. Οσάν 20χρονοι, Σταύρος και Πάνος μας χάρισαν απίστευτες στιγμές στη Ναύπακτο. Στο βουνό ξεχώριζες τον ήχο του Mitsubishi από το "δεν αφήνω" του Σταύρου!!! Ο Pelichiet έφυγε με απορία πώς γίνεται να χάνει από ένα αυτοκίνητο 17 ετών και ο Heyman τα έδωσε όλα για να κερδίσει.
Απλά ΜΠΡΑΒΟ!!! Αλλά μην το ξανακάνετε στην τελευταία ειδική... Θέλουμε Ελληνική σημαία στο βάθρο!!!
._
stavrosd
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012
Ωραιο βιντεο, μπραβο παιδια. Δεν βλεπαμε και πολυ καθαρα λογω ηλιου σκονης αλλα οκ. Το γελιο ηταν οτι με το που το εβλεπα, το τι βρισιδι εφαγε ο ισραηλινος δεν λεγεται. Που να ημουν μεσα στο pajero. Πατα Σταυρο, πατα!!!! Βαλε και καμια μεγαλυτερη κορνα, καραβιου ισως
stavrosd
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012
Ωραιο βιντεο. Μπραβο παιδια. Σταυρο και μια ερωτηση για το νεο οπλο. Ειδα πως δουλευες αργα, τεταρτες και πεμπτες στο φουλ. Ποσα χλμ βγαζει η τεταρτη με τα αργα σου?
stavrosd
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012
90-95 η τετάρτη 120-125 η πέμπτη. Αλλά δεν έχω ταχύμετρο και δεν είμαι σίγουρος. Αυτή είναι η ταχύτητα που μου είπε κάποια στιγμή ο Παναγιώτης απο το Gps...
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
90-95 η τετάρτη 120-125 η πέμπτη. Αλλά δεν έχω ταχύμετρο και δεν είμαι σίγουρος. Αυτή είναι η ταχύτητα που μου είπε κάποια στιγμή ο Παναγιώτης απο το Gps...
Ευχαριστω. Απλα διαπιστωνω ποσο διαφορετικη φιλοσοφια εχουν καποια αυτοκινητα μεταξυ τους. Το ναβαρα μου με 6η στον κοφτη βγαζει 85 χλμ με 32" λαστιχο(ηδη μεγαλυτερο απο το μαμα), ενω το πατρολ αστα. 1η και 2αρα ισα που το κουνανε. Η 1η δε ειναι αχρηστη σε οτιδηποτε εκτος απο κατηφορα.Μαλλον πρεπει να βαλω μεγαλυτερα λαστιχα.
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
. Παναγιώτη όντως η κατανάλωση με κοντά είναι 10-20% μεγαλύτερη αποδεικνύοντας ότι έχουμε απώλεια ισχύος στο βοηθητικό, που λογικά μετατρέπεται σε τριβή, άρα και σε θερμότητα. Αλλά στο κομμάτι αυτό τα Mitsubishi είναι θηρία. Μόνο ο αγαπημένος μου Χρήστος Κύρτσος έχει καταφέρει να σπάσει κιβώτιο Pajero!!! Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης ότι μακρύτερη σχέση σημαίνει πιο όμοια σε μέγεθος γρανάζια, άρα λιγότερες απώλειες και μικρότερη θερμοκρασία.
Γιάννη πράγματι μόνο τα Mitsubishi έχουν αυτή τη φιλοσοφία. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τελειώνουν με τα κοντά κάπου στα 80 χαω. Το 110, το Patrol και το WJ που έχω τώρα το επιβεβαιώνουν. Τρία αυτοκίνητα, από τρεις διαφορετικές χώρες, με διαφορετική φιλοσοφία. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι το Pajero σχεδιάστηκε ακριβώς για να επικρατήσει στους αγώνες του είδους!!!
Ομως πραγματικά στο δικο μας ειδος αγωνων ΕΙΝΑΙ απαραιτητο? Βλεπε "λογικές" μεσες, γενικώς "κρατημενο" γκαζι κ.λ.π. λογω αγνωστης διαδρομής αντιλαμβανεστε την λογική. Περαν βεβαια του γεγονότος οτι οι αγωνες μας κατα πλειοψηφια γινονται χειμωνα με λασπο λακουβες κ.λ.π.
Πχ στο.....super trail ride στα καλαβρυτα που μετα την δευτερη γυρα θα εχουν "μαθει" την διαδρομή ( μην εχουν κρατησει και σημειωσεις δε ξερω..) ετσι κι εχει και κανα μινι καυσωνα..... χμ.......
Περαν βεβαια του γεγονοτος του οτι "οτι δεν ειναι εκει - δεν χαλαει".
stavrosd
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012
Πάντως το ιδανικό θα ήταν μία κλιμάκωση που να φτάνει τα 140-150! Πολλές φορές ένοιωσα οτι τα κοντά είναι υπερβολή, αλλά λίγο η ανασφάλειά μου για τη συμπεριφορά και βασικά το θέμα με τα φρένα, δεν μπορούσα να δουλέψω τα γρήγορα. Ήταν περισσότερο θέμα ελέγχου και λιγότερο θέμα ταχύτητας. Αν συνυπολογίσεις και την κατανάλωση και τις φθορές οι μακριές είναι σωστότερη λύση ...ισως
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011