.
Ειδικός Κανονισμός – Πρόγραμμα – Πληροφορίες Αγώνα
ΠANEΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΑΝΤΟΧΗΣ ΕΠΑ/ΕΘΕΑ – ΟΜΑΕ 2013
Ατυπο Βαλκανικό Κύπελλο Αντοχής
Ναυπακτος, 21 Απριλίου - 27 Απριλίου 2013[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]1: ΓΕΝΙΚΑ
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Η ΑΛΑΜΜ, μετά από έγκριση της της ΕΠA / OMAE και της ΑΜΟΤΟΕ, διοργανώνει το Hellas Rally 2013, τo οποίο θα διεξαχθεί στις 21/4 -27/4/2013, στην ευρύτερη περιοχή της Ναυπάκτου, Ευρυτανίας & Φωκίδας.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις:
a. Της προκήρυξης της ΟΜΑΕ του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 4Χ4 ΑΝΤΟΧΗΣ και των παραρτημάτων.
b. Του Γενικού Κανονισμού των ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ 4Χ4 όσον αφορά το αυτοκίνητο και των παραρτημάτων
του / εγκυκλίων.
c. Του Γενικού Κανονισμού και τεχνικού Κανονισμού, γενικά εδάφια, της FIM των ΑΓΩΝΩΝ RALLY RAID όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες - Quads της FIM
d. Του παρόντος ειδικού κανονισμού.
Οι γενικοί κανονισμοί και τα παραρτήματα αυτών, υπάρχουν στο επίσημο site της οργάνωσης:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Ο αγώνας Hellas Rally 2013 είναι ένας αγώνας που διεξάγεται σύμφωνα με τον Γενικό & Τεχνικό κανονισμό Rally Raid της FIM για τους αγώνες και συγκεκριμένα τα γενικά εδάφια, τον κανονισμός της ΑΜΟΤΟΕ, ΕΠΑ / ΟΜΑΕ, τον κανονισμό του Πρωταθλήματος 4Χ4 της ΕΠΑ / ΟΜΑΕ, με συμμετοχές μοτοσικλετών και 4Χ4.
Όπου υπάρχουν αντικρουόμενα εδάφια, διευκρινίζονται μέσω του ειδικού κανονισμού, των εγκυκλίων που τυχόν θα ακολουθήσουν, ενώ οι διαφορές επιλύονται από το Συμβούλιο των Αγωνοδικών, τον Αλυτάρχη, και τους Παρατηρητές του Αγώνα.
1.2 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η γραμματεία του αγώνα θα βρίσκεται έως 10/3/2013 στην γραμματεία του αγώνα (Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Ναυπάκτου)
Από 10/1/2013 στα γραφεία της ΑΛΑΜΜ
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.
1.3 ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στη γραμματεία του αγώνα και η ιστοσελίδα
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]1.4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής 1/11/2012
Λήξη εγγραφών συμμετοχής με έκπτωση 1/2/2013
Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών συμμετοχής 1/4/2013
Όριο εκπρόθεσμων εγγραφών συμμετοχής 15/4/2013
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής στους συμμετέχοντες, Διοικητικός έλεγχος, και τεχνικός έλεγχος οχημάτων:
21/4/2013 στην Γραμματεία του αγώνα
Διανομή Δρομοβιβλίου (Road Book) Μία ώρα μετά τον τερματισμό κάθε σκέλους
Ενημερώσεις αγωνιζομένων Παραμονές αγωνιστικών ημερών 21:30 στην γραμματεία του αγώνα
1η ενημέρωση Σάββατο 20/4 21:00
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων: 18/4/2013 12:00 Στη γραμματεία του αγώνα και στο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Εκκίνηση 1ου Σκέλους 21/4 12:00
Τερματισμός 1ου Σκέλους 18:00 Κέντρο Ναυπάκτου
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων από 17:00
Συμβούλιο Αγωνοδικών: 21:00
Ενημέρωση πληρωμάτων - αναβατών: 21:30
Εκκίνηση 2ου Σκέλους 22/4 07:30
Τερματισμός 2ου Σκέλους 18:00-18:30 Κέντρο Αγώνα
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων από 15:00 Κέντρο Αγώνα
Συμβούλιο Αγωνοδικών: 21:00
Ενημέρωση πληρωμάτων - αναβατών: 21:30
Εκκίνηση 3ου Σκέλους 23/4 08:00
Τερματισμός 3ου Σκέλους 15:00-18:30 Κέντρο Αγώνα
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων από 15:00 Κέντρο Αγώνα
Συμβούλιο Αγωνοδικών: 21:00
Ενημέρωση πληρωμάτων - αναβατών: 21:30
Εκκίνηση 4ου Σκέλους 24/4 08:00
Τερματισμός 4ου Σκέλους 16:00-19:30 Κέντρο Αγώνα
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων από 15:00 Κέντρο Αγώνα
Συμβούλιο Αγωνοδικών: 21:00
Ενημέρωση πληρωμάτων - αναβατών: 21:30
24/4 ημέρα Ανάπαυσης
Εκκίνηση 5ου Σκέλους 25/4 08:00
Τερματισμός 5ου Σκέλους 14:00-17:30 Κέντρο Αγώνα
Εκκίνηση 6ου Σκέλους 26/4 08:00
Τερματισμός 5ου Σκέλους 14:00-17:30 Κέντρο Αγώνα
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων από 15:00 Κέντρο Αγώνα
Τελικός τεχνικός έλεγχος 17:30 Κέντρο Αγώνα
Συμβούλιο Αγωνοδικών: 18:00 Κέντρο Αγώνα
Απονομή επάθλων: 18:30 Κέντρο Αγώνα
2: ΣΤΕΛΕΧΗ
Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής: Δήμος Ναυπακτίας
Πρόεδρος Αγωνοδικών: Φυτάς Γεώργιος
Αγωνοδίκης: Σταθάκου Βασιλική
Παρατηρητής OMAE: TBA
Παρατηρητής AMOTOE: ΤΒΑ
Αλυτάρχης: Σταμάτης Μελέτιος
Race Director: Σταθάκου Βασιλική
Υπεύθυνοι ασφαλείας: Marco Misson, Walter Vachkov
Υπεύθυνος Paddocks, Στελεχών & Σχέσεων με τους αγωνιζόμενους: Χάλαρης Κυριάκος
Υπεύθυνος Κριτών: Τσέλεκας Τάκης, Villi Kaevski
Υπεύθυνος Ειδικών Διαδρομών: Δούκας Παναγιώτης
Δορυφορικός Έλεγχος Αγώνα: GPS Control
Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων: Timing Solutions – Villi Kaevski
Γραμματεία: Καλαποθάκη Ρούλα – Πέρσα Γραββάνη
Υποστήριξη - Recovery: 4χ4 Club Bulgaria
Υπεύθυνος Μετρήσεων: Timing solutions
Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος: Γιάννης Αθανασίου
Ιατροί αγώνα: Σταύρος Δεδρας, ΕΚΑΒ, Ιατρός Σαμαριτών
Ασθενοφόρα: 6, 4χ4 2, Γιατρός επι μοτοσυκλέτας
Συνεργεία Διάσωσης: Σαμαρείτες του «Ερυθρού Σταυρού»
Οχήματα Διάσωσης & Υποστήριξης: 10
Ελικόπτερα: 1 standby με δυνατότητα διακομιδής
Υπεύθυνος Τύπου - Γραφείο Τύπου: Hansjoern Skechahn
3: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
3.1 Το Μήκος των διαδρομών του αγώνα: 1500 χλμ.
- 1ο Σκέλος Ναυπακτος - Αποδοτιά – Ναυπακτος (100km – 1 Ειδική Διαδρομή)
- 2ο Σκέλος Ναυπακτος – Λιδωρίκι - Ναυπακτος (450km – 2 Ειδικές Διαδρομές)
- 3ο Σκέλος Ναυπακτος – Λιδωρίκι - Ναυπακτος (320km – 2 Ειδικές Διαδρομές)
- 4ο Σκέλος Ναυπακτος – Καρπενήσι - Ναυπακτος (250km – 2 Ειδικές Διαδρομές)
- 5ο Σκέλος Ναυπακτος – Αμφισα - Ναυπακτος (450km – 2 Ειδικές Διαδρομές)
- 6ο Σκέλος Ναυπακτος – Αγραφα - Ναυπακτος (250km – 2 Ειδικές Διαδρομές)
3.2 Το συνολικό ποσοστό διαδρομής σε άσφαλτο είναι ~10%.
3.3 Η διαδρομή είναι κοινή για τα 4Χ4 και τις μοτοσικλέτες
3.4 Θα υπάρχουν απλές διαδρομές και ενδιάμεσα ειδικές διαδρομές.
Το σύνολο των Ειδικών Διαδρομών θα είναι 11
Το σύνολο των Ειδικών Διαδρομών σε χιλιόμετρα θα είναι άνω του 70% του συνολικού αριθμού χιλιομέτρων
4: ΔΕΚΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
4.1 Μοτοσικλέτες:
- Κατηγορίες:
- M1: <450cc
- M2: 450-625cc
- M3: 650+ cc single cylinder
- M4: Twin cylinder 650+ cc
- Q: Αναβάτες με ATV - Quad 4Χ4 / 2Χ4, με αυτόματο / χειροκίνητο κιβώτιο, ανεξαρτήτως κυβισμού.
- Υποκατηγορίες - Κλάσεις:
- Κλάση Γυναικών
- Κλάση On-Off / Big Enduro
- Rookies Cup
Για τον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 4X4 Αντοχής
4.2 Αυτοκίνητα:
T1 FIA compliant
T2 FIA compliant
Τ3 UTV & Buggies
TH FIA non compliant
5: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Στον αγώνα γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύει άδεια οδήγησης του Υπουργείου Συγκοινωνιών και έγκυρη αγωνιστική άδεια της ΕΠΑ / ΟΜΑΕ όσον αφορά το αυτοκίνητο, ή Αθλητικό Δελτίου της ΑΜΟΤΟΕ όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα. Όσον αφορά ξένους συμμετέχοντες, Διεθνή – Ευρωπαϊκή Αγωνιστική Άδεια σε ισχύ, ή Εθνική αγωνιστική Άδεια συνοδευόμενη με Starting Permission από την Ομοσπονδία όπου ανήκουν. Όποιος θέλει να λάβει μέρος, οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής να καταθέσει το ποσό που αντιστοιχεί στην κατηγορία του ζητώντας να αναγραφεί το όνομα του στο καταθετήριο στις παρατηρήσεις και να τη στείλει με email στο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ΜΑΖΙ με την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής.
Περισσότερες πληροφορίες στο
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]H δήλωση συμμετοχής, για να γίνει δεκτή πρέπει να συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής. H πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το αργότερο μέχρι τον διοικητικό έλεγχο.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην δεχθεί πάνω από 200 συμμετοχές. Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει τον αγώνα, εφόσον υπάρχουν λιγότερες από 40 συμμετοχές. Σε αυτή την περίπτωση το παράβολο συμμετοχής θα επιστραφεί στους δικαιούχους, άτοκα.
6: ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής:
Για τις μοτοσικλέτες και quad
400€ έως 1/1/2013
450€ έως 1/3/2013
600€ μέχρι την εκκίνηση του αγώνα
Για τα 4χ4
500€ έως 1/1/2013
600€ έως 1/3/2013
750€ μέχρι την εκκίνηση του αγώνα
Η AMOTOE, η OMAE, η Οργανωτική Επιτροπή, τα στελέχη, οι κριτές, οι χορηγοί, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστές καθώς και οι οδηγοί του αγώνα, δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.
Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν ότι οι ειδικές διεξάγονται σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία και οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Ασφαλιστική κάλυψη:
Η ασφαλιστική κάλυψη και τα ποσά αναφέρονται στην Εγκύκλιο της ΕΠΑ / ΟΜΑΕ και της ΑΜΟΤΟΕ.
7: ΑΓΩΝΑΣ
7.1 ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ
Πρώτα θα εκκινήσουν οι μοτοσικλέτες, μετά τα Quad, ενώ το πρώτο αυτοκίνητο θα ακολουθήσει σε χρόνο που θα αποφασίσει ο Αλυτάρχης, όχι όμως λιγότερο από 60 λεπτά μετά το τελευταίο Quad. Η εκκίνηση στο 1ο σκέλος (Πρόλογος) θα δοθεί με τη σειρά που θα αποφασίσει ο Αλυτάρχης. Μετά το κάθε σκέλος, η εκκίνηση θα δίδεται με την κατάταξη του προηγούμενου σκέλους, πρώτα οι μοτοσυκλέτες και τα Quad, μετά τα αυτοκίνητα 4Χ4
7.2 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Ο αγώνας θα γίνει σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία.
Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να τηρούν τον ΚΟΚ και τις μέγιστες επιτρεπτές ταχύτητες που ορίζει αυτός, ενώ θα πρέπει να δείχνουν την δέουσα προσοχή προς τους κανονικούς χρηστές του δρόμου. Ειδικά για τη διέλευση των οχημάτων μέσα από κατοικημένες περιοχές, ορίζεται μέγιστο όριο ταχύτητας τα 30 ή τα 50 χιλιόμετρα, εκτός αν η τοπική σήμανση ορίζει μικρότερο όριο.
Σε κάθε περίπτωση οι ποινές μπορεί να φθάσουν μέχρι και τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
Ο έλεγχος διαδρομής και ταχύτητας θα γίνεται ΚΑΙ δορυφορικά, ενώ θα ελέγχονται κατά την διάρκεια αλλά και μετά τον αγώνα, τα καταγεγραμμένα ίχνη των αγωνιζομένων για τυχόν παραβάσεις.
7.3 ΑΦΙΞΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Τα οχήματα πρέπει να παρουσιασθούν στον χώρο της αφετηρίας μία ώρα πριν την εκκίνηση, αλλιώς ο οργανωτής μπορεί να συμπληρώσει τη θέση του πληρώματος με άλλο που θα υπάρχει στο χώρο της Γραμματείας και να μην επιτρέψει την εκκίνηση. Σε αυτή την περίπτωση θεωρείται ότι το πλήρωμα δεν εμφανίσθηκε στην εκκίνηση και μπορεί να αποκλειστεί από τον αγώνα - σκέλος.
7.4 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Οι επιλεγμένες διαδρομές καθώς και οι χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας στον αγώνα θα διεξαχθούν σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία.
Η Μ.Ω.Τ. σε όλες τις ειδικές regularity δεν θα είναι μεγαλύτερη από 50 χλμ/ώρα. Στις regulariry ειδικές διαδρομές που θα πραγματοποιηθούν σε δρόμους ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ στην κυκλοφορία τα όρια ταχύτητας που ορίζει ο ΚΟΚ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ, ακόμα και αν η ΜΩΤ που έχει ορίσει ο οργανωτής είναι μεγαλύτερη. Τα πληρώματα πρέπει να τερματίσουν τη regularity ειδική διαδρομή, χωρίς να σταματήσουν (εξαιρούνται περιπτώσεις ανωτέρας βίας), ακολουθώντας την Μ.Ω.Τ. που όρισε ο οργανωτής.
Ο οργανωτής, κατά την κρίση του, θα ορίσει και ενδιάμεσα σημεία χρονομέτρησης σε Σταθμούς Ελέγχου Διέλευσης. Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να τηρούν τον ΚΟΚ και τις μέγιστες επιτρεπτές ταχύτητες που ορίζει αυτός. Η μέση ωριαία για τις χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας, μπορεί να ανακοινωθεί οριστικά πριν την
εκκίνηση.
7.5 ΠΟΙΝΕΣ ΣΕΔ
Καθορισμένη ποινή ΣΕΔ
Η καθορισμένη ποινή για τα ΣΕΔ ορίζεται στα 30’ λεπτά για κάθε παράβαση. Η ποινή μπορεί να αλλάξει με απόφαση του Αλυτάρχη, αλλά και με την επιβεβαίωση των καταγεγραμμένων ιχνών των αγωνιζομένων.
7.6 ΠΟΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Οι ποινές των Ειδικών Διαδρομών προκύπτουν από τον συνολικό χρόνο στην ειδική διαδρομή. Σε Ειδικές Διαδρομές Regularity προκύπτουν από την παρέκκλιση από τον ιδανικό χρόνο της κάθε κατηγορίας.
7.7 ΠΟΙΝΕΣ ΑΠΛΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Οι ποινές των Απλών Διαδρομών για τις μοτοσυκλέτες, Quad και Auto 4Χ4 είναι απολύτως αναλογικές με το χρόνο καθυστέρησης ή προάφιξης, δηλαδή 1 λεπτό ποινή για κάθε λεπτό καθυστέρησης ή προάφιξης.
Ποινή θεωρείται και η καθυστερημένη εκκίνηση κάθε ημέρας, σκέλους, ή απλής διαδρομής, σε σχέση με τον προγραμματισμένο χρόνο που έχει ορίσει η οργάνωση.
Το ωράριο εκκίνησης Απλών – Ειδικών διαδρομών θα τηρείται αυστηρά με διαδικασία 3λεπτου.
7.8 ΠΟΙΝΕΣ ΟΡΙΩΝ TAXYTHTAΣ
Για υπέρβαση ορίων ταχύτητας σε ζώνες και περιοχές ελέγχου και περιορισμού ταχύτητας που ορίζονται
από το Road Book:
Για υπέρβαση από 1 έως 10 km/h: ½ λεπτό ποινής (30’’) για κάθε χιλιόμετρο υπέρβασης, για κάθε σημείο, λαμβανομένουν υπόψιν του υψηλότερου σημείου ταχύτητας.
Για υπέρβαση από 11 έως 20 km/h: 1 λεπτό ποινής για κάθε χιλιόμετρο υπέρβασης, για κάθε σημείο, λαμβανομένουν υπόψιν του υψηλότερου σημείου ταχύτητας.
Για υπέρβαση από 21 έως 40 km/h: 2 λεπτά ποινής για κάθε χιλιόμετρο υπέρβασης, για κάθε σημείο, λαμβανομένουν υπόψιν του υψηλότερου σημείου ταχύτητας.
Για υπέρβαση πάνω από 40 km/h: Αποκλεισμός από τον αγώνα
Σε περίπτωση που αναβάτης παραβεί όρια ταχύτητας κατ’ επανάληψη: Αποκλεισμός από τον αγώνα, ακόμα κι αν η υπέρβαση είναι μικρότερη των 40km/h
7.9 ΑΛΛΕΣ ΠΟΙΝΕΣ
Ο αλυτάρχης λαμβάνοντας υπόψη του, τον πίνακα ποινών του γενικού κανονισμού Rally Raid ή του πίνακα ποινών του γενικού κανονισμού αντοχής, και ύστερα από συμφωνία με τους Αγωνοδίκες, μπορεί να επιβάλει ποινές που μπορεί να φτάσουν μέχρι τον αποκλεισμό.
- Σε περίπτωση που αναβάτης ή πλήρωμα καλέσει στο κινητό ζητώντας βοήθεια προσανατολισμού, η ποινή είναι 15 λεπτά. Σε περίπτωση 3 και πλέον κλήσεων η ποινή είναι η μέγιστη, θεωρώντας ότι ο αγωνιζόμενος δεν ολοκλήρωσε την ειδική διαδρομή.
- Η ποινή για αγωνιζόμενο που δεν ολοκληρώνει την ειδική διαδρομή είναι: Ο μέγιστος χρόνος ή η μέγιστη ποινή αγωνιζόμενου που ολοκλήρωσε την ειδική διαδρομή, + 2 ώρες. Σε κάθε περίπτωση, οι αγωνιζόμενοι που δεν ολοκληρώνουν κάποια ειδική ή απλή διαδρομή, δεν μπορούν να καταταγούν πάνω από αγωνιζόμενους που ολοκλήρωσαν όλες τις διαδρομές
- Η ποινή για αγωνιζόμενο που δεν ολοκληρώνει απλή διαδρομή, είναι: Ο μέγιστος χρόνος ή η μέγιστη ποινή αγωνιζόμενου που ολοκλήρωσε την απλή διαδρομή, + 2 ώρες.
7.10 ΧΡΟΝΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ
Ο χρόνος θέσης εκτός αγώνα ορίζεται στα 120’ για όλα τα οχήματα, σε κάθε αγωνιστική ημέρα. Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος καθυστερήσει παραπάνω από αυτόν σε σχέση με την ιδανική ώρα σε κάποιο ΣΕΔ ή ΣΕΧ, θεωρείται αυτόματα εκτός αγώνα, λαμβάνοντας τις προβλεπόμενες ποινές, ώστε να συνεχίσει στο επόμενο σκέλος. Ο χρόνος για θέση εκτός αγώνα μπορεί να τροποποιηθεί από την οργάνωση οποιαδήποτε στιγμή, ύστερα από πρόταση του αλυτάρχη, ειδικά εάν η καθυστέρηση έχει γίνει σε ΣΕΔ ή ΣΕΧ πριν την μέση του αγώνα. Δηλαδή η καθυστέρηση στο 1ο ΣΕΧ δεν μπορεί να είναι πάνω από 30 λεπτά, στο 2ο πάνω από 1 ώρα κτλ. Αυτοκίνητο που υπερβεί αυτούς τους χρόνους σε ένα σκέλος του αγώνα, μπορεί να εκκινήσει στο επόμενο σκέλος, με τις ανάλογες ποινές από το σκέλος που δεν ολοκλήρωσε.
7.11 ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Η καταγραφή της διαδρομής γίνεται με μοτοσικλέτα και όργανο IΜΟ 100R50 Rally, με ακρίβεια 10 μέτρων, και αριθμό καλιμπραρίσματος 2185 και αυτοκίνητο με Terratrip. Σημείο καλιμπραρίσματος υπάρχει εμπρός από το χώρο του διοικητικού ελέγχου.
7.12 GPS TRACKING
Οι πορείες των οχημάτων παρακολουθούνται και καταγράφονται με δορυφορικό σύστημα παρακολούθησης – καταγραφής από όπου μπορούν να υπολογιστούν η σωστή ακολουθία της διαδρομής, τυχόν παραβάσεις ορίων ταχύτητας, η στάση του οχήματος σε τυχόν πρόβλημα, και τυχόν καθυστερήσεις για λόγους ανωτέρας βίας όπως μπλοκαρισμένη διαδρομή, βοήθεια σε ατύχημα κτλ.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο Αλυτάρχης μπορεί να αποφασίσει την αφαίρεση της συγκεκριμένης καθυστέρησης σε κάποιο πλήρωμα, όταν αυτή αποδεδειγμένα έγινε για λόγους ανωτέρας βίας, όπως εξωτερικής βοήθειας σε περίπτωση τραυματισμού άλλου αγωνιζόμενου.
7.13 ΠΡΟΑΦΙΞΗ
Επιτρέπεται η προάφιξη, στην τελευταία απλή κάθε αγωνιστικής ημέρας του αγώνα στον τερματισμό. Δεν επιτρέπεται στις υπόλοιπες απλές, εκτός εάν ο οργανωτής το αποφασίσει για τις μοτοσυκλέτες, για λόγους ασφαλείας.
7.14 ΤΕΛΙΚΗ KATATAΞΗ
Η τελική κατάταξη θα βγαίνει από την συγκεντρωτική άθροιση των ποινών από τις απλές και ειδικές διαδρομές, ως ένας ενιαίος αγώνας και όχι αθροίζοντας καθημερινή βαθμολογία των σκελών.
8: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πέραν από τις διαφημίσεις που βρίσκονται πάνω και κάτω από τους αριθμούς συμμετοχής, είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση των διαφημίσεων των χορηγών του αγώνα στα σημεία που θα υποδείξει ο οργανωτής.
Σε περίπτωση που συμμετέχων δε θέλει να τοποθετήσει την προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή, οφείλει να πληρώσει παράβολο συμμετοχής της ομάδας του προσαυξημένο 100%.
9: ΕΠΑΘΛΑ
Στους τρεις πρώτους κάθε κατηγορίας θα απονεμηθούν κύπελλα.
Σε όλους τους τερματίσαντες θα απονεμηθούν μετάλλια.
Στους 1ους νικητές των σκελών απονέμονται κύπελλα.
Στους νικητές των κλάσεων στις μοτοσυκλέτες (women – big enduro) απονέμονται κύπελλα.
Στους νικητές της Γενικής στις μοτοσυκλέτες απονέμονται κύπελλα.
Ο αλυτάρχης έχει δικαίωμα να απονείμει επιπλέον κύπελλα, εφόσον το επιθυμεί τα οποία μπορεί να ανακοινώσει στην απονομή.
10: ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στο Παλαιό Λιμένα Ναυπακτουτην ανακοινωμένη ώρα. Η παρουσία των αγωνιζομένων σε αυτό είναι υποχρεωτική.
11: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ OXHMATΩΝ – ΑΝΑΒΑΤΩΝ – ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ - ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
11.1 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
Για τις μοτοσυκλέτες είναι απαραίτητα: Φώτα πορείας εμπρός και πίσω και stop σε λειτουργία, κόρνα, πίσω
φτερό με λασπωτήρα, αντίγραφο πινακίδας σε πλαστικό ή χαρτί. Οικολογικά ελαστικά δεν απαιτούνται, αλλά
προτείνονται
11.2 QUAD - ATV
Για τα Quad – ATV είναι απαραίτητα: Φώτα πορείας εμπρός και πίσω και stop σε λειτουργία, κόρνα, nerf bars.
11.3 ANAΒΑΤΕΣ
Για τους αναβάτες είναι υποχρεωτικά: Κράνος full face, θώρακας, επιαγκωνίδες – επιγονατίδες, γάντια, μπουφάν, μπότες και γυαλιά - μάσκα.
Επίσης, οι αναβάτες θα πρέπει να έχουν μαζί:
• Eργαλεία μοτοσυκλέτας + μπουζί
• Όσοι δεν έχουν mousse: Σαμπρέλα και σετ επισκευής, + αμπούλες αέρα
• Τηλέφωνο ανοιχτό και σε δυνατό ήχο, σε αδιάβροχο σακκουλάκι
• Φώτα & κόρνα σε λειτουργία!
• Camel Back με νερό
• Energy Bars • Μπουφάν Enduro + αδιάβροχο
• Mini Survivor kit (Φακός - Αλουμινοκουβέρτα - Αναπτήρας - Kαθρεπτάκι - Σφυρίχτρα - Καπνογόνο).
11.4 AUTO 4X4 T1 – T2 – T3 - TH
Υποχρεωτικά roll cage, ζώνες 4 σημείων, καθίσματα τύπου bucket, 2 2κιλοι πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως ή σύστημα πυρόσβεσης. Κράνη ECE για οδηγό και συνοδηγό, 2 ιμάντες έλξης βάσει του βάρους του οχήματος, κιτ πρώτων βοηθειών, λασπωτήρες 30cm από το έδαφος, kill switch, φώτα πλοήγησης στην θέση του συνοδηγού, φώτα πορείας πίσω και stop σε λειτουργία, κόρνα, τρίγωνο στάσης, και επιπλέον φώτα STOP σε υψηλό σημείο του αμαξώματος, καθώς και ότι άλλες τεχνικές προδιαγραφές επιβάλλει ο Τεχνικός Κανονισμός.
Στα 4χ4 δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής αυτοκίνητα κατηγορίας Ζ2 του Ελληνικού Πρωταθλήματος.
11.5 ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
Τα πληρώματα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με κατάλληλο ρουχισμό
Επίσης, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν μαζί τους:
• Σκοινί / • Ιμάντες, 2 τουλάχιστον
• 2 Ρεζέρβες • Γρύλλος
• Πυροσβεστήρας 2kg
• Δεσίματα εμπρός – πίσω
• Εργαλεία αυτοκινήτου
• Νερό 2 λίτρα / Αναπτήρας
• GPS & Μπαταρίες
• Τηλέφωνο - κατά προτίμηση Cosmote - που θα είναι ανοιχτό και σε δυνατό ήχο!
• Κόρνα - φώτα σε άψογη λειτουργία
11.6 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Οι αγωνιζόμενοι είναι υπεύθυνοι για τον εξοπλισμό ασφαλείας που λαμβάνουν από την οργάνωση (όπως GPS, GPS Trackers, Σένσορες χρονομέτρησης, κινητά ή δορυφορικά τηλέφωνα), και υποχρεούνται να τον επιστρέψουν ακέραιο. Σε αντίθετη περίπτωση είναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν το αντίστοιχο αντίτιμο της αξίας του απωλεσθέντος – κατεστραμμένου εξοπλισμού.
Απαγορεύεται η μεταφορά καυσίμων μέσα ή πάνω στα οχήματα σε κάνιστρα ή άλλα, πέραν των ενδεδειγμένων πρόσθετων ειδικών ρεζερβουάρ που είναι τοποθετημένα σταθερά πάνω σε μοτοσυκλέτες – quad προδιαγραφών CE ή άλλες ιδιοκατασκευές που αποτελούν μέρος του πλαισίου - υποπλαισίου.
._