Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012

Πήγαινε κάτω 
+9
panrok90
JOHNVOR
Aggelos
fokion
Yanni_the_Greek
madbad31
Pet4x4
Γιάννης Αθανασίου
kreon
13 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Aggelos

Aggelos


Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΤετ 21 Νοε 2012 - 13:40

Για αποστασεις Ειδικων ισχυουν:

SS1 246
SS2 106
SS3 231
SS5 148

(βαση δεδομενων μεχρι στιγμης)
?

και παλι θενξ!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
teacher777




Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 11/04/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΠεμ 22 Νοε 2012 - 1:24

Γεια σε όλους!

Τρεις ερωτήσεις και από εμένα:

1)Υπάρχει κάποιο λινκ για τον ειδικό κανονισμό του αγώνα; Στο site του Ιχνιλάτη βρίσκω μόνο τον περυσινό.
2)Που βρίσκεται το χιλιόμετρο που θα καλιμπράρουμε;
3)Ο ανεφοδιασμός εκτός ειδικών θα γίνεται σε ώρα σέρβις ή στην απλή προς το σέρβις;

Ευχαριστώ - Καλό αγώνα σε όλους
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.IQdrivers.gr
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΠαρ 23 Νοε 2012 - 14:24

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012

• Για 10η συνεχόμενη χρονιά ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη είναι έτοιμος για μία ακόμη εντυπωσιακή… εκκίνηση. 1000 χιλιόμετρα και 24 ώρες συνεχούς οδήγησης σε έναν μοναδικό συνδυασμό.
• Τις 99 έφτασαν οι συμμετοχές του 10ου 24ωρου. Έκπληξη οι 23 συμμετοχές στην μεγάλη κατηγορία Ζ1!
• O αγώνας μετράει στο Ελληνικό πρωτάθλημα 4Χ4 με ανοιχτό το έπαθλο της κατηγορίας Ζ2, όπου 10 πληρώματα διεκδικούν τον τίτλο.
• Ο αγώνας μετράει και στο Balkan Off Road Cup, όπου τα έπαθλα σε Moto, ATVs και αυτοκίνητα είναι ανοιχτά σε κάθε πρόβλεψη.
• Μεγάλη αναμένεται και η μάχη στη Ζ1, όπου Σιούτης και Trayanov (BG) θέλουν ο καθένας να τριτώσει τις νίκες του, με άλλους 21 να καραδοκούν!
• Σε 14 ανέρχονται οι χώρες που έχουν αντιπροσώπους – συμμετέχοντες στον τόσο σημαντικό αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
• Ο καιρός τις μέρες του αγώνα θα είναι καλός. Μέχρι όμως και την Παρασκευή στη διαδρομή θα πέσουν 35-60mm βροχής, ποσό που αναμένεται να προκαλέσει φοβερή λάσπη. Σήμερα, Τετάρτη 21/11, αυτοκίνητα της οργάνωσης ελέγχουν τις διαδρομές και αναφέρουν πολλή λάσπη.
• Στο site του Ιχνηλάτη [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] μπορείτε να βρείτε χάρτες και συντεταγμένες για σημεία για τους θεατές σε όλες τις ειδικές του αγώνα.
• Να θυμίσουμε ότι η πανηγυρική εκκίνηση θα γίνει την Παρασκευή το βράδυ στην πλατεία Κοτζιά στις 21:00. Θα είμαστε εκεί από τις 17:00 για τον τεχνικό έλεγχο των πληρωμάτων από ξένες χώρες. Ο τερματισμός στην πλατεία Κοτζιά στις 11:00 το πρωί την Κυριακή 25/11.
• Τα service parks είναι στο Δίστομο στην πλατεία του χωριού (16:00 με 24:00 το Σάββατο) και στην Κόρινθο στην Μπάσδελης Nissan Suzuki (1:00 με 9:00 το πρωί της Κυριακής).
• H σελίδα του αγώνα στο facebook ξεπέρασε τα 4.000 likes!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Μ.βαξεβάνης




Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 10/03/2011
Τόπος : Μυτιλήνη

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΠαρ 23 Νοε 2012 - 21:23

Καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, μακάρι να μπορούσα να ήμουν μαζί σας αλλα ......................... Sad

Οπως βλέπω θα ειναι ενας συναρπαστικός αγώνας με πολλες και καλές συμμετοχες , καλό και ασφαλή αγωνα σε όλους.

Ενα μεγάλο μπράβο και σε σένα Γιάννη που καθε χρόνο πας τον 24ωρο ακόμα πιο ψηλά, ο εχθρος του καλού είναι το καλυτερο , και εσυ καταφέρνεις κάθε χρόνο να είσαι καλύτερος. Wink

Μεσα στην μιζέρια και την μαυρίλα των ημερών μας ειναι καλό να υπάρχει κάτι που ξεχωρίζει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
HRISTOV_BG




Αριθμός μηνυμάτων : 18
Ημερομηνία εγγραφής : 14/12/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ 1 Δεκ 2012 - 21:14

The tracks from the first 3 cars - Trayanov - 101, Slavchev - 131 and Siotis - 103 Smile

SS1


SS2:


SS3:


SS4:


SS5:

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR




Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΠεμ 13 Δεκ 2012 - 23:26

Νομιζω πως πρεπει να περιγραψω και εγω πως βιωσαμε αυτον τον 24ωρο.
Eναν τρομερο αγωνα που παροτι δεν τερματισαμε τον διασκεδασαμε οσο δεν παιρνει.

Μια μεγαλη αληθεια που εχω ακουσει απο τους εμπειρους του χωρου ειναι πως ο αγωνας ξεκινα αρκετο καιρο πριν την εκκινηση.
Η ιστορια μας ξεκινα μια παρασκευη του Μαιου, οπου βρεθηκα ξανα με τα αγαπημενα μελη της KRD στην εδρα της, την γνωστη καφετερια του Δημητρη Γιαννακουλη στη Κηφησια.
Πολυ γελιο, πειραγματα και προγνωστικα για τους αγωνες που θα παρουμε μερος. Ο Πετρος ψηνεται για τις Σερρες, ο Δημητρης το σκεφτεται, εγω αλλο που δεν θελω πολυημερους αγωνες και ειδικα εναν απο τον Doc. Σκεφτομουν βεβαια να ξανανεβω Αλβανια για τριτη φορα, απλα ο Πετρος προτεινε να μεινουμε Ελλαδα και να χαρουμε αγωνα με μια υποδειγματικη οργανωση.
Συζητησαμε τι ελλειψεις εχουμε απο τα αυτοκινητα μας και τι σκεφτομαστε να κανουμε. Εγω απο περσι που γυρισα απο την Αλβανια το ειχα κλεισει σε ενα υποστεγο και δεν το ειχα βαλει καν μπρος.
Τους ειπα πως ψαχνομαι για cage και πως θελω να βαλω μεγαλυτερη διασταση ελαστικων γιατι το patrol εχει κοντες σχεσεις και θελω να απλωσει λιγο.
Μια που το ειπα και αμεσως ο Δημητρης μου δειχνει μια τετραδα απο το G του.
- Σου κανουν αυτα?
-Μια χαρα ειναι. Ποσο τα δινεις?
Παρτα. Χρωστας κερασμα γουρνοπουλα οταν ερθουμε Καλαματα.
Τι να πεις γιαυτο το παιδι. Μαζι με τα λαστιχα μου εδωσε ενα roll bar που ειχε και ειπαμε αν μου κανει να χτισω επανω του ενα cage.
Η ωρα περνα γρηγορα με τους ομοιοπαθεις φιλους μας και ηρθε η ωρα να χωρησουμε.(Αφου πρωτα ηπιαμε κατι μπυριτσες και δοκιμασαμε τα μεζεδακια του Δημητρη)
Δεν παραλειψαν βεβαια να μου δωσουν και τα αυτοκολητα της ομαδας KRD οπου με μεγαλη περιφανια θα εβαζα στο πατρολ.
Mε το που γυρνω Καλαματα, παω το πατρολ σε ενα φιλο φανοποιο να φτιαξει κατι σαπακια που ειχε η καμπινα και κανω μια λιστα με το τι θελω.
Το αμαξι το πηρα γυρω τον Αυγουστο οπου και αγγαρευω τον αδερφο μου να μου φτιαξει κατι πραγματακια. Ηλεκτρικο βεντιλατερ, εξτρα μπριζες ρευματος στο αμαξι, γειωσεις στο μοτερ κτλ.
Φτιαχνω και γερες βασεις καθισματων με κοιλοδοκο και δοκιμαζω κατι φοβερες ζαντες που πηρα απο τον Πετρο , που εδιναν εναν αγωνιστικο τονο στο πατρολ μου.
Με αυτα και με αυτα μπηκαμε Σεπτεμβριο και βρισκω εναν μεταχειρισμενο υδραυλικο ατερμονα για το πατρολ και παραγγελνω ενα terratrip 303 καθως και μια μπροστινη αντιστρεπτικη που δεν ειχε το δικο μου πατρολ.
Το ολο θεμα εκατσε λιγο τον Οκτωβριο, λογο επαγγελματικων υποχρεωσεων και δυσκολιων, και ελλειψει συνοδηγου ,αποφασισα πως μαλλον δεν θα τρεξω στον 24ωρο.
Με τον Πετρο μιλαγαμε συνεχεια στο τηλ και κατι Παρασκευες βραδυ κλειναμε κατι 2ωρα στο τηλ. Οταν με εψαχνε η γυναικα μου στο σπιτι της ελεγα οτι πηγα με τον Πετρο για καφε και να μην με ενοχλει. Ελεγε βεβαια κατι μεσα απο τα δοντια της αλλα ενταξει το ξεπερναγαμε...
Τελος οκτωβρη και ο Νικος αποφασιζει πως θα ερθει και να μην κανω καμια βλακεια και δεν παμε. Ανεβαινω ψυχολογικα και ξανα βουρ να μαζεψουμε οτι μπορουμε.
Γενικος ρευματος, πυροσβεστηρας, καθισματα στην θεση τους,ζωνες, λασπωτηρες, πολυκαρβονικα πισω πλαινα τζαμια, βαση για τα οργανα στο ταμπλο, πλυσιμο ψυγειου, λαδια βαλβολινες, ανακατασκευη αμορτισερ γιατι εχανε λαδια,συνδεση μπαταριας στην καμπινα, ηλεκτρολογο για συνδεση πισω φωτων, υαλοκαθαριστηρων κτλ μας εκαναν να τρεχουμε ολο τον Νοεμβρη.
Το αγχος στο φουλ, παντα κατι λειπει κατι δεν ειναι ετοιμο. Τελευταια μερα Παρασκευη τρεχουμε σαν τρελοι να μαζεψουμε το αυτοκινητο και τα πραγματα μας. Διαπιστωνω πως δεν εχω πλαινους καθρεπτες. Παω 1.00 μμ σε ενα μεγαλο καταστημα με ειδη αυτοκινητου και τους μονους που βρηκα ηταν κατι λεπτους πλαινους και τους πηρα. Μαπα ηταν βεβαια και κυριως ασχημοι και δεν πηγαιναν στο πατρολ αλλα τετοια ωρα τι να κανω. Εμεις στο αγχος μας και διαφοροι γνωστοι να μας πειραζουν πως δεν θα προλαβουμε και να μην παμε. Τα νευρα μου....
Καταφερνουμε να φυγουμε στις 5 απο Καλαματα ελπιζοντας οτι θα τους προλαβουμε ολους στην πλατεια Κοντζια. Και τους προλαβαμε.
Συνεχιζεται!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Aggelos

Aggelos


Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΠαρ 14 Δεκ 2012 - 9:27

cheers

Συνεχισε!

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR




Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012   Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012 - Σελίδα 3 Icon_minitimeΤρι 18 Δεκ 2012 - 14:33

Ξυπνησαμε Σαββατο πρωι λοιπον με πολυ ορεξη και παμε να γεμισουμε βενζινη αλλα και να προμηθευτουμε και τα εφοδια, λεγε με σοκολατακια κτλ, απο ενα super market και βουρ να παμε στην εκκινηση να προμηθευτουμε tracker. Εκει βρισκουμε τον Εκτωρα οπου καλαμπουριαζουμε για διαφορα για το ποιος εχει το πιο νταλικιεριστικο τιμονι, πιο γερασμενο αυτοκινητο κτλ. Δινουμε ραντεβου στον ανεφοδιασμο στο plaza και αλληλοευχομαστε καλο αγωνα.
Δενομαστε, και ....3 ,2 ,1 καλο μας αγωνα.
Το εδαφος ειναι λασπερο και αμεσως καταλαβαινω πως αν μη τι αλλο αυτος ο αγωνας θα ειναι διασκεδαστικος. Το patrol γλιστρα, με τα μουτρα σε αργη εξοδο, με το πισω σε γρηγορο εμπα, με τα τεσσερα σε καμια παρατεταμενη. Ομως δεν ειναι ανεξελεγκτο γλιστρημα. Με παραπανω γκαζι ολα διορθωνονται. Βεβαια δυστυχως διακρινω πως μετα τις 3,5 χιλ στροφες το αυτοκινητο ρεταρει πολυ.
Ε δε γ@μιετ@ι παμε σαν ταριφες. Γρηγορες αλλαγες και να δουλευω τριτες και τεταρτες. Στις ευθειες τα 100 ειναι γεγονος. Ωραια. Καθολου σκονη, ωραια γλυκα πλασαρισματακια και οχι τρελο κοπανημα.
Η διαδρομη ειναι λιγο στενη και περνα μεσα απο κατι πευκα με ελατα, ενω στη συνεχεια βγαινει σε πατημενο δρομο.
Αυτες πρεπει να ειναι ακροπολικες ειδικες μου λεει ο Νικος και συμφωνω μαζι του.
Η στρατηγικη μας για αυτο τον αγωνα ηταν διαφορετικη απο τα ραλλυ που ειχαμε παρει μερος μεχρι τωρα.
Επειδη εδω βρισκεσαι εναντιον του εαυτου σου και οχι με τα αλλα αυτοκινητα, αποφασισα να κρατησω το ρυθμο μου βασει του χρονου μου.
Οποτε θα ειχα γρηγορο ρυθμο στα μετριου βαθμου κακα, πραγμα που δεν με προβληματιζει με αυτο το αυτοκινητο, σβελτα στα πατημενα, και θα προσεχα το αυτοκινητο στα πολυ κακα κοματια.
Επειδη ο Νικος ειναι σχετικα νεος συνοδηγος δεν ηθελα να τον αγχωσω, οποτε πηγαινα σβελτα απο τουλιπα σε τουλιπα, και οταν πλησιαζαμε στα μετρα της επομενης, εκοβα για να την διακρινει καλυτερα αλλα και να δωσω και εγω την γνωμη μου σε καμια δυσκολη τουλιπα.
Επειδη πιστευα οτι τα 40 χιλ στην Ζ2 που επαιρνα μερος, δεν θα ηταν εξαιρετικα δυσκολο να την πετυχω χωρις να κυνηγησω τρελα το αμαξι, εκανα το εξης, ειχα ζητησει απο τον Νικο εχθες , να χωρισει το road book ανα 40 χλμ στα ολικα ετσι ωστε να ξερω ποσο πισω ειμαι, δηλ στα 40 ολικα θα ειμαι 1 ωρα απο την εκκινηση, στα 80 χλμ 2ωρες κτλ, ωστε αναλογα να πατησω η να κοψω αν εχω προπορεια.
Με αυτη την τακτικη ημουν αποφασισμενος να μην μπω στο κυνηγι με αλλους συναγωνιζομενους, αλλα να κοιταω μονο τον χρονο μου.
Τα μερη ειναι φοβερα, βεβαια χωρις να ξερω που ημαστε ακριβως, και οδηγω σβελτα, οπως ειχα σχεδιασει πριν τον αγωνα. Εχω εκτος τα ρεταρισματα και καποιο θεμα ευθυγραμισης και με το που παω πανω απο τα 70-80 το αυτοκινητο τραβα δεξια, και στα φρενα ψιλο γυρνα.
Και οπως διαπιστωσα σε καποια λουμπα το μοτερακι του νερου για το παρμπριζ μας αφησε χρονους και δεν μπορουσα να πλυνω παρμπριζ. Ο Νικος θυμοταν την ιστορια που του ειχα πει απο τον πρωτο μου 24ωρο ως συνοδηγος του Πετρου, που μας ειχε τελειωσει το νερο στο παγουρι και ειχα τρυπησει ενα μπουκαλι νερο και το εριχνα απο το παραθυρο του συνοδηγου.
Το ιδιο εκανε και αυτος. Βεβαια αυτο ηταν ημιμετρο επειδη δεν καθαριζε καλα αλλα στο περιπου το παρμπριζ. Σε μια αλλη λουμπα που μπηκα λιγο αουα, χασαμε το φως μας. Ηταν πολυ βαθεια και η λασπη καλυψε τα παντα, μπροστινα, πλαινα και πισω τζαμια. Κολαση σας λεω. Βαζω γρηγορα τους υαλοκαθαριστηρες και κανουν οτι μπορουν. Σκουπιζουν λιγο το κατω κομματι του παρμπριζ ενω αφηνουν το πανω μες την λασπη και για να δω, οδηγω λιγο ξαπλωτα και βλεπω μονο απο την κατω πλευρα.
Σε καποια φαση με φτανουν τα 2 subaru και ανοιγω για να περασουν. Πιο κατω το εδαφος γινεται πιο σκληρο και ξανα μπαινω μπροστα. Ειναι ψιλοκατηφορικο παμε σβελτα και εχω βρει τον τροπο να ψιλο πλασαρω το patrol πριν απο την στροφη και φτανοντας στην τουλιπα, να το γυρναω με τα φρενα.
Εχει την φαση του, δεν λεω αλλα κατι δεν μου αρεσει με το αυτοκινητο. Στις κλειστες στροφες, οπως βγαινω με καμια 30χλμ στο κοντερ και σανιδωνω την δευτερα που εχω στο σασμαν, το αυτοκινητο υποστρεφει πολυ,αφηνω γκαζι ισιωνει, ξανα σανιδα γκαζι και υπερστρεφει, ξανα αφημα και ξανα πατημα λες και κανω εξαερωση.
Μαλλον το βαρος παιζει τον ρολο του εδω, μαζι με την λασπη υποψιαζομαι αλλα επειδη παλιο αυτοκινητο εχω, φοβαμαι και για κανενα μηχανικο προβλημα.
Βγαινουμε σε ενα τερραιν που περνα μεσα απο κατι αμπελια και η βροχη εχει παρασυρει χωμα απο τα χωραφια και το εχει ριξει στο δρομο.(Δεν ξερω τα ονοματα των μερων που περναγαμε ειπαμε). Το γλιστριμα παει συννεφο. Γουσταρω την ολη κατασταση αλλα στο μυαλο μου ειναι τα πολλα χιλιομετρα του αγωνα και προσπαθω να αποφυγω τα χειροτερα.
Καπου εκει με περνα ενα jimny και στην συνεχεια τα forester. Δεν εχω σκοπο να κυνηγησω κανενα αλλα ανοιγω δρομο αμεσως με το που αντιληφθω καποιον πισω μου.
Ποιο κατω αλλαζω θεσεις με ta forester που μπερδευτικαν σε καποια τουλιπα και ξαναμπαινω μπροστα.
-Σε 500 μετρα βρισκουμε δρομακι στα δεξια μας και κανουμε αριστερα μου διαβαζει ο Νικος
Εχω πισω μου ξανα τα forester και ψιλοπαταω λιγο οπου το επιτρεπει ο δρομος.
Φτανω στο δρομακι, δεν κοβω και μπαινω αριστερα οπως μου ειπε ο Νικος.
-Δεξια κανε μου φωναζει, και πλακωνομαι στα φρενα.
Ειμαι καμια 20 μετρα απο την τουλιπα και βαζω οπισθεν. Υπολογιζα πως τα forester ειναι αρκετα πισω. Αμ δε. Ερχονται τα forester στριβουν χωρις να κοψουν και παραλιγο να γινει το τρακαρισμα.
Ρε παιδια προσεχεται λιγο. Εννοειται οτι προσεχει οποιος κανει οπισθεν, αλλα δεν βλεπεις τιποτα απο μεσα. Ειναι ολα μες την λασπη, τζαμια, καθρεπτες κτλ. Προσεχουμε ολοι για να εχουμε. Αν κανει καποιος οπισθεν μπροστα σου κοψε λιγο η τουλαχιστον πλακωσε τον στις κορνες να σταματισει. Ελληνες ειμαστε. Το κορναρισμα ειναι εθνικο σπορ. Δεν πειραζει να κοψουμε και λιγο. Αφου δεν εχω δειξει δειγματα οτι κραταω κανενα πισω μου σκοπιμα.
Τελος παντων δεν εγινε κατι και συνεχιζω. Περναμε το χαντακι εκεινο που εχω ξαναδει σε βιντεακια σε παλιους 24ωρους και παμε.
Το αμαξι εχει κομματια που με ευχαριστει και δυσαρεστει. Εχει διορθωσει το πατημα του με τις φαρδυτερες ζαντες που φορα και με την εμπρος αντιστρεπτικη, το terra trip αποφασισε να διορθωσει μονο του τα θεματα που ειχα στην Αλβανια και να δειχνει σωστα χωρις να αλλαξω τιποτα κτλ.
Ο αγωνας ανεβαινει σε υψομετρο και μετα ειναι κατηφορικος. Στενη διαδρομη με φυτευτη πετρα. Εχει σκιστει μια σακουλα με δευτερα μπουλονια και εχουν χυθει μεσα στην πισω πορτα, οποτε ακουμε ενα κονσερτο απο ολα τα γκαπ γκουπ που μπορει να φανταστει καποιος.
Φτανουμε olumpous plaza και μπαινω για ανεφοδιασμο. Εκει βρισκουμε τον Εκτωρα και μαθαινουμε οτι εγκατελειψε απο δισκο. Κριμα ρε γαμωτο.
Γεμιζουμε και φευγουμε. Να τα παλι και τα forester.
Ο αγωνας συνεχιζει και βγαινουμε σε κατι βαλτους. Παχια λασπη και το αυτοκινητο να χορευει. Τραβα δεξια αριστερα και ψιλομαζευεται με διακριτικες διορθωσεις με το γκαζι, ξεχνοντας το φρενο εντελως.
Οπως πηγαινουμε βλεπουμε ενα ασπρο king cab σταματημενο, ενα jimny και ενα pajero evo. Κατι εγινε λεω και ανοιγομαι να τους περασω. Για να το κανω αυτο πρεπει να μπω σε ενα χωραφι αλλα ο σεβασμος στον αγροτη και στην καλιεργεια του, αλλα και φοβουμενος παραπονα στην οργανωση απο τους αγροτες, με επαναφερουν στην θεση μου.
- Το ξερει η οργανωση ,μου λεει ο οδηγος του king cab και θα μας αφαιρεσουν τον χρονο απο τα tracker.
Aφου φαγαμε τουλαχιστον ενα 10 λεπτο εκει ερχεται ενα land rover 90 πισω μας, μπαινει στο χωραφι και μας προσπερνα. Νιωθουμε μαλακες που περιμενουμε τοση ωρα εκει και κορναρω στους μπροστα.
Ξεκιναμε ολοι μαζι και παμε σβελτα σε ενα κομματι διπλα απο χωραφια, με ενα χαντακι δεξια μας και παχια λασπη στο δρομο.
Καθως γεμιζω μια τριτη καταλαβαινω οτι εχει γυρισει κατι μοιρες η πισω μερια μας και πηγαινουμε με το πλαι. Εγω μενω στο γκαζι και ελπιζω να ισιωσει μονο του γιατι χωρο για τιμονιες κτλ δεν εχω.Ομως δεν εχει καποιο εμποδιο στο δρομο και δεν αγχωνομαι.
Δεν εχει κατι; Αμ δε. Μια τσιμεντενια αποθηκη και μια κωλωνα της ΔΕΗ ειναι στην πορεια μας και εμεις πηγαινουμε διπλωμενοι επανω της . Σφιγκω δοντια και περιμενω την επαφη, οπου λιγο πριν το μπαμ, το πατρολ ισιωνει και γλιτωνουμε στο παραπεντε. Ουφ.
Πιο κατω ξανα ολοι σταματημενοι, ενα ιχ καθετα στο δρομο, αλλα εκει ειναι ο Αθανασιου και συζητα με τον οδηγο του.
Νομισαμε οτι εχει γινει καποιο τρακαρισμα γιατι ειχε ερθει και ενα περιπολικο. Σβηνω να μην καιω και βενζινη, ο Νικος παει προς νερου του και ολα καλα. Ο αθανασιου μπαινει μπροστα, τραβα με τον εργατη το ιχ και αρχιζουμε να φευγουμε . Φαγαμε σιγουρα αλλο ενα 10λεπτο εκει.
Φευγουμε ολοι μαζι και σε μια περιεργη τουλιπα παρακατω βλεπουμε αμαξια να φευγουν απο παντου. Εχει μια παρατεταμενη αριστερη στροφη με γεφυρακι και κανα 4 δρομους προς ολες τις κατευθυνσεις. Σταματω στην ακρη και κανω μινι συμβουλιο με τον Νικο.
Ευτυχως ο δρομος που αποφασισαμε ειναι ο σωστος.
Συνεχιζοντας σε καμια δεκαρια χλμ μας φτανει η νυχτα. Με ολη την λασπη και μην εχοντας εξτρα προβολια, τα φωτα ισα που φωτανε. Η κατασταση ειναι απελπιστικη και μετα απο καμια 10 τουλιπες κατεβαινουμε και τα ψιλοπλενουμε. Κατι φαινεται τωρα αλλα τιποτα σπουδαιο. Στα συν; Η αριστερη λαμπα δεν παταει καλα το βυσμα της και μια σβηνει και μια αναβει. Ωραια.
Συνεχιζω εχοντας ριξει αρκετα τον ρυθμο αλλα ειμαστε μεσα στο χρονο μας καμια 10 λεπτα προπορεια.
Δεν βλεπω καλα με τα φωτα αλλα και με την λασπη στο παρμπριζ που δεν μπορω να καθαρισω. Δραμα.
Περναμε κατι κομματια μεσα σε καλαμιες και παμε αλανθαστα. Δεν μπορω να πιεσω και προχωρω με ενα ρυθμο σβελτο.
Η ειδικη τελειωνει και στο χωριο λιγο πριν το τελος της ειδικης κανουμε το πρωτο λαθος του αγωνα. Μεσα εξω στο χωριο και δεν βρισκουμε ακρη. Η συνταγη δουλεψε, πισω στην σωστη τουλιπα και ξανα σιγα σιγα. Βεβαια δεν ηταν λαθος του roadbook αλλα δικο μας και πραγματικα δεν ξερω που καναμε λαθος ακομα και τωρα που το σκεφτομαι.
Βγαινω απο το χωριο και κοιταω το χρονο μας .Θα επρεπε να τερματιζουμε αλλα εχω ακομα 10 χλμ. Θα το καψω λεω στο Νικο.
-Μην χαιρεσε ,μου λεει. Σε 500 μετρα οριο 40 χλμ.
-Οχι ρε π@υστη μου. Τωρα βρηκε;
Μπροστα μου παει το ετερο βουλγαρικο patrol. Ο χρονος κυλα βασανιστικα αργα. Θελω να παω ταπα, να κοψω το βουνο στα δυο, να ακουω το μοτερ στα κοκκινα ακομα και με ρεταρισμα αλλα δεν. Το οριο ειναι εκει να μας μαζευει. Και τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα. Ηταν το πιο επικινδυνο κομματι του αγωνα με γκρεμο απιστευτο.
Ξανακατεβαινουμε το βουνο.
-Ακομα οριο; Ρωτω
-Ακομα.
Μουρμουραω κατι ακαταλαβιστικα και συνεχιζω.
Τερματιζουμε, δινουμε καρνε και βλεπω τον χρονο μου. 13 λεπτα +. Ρωτω αν θα αφαιρεθει ο χρονος απο την σταση που ειχαμε με τους αγροτες αλλα αυτο δεν μπορουσε να μου το απαντησει ο κριτης και εφυγα. Μπαινοντας στο Διστομο βλεπω τον Αθανασιου. Χαιρετιομαστε, μας ρωτα αν ολα ηταν καλα, τον ρωταμε και για το αν θα αφαιρεθουν οι χρονοι μας και μας απαντα θετικα.
- Λες να μας αφαιρεθουν και να βγουμε με προπορεια αφου οι στασεις μας ηταν πανω απο 13 λεπτα; σκεφτομαι.
Μπα.
Αφου κανουμε σταση για ανεφοδιασμο και πλυσιμο τον τζαμιων, ψαχνουμε να βρουμε το support της KRD.
Bλεπουμε πολυχρωμες τεντες, επισκευες σε κατι μηχανες, πλυσιματα και γενικα ενας ησυχος αναβρασμος.
Δεν βλεπουμε πουθενα τα παιδια.
-Που να ειναι μου λεει ο Νικος
Οπου ξαφνου, βλεπω το βανακι και καπνο απο ψητα.
- Εδω ειμαστε του λεω. Μακραν οι καλυτεροι το τεαμ της KRD
Βαζουμε το αυτοκινητο στην τεντα, κατεβαινουμε.
Πως πηγατε μου λεει ο Εκτωρας, και του λεω τα καθεκαστα. Μαλλον καλα εισαστε γιατι δεν βλεπω αρκετα αυτοκινητα της Ζ2. Kαθιστε και σερβιριστειτε.
Πω ρε φιλε μου λεει ο Νικος. Αρχοντες.
Δεν ειχα ξανανιωσει την αγαλιαση του να βλεπεις μετα απο τοση ωρα αγωνα δικους σου ανθρωπους.
Καλαμπουριαζουμε, λεμε φασεις απο τον αγωνα, ρωταω πως πηγανε και οι δικοι μας της Ζ1 γιατι φοβαμαι και την κακη στιγμη.
-Τι εκανε ο Πετρος;, ρωτω τον Δημητρη
-Κλασικα μιση ωρα προπορεια. Και πλακωνουμε τα γελια.
-Ειχε κομματια για πολλα χιλιομετρα. Θα απογειωθηκε. Ρωτω για τους νεους φιλους μας τους Κυπριους και ολα ειναι ενθαρυντικα.
Αφου τρωμε την υπεροχη προβατινα του δημητρη, σηκωνεται και μου λεει
-Να δουμε λιγο και το αμαξι; Τι εχει;
-Λιγο απο ολα και τιποτα απαντω
-Λεγε ρε.
-Ε να, δεν κανει επαφη το βυσμα της λαμπας.
-Μ....Οκ. Αλλο.
-Κατι κοπαναει απο κατω. Να δουμε αν ειναι τιποτα.
-Μπα ολα ενταξει. Συμπηρωνουμε και λιγα λαδακια, το μοτερ του παγουριου δεν φτιαχνεται, και συμπηρωνουμε και λιγα υγρα στο συμπλεκτη και του κανουμε και μια εξαερωση.
Παμε με το νικο να παρουμε σουβλακια για ολη την ομαδα απο την σουβλακερι, χορηγο του αγωνα, αλλα θα αργουσαν. Παμε σε ενα σουπερ μαρκετ να ανεφοδιαστουμε παλι με νερα και σοκολατακια για τον αγωνα. Ο μαγαζατορας πολυ φιλικος αλλα και περιεργος να μαθει απο που ξεκινησε ο αγωνας αλλα και πως τρεχαμε, με τι αμαξια κτλ.
-Εχω και ενα τρακτερ μας λεει να τ βαλω και εγω του χρονου;
-Αμε του λεμε. Να βοηθα να ξεκολαμε οι υπολοιποι.
Εγω να θελω να φυγω ο Νικος να το διασκεδαζει.
-Και που λετε εχω βγαλει αμαξια με αυτο το τρακτερ.....-Ναι για πες και αλλα τον σιγονταριζε ο Νικος.
-Ρε παμε να φυγουμε ασε τον ανθρωπο.
Καληνυχτιζουμε και φευγουμε.
Δυστυχως ενα κρεοπωλειο που ρωτησαμε δεν ειχε ουτε σουβλακια ουτε και λουκανικα να ψηναμε.
Πισω στο service, να σου και ο Πετρος. Μας ενημερωνει οτι εγινε σφαγη, χαθηκε κοσμος πολυς στην δευτερη ειδικη και ειναι πρωτος .
Κανει το check του ολα καλα και φευγει για την τριτη ειδικη.
Η ωρα πηγε 10 φευγουμε και εμεις να ξεκινησουμε την τριτη ειδικη.
Παρατηρω οτι το πεταλ του συμπλεκτη ειναι στη μεση. Ρωτω τα παιδια και μου λενε ειναι φυσιολογικο επειδη συμπληρωσαμε υγρα, αλλα δεν γινεται κατι τωρα και φευγω.
Στην αρχη της μας ζητανε τα καρνε γιατι θα περιμενουμε να μπει ολη η Ζ1 και μετα εμεις.
Σβηνουμε και περιμενουμε.
Οταν ηρθε η σειρα της Ζ2 παμε σιγα σιγα με τα νουμερα μας να παρουμε εκκινηση.
Το πατρολ αρνηται να παρει μπρος. Η μιζα παντα ειχε λιγο θεμα αλλα τωρα μουλαρωσε.
Εκει ηταν και ο Αθανασιου που ακουγοντας το πατρολ να μην παιρνει μπρος ερχεται για να σπρωξει μαζι με αλλα 3 ατομα.
Αδικος κοπος. Δεν παιρνει με τιποτα.
Παει να φερει το JEEP του να το τραβηξουμε. Καθως ψαχνει για ιμαντες μιζαρω για τελευταια φορα το πατρολ. Και παιρνει. Τι ωραιος ηχος ειναι οταν κατι ξεκινα απο νεκρο.
Παω να βαλω πρωτη στο σασμαν, δεν την παιρνει με τιποτα. Αφηνω συμπλεκτη ξανα πατω τιποτα.
Ριχνω κατι γαλλικα στο σασμαν και την παιρνει.
Παιρνω εκκινηση και φευγουμε.
Γεμιζω πρωτη, καρφωνω δευτερα, παω να βαλω τριτη τιποτα.
-Εμπα καλη μου. Τιποτα. Σταματω στην ακρη παιδευομαι βαζω μια δευτερα με τα πολλα, ξεκιναω παλι και δεν αλλαζω. Παω κανα 3αρι τουλιπες ετσι οπου ψαχνοντας μια τουλιπα με το Νικο σταματαω και δεν παιρνει τιποτα το σασμαν. Ο δισκος δεν απομoνωνει καν.
Αρχισαν και μας περναγαν αυτοκινητα πισω μας οπου το πηραμε αποφαση οτι ο αγωνας τελειωσε για μας εκει. Ειδοποιω την οργανωση και περιμενω να τελειωσουν ολα τα αυτοκινητα και να γυρισω στην ειδικη πισω για να βγω απο ασφαλτο στην κορινθο στο αλλο bivouac μηπως και τρεξω την τελευταια ειδικη για την τιμη των οπλων.
Το σασμαν δεν απομωνωνε καθολου, οποτε δεν μπορουσα να το βαλω μπρος με νεκρο και να βαλω ταχυτητα και να φυγω.
Οποτε εβαζα μια δευτερα οπως ηταν σβηστο και το μιζαριζα μεχρι να παρει και να φυγω. Προσπαθησα να αλλαξω εν κινηση ταχυτητες χωρις συμπλεκτη , το κανω συχνα σε αλλα αυτοκινητα,αλλα εδω δεν εμπαιναν με τιποτα.
Ευτυχως το εσβησα και καταφερα να το ξεκινησω με μια τριτη και βγηκα στην εθνικη με μια τριτη στο κιβωτιο να κανω ταξιδι. Βεβαια κατα τις 3 τα ματια εκλειναν επικινδυνα και η σταση σε παρκινγκ ηταν επιβεβλημενη. Κοιμηθηκαμε κανα τριωρο και κατα τις εξι ξεκινησα παλι. Ο χρονος απεκτησε νεο νοημα γιατι ο δρομος δεν τελειωνε με τιποτα με μια τριτη στο σασμαν.
Σε ενα κατηφορικο κομματι εκανα την προσπαθεια να το ξεκινησω με τεταρτη. Ζοριστηκε το κακομηρο αλλα πηρε. Η ωρα ειχε περασει οποτε δεν πηγαμε κορινθο αλλα φυγαμε για Καλαματα κατευθειαν. Στα διοδια ειχαμε γελιο αλλα το κακομηρο πηρε απειρες φορες με τριτη. Τι τραβηξε και αυτο.
Ετσι τελειωσε αδοξα για μας ο 24ωρος. Τον διασκεδασαμε απιστευτα, και εστω με μια ειδικη χορτασαμε αγωνα. Οταν μαθαμε βεβαια οτι τον αγωνα τον πηρε ο Πετρος και με μεγαλη διαφορα απο τον δευτερο χαρηκαμε λες και τον πηραμε εμεις.
Αργοτερα ψαχνοντας στα φορουμ, ειδα οτι στην αρχη μας αφαιρεσαν 3 λεπτα απο τον χρονο μας αλλα στα αποτελεσματα δεν το ειχαν υπολογισει καν. Βεβαια δεν παιζει καν λογο γιατι εγκαταλειψαμε αλλα θα ηθελα να ηταν σωστα γιατι δεν περιμεναμε μονο 3 λεπτα τον φιλτατο αγροτη να μας ανοιξει τον δρομο. Το μονο που δεν ξερω ειναι αν τα tracker εχουν καποια υστεριση και δεν μπορουν να δειξουν με ακριβεια το χρονο οποτε παω πασο.
Και του χρονου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2012
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 3 από 3Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3
 Παρόμοια θέματα
-
» Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
» Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2014
» Evia Rally Raid 2012
» Rally Greece Offroad 2013
» Acropolis Rally of Greece - PANIAIN Raidworks

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Αγώνες Αντοχής - Raids - Rides-
Μετάβαση σε: