- meletis έγραψε:
- Με κίνδυνο να μου κόψουν την καλημέρα οι ελάχιστοι που μου μιλάνε:
1. Η Ζ2 δεν μπορεί να είναι η ραχακοκαλία των αγώνων. Το εφαλτήριο ίσως
Μπορεί, όπως σε όλη την Ευρώπη. Η Hobby κρατάει τους αγώνες. Η Open είναι η εικόνα τους προς τα έξω. Είδες πώς τρέχει ο Mussi στην Ιταλία!
- Παράθεση :
- 2. Τρέχω αγώνες = ξοδέυω λεφτά, δεν έχω δεν τρέχω, δεν υπάρχουν συμμετοχές δεν γίνονται αγώνες, άλλη λύση δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο και πουθενά το μηχανοκίνητο δεν πριμοδοτείται απο κρατικούς προϋπολογισμούς ή μαγικά σεντούκια. Χορηγοι, ομάδες και αγωνιζόμενοι πληρώνουν το πακέτο.
Όπα. Άλλα ξοδεύω στο Dakar, άλλα ξοδεύω στο Africa Eco Race, άλλα στο Italian Baja, άλλα στις Serres (υπερβολικά) και άλλα στον 24ωρο. Άρα προγραμματίζεις τους αγώνες μίας "περιοχής" ανάλογα με τις οικονομικές της δυνατότητες και όχι ανάποδα...
- Παράθεση :
- 3. Οι αγώνες και οι αγωνιζόμενοι θέλουν ιδιώτες χορηγούς, δεν υπάρχουν στην Ελλάδα για την ώρα, όποιος προλάβει πρόλαβε.
Αλλά ακόμα και ώς χορηγός σε αναβάτες και διοργανωτές εδώ και χρόνια (ΜΑΚΑΝ), σας λέω ότι πρώτα τρέχουμε ή κάνουμε και μετά ζητάμε για να ξανατρέξουμε ή να ξανακάνουμε, όχι το αντίθετο.
Για να έχεις χορηγούς πρέπει να έχεις να δείξεις κάτι (προβολή κλπ.). Το δεύτερο σωστός αλλά στα καθαρά αγωνιστικά θέματα.
- Παράθεση :
- 4. Κάποτε οι Δήμοι πληρώνανε φιλοξενίες και φαγητά σε αγώνες, αλλά εκτός απο το ότι κοπήκανε τα λ7 δεν πήρανε ποτέ πίσω καποιο όφελος, ειδικά τώρα που ακόμα και ώς τουρίστες είμαστε αμελητέα ποσότητα μέσα στην ίδια την χώρα μας. Και άν ακούσω πάλι περί Dakar και κρατικών επιχορηγήσεων, ξέρετε ότι Αργεντινή έδωσε 15εκ το 2009 αλλά έκανε 97εκ τζίρο σε 2 μέρες, όταν το καταφέρουμε και μείς, τότε μιλάμε και μη ξεχνάτε ότι βασίστηκε στην εισροή ξένων και όχι Αργεντίνων το αλισβερίσι.
Και εδώ οι αγώνες φέρνουν λεφτά σε μία περιοχή. Για παράδειγμα ο 24ωρος φέρνει στο Δίστομο καμιά 20αριά χιλιάδες ευρώ, χωρίς να υπολογίζω τα καύσιμα. Αν πάει στο Δήμο το 20% - ΦΠΑ, δημοτικά τέλη κλπ.- έχει να λαμβάνει 4.000 ευρώ. Στο χέρι μας να τον πείσουμε ότι πρέπει να δώσει κάτι πίσω!!!
- Παράθεση :
- 5. Αν πιστεύετε ότι οι διοργανωτές βγάζουνε λεφτά μέσα απο καπέλλα μαζί με κουνέλια είστε γελασμένοι και οποιαδήποτε συζήτηση για μειωμένα κοστόλογια θα οδηγήσει στην επικεφαλίδα αυτής της συζήτησης με ακόμα έναν διοργανωτή πρωταγωνιστή.
Είμαστε οι φθηνότεροι αγώνες στην ευρύτερη περιοχή (Hellas, 24hours, Serres) και σίγουρα με υψηλότερο επίπεδο απο πολλούς άλλους.
Ο μόνος τρόπος για μειωμένα κοστολόγια είναι η προσαρμογή των αγώνων στα σημερινά δεδομένα. Και μειωμένο κοστολόγιο δε σημαίνει αγώνας στις Serres!!!
- Παράθεση :
- 6. Το μηχανοκίνητο δεν ήταν ποτέ λαϊκό σπορ, ήταν πάντα για λίγους, λιγότερους απο το ποδόσφαιρο το ποδήλατο και το σκάκι.
Σε όλες τις χώρες που έχουν κρίση πάει κάτω και σε όσες υπάρχει ανάπτυξη πάει πάνω (λέτε να είναι μαλάκες οι της ASO που πήγαν στην Λατινική Αμερική??). Πρέπει όλοι να ζήσουμε με αυτό, είναι νομοτελειακό.
Ριζική διαφωνία.
Εδώ θα με βρεις αντίθετο...Με σωστή παιδεία γίνεται και ΛΑΙΚΟ.
Στην πρώην Ανατολική Ευρώπη, όλοι είχαν ένα Trabant και έτρεχαν τις Κυριακές. Αλλά υπήρχαν αγώνες γι' αυτό.
Στην Αγγλία, κάθε motorsports weekend στις δεκάδες πίστες, μαζεύει εκατοντάδες συμμετοχές. To ίδιο γίνεται και στα δάση, παρόλο που είναι ελάχιστα τα σημεία που επιτρέπεται πρόσβαση αυτοκινήτου. Αλλά υπάρχουν αγώνες για όλους!!!
Και δεν έχουν να δώσουν αναφορά σε καμία ΕΠΑ, σε κανέναν ασφαλιστή, εφόσον τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας.
Εδώ έχουμε τα πάντα: διαδρομές, καιρό, εύκολη σχετικά πρόσβαση... Μήπως πρέπει να φτιάξουμε και αγώνες για όλους; Δεν σας κάνει ο 24ωρος σαν παράδειγμα;
- Παράθεση :
- 7. O σύνδεσμος οδηγών πρέπει να γίνει
Ξεχωριστός, ανεξάρτητος από συμφέροντα, λέσχες, ομοσπονδίες, οργανωτές, χορηγούς... οποιονδήποτε μπορεί να επηρεάσει τη δράση του.
Να μπουν περιορισμοί το ποιοί μπορεί να είναι μέλη του ΔΣ:
- δε μπορείς να είσαι αν είσαι ΚΑΙ χορηγός
- δε μπορείς να είσαι αν είσαι ΚΑΙ οργανωτής
- δε μπορείς να είσαι αν είσαι ΚΑΙ μέλος ΔΣ Λέσχης
- σίγουρα δε μπορείς να είσαι αν είσαι μέλος Επιτροπής ή του ΔΣ της ΟΜΑΕ ή κάποιας ομοσπονδίας motorsports
- δε μπορείς να είσαι αν είσαι συνεργάτης ή προμηθευτής της ΟΜΑΕ, κάποιας λέσχης ή επαγγελματία οργανωτή (ασφαλιστής, πιστάρχης, πάροχος συστημάτων tracking κλπ.
- δε μπορείς να είσαι αν είσαι δημοσιογράφος, κατέχεις ή εργάζεσαι σε έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο - ξέρω τί λέω!!!
._