καρλιώτης, Ξενοκώστας – Ρόμπος, Δημητρίου Αλέξης και Βαγγέλης και Γκιώργκης - Καρπούζης επίσης με Peugeot 106. Όσο για τους Θανάση και Αλεξία Τσιτσιγιάννη αναμένουμε μια όπως πάντα αξιοπρεπή εμφάνιση με το Citroen Saxo.

Στην Α6+ και Α7 διαφοροποιούνται τα πράγματα καθώς τα 20 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή υπόσχονται θέαμα, ανταγωνισμό, διαφορές στα εκατοστά του δευτερολέπτου και πλατιά χαμόγελα στους θεατές που θα ανηφορήσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής. Οι μάχες μέσα στις κατηγορίες είναι πολλές και ποικίλουν. Οι Κωνσταντίνου – Σαρητσόγλου θα έρθουν αντιμέτωποι με τους ταχύτατους Χαλιβελάκη – Μαχαίρα αμφότεροι με Peugeot 206 Kit Car, ενώ οι πρώτοι έχουν να αντιμετωπίσουν και μια αντίπαλο από το Ράλλυ Βουλγαρίας του 2009, τις Stratieva – Nedialko με Citroen C2 R2 αλλά και τους σύντεκνους ( εκ Κρήτης ) Περάκη – Κουρουγκιαούρη. Η συνέχεια φαντάζει θρίλερ αφού οι ταχύτατοι αδερφοί Ζάχου με το ενδυναμωμένο Renault Clio Ragniotti, καλούνται να αντιμετωπίσουν τους Κοσμόπουλο - Ευτυχιάδη με Renault Clio R3 Maxi και Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με το υπέροχο Citroen DS3. Στον αντίποδα «καραδοκούν» οι «νέοι» Βάτσος – Θεοφανίδης με το αναβαθμισμένο Renault Clio R3 Access, οι Γεροδήμος - Κοτσιλιανός με Honda Civic Type R, οι ΡΟΝΙ – Μαύρος με Peugeot 207 R3T και οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf Gti III Kit Car. Την 20άδα συμπληρώνουν, ο πρόσφατα περήφανος πατέρας μιας υγιέστατης κόρης, Γιάννης Βαλαβάνης με συνοδηγό τον Τσαβδαρίδη και το γνωστό πορτοκαλί Honda Civic Type R, οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R, οι Θωμόπουλος – Αλεξούδης με Renault Clio Williams, οι Τριχίδης – Γεωργούσης με Citroen Xsara, οι Καραγκαζιόπουλος – Σερσέμης με Seat Ibiza, οι Θόδωρος και Γιάννης Αναστασοβίτη με Opel Astra GSI και τέλος ο Κούκας Σταύρος με το νέο συνοδηγό Σταθόρη στο γνωστό Ford Escort RS 2000.

Στην Α8 οι συμμετοχές είναι μόλις τρεις, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Mitsubishi Evo VIII της ομάδας Κύρκου, οι Δουλκερίδης – Παπάζογλου με Seat Ibiza και οι Δημήτρης και Κατερίνα Μπατσάρας με Mitsubishi Evo VIII. Ενας είναι και ο συμμετέχων στην κατηγορία ΕΕ12, ο αειθαλής Δημήτρης Μανωλόπουλος με το θρυλικό πλέον Renault 5T Maxi και συνοδηγό τον υιό Θωμά, ενώ και τα ιστορικά αυτοκίνητα έχουν την παρουσία τους με τους Οικονόμου – Γαρυφάλλη με Ford Escort MK1 RS 2000. Στην ΕΕ11 η πανέμορφη και ταχύτατη Citroen ZX Kit Car θα οδηγηθεί από τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη. Αμαχητί δεν θα «πέσει» όμως η κατηγορία καθώς οι Αδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II δεν θα χαριστούν σε κανέναν. Μαζί τους στην κατηγορία οι Μόσχος – Κούκας Γιάννης με Peugeot 205 Gti και οι Πατσιάς – Καρματζόγλου με Renault Clio Williams.

Τέλος στην «δυνατή» κατηγορία Ν4 τα πληρώματα παρά δύο θα συμπλήρωναν δεκάδα. Οι συμμετέχοντας της κατηγορίες είναι οι γνωστοί και αγαπητοί σε όλους τους θεατές… με Mitsubishi Evo X οι Ψύλλος – Κόντος, Τζαμπάζης – Αλεξιάδης και οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος. Με Mitsubishi Evo IX οι Κύρκος – Πολυζώης, με Mitsubishi Evo VIII οι Καλούδης – Ρούφος, και Τόψης - Τσότσος. Με Subaru Impreza θα αγωνιστούν οι ικανότατοι τοπικοί Μαυροδής – Κεχαγιάς και οι Σπανός – Γκοτοβός.

Η ανάγνωση και μόνο των ονομάτων αρκεί για να αντιληφθεί κανείς πως πρόκειται να διεξαχθεί ένας αγώνας ανώτερος ανταγωνιστικά. Τα πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή κι ο Α.Ο.Θ. υπόσχεται, όπως έπραξε στο 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αλλά και στην αναβίωση της Ανάβασης Ζαγκλιβερίου, να οργανώσει έναν αγώνα άξιο της ιστορίας του ομίλου αλλά και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100,4, ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.

Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.   44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Icon_minitimeΤετ 14 Σεπ 2011 - 13:57

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

1 ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ - ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
2 ΕΚΟ RACING TEAM ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ PEUGEOT 206 KIT CAR A/6+
3 Λ.Α.ΒΟΛΟΥ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΕΥΤΥΧΙΑΔΗΣ ΕΥΤΥΧΗΣ RENAULT CLIO R3 MAXI Α/7
4 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ-ΖΑΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI A/7
5 ΕΚΟ RACING TEAM ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΚΟΝΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO X N/4
6 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ - ΤΣΟΤΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
7 ΟΦΑΑ ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ - ΡΟΥΦΟΣ ΣΠΥΡΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
8 ΑΛΑΛ "PAZONEN" - ΚΟΥΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ TOYOTA YARIS A/5
9 Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ CITROEN ZX KIT CAR ΕΕ/11
10 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΠΕΣΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΝΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ VW GOLF III KIT CAR A7+
11 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ PEUGEOT 206 XS KIT CAR Α/6+
12 ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΚΟΤΣΙΛΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ HONDA CIVIC TYPE R A/7
14 Α.Λ.Α.Κ. ΣΠΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ - ΓΚΟΤΟΒΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ SUBARU IMPREZA STI N/4
15 ΒΕΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - ΒΕΛΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII A/8
16 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ CITROEN DS3 R3T A/7
17 Ο.Φ.Α. ΚΑΜΠΑΝΗ ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ - ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ RENAULT CLIO R3 ACCESS Α/7
18 Α.Ο. ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΡΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ - ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 206 XS KIT CAR A/6+
19 ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
20 ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
21 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ RENAULT 5 T Maxi ΕE/12
22 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO Χ N/4
23 ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ - ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ MITSUBISHI EVO X N/4
24 ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΟΣ - ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ VW GOLF EE/11
25 ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ - ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SUBARU IMPREZA N/4
26 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ HONDA CIVIC TYPE R A/7
27 Λ.Α. ΝΑΟΥΣΣΑΣ ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ MITSUBISHI LANCER EVO VIII A/8
28 ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΡΟΜΠΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
29 ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ - ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
30 ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΠΥΡΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
31 ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΣΕΡΣΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SEAT IBIZA GTI 16V EA/7
32 STRATIEVA EKATERINA - SIVOV NEDIALKO CITROEN C2 R2 Α/6+
33 ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ HONDA CIVIC TYPE R A/7
34 "RO-NI" - ΜΑΥΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ PEUGEOT 207 R3T A/7
35 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΔΟΥΛΚΕΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ SEAT IBIZA 1,8 20VT A/8
36 Λ.Α.ΒΟΛΟΥ ΤΣΙΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΤΣΙΤΣΙΓΙΑΝΝΗ ΑΛΕΞΙΑ CITROEN SAXO VTS A/6
37 ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΚΑΡΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
38 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΧΑΨΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ SUZUKI SWIFT SPORT Ν/2
39 ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ TOYOTA YARIS A/5
40 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΒΕΛΕΖΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ TOYOTA YARIS Α/5
41 ΤΡΙΧΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ CITROEN XSARA A/7
42 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS ΕΑ/7
43 'ARMAKI΄΄ - ΜΗΛΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ NISSAN MICRA N/2
44 ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΡΕΝΤΗΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ CITROEN SAXO VTS N/2
45 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΡΥΦΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΣΙΜΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
46 ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
47 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΓΚΙΩΡΓΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - ΖΑΧΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
48 ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΓΑΡΥΦΑΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ FORD ESCORT MK1 RS2000 ΕΕ/11
49 ΜΟΣΧΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΚΟΥΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 205 GTI EE/11
50 ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ - ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ SEAT IBIZA 16V EA/7
51 ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΑΛΕΞΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/7
52 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΑΥΛΙΚΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΤΑΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 S16 EΝ/2
53 ΒΑΙΤΣΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΚΑΠΑΡΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE EA5
54 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΟΛΓΑ - ΚΑΤΣΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ CITROEN SAXO VTS Ν2
55 ΚΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΣΤΑΘΟΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ FORD ESCORT RS 2000 EA/7
56 ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ OPEL ASTRA GSI ΕA/7
57 ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ - ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ TOYOTA STARLET EP 91 A/5



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.   44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Icon_minitimeΠεμ 22 Σεπ 2011 - 11:21

44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Νικητές οι Κύρκος – Πολυζώης

Ζωντάνεψε η νότια πύλη της Δ.Ε.Θ., χαμογέλασε ο Πολύγυρος, αναστέναξε ο Χολομώντας, ευχαριστήθηκαν οι θεατές και έδωσαν μάχη με το χρονόμετρο οι αγωνιζόμενοι. Τι άλλο θα μπορούσε να ευχηθεί ο οποιοσδήποτε από έναν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και δη από ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ; Μόνο μια ευχή στην περίπτωση του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., λιγότερες εγκαταλείψεις.
Τέλος καλό… όλα καλά; Ναι και κάτι παραπάνω αφού ο αγώνας ήταν ολοκληρωμένος από κάθε άποψη. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…
Γιατί ζωντάνεψε η Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.; Γιατί τεχνικός έλεγχος και πανηγυρική εκκίνηση έγιναν συνεχόμενα στη Νότια Πύλη, δίνοντας την ευκαιρία στους περαστικούς να απολαύσουν τα αγωνιστικά για 6 συνεχόμενες ώρες. Γιατί τα πληρώματα αφού τελείωσαν τον τεχνικό έλεγχο δεν χρειάστηκε να μετακινήσουν τα αγωνιστικά, πέρα από το να τα ανεβάσουν στην ράμπα εκκίνησης. Γιατί η μουσική άρεσε στη νεολαία και τέλος επειδή τέσσερις χορεύτριες ντυμένες μαζορέτες έδωσαν το δικό τους εορταστικό στίγμα στην διαδικασία εκκίνησης.
Γιατί χαμογέλασε ο Πολύγυρος; Γιατί εκεί στήθηκε ο χώρος του service park και ο τερματισμός, επιτρέποντας στους κατοίκους του Πολυγύρου από το πρωί της Κυριακής και καθ ΄ όλη την διάρκεια της μέρας να δουν τι συμβαίνει όταν τα αγωνιστικά δεν «μάχονται» στις ειδικές διαδρομές αλλά και να απολαύσουν τον τερματισμό και την απονομή κυπέλλων στους πρωταγωνιστές. Τέλος, γιατί μόλις ένα χιλιόμετρο από την πόλη ξεκινούσε η τρεις φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή Πολύγυρος, με εύκολη πρόσβαση από την παλιά εθνική οδό Πολυγύρου - Θεσσαλονίκης.
Γιατί αναστέναξε ο Χολομώντας; Γιατί μετά την πρόβα τζενεράλε στο Ράλλυ Θερμαϊκού η ειδική διαδρομή των 28 χλμ. απέδειξε στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ότι μπορεί όχι μόνο να σταθεί ως ειδική διαδρομή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αλλά να δώσει συγκινήσεις σε αγωνιζόμενους και θεατές , τις οποίες θυμόμαστε οι περισσότεροι μόνο από αγώνες περασμένων δεκαετιών.
Γιατί ευχαριστήθηκαν οι θεατές; Γιατί πέρα από τον υπέροχο καιρό, τα ωράρια ήταν προσιτά και οι προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές εύκολες. Έτσι δεν ταλαιπωρήθηκαν οι θεατές, που αυτήν την χρονιά πραγματικά πλημμύρισαν το βουνό. Γιατί φέτος βρέθηκαν κοντά στους αγωνιζόμενους, όσο ποτέ άλλοτε. Γιατί είδαμε παιδιά να ενθουσιάζονται αλλά και να τρέχουν για αυτόγραφα, όπως κάναμε εμείς οι 40συν πριν από πολλά χρόνια.
Γιατί έδωσαν μάχη οι αγωνιζόμενοι; Γιατί στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα πληρώματα βίωσαν έναν αγώνα τόσο καλά σχεδιασμένο ώστε μόνο τους μέλημα ήταν η μάχη με τα χρονόμετρο. Από την αρχή ο αγώνας κράτησε σε εγρήγορση τα πληρώματα, σε αρκετά μάλιστα η θέση στην τελική κατάταξη κρίθηκε στο δευτερόλεπτο ή ακόμα και στα εκατοστά του δευτερολέπτου.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι η αυλαία του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έπεσε με τους Κύρκο – Πολυζώη και Mitsubishi Evo IX να τερματίζουν στην 1η θέση γενικής και στην 1η θέση της κατηγορίας Ν4. Το πλήρωμα πήρε μια σχετικά άνετη νίκη, καθώς από την δεύτερη ειδική διαδρομή και μετά η διαφορά από τον ανταγωνισμό αυξήθηκε στα 25 δευτερόλεπτα επιτρέποντάς τους να ελπίζουν από νωρίς για τη νίκη. Πέρα όμως από τους πρώτους γενικής τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα καθώς τα πληρώματα που ακολουθούσαν, χρειάστηκε να δώσουν σκληρές μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις της δωδεκάδας. Οι μονομαχίες που ξεχώρισαν ήταν αυτές των Κοσμόπουλο – Ευτυχιάδη με Renault Clio R3 Maxi vs Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο Renault Clio Ragnotti και των Τοψή – Τσότσο με Mitsubishi Evo IX vs Καλούδη – Ρούφο με Mitsubishi EVO VIII.
Στην πρώτη μονομαχία νικητές αναδείχθηκαν οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης οι οποίοι κατάφεραν να τερματίσουν στην 2η θέση γενικής κατάταξης και στην 1η θέση της κατηγορίας F2 αφήνοντας την 3η θέση γενικής και την 2η θέση στην F2 στους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, οι οποίοι προηγούνταν μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα ένα ελαστικό άρχισε να χάνει αέρα με αποτέλεσμα να χαθούν και οι ελπίδες του πληρώματος για την δεύτερη θέση γενικής.
Στην δεύτερη μονομαχία το αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή διαψεύδοντας πολλούς οι οποίοι έλεγαν πως η ειδική είναι τόσο μικρή που δεν μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στα τελικά αποτελέσματα. Οι Καλούδης – Ρούφος ήρθαν όμως από τον Έβρο με το Mitsubishi Evo VIII για να το διαψεύσουν. Μετά και την 4η ειδική διαδρομή υστερούσαν κατά 0.84 δευτερόλεπτα έναντι των Τοψή – Τσότσο με Mitsubishi Evo IX. Στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής Πολύγυρος έγινε η «αλλαγή» στην κατάταξη, με τους Καλούδη –Ρούφο να ανατρέπουν την εις βάρος τους διαφορά των 0.84 δευτερολέπτων σε διαφορά 0.81 υπέρ τους. Δικαιωματικά λοιπόν η 4η θέση γενικής και 2η θέση στη Ν4 πήγε στο νεαρό πλήρωμα, ενώ η 5η θέση γενικής και η 3η θέση στην Ν4 στους παλαίμαχους Θεσσαλονικείς.
Πέρα όμως από τις δύο συναρπαστικές μονομαχίες ο αγώνες έκρυβε και άλλες πολλές εκπλήξεις. Στην 6η θέση γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Mitsubishi Evo VIII, κάνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση, κερδίζοντας μάλιστα το τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής του Πολυγύρου.
Τρίτοι στην F2, 8οι γενικής και 1οι στην ΕΕ, οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kit Car. Μάλιστα τα αδέρφια από τα Γιαννίτσα , κατά διαστήματα φλέρταραν και με την 7η θέση γενικής, την οποία όμως κέρδισαν με 4.5 δευτερόλεπτα διαφορά οι Ψύλλος – Κόντος με Mitsubishi Evo X.
Στην 9η θέση τερμάτισαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Evo X, ενώ την 10η θέση γενικής και την 3η θέση στην Α7 κατέκτησαν οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3T.
Μάχη δόθηκε και μεταξύ των πληρωμάτων Βαλαβάνη – Τσαβδαρίδη και Γεροδήμο – Κοτσιλιανό αμφότεροι με Honda Civic Type R. Μάχη την οποία έχασαν οι πρώτοι, καθώς τα 2 δευτερόλεπτα διαφοράς δεν ήταν αρκετά για να διατηρήσουν την 11η θέση γενικής. Έτσι στην 11η τερμάτισαν τελικά οι Γεροδήμος – Κοτσιλιανός και στην 12η θέση οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης.
Στην κατεξοχήν δυνατή κατηγορία Α6 τα πράγματα έδειχναν να είναι πολύ ξεκάθαρα μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Το «παιχνίδι» ήταν μια καθαρά «οικογενειακή» υπόθεση αφού η άτυπη κόντρα μεταξύ των Σανιδά – Tριανταφυλλίδη και Καραβασίλη – Κολλαρά αμφότεροι με Peugeot 106 S16, εξελίχθηκε σε ένα απίστευτο κυνηγητό με τον χρόνο κατατάσσοντας τα πληρώματα όχι μόνο στην κορυφή της κατηγορίας τους αλλά και στην πεντάδα γενικής. Τέλος όμως στο όνειρο δόθηκε όταν εγκατέλειψαν στην 3η και 4η ειδική διαδρομή αντίστοιχα. Έτσι οι μέχρι εκείνη την στιγμή 3οι και μετά 2οι Αργυρίου –Γκάλφας με Peugeot 106 S16 βρέθηκαν στην 1η θέση της κατηγορίας τους την οποία και διατήρησαν άξια μέχρι το τέλος. Στην 2η και 3η θέση της Α6 τερμάτισαν αντίστοιχα οι Ξενοκώστας – Ρόμπος και Αλέξης και Ευάγγελος Δημητρίου επίσης με Peugeot 106 S16.
Στη Ν2 νικητές αναδείχθηκαν οι Αναγνωστάκης – Χάψας με Suzuki Swift Sport, αφήνοντας την 2η θέση για τους Κυριαζή – Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS και την Τρίτη θέση στους ARMAKI-Μηλιάδη με Nissan Micra.
Στην Α5 μετά την εγκατάλειψη των Pazonen – Κούγια και Τσακίρη Ιντζόγλου με Toyota Yaris νικητές αναδείχθηκαν οι Βελέζης – Παρταλιός επίσης με Toyota Yaris με δεύτερους τους Κεχαγιά – Καραβασιλικό με Toyota Starelt EP91.
Στις εγκαταλείψεις πρέπει να αναφέρουμε και αυτές των Χαλιβελάκη – Μαχαίρα με Peugeot 206 Kit Car στην Ε.Δ.1, των Κωνσταντίνου - Σαρητσόγλου και των Περάκη – Κουρουγκιαούρη στην 4η Ε.Δ. με Peugeot 206 XS Kit Car και των Βάτσο – Θεοφανίδη με Renault Clio R3 Access στην 2η Ε.Δ
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100.4, Ράδιο TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.
Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πέρασε στην ιστορία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός όμως συνεχίζει να έχει ανάγκη την στήριξή σας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» WRC, Ράλλυ Αυστραλίας
» 15ο Ράλλυ Κορίνθου
» 1ο Ιστορικό Regularity Ράλλυ Παλάδιο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Άλλοι αγώνες-
Μετάβαση σε: