Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Κανονισμοί αγώνων αντοχης

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 10 Μαρ 2011 - 22:23

Δημήτρης Σταθάκος, μέλος επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΠΑ έγραψε:
Να ξεκαθαρίσω λίγο τη κατάσταση για να μη μπερδευόμαστε όλοι.
Όπως έχω ξαναγράψει, για όλους τους αγώνες τύπου αντοχής που περιλαμβάνονται στη Προκήρυξη της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ για το 2011, δηλαδή Πρωτάθλημα και Έπαθλα Αντοχής 4Χ4 καθώς και Κύπελο Παιδειών Trail Rire 4X4, οι Κανονισμοί είναι κοινοί και είναι αυτοί της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ. Αυτή αλώστε ήταν και η συμφωνία που κάναμε στη συνάντηση της Επιτροπής με τους Οργανωτές και τους Αγωνιζόμενους.
Άρα δεν μπορεί να υπάρχει Γενικός ή Τεχνικός Κανονισμός για κανένα αγώνα. Μπορεί και πρέπει να υπάρχει Ειδικός Κανονισμός, που συμφωνεί με τους παραπάνω και διευκρινίζει ή ορίζει ότι αυτοί προβλέπουν.

Και με την ευκαιρία να σας ενημερώσω ότι ενώ η πρόθεσή μας ήταν να μην εκδοθούν νέοι Κανονισμοί 4Χ4 για το 2011 και να ισχύσουν οι τρέχοντες όπως αυτοί διαμορφώθηκαν τελευταία φορά το 2010 εκδίδοντας μια εγκύκλιο για τις αλλαγές, τελικά αποφασίσαμε, έστω και τώρα και για να μην υπάρχουν παρερμηνείες , να εκδώσουμε νέους που θα προβλέπουν αυτά που συμφωνήσαμε στη συνάντηση (πυρόσβεση, ρεζερβουάρ, νυκτερινές διαδρομές κλπ). Αύριο θα ανακοινωθούν, τουλάχιστον, για τους Αντοχής.

Προς διαφώτιση των παραπάνω δημοσιεύω και εδώ τα πρακτικά της συνάντησης στις 21/10/2010 για τους αγώνες αντοχής:

Παρόντες
Αργυρίου
Χαλιβελάκης (απεχ.)
Γκουρτσούλης (απεχ.)
Σταθάκος
Παυλόπουλος
Πενταράς
DOC
Μελέτης
Μήτσος
Σιούτης
Αθανασίου Γ.
Αθανασίου Κ.
Μαυρουδής
Μήλας
Δημητριάδης

Χαλιβελάκης: Βοηθός και συνέχεια της ΕΛΠΑ. Εκτός της ΕΛΠΑ κανείς άλλος δε μπορεί να ζητήσει άδεια αγώνα από το υπουργείο, έχει την τεχνογνωσία, το σύστημα που στηρίζει τους αγώνες. Η ΟΜΑΕ συμπλέει με την ΕΛΠΑ. Μπλέχτηκα γιατί ένιωσα πως έπρεπε για να βοηθήσω όλους να συνυπάρξουν. Η γενική γραμματεία μας περιμένει. Δεκαπέντε φάκελοι είναι έτοιμοι, Χρειαζόμαστε 21 για την αναγνώριση. Δε ζητάμε χρήματα για να αναγνωριστούμε. Από το 2004 μέχρι σήμερα δεν έχει αναγνωριστεί καμία ομοσπονδία. Αλλάζει ο ΚΟΚ και προσπαθούμε να μπει και η ΟΜΑΕ δίπλα στην ΕΛΠΑ. Έχουμε άλλο σκεπτικό. Αρχικά όσον άφορα άρχοντες, κριτές κλπ. Από τα 4000 άτομα που έχει το μητρώο της ΕΛΠΑ θα ψάξουμε τους ενεργούς και την εξειδίκευση τους ανάλογα με το αντικείμενο. Από 1/1/2011 η ΕΠΑ της ΟΜΑΕ αναλαμβάνει τους αγώνες με τη συνεργασία της ΕΛΠΑ. Δε θα την βάλουμε στο περιθώριο.

Μελέτης: άρθρο 49 συμπεριλαμβάνει και τις μότο; αγώνες με ΚΟΚ η με αθλητικό νόμο; κριτές μέλη σε σωματεία μέλη, ισχύει; Λέσχες 4Χ4 στην ΟΜΑΕ; Υλικά της ΕΛΠΑ σε ποια διαχείριση; Δειτε και το θεμα των 30 ευρω.

Χαλ.: Τα υλικά ναι στην ΟΜΑΕ. Το αρχείο κριτών της ΟΜΑΕ χρειάζεται συμμετοχή των κριτών στις λέσχες, για εξειδίκευση. Να δούμε το θέμα των κριτών που θέλουν να είναι ανέντακτοι. Ζητάμε κάλυψη και από το 49 και από τον αθλητικό νόμο, που όμως δεν άφορα μόνο το αυτοκίνητο.
Μαυρουδής: δε θέλουμε ομοσπονδία φάντασμα. Θα περάσουμε ότι θέλετε. Το θέμα των 30 ευρώ είναι αστείο. Δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Πρέπει να δείξουν πως συμμετέχουν. Για να είσαι μέλος μια λέσχης πρέπει να πληρώνει. Το ασφαλιστήριο των κριτών το πληρώνει η ΕΛΠΑ. Η ΟΜΑΕ δε μπορεί! Πρέπει να περάσει και στους κριτές ότι πέρασε στους αγωνιζομενους. Τα σωματία, οι λέσχες αντιδρούν στην αύξηση της αποζημίωσης των κριτών.

Αθανασουλοπουλος: Οι κριτές πληρώνονται η αποζημιώνονται;

Μαυρουδής: ο κριτής έχει εξουσία και αυτό αξιολογείται. Σώμα ανθρώπων στην άποψη του οποίου πρέπει να βασιστούμε. Ο επαγγελματισμός δεν εξασφαλίζει την ακεραιότητα τους. Κάποτε ήταν καθαρά εθελοντικό. Οι οργανωτές θα αναλάβουν γραπτή υποχρέωση τέλεσης του αγώνα. Όχι οργανωτές σαν παρατηρητές σε άλλους αγώνες.

Σιούτης: Μήπως πρέπει να γίνει επαγγελματικό το όλο θέμα;

Πενταράς:
για την τιμή των οπλών είδαν οι περισσότεροι κριτές το 30αρι. Να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχουν κριτές και τότε να πληρωθούν, έστω και επαγγελματικά.

Μανώλης: δεν υπάρχουν στελέχη στο 4Χ4.

Σιούτης: οι οδηγοί να γίνουν 4-5 αγώνες, 3 μεγάλης διάρκειας (2ημερους) και 2 μικρούς. Όχι πάνω από 3 μεγάλης διάρκειας για οικονομικούς λόγους. Να ληφθεί στο πρόγραμμα υπόψη το Balkan και το Αλβανίας. Να είναι περιορισμένος ο εξοπλισμός ασφάλειας, επειδή είναι λίγα τα αυτοκίνητα της Ζ1, ιδίως όσον άφορα τις ημερομηνίες. Αλλαγές στα endure, δε μας αρέσουν. Δε θέλουμε να είναι τόσο σκληρές και ότι κρίνεται ένας αγώνας 200 χιλιόμετρων σε 2 χιλιόμετρα. Θέλουμε νύχτα, είναι ασφαλής, τη θέλουμε, τη ζητάμε. Να μην μπαίνουν τρικλοποδιές σε αγώνες τη νύχτα.

Δημητριάδης: ασφάλεια, ομάδες επεμβάσεις με ακτίνα δράσης το πολύ 30 χιλιόμετρα (δράση 60 χιλιόμετρα). Λίστες τηλεφώνων κλπ. στη διάθεση των αγωνιζομένων. Σήμανση για τους τρίτους. Προτιμούμε τις κλειστές ειδικές. Προτιμούμε σε ανοιχτές με όρια ταχύτητας. Φανερές μετρήσεις, σημειωμένες στο road book. Συντελεστές στη βαθμολογία. Μονοήμερος τουλάχιστον 250 χιλιόμετρα. Να μη μετράμε οι πρόλογοι. Να παραμείνουν οι τεχνικοί κανονισμοί όπως έχουν. Απλά να τους ξέρουμε λίγο νωρίς. Η Ζ1 να έχει μεγαλύτερες ταχύτητες για να είναι πιο δελεαστική. Να έχουν προβολή οι αγώνες. Να είναι κριτήριο αν θα αναλάβει κάποιος την προβολή. Να έχει πολυμορφικότητα το πρωτάθλημα. Γενικότερη ανάλυση των θέσεων/προτάσεων που καταθέσαν οι αγωνιζόμενοι.

Ιχνηλάτης: πρόταση…

Πενταράς:
να τρέχουν όλοι το ίδιο; Η πρέπει κάποιοι να τρέχουν περισσότερο διακινδυνεύοντας. Nα είναι περιορισμένοι οι αγώνες του πρωταθλήματος. Να υπάρχουν και οικονομικοί αγώνες. Να υπάρχει συντελεστής. Να υπάρχει μίνιμουμ χιλιόμετρων άλλα και δυσκολίας. Έχουμε 38 συμμετοχές μέσο όρο. Ωραία η ποικιλία των αγώνων όπως είναι σήμερα. Κατηγορίες Ζ1, Ζ2 και Ζ3 με ιδιαίτερη προσοχή στην τελευταία. Να κρατήσουμε χαμηλά το κόστος, όσο γίνεται, σε όλα τα επίπεδα. Να προσφέρουμε φθηνές λύσεις στους καινούριους με τα απλά τους αυτοκίνητα η κάποιους πιο χαλαρούς, φιλικούς αγώνες, με χαμηλό κοστολόγιο. Το Endure του Ναυπλίου με απλές regularity και μεγαλύτερες κλειστές ειδικές. Διαθέσιμοι να βοηθήσουμε από όποιον το ζητήσει…

Μαυρουδής: θα έχει συμμετοχές; Θα πρέπει να υπάρχει και υπόβαθρο. Νυχτερινοί αγώνες θα αξιολογηθούν κατά περίπτωση. Μπορεί να είναι και καλύτερο και ασφαλέστερο, πιο Αργο και πιο περιπετειώδες. Πρόνοια για τη νύχτα… Η Ζ3 να είναι το φυτώριο και να προσεχθεί…

Μήτσος: το 2010 δεν υπήρχε εξασφάλιση ότι δε θα αλλάξουν οι κανονισμοί. Αν υπάρξει θα υπάρξουν νέοι.

Σταθάκος:
να υπάρξει διαφοροποίηση στις μέσες ταχύτητες Ζ1 & Ζ2.

Μελέτης: Ζ1 γιατί κάποιοι έχουν πληρώσει 2-3 χιλιάρικα και επειδή υπάρχουν συμμετοχές και από το εξωτερικό στο επίπεδο αυτό. Να τηρηθούν στάνταρ για να προσκαλέσουμε αυτοκίνητα από το εξωτερικό. Δε θα τρέξουν σε endure. Πρέπει να έχουν προδιαγραφές που θα τους κάνει να νιώθουν πως αξίζουν τα χρήματα τους. Μόνο ο 24ωρος έχει συμμετοχές. Ναύπλιο, Αποστολίδης και Κατσιμαλης δεν μπορούν, Πρέπει να γίνονται τρεις αγώνες ταυτόχρονα Ζ1, δελεαστικός, Ζ2 ασφαλής, Ζ3 προσκαλέστηκες. Να προσέξουμε τις τοποθεσίες για να μη γίνονται ανασφαλείς οι αγώνες. Να μη γίνει ατύχημα… Να υπάρχει νύχτα, αρκεί να έχει προδιαγραφές. Να ορίζονται νωρίς οι αγώνες για να μπορούμε να τους προωθήσουμε. Να αντιγράψουμε τον Αθανασίου στην προβολή των αγώνων. Να έχουμε χρόνο να επικοινωνήσουμε τους αγώνες. Να κάνουμε μια ομάδα προβολής των αγώνων μας στο εξωτερικό. Απαράδεκτος ο τρόπος ακύρωσης των αγώνων το 2010. Οποίος το ξανακάνει να τιμωρείται με δυο χρονιά αποκλεισμό. Απαλλαγή από τις αποζημιώσεις των στελεχών. Να πληρώνονται μόνο τα έξοδα του. Ενιαίος τρόπος έκδοσης αποτελεσμάτων και road book.

Μανώλης: δεν έχουν ζητήσει αγώνα όσοι ανέβαλαν αγώνα το 2010. Για να πάρεις αγώνα το 2011 πρέπει να έχεις κάνει αίτηση έγγραφης στην ΟΜΑΕ. (στοιχειά που χρειάζονται).

Αργυρίου: (σε απάντηση ερώτησης του Αθανασουλοπουλου), αγώνες 2011
Team - 5
Ιχνηλάτης -1
Ναύπλιο - 1+1
Μελέτης - 1
ΑΛΟΑΠ - 1
Με ποια κριτήρια; Όσοι ανέβαλαν, δε θα πάρουν, γιατί τίναξαν το πρωτάθλημα στον αέρα. Δεν ανταποκρίθηκαν στα καλέσματα. Όταν βγει το πρωτάθλημα θα σας ενημερώσουμε γιατί και πως ανατέθηκαν οι αγώνες.

Αθανασουλόπουλος:
Κάνουν κακό σε έμενα, Δεν έχω αναβάλει αγώνα, δεν έχω ακυρώσει αγώνα, έχω χάσει οικονομικά πολλές φόρες. Γιατί είχα δεσμευτεί να το κάνω. Και το κάνω 6 χρονιά. Παλεύω να βάλω όσο περισσότερους αγώνες μπορώ στο πρωτάθλημα. Πέρσι θα έμπαιναν όλοι, άλλα… Για να έχουμε έναν θεσμό. Το παράπονο μου ότι η συζήτηση έχει γίνει πολλές φόρες. Ζητώ λοιπόν να μπουν και οι 5 μου αγώνες στο πρωτάθλημα. 5ημερος αγώνας τον Οκτάωρη στις Σέρρες από τη FIM, σε ένα ευρωπαϊκό έπαθλο μοτοσικλέτας. Ένας 2ημερος στα Καλάβρυτα. 4μονοημεροι, οι 3 για αυτοκίνητο. Ημερήσιες λυσσάς για να σωθεί το πρωτάθλημα. Χρηματοδοτώ το έπαθλο για να βάλω περισσότερους αγώνες μέσα στο πρωτάθλημα και να το αναλάβω κάποια στιγμή σαν promoter.
Επιτροπή: πόσοι αγώνες του τύπου μπορούν να γίνουν; Λιγότεροι αγώνες με περισσότερες συμμετοχές (Μαυρίδης).

Αθανασουλόπουλος: τουλάχιστον 8 αν είναι να είναι πρωτάθλημα. Οι συντελεστές είναι επικίνδυνοι.

Μήτσος:
4-5 πρωτάθλημα οι αγωνιζόμενοι, με τα Trail-Ride να συνεχίζουν να υπάρχουν ξεχωριστά.

Χριστόδουλος: έναν αγώνα το μήνα, εκτός Ιούλιου, Αύγουστου.

Δημητριάδης: 2 έπαθλα. Το Trail Ride είναι άλλο προϊόν και τους αγώνες αντοχής που είναι κάτι άλλο. Το πρωτάθλημα να έχει πολυήμερους κατά βάση. Το πρωτάθλημα σκληροπυρηνικό, το άλλο πιο χαλαρό. Επτά αγώνες σε ένα πρωτάθλημα θα τους κάνουν το πολύ 5 αυτοκίνητα.

Σιούτης: πρωτάθλημα μικρό για να προκαλέσει περισσότερους.

Χριστόδουλος: συνεργασία με το Off Road Team αν χρειαστεί.

Αθανασίου: πιέστηκα για περισσότερους αγώνες άλλα δε δέχτηκα γιατί θα θυσίαζα την ποιότητα του ενός. Να προσφέρω τεχνογνωσία σε όποιους θελήσουν να κάνουν κάτι αντίστοιχο.

Παυλόπουλος: να το κάνουμε καλά, να το προωθήσουμε σαν προϊόν, να το κάνουμε δελεαστικό και στο εξωτερικό. Να στηρίξουμε τη Ζ1 που θα μας κάνει δελεαστικούς στο εξωτερικό. Δεν έχουμε εκπαιδεύσει στελέχη 4Χ4. Σε ολόκληρη Βόρεια Ελλάδα δεν είχαμε ένα στέλεχος να πάει παρατηρητής στο Balkan. Ιδέες για Ζ3.

Μήλας: με στενοχωρεί η απουσία της Εκάλης, με δίκη της ευθύνη. Είναι καλό που υπάρχει πνεύμα συνεργασίας, Να φέρουμε νέο κόσμο. Είμαι στη διάθεση οποίου με χρειαστεί.

Φυτάς:
υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει το κομμάτι της ασφάλειας των αγώνων 4Χ4;

Αργυρίου: θα γίνουν σεμινάρια εξειδικευμένα για το 4Χ4, στο πλαίσιο των γενικότερων σεμιναρίων. Οι επιτροπές είναι άτυπες. Θα λάβουμε υπό όψη το αίτημα για επικοινωνία με τους οδηγούς.



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Γιάννης Αθανασίου στις Παρ 11 Μαρ 2011 - 12:41, 2 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : Σημ. Οι αλλαγές στο μήνυμα έγιναν για να προστεθεί η δήλωση - μήνυμα του κ. Σταθάκου.)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 10 Μαρ 2011 - 22:27

Δημήτρης Σταθάκος, μέλος επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΠΑ έγραψε:
να εκδώσουμε νέους που θα προβλέπουν αυτά που συμφωνήσαμε στη συνάντηση (πυρόσβεση, ρεζερβουάρ, νυκτερινές διαδρομές κλπ). Αύριο θα ανακοινωθούν, τουλάχιστον, για τους Αντοχής.

Που αλήθεια αναφέρθηκαν πυρόσβεση, ρεζερβουάρ, νυκτερινές διαδρομές στη συνάντηση;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 10 Μαρ 2011 - 22:36

Ελα ρε Γιαννη τωρα κι εσυ,,,

καναμε την τριχα τριχια ενω το σωζαμε ανετα και χαλαρα με μια απλή ρημαδα εγγυκλιο οταν αρχιζα και "φωναζα" οτι δε παμε καλα ετσι ενα μηνα και βαλε πριν...

και πετατηκαν ολοι οτι εγω τους μπερδευω, ξεφυσαγαν και δε θυμαμαι τι αλλο...

και θυμηθηκαν τωρα να ερθει η επιφητιση απο το Αγιο Πνευμα...

2 μερες πριν " να δειχνουν ολα σωστα" να σωσουμε τα προσχηματα ... κι οχι μονο....

οταν οι απωρειες για διαφορα θεματα εσκαγαν ακομα και απο μη φερεφωνα σου σα κι εμενα ( λεμε ) αλλα κι απο "ορκισμενους" εχθρους σου ( λεμε επισεις )....

δουλευομαστε????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠαρ 11 Μαρ 2011 - 10:40

Δημήτρης Σταθάκος, μέλος επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΠΑ έγραψε:
Από κεί και πέρα, ο κάθε αγωνιζόμενος έχει στόμα και πληκτρολόγιο να εκφραστεί ή να παραπονεθεί...
Και το κάνει. Αλλά εσύ, φίλε Δημήτρη, είτε δεν του απαντάς στα e-mail του, είτε του απαντάς σε άλλα fora απο αυτά στα οποία σε ρωτάει! Τί σε κάνει άραγε να αποφεύγεις την κατευθείαν αντιπαράθεση; Είναι προσωπική απόφαση ή δέχεσαι πιέσεις;

Και για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, η απόφαση για επαναπροσδιορισμό των Κανονισμών του 2011 σε μόλις 1 ημέρα ήρθε σε λιγότερο απο 8 ώρες μετά το e-mail στο οποίο ζητούσα προσωπικά διευκρινήσεις για το θέμα της Ζ2 στο Ναύπλιο. Όπως είναι αναμενώμενο το e-mail αυτό δεν απαντήθηκε ποτέ!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠαρ 11 Μαρ 2011 - 13:04

Μόλις ανακοινώθηκαν

Nέοι κανονισμοί Πρωταθλήματος 4Χ4 2011
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Γιάννης Αθανασίου

Γιάννης Αθανασίου


Αριθμός μηνυμάτων : 1609
Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠαρ 11 Μαρ 2011 - 13:47

Δημήτρης Σταθάκος, μέλος επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΠΑ έγραψε:
Ουσιαστικά είναι οι ίδιοι με τους περσινούς με μικρές διαφοροποιήσεις – διευκρινήσεις με βάση αυτά που συμφωνήθηκαν στη συνάντηση της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ με τους Οργανωτές και τους Αγωνιζόμενους.

Για να μη ψάχνεστε για τις αλλαγές σας τις βάζω εδώ. Οι Αλλαγές είναι με Bold.

Στο Γενικό Κανονισμό:

2.10 Η επιλογή των διαδρομών πρέπει να επιτρέπει στη πλειονότητα των πληρωμάτων που βρίσκονται εντός αγώνος να πραγματοποιούν το μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής με το φως της ημέρας, εκτός αν ο αγώνας ή η Διαδρομή έχει χαρακτηριστεί νυκτερινή και να είναι τέτοια που να μην επιτρέπει στα οχήματα να αναπτύξουν συνολική ΜΩΤ. πέραν των 50 χιλιομέτρων….

2.11 Μετά από διάρκεια οδήγησης μέχρι 12 ωρών είναι υποχρεωτική μια ανάπαυση διάρκειας τουλάχιστον 8 ωρών κατά τη διάρκεια της νύχτας. Με έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ μπορούν να διοργανωθούν αγώνες με μεγαλύτερη διάρκεια οδήγησης και διαφορετικούς χρόνους ανάπαυσης.

2.13 Για όλες τις διαδρομές που διεξάγονται σε ανοικτούς στη κυκλοφορία δρόμους, η μέγιστη ταχύτητα για το χώμα θα πρέπει να ορίζεται για κάθε κατηγορία στον Ειδικό Κανονισμό, ενώ για την άσφαλτο ισχύουν αυστηρά τα κατά τόπους όρια του ΚΟΚ……..

10.1 Η σειρά εκκίνησης του αγώνα καθορίζεται από τον Αλυτάρχη μετά από αξιολόγηση (κατάταξη προηγούμενου έτους, κατάταξη τρέχουσας χρονιάς και γενική αξιολόγηση του πληρώματος) καθώς και τις ιδιαιτερότητες του αγώνα (ΜΩΤ ανά κατηγορία, διαδρομές κλπ).......

11.8 Το δρομοβιβλίο και οι πιθανοί χάρτες πρέπει να μοιράζονται στους αγωνιζόμενους το αργότερο 1 ώρα πριν από την εκκίνηση κάθε σκέλους, όχι όμως γρηγορότερα από 3 ώρες πριν τον αγώνα. Με πρόβλεψη στον Ειδικό Κανονισμό και έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ μπορεί το δρομοβιβλίο και οι πιθανοί χάρτες να μοιράζονται στους αγωνιζόμενους σε διαφορετικούς από τους παραπάνω χρόνους.

12.4 …..Είναι υποχρεωτικό τα πληρώματα των αυτοκινήτων, να φορούν ζώνες ασφαλείας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα επί ποινή άμεσου αποκλεισμού. Επίσης τα προβλεπόμενα κράνη στις κατηγορίες Ζ1 & R καθ’ όλη τη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών και Δοκιμασιών. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες θα πρέπει να προβλέπει ο Ειδικός Κανονισμός, ανάλογα με τη μορφή του αγώνα και τις διαδρομές, την υποχρεωτική ή μη χρήση κρανών.

19.1 Σαν χρόνος τέλεσης κάθε ειδικής δοκιμασίας θεωρείται ο χρόνος από την είσοδο του αυτοκινήτου στην ειδική, μέχρι την στιγμή που το αυτοκίνητο θα περάσει από το σημείο χρονομέτρησης (Flying) της Ειδικής. Ο χρόνος θα μετριέται με χρονόμετρο χειρός ή χρονόμετρο με φωτοκύτταρο ή άλλο εγκεκριμένο αυτοματοποιημένο μηχανισμό και ακρίβεια δευτερολέπτου.

29.2 Σε περίπτωση ισοπαλίας νικητής ανακηρύσσεται όποιος έχει την καλύτερη επίδοση στην 1η Ειδική Δοκιμασία ή Διαδρομή. Αν αυτό δεν αρκεί για να δώσει λύση στην ισοπαλία, λαμβάνονται υπόψη οι χρόνοι της 2ης, 3ης, 4ης, 5ης Ειδικής κλπ. Αν και πάλι δεν υπάρχει λύση τότε θα εφαρμόζεται ότι ορίζει η Προκήρυξη της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.

29.7 Ο διοργανωτής μπορεί να απονείμει επιπλέον έπαθλα κατά την κρίση του καθώς και να ορίσει και να βραβεύσει Κλάσεις μέσα στη κάθε κατηγορία. Ο Ειδικός Κανονισμός πρέπει να προβλέπει τα επιπλέον κύπελλα και κλάσεις.

Στο Τεχνικό Κανονισμό:

4 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
……………
4.9 Γενικός διακόπτης ηλεκτρικού κυκλώματος
……….
Εφαρμογή:
Ο γενικός διακόπτης είναι προαιρετικός για το 2011 ενώ είναι υποχρεωτικός από 1/1/2012 για την ομάδα (Ζ2) και (F). Συνίσταται θερμά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα.


7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1).
………..
Σύστημα πυρόσβεσης
Το σύστημα πυρόσβεσης του άρθρου 283.7 του ΔΑΚ είναι προαιρετικό για το 2011 ενώ είναι υποχρεωτικό από 1/1/2012. Συνίσταται θερμά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα της ομάδας.

Δεξαμενή καυσίμων ασφαλείας
Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί η δεξαμενή καυσίμων του κατασκευαστή στην αρχική της θέση και λειτουργία δεν είναι υποχρεωτική η χρήση δεξαμενής ασφαλείας σύμφωνα με τον κανονισμό 283 του ΔΑΚ.
Η αναγνωρισμένη δεξαμενή ασφαλείας θα είναι υποχρεωτική από 1/1/2013. Συνίσταται θερμά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα της ομάδας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠαρ 11 Μαρ 2011 - 15:28

Ενας σωστός Γενικός και Τεχνικος κανονισμός, που αν μη τι αλλο λειτουργει συμφωνα και με την Ελληνική πραγματικότητα ( οκ.... "φορτηγα"... τελος παντων)

Εχουν πολλές διορθωσεις απο διαφορα "κακως κειμενα" του παρελθόντος...

Κανα δυο πραματακια ισως να ειταν καλυτερα αν υπηρχαν αλλα οκ.. λυνονται και με εγγυκλιο
εχει γινει πια προοδος δε μπορει να το αμφισβητησει κανεις

Ηταν ΤΟΣΟ δυσκολο??? να υπηρχαν ενα μηνα πριν???

Τελος παντων παμε παρακατω..

Αντε και με το J.....


Φετος Very Happy Very Happy ( χιουμορ εδω..)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR




Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 18:39

Να κανω μερικες ερωτησεις γιατι εχω ψιλοχαθει. Κ.αθανασιου, κ.Φωκιονα οποιος μπορει, βοηθαει.
Στην open ειναι υποχρεωτικο το roll cage. Ομως πρεπει υποχρεωτικα να τρεχουμε με αυτοκινητο που ειναι νομιμο για κυκλοφορια σε ανοικτο δρομο;
Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα δεν απαγορευεται, αυτοκινητο να εχει rollcage και να κυκλοφορει κανονικα;
Οταν γινεται αγωνας πχ ο 24ωρος ή trail rides, ασφαλειζομαστε ξεχωριστα απο αλλο φορεα; Γιατι εχω την εντυπωση οτι η δικη μας ασφαλεια δεν μας καλυπτει. Και αν μας καλυπτει, "σιδερωμενα "αμαξια με μεγαλυτερα λαστιχα τα καλυπτει;
Αν γινει ενα ατυχημα κατα την διαρκεια μιας απλης διαδρομης που περνα απο κατοικημενη περιοχη τι γινεται;

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 19:00

( Αμα με ξαναπεις κυριο δε σου απανταω - σκετο Φωκίωνα - ευχαριστω.!!!)

Οκ επιασες ενα "καρκινωμα" που δεν εχει λυση ναι απαιτειται ρολλκειτζ ναι τυπικά ειναι παρανομο σε κανονικό αυτοκινητο. Εχει συζητηθει κατα κορον ακρη δεν υπαρχει. τυπικά ναι εχεις δικιο υπαρχει ασυμβατότητα εδω, αλλα ολα τα μερη, κανουν τα "στραβα ματια". Θεωρητικά ΟΥΤΕ ΚΤΕΟ περνας, αλλα υπαρχουν φιλικά προς τους αγωνες ΙΚΤΕΟ.... κ.λ.π,. κ.λ.π.

Η αλλη λυση αλλα με τρελλά μειονεκτήματα ειναι οι αγωνιστικές πινακιδες οπου πλεον δεν εχεις θεμα steet legal.

Συνεχιζω στα υπολοιπα.
Ναι. Απο την στιγμή που περνας την γραμμη εκκινησης μεχρι την γραμμη τερματισμου ( ή της εγκαταληψης) εισαι ανασφαλιστος απο την δικη σου ασφαλεια. ή για να το πω καλυτερα εχει ανασταλει η ισχυς της προσωρινα. Για το λογο αυτο "καταναλλωνεται" ενα μεγαλο μερος του ποσου που δινεις ως συμετοχη στον αγωνα, δηλ ο οργανωτης να πληρωσει την ΕΠΑ( = ΕΛΠΑ ) οπου με την σειρα της πληρωνει την ασφαλιστική για συμβολαιο που υπαρχει για ΟΛΑ τα μηχανοκινητα σπορ στην Ελλαδα, φαντασου το κατι σαν "ομαδική ασφαλιση", εξ ου και ο οργανωτης στελνει στην ΕΛΠΑ τις συμετοχες να ξερουν ποσα και ποια αυτοκινητα συμετεχουν ωστε να ειναι ασφαλισμενα.

Αυτη η ειναι η δουλεια του Τεχνικου εφορου στους αγωνες μας τουλαχιστον, γιατι καννικά θα επρεπε να κοιταει ΚΑΙ αλα πραγματα "περι ισου ανταγωνισμου". Να πιστοποιει οτι το συμετεχων αυτοκινητο πληρει τους ορους που η ασφαλιστική της Ελπα εχει θεσει ως προυποθεσεις για να παρεχει καλυψη. Σε αυτα εχει αποδεχτει και τα "σιδερωμενα" και τα λαστιχα, βεβαιως υπο ΟΛΕΣ τις προυποθεσεις που αναλυωνται λεπτομερως στους Τεχνικους Κανονισμους.

Κατ' αρχην εισαι ασφαλισμενος. αυτο να το ξερεις. Δινεις στο "θυμα" σου τα στοιχια της οργανωσης ωστε να επικοινωνησει με αυτην ωστε αν φταις εσυ να αποζημιωθει. Να πω εδω προς αποφυγη παρξηγησεων οτι το αυτοκινητο σου ΔΕΝ ειναι ασφαλισμενο με την ενοια την μικτής ασφαλειας ετσι. Ζημιες προς τριτους ( ηλικες σωματικές) καλυπτει.

( Σου απαντησα ανα ερωτημα οπως τα καταλαβα - αν κατι δεν ειναι ξεκαθαρο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ και ρωτας διευκρινηση - ευχαριστηση μου να την δωσω )

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR




Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 19:10

fokion έγραψε:
( Αμα με ξαναπεις κυριο δε σου απανταω - σκετο Φωκίωνα - ευχαριστω.!!!)

Οκ επιασες ενα "καρκινωμα" που δεν εχει λυση ναι απαιτειται ρολλκειτζ ναι τυπικά ειναι παρανομο σε κανονικό αυτοκινητο. Εχει συζητηθει κατα κορον ακρη δεν υπαρχει. τυπικά ναι εχεις δικιο υπαρχει ασυμβατότητα εδω, αλλα ολα τα μερη, κανουν τα "στραβα ματια". Θεωρητικά ΟΥΤΕ ΚΤΕΟ περνας, αλλα υπαρχουν φιλικά προς τους αγωνες ΙΚΤΕΟ.... κ.λ.π,. κ.λ.π.

Η αλλη λυση αλλα με τρελλά μειονεκτήματα ειναι οι αγωνιστικές πινακιδες οπου πλεον δεν εχεις θεμα steet legal.

Συνεχιζω στα υπολοιπα.
Ναι. Απο την στιγμή που περνας την γραμμη εκκινησης μεχρι την γραμμη τερματισμου ( ή της εγκαταληψης) εισαι ανασφαλιστος απο την δικη σου ασφαλεια. ή για να το πω καλυτερα εχει ανασταλει η ισχυς της προσωρινα. Για το λογο αυτο "καταναλλωνεται" ενα μεγαλο μερος του ποσου που δινεις ως συμετοχη στον αγωνα, δηλ ο οργανωτης να πληρωσει την ΕΠΑ( = ΕΛΠΑ ) οπου με την σειρα της πληρωνει την ασφαλιστική για συμβολαιο που υπαρχει για ΟΛΑ τα μηχανοκινητα σπορ στην Ελλαδα, φαντασου το κατι σαν "ομαδική ασφαλιση", εξ ου και ο οργανωτης στελνει στην ΕΛΠΑ τις συμετοχες να ξερουν ποσα και ποια αυτοκινητα συμετεχουν ωστε να ειναι ασφαλισμενα.

Αυτη η ειναι η δουλεια του Τεχνικου εφορου στους αγωνες μας τουλαχιστον, γιατι καννικά θα επρεπε να κοιταει ΚΑΙ αλα πραγματα "περι ισου ανταγωνισμου". Να πιστοποιει οτι το συμετεχων αυτοκινητο πληρει τους ορους που η ασφαλιστική της Ελπα εχει θεσει ως προυποθεσεις για να παρεχει καλυψη. Σε αυτα εχει αποδεχτει και τα "σιδερωμενα" και τα λαστιχα, βεβαιως υπο ΟΛΕΣ τις προυποθεσεις που αναλυωνται λεπτομερως στους Τεχνικους Κανονισμους.

Κατ' αρχην εισαι ασφαλισμενος. αυτο να το ξερεις. Δινεις στο "θυμα" σου τα στοιχια της οργανωσης ωστε να επικοινωνησει με αυτην ωστε αν φταις εσυ να αποζημιωθει. Να πω εδω προς αποφυγη παρξηγησεων οτι το αυτοκινητο σου ΔΕΝ ειναι ασφαλισμενο με την ενοια την μικτής ασφαλειας ετσι. Ζημιες προς τριτους ( ηλικες σωματικές) καλυπτει.

( Σου απαντησα ανα ερωτημα οπως τα καταλαβα - αν κατι δεν ειναι ξεκαθαρο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ και ρωτας διευκρινηση - ευχαριστηση μου να την δωσω )

Ευχαριστω Φωκιωνα. Με καλυψες. Απλα ειμαι στην φαση του σιδερωματος για αυτο ρωτω.
Να υποθεσω οτι το ποσο της αποζημιωσης προς τριτους ειναι ιδιο με τις ιδιωτικες ασφαλειες πχ 300000 και νομιζω τωρα εχει ανεβει;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 19:12

Ξεχασα να αναφερω οτι ΚΑΙ εσυ ως ατομο κι ο συνοδηγός σου εισαστε ασφαλισμενοι ( φτου φτου μακρυα απο εμας ) γιατι επεισεις και οι ασφαλεια ζωης που μπορει να εχεις ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ οσο εισαι εντός αγωνα, εκτός κι αν εχεις σχετική εξαιρεση και προφανως πληρωνεις αυξημενο ασφαλιστρο

Ιδου κι η σχετική εγγυκλιος περι ασφαλισεων

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 19:15

Απαντησα χωρις να εχω δει το μηνημα σου

Τα ποσά αναφερονται στην εγγυκλιο

Οσο για για το "σιδερωμα" το νου σου.... Ποιος θα το κανει και πως θα το κανει...
Επ' αυτου.... υπομονή μεχρη την... 1η του μηνου στα περιπτερα σας Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Πραγματευεται και με φωτο, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο!!!!!!!!

Αλλα και βεβαιως ΑΝ σε κατι εχεις αμφιβολία στειλε μου μία / απειρες φωτο του τι θες να κανεις ΠΡΙΝ το κανεις να σου πω μια γνωμη..
Πραγματικά προτιμώ " να με πρηξεις" πριν ( που δεν με ενοχλει καθολου προς Θεου πλάκα κανω ) παρα να αναγκαστω ( ωστε να ειμαι συνεπης με τις απαιτησεις της ασφαλιστικής που ανεφερα πιο πανω ) να σου πω "σπιτι σου".
Πιστεψε με ΑΥΤΟ ειναι η χειρότερη μου....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JOHNVOR




Αριθμός μηνυμάτων : 121
Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 19:23

fokion έγραψε:
Απαντησα χωρις να εχω δει το μηνημα σου

Τα ποσά αναφερονται στην εγγυκλιο

Οσο για για το "σιδερωμα" το νου σου.... Ποιος θα το κανει και πως θα το κανει...
Επ' αυτου.... υπομονή μεχρη την... 1η του μηνου στα περιπτερα σας Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Πραγματευεται και με φωτο, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο!!!!!!!!

Αλλα και βεβαιως ΑΝ σε κατι εχεις αμφιβολία στειλε μου μία / απειρες φωτο του τι θες να κανεις ΠΡΙΝ το κανεις να σου πω μια γνωμη..
Πραγματικά προτιμώ " να με πρηξεις" πριν ( που δεν με ενοχλει καθολου προς Θεου πλάκα κανω ) παρα να αναγκαστω ( ωστε να ειμαι συνεπης με τις απαιτησεις της ασφαλιστικής που ανεφερα πιο πανω ) να σου πω "σπιτι σου".
Πιστεψε με ΑΥΤΟ ειναι η χειρότερη μου....
Κατανοητο και ευχαριστω πολυ. Πιστευω οτι κανει και καλο και σε αλλους φιλους που πιθανων θελουν να ετοιμασουν τα αυτοκινητα τους, ή θα θελουν και δεν το ξερουν ακομα Very Happy
Το ψαχνω ακομα και βεβαιως θα διαβασω το εν λογω αρθρο που μου λες.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΠεμ 23 Ιουν 2011 - 19:26

Και ΟΤΙ θες ΡΩΤΑ!!!!!!!


Δεν υπαρχουν "χαζες" ερωτησεις
"χαζη" ειναι ΜΟΝΟ η ερωτηση που δεν εγινε!!!!!!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΤετ 28 Σεπ 2011 - 16:44

Ενα "πονηρο" ερωτημα που τεθηκε απο τον Κο Αμαξοπουλο στο 4troxoi φορουμ ( ισχυει ΚΑΙ για την Ζ1 )

βλεπω στις διαφορες προκυρηξεις οτι για να μετρησει καποιος βαθμολογικα στην τελικη καταταξη πρεπει να εχει εκκινησει χ αγωνες(απο 3 εως 4)

ηδη αυτο ειναι συζητησιμο,
αλλα αυτο το παραπανω που εγραψα πως συνδεεται με την τελικη καταταξη?
δλδ στο τελος οι βαθμοι ολων οσων εχουν τρεξει λιγους αγωνες δεν μετριουνται?(και δεν εμφανιζονται στην τελικη καταταξη) και απλα θα εμφανιστουν οσοι εχουν εχουν εκκινησει η θα παρουν και τους βαθμους οσων δεν προσμετρανε στην τελικη καταταξη?
ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ?

δλδ ενας που τρεχει λιγους αγωνες στερει βαθμους απο τους αλλους(μπορει να στερησει για την ακριβεια),αλλα ο ιδιος στο τελος δεν φαινεται πουθενα?
ή οχι?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fokion

fokion


Αριθμός μηνυμάτων : 1455
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011
Τόπος : Γερακας

Κανονισμοί αγώνων αντοχης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανονισμοί αγώνων αντοχης   Κανονισμοί αγώνων αντοχης Icon_minitimeΤετ 28 Σεπ 2011 - 17:05

Και βεβαιως γινεται ακομα πιο ενδιαφερον αν σκευτουμε οτι "βγαζοντας" οδηγους, μπορει τελικά να μην μετρησει η κλαση οποτε......
Κυριε ADMIN ξεχασα πριν να βαλω το σχετικό link - το κανω τωρα..)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]




Αγαπητε μου αμαξο, τον ιδιο προβληματισμο ειχα και εγω...χθες (17/12/10)

Ολα καλα, αλλα αυτο το 3-4 αγωνες υποχρεωτικα για αναγραφη στην τελικη καταταξη...
Δλδ, αν καποιος κανει ενα αγωνα στην F1 ή στο WRC (αρρωστησε ο οδηγος και μπηκε ο δοκιμαστης ας πουμε) και παρει βαθμους δεν καταχωρουνται στην τελικη βαθμολογια;;;
Εδω δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει, αυτο μας μαρανε. Ε ρε Ελλαδαρα αθανατη...
Εγω λεω να μπει και ρητρα κιολας. Ολα τα λεφτα των συμμετοχων μπροστα, πριν το πρωταθλημα, μη ξεφυγει κανενας.

Μακαρι να υπηρχε το επιπεδο στο αθλημα ωστε να ειχε νοημα κατι τετοιο και ας μη μπορουσε να συμμετεχει "η μαριδα" Εδω ομως που ειναι η χωρα, ενας τετοιος ορος ειναι περιττος απο μονος του και εξηγουμαι:

Πρωταθλημα Αναβασεων 2010 (το...λαοφιλεστερο)
-Ο 3ος Α/5 εκανε 3 αγωνες.
-Την ανταγωνιστικοτατη Α/6 την πηγαν ολη 2(!!!) οδηγοι.
-Την Α/6+ την πηρε ο οδηγος που απλα εκανε 5 απο τους 8 αγωνες.
-Η Α/7 ηταν "οικογενειακη υποθεση" και μονον (Φωτεινελεϊκο)
-Το παλαι ποτε "φυτοριο" Ν/1 το εκανε ολο...ενας!
-Για τη Ν/2 κονταροχτυπηθηκαν 3.
-Ν/3;;;
-Ε/9 κατι λιγα σε 3 απο τους 8 αγωνες.
-Ε/10 το μισο πρωταθλημα απο 1 οδηγο...
-Ε/11 3 νοματεοι οι γνωστοι...
-Ε/12 5 αγωνες για τον πρωτο και απο εκει και κατω καλα κρασια...

Και για τη γενικη στην Α 4 οδηγοι με πληρες προγραμμα, στη Ν 3 και στην Ε 4

Ρητρα λεμε, ρητρα μη μας φυγουν.

YΓ: Και επειδη ειναι παρεξηγησιμο αυτο που γραφω, ακομα και απο φιλους, αυτο που εννοω ειναι οτι αρκετα απο τα παραπανω κυπελα δεν πρεπει να απονεμηθουν στο τελος της χρονιας (πχ Ε/10) ακριβως επειδη δεν υπαρχουν συμμετοχες σε ολο το πρωταθλημα. Εχε γουστο να σκασουν 300 νοματεοι κουστουμαρισμενοι στο τελος της χρονιας και να τους πηξουν στο ανθοδοχειο (Ριτσωνα) λογω κρισης...

Αλλα τι να λεμε τωρα...περιμενεις απαντηση σε αυτο που ρωτας; Μη πας μακρυα, ακομα οι βαθμολογιες δεν εχουν ανανεωθει απο τις 21/3 (χθες ρε παιδι μου) και εχουν γινει αγωνες σε ολες τις μορφες. Αστο man, auto pilot και αγιος ο θεος...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Κανονισμοί αγώνων αντοχης
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Πλαίσιο Αγώνων 4Χ4 & Συμπληρωματικοί Κανονισμοί ΟΜΑΕ 2013
» O ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Έλληνας οδηγός ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ 2014!
» Κανονισμοι?
» Κανονισμοί FIA Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Cross Country Rally
» Προτάσεις για τους Αγώνες Αντοχής 4Χ4

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΑΓΩΝΕΣ :: Γενικά για Αγώνες 4Χ4-
Μετάβαση σε: