|
| Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; | |
| | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 14 Νοε 2011 - 11:32 | |
| Κατι που εγραψα και στο offroad team
"Οι κριτες κι αυτοι κανουν οπως και οι οδηγοι - το κεφι τους. Ομως Απο την στιγμή που λες στον οργανωτη "ερχομαι" δευμευεσαι να κανεις την δουλεια σου στο καλυτερο δυνατο που μπορεις και ξερεις. Το αν θα "βγαλεις μεροκαματο" δε - πρεπει να - εχει σχεση με την ποιοτητα της δουλειας σου. Το οτι ο οργανωτης σου πληρωνει τα εξοδα να κανεις το κεφι σου ειναι ΗΔΗ μια σοβαρή αμοιβή ( δεν ειναι εθελοντης δηλαδη με την ενοια που το λες), οι οδηγοι πχ τα βαζουν ολα απο την τσεπη τους να κανουν το δικό τους... ( σαφως οι αναλλογίες στο....sex διαφερουν αλλα καταλαβαινεις τι εννοω...) Και πραγματικά οσοι ξερω ΔΕΝ ερχονται για μεροκάματο. Ασε δε που συνηθως κανουν πολυ περισσότερα απο τα "τυπικά" καθηκοντα τους. Εθελοντής εισαι οταν κανεις κατι χωρις κανενας να σου ταξει κατι. Εθελοντης ειμουν οταν εκανα στο προπερσινο πευκι την μεταφορά του καμεραμαν. Κανεις δεν μου εταξε κατι, ουτε καν την βενζινα και ουτε το ζητησα βεβαιως...
Οσον αφορά τα θεματα των χορηγιων μονοι μας/σας σκαψαμε/τε το λακο μας/σας. Κατ' αρχην Βαλε τον εαυτό σου στην θεση ενος τριτου και θυμησου ΤΙ εχει γραφτει στα φορουμ τα τελευταια 3 χρονια....
Κατα δευτερον για να βρεις ενα σοβαρο χορηγο πρεπει να εχεις ηδη βγει απο "χτες" και να εχεις ενα "ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ -προϊον" ( δηλ τον αγωνα σου αλλα ΚΑΙ το πλαισιο στο οποιο αυτος εντασσεται) να πλασαρεις να το βαλει στον προυπολογισμό του κ.λ.π. κ.λ.π... εκτός αν πας για 100 - 200 ευρω.... Πες μου σημερα ο οποιοσδηποτε οργανωτης με ΤΙ θα βγει οταν εχουμε φτασει μεσα νοεμβριου και δεν εχουμε προγραμμα κανονισμους και κυριως ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ αγωνων.. Αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα που οσο περναει ο καιρός δεν εχω ορεξη καν να την κανω... "
Και ενα δευτερο συνεχεια του προηγουμενου.
[quote="Φωκιων" post=11913][quote="Φωκιων" post=11910]Κατα δευτερον για να βρεις ενα σοβαρο χορηγο πρεπει να εχεις ηδη βγει απο "χτες" και να εχεις ενα "ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ -προϊον" ( δηλ τον αγωνα σου αλλα ΚΑΙ το πλαισιο στο οποιο αυτος εντασσεται) να πλασαρεις να το βαλει στον προυπολογισμό του κ.λ.π. κ.λ.π... εκτός αν πας για 100 - 200 ευρω.... Πες μου σημερα ο οποιοσδηποτε οργανωτης με ΤΙ θα βγει οταν εχουμε φτασει μεσα νοεμβριου και δεν εχουμε προγραμμα κανονισμους και κυριως ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ αγωνων.. Αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα που οσο περναει ο καιρός δεν εχω ορεξη καν να την κανω...[/quote]
Και το ανωτερο δεν ισχυει βεβαια μονο για τους οργανωτες ετσι???? Ισχυει ( ισως περισσότερο ) για τους αγωνιζόμενους. Ας παρουμε τα Γκαζακια για παραδειγμα. ( και για να εχουν ολο το θαρρος να με βρισουν :laugh: ) που εχουν την σοβαροτερη χορηγια στον χωρο τα τελευταια χρονια, και μια απο τις σοβαρότερες ανεξαρτητως χωρου Πες μου εσυ .. πως θα ζητησουν χρηματα και για του χρονου οταν - μεσα Νοεμβριου ηδη κι εναν αγωνα πριν το τελος -
Α. ΔΕΝ υπαρχει επισημη βαθμολογία να "δειξουν" τι εχουν κανει φετος με αιτιολογία προβλημα σε αγωνα μεσα ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Β. ΔΕΝ εχουν ιδεα ΕΠΙΣΗΜΩΣ για ποσους αγωνες θελουν λεφτα Γ. Δεν ξερει κανεις επισημως ποιοι θεσμοι θα παιξουν και με τι μορφη. Ελληνικό? Βαλκανικό?? ή ΕληνοΒαλκανικό?) Πως διαολο θα ειναι το Πρωταθλημα ( θα ειναι πρωταθλημα???) το 2012... εναμιση μηνα πριν που ουσιαστκά ειναι σκαρτος μηνας αν υπολογισεις γιορτες κ.λ.π. που ολα υπολειτουργουν
Για τους κριτες κ.λ.π. Πιστευω οτι ο καθενας οργανωτης εχει την "ομαδα" του και ξερει κι εχει συννενοηθει ηδη και απο καιρο τα ΠΩΣ και τα ΤΙ . Αρα ναι πιστευω ξερει τα κοστη και μπορει και να βασιστει στα ατομα. ( Εκτός εξαιρετικου απροοπτου :unsure: )
Για τους υπολοιπους αγωνες ( Παλλαδιο κ.λ.π.) και οσο μπορω απο το λιγο που ξερω να κρινω δειχνει να εχουν πολλα και αλληλοσυγκρουομενα προβηματα, κυριως την "επαναπαυση" σε μια κατασταση την οποια λογω κρισης δεν μετεβαλλαν οταν επρεπε και τωρα τρεχουν και δε φτανουν. και βεβαια την παντελη ελλειψη ΦΤΥΝΟΥ φυτωριου... Δηλ ενα αυτοκινητο που ξεκινα απο ενιαιο και σιγα σιγα μεμια σταθερότητα κανονισμών εξελισεται. Δεν ειναι περιεργο που ακομα και σημερα 10++ χρονια μετα οι μισες συμετοχες ειναι αυτοκινητα του ενιαιου των πεζω 106 και δευτερεουοντως του Γιαρις Καπ. Δεν μπορουν ΠΟΛΛΟΙ ( και στις μερες μας περιπου κανενας ) να εξελιξει "με την μια" ή αγορασει ετοιμο ενα τουμπανο... Κι αυτο ισχυει ΚΑΙ στους δικους μας αγωνες εν μερη.
"κλειδωμενα" αυτοκινητα σε υπογες υπαρχουν. Ας βρει η Αρχη του Σπορ α. ΓΙΑΤΙ κλειδωθηκαν β. ΓΙΑΤΙ δεν ξεκλειδονονται γ. ΠΩΣ θα πεισθουν να ξεκλειδωθουν δ. Πως θα φτιαχτουν ενδεχομενως νεα
ΑΥΤΗ ειναι η δουλεια της σε τελική αναλυση, οπως του οργανωτη να οργανωνει και του αγωνιζομενου να τρεχει. Η Αρχη ( πρεπει να ) φτιαχνει το Πλαισιο μεσα στο οποιο οι υπολοιποι "λειτουργουν". Τελος παντων, "Μαϊντανιζω" ( :laugh: ) παλι ως συνηθως σε ξενα χωραφια....[/quote] | |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Τρι 22 Νοε 2011 - 21:58 | |
| και για να κλεισω παο μερους μου αυτο το "ανουσιο" νημα....
Αυριο ειναι το Τεχνικός Ελεγχος του ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΗς ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΤΡΟΠΗ | |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Τρι 22 Νοε 2011 - 22:02 | |
| "ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑ" λοιπον????
Η ιδια αρχη που ΕΠΡΕΠΕ να τους προασπιζεται... Να τους ΣΕΒΕΤΑΙ και να ΠΟΛΕΜΑΕΙ γι αυτους...
τι μου λετε τωρα περι κανονισμων και μαλακιες..... ΟΥΤΕ μια βαθμολογια δε μπορουν να βγαλουν.....
μπορουν να κοιταξουν το μελλον των αντοχης?????
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εχω αρχισει να σκεφτομαι ΜΗΠΩΣ οσοι τα παρατησαν ειχαν τελικά δικιο......
Καληνυχτα..... | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 13 Φεβ 2012 - 18:26 | |
| Γράφω εδώ, γιατί δεν είναι από τα θέματα που σηκώνει, πλέον, αστεία.
Ας πούμε ότι οι δύο διοργανωτές έχουν το δικαίωμα να προασπίζονται τους αγώνες τους, να τους κάνουν να δείχνουν καλύτεροι, να προσπαθούν να μαζέψουν περισσότερους αγωνιζόμενους για το δικό τους αγώνα.
Οι άλλοι τι ρόλο παίζουν; Δεν τους φτάνει το κακό που έχουν ΗΔΗ κάνει;
Ο ένας άκουσε, του είπαν πως τους είπαν, ότι κάποιος είπε… Ότι δηλαδή έκανε και το 2010 με τον 24ωρο. «Κατινιές» με όλη τη σημασία της λέξης… Χωρίς βάρος, ειδικό ή ηθικό. Χωρίς στόχο, πραγματικό ή όχι. Απλά και μόνο για να τιμωρήσει… Ποιους; Μα τους αγώνες που δεν του έχουν… καθίσει!!!
Ο άλλος; Μετά τη ματαίωση, ακύρωση ή όπως αλλιώς θέλετε, αριθμού αγώνων, θεσμών και λοιπά, επιστρέφει δριμύτερος… Στόχος; Όσοι τον έκαναν να δείχνει αδύναμος, μη ικανός να κάνει έναν σωστό αγώνα… «Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα», ναι αυτού που τόλμησε να κάνει Rally Raid!!! Τι κι αν μέχρι χθες – άντε προχθές – ήταν συνεργάτης του ή καλύτερα συνεργάτες του; Σήμερα θα πληρώσουν το λάθος τους να αποδείξουν ότι η πορεία του διάττοντα αστέρα δεν ήταν παρά μία φούσκα…
Έστω και ότι ο Θοδωρής είπε σε κάποιους να μην τρέξουν… Και αυτοί που έστελναν κάποιους να τρέξουν παντού τι κέρδισαν; Το παράσημο της ανοιχτής παλάμης κέρδισαν. Μαζί με ηλιθιότητες περί σκοπιμοτήτων, φόλες, σαπίλες και πελατειακών σχέσεων. Και για να μην αρχίσουν οι εξυπνάδες μιλάω για το 14ο Enduro, τα Αττικά TR του 2005 και του 2006, το 24 ώρες Ελλάδα του 2005, τα Enduro του 2008, το Πευκί του 2008, το Ναύπλιο του 2009, τη Φθιώτιδα το 2005, τη Βοιωτία την ίδια χρονιά, τόσους και τόσους αγώνες.
Δε μπόρεσαν να σταθούν όρθιοι και τώρα βάζουν τρικλοποδιές για να πέσουν και οι υπόλοιποι…
Αυτοί αγαπητοί είναι εκείνοι που κάνουν κακό στους αγώνες. Και μαζί όσοι τους ανέχονται και τους δίνουν βήμα μέσα στα όργανα να συμμετέχουν στις αποφάσεις για το αύριο των αγώνων. Βήμα φανερό ή κρυπτό – χειρότερο.
Τους αρέσει ή όχι, υπάρχει κάτι που πηγαίνει καλά σε αυτή τη χώρα. Και αυτό είναι οι αγώνες αντοχής 4Χ4, από τη στιγμή που αυτοί κατέβηκαν από το τρένο. Ας τους αφήσουν στην ησυχία τους, μήπως και δούμε καμία άσπρη μέρα…
Και η Επιτροπή 4Χ4 ας κρατήσει τις επαφές μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο – δικαίωμά τους – και συνευρέσεις σε τραπέζια. Ο χώρος δεν έχει ανάγκη τις ανισορροπίες τους. Αρκετό κακό έχουν κάνει…
ΥΓ. Αλήθεια η προκύρηξη τί γίνεται; Μη φτάσουμε πάλι στα φαινόμενα του 2009... ΥΓ2. Βρε, μη σας πω... Ο άνθρωπος αυτός, στον οποίο αναφέρεστε και οι δυό σας, έχει φέρει περισσότερες απο 50 συμμετοχές στους ελληνικούς αγώνες τα τελευταία 4-5 χρόνια. Δε ντρέπεστε που τον αντιμετωπίζετε έτσι; Τσίπα δεν έχετε; ΝΤΡΟΠΗ!!! ΑΙΣΧΟΣ... Στο τέλος θα πείτε πως σας τις χρώσταγε...
| |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 20 Φεβ 2012 - 19:18 | |
| Κάποιοι έχουν αρχίσει να ξεμπροστιάζονται πραγματικά!!! Και το περίεργο είναι ότι μιλάμε για ένα και μοναδικό ΤΡΑΠΕΖΙ, που όσοι ασχολούνται με τους αγώνες 4Χ4 δεν υπάρχει περίπτωση να μην το έχουν δει…
Τελευταίο τους επίτευγμα; Η προσπάθεια να τορπιλίσουν την ήρεμη και πετυχημένη πλευρά των αγώνων!
Πώς; Μα με το «χαλασμένο τηλέφωνο»! Παίρνει ένας τον Χ διοργανωτή και του λέει: - …μα καλά, δεν είσαι τσακωμένος με τον Υ; - Όχι βέβαια. Εκτός αν τσακωθήκαμε στον ύπνο μου! - Μα μου είπαν, πως άκουσαν τον Ζ παράγοντα να το λέει… Ο ένας που μεταφέρει την πληροφορία είναι τυχαία μέλος της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΠΑ! Και επίσης τυχαία δεν αναφέρει τις πηγές του…
Οι λεπτομέρειες; Ο Χ και ο Υ προσπαθούν, πετυχημένα, να πάνε ένα βήμα παρακάτω τους αγώνες 4Χ4 στη χώρα μας. Και ο Ζ τους βοηθά σημαντικά…
Τι προσπαθούν με όλα αυτά; Να σπείρουν τη διχόνοια ανάμεσα στους τρεις. Αν ο Υ πει στον Ζ για τις φήμες, περιμένουν ότι ο Ζ ζητήσει το λόγο από τον Χ για όσα είπε… Στην περίπτωση αυτή ο μεγαλοπαράγοντας που διέδωσε τις φήμες θα το παίξει Αλέκος – καθόλου τυχαίο το όνομα! – και ο Ζ με τον Χ θα τσακωθούν, βάζοντας και τον Υ στη μέση… Και αν δεν τσακωθούν άμεσα, θα βάλουν ερωτηματικά, τα οποία θα δημιουργήσουν αμφιβολίες και στο τέλος θα φέρουν αποτέλεσμα…
Βέβαια λογαριάζουν με το δικό τους, κακοπροαίρετο, μυαλό. Και ξεχνούν ότι υπάρχουν και τηλέφωνα…
Μα καλά, τόσο χαζοί είναι τελικά; Δεν είναι περίεργο που μέρα με τη μέρα απομονώνονται από το χώρο και γίνονται δακτυλοδεικτούμενοι! Απλά κάποιοι καλοπροαίρετοι άργησαν να τους καταλάβουν και πείστηκαν από τα λόγια τους… Ακόμη όμως και αυτοί απομακρύνονται από το βούρκο σήμερα…
Βοηθήστε να βάλουμε τέλος στη δράση τους. Βοηθήστε, γιατί ένα είναι σίγουρο: δεν πρόκειται να το αφήσουν έτσι. Θα παλέψουν με νύχια και δόντια να εκδικηθούν…
| |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Πεμ 8 Μαρ 2012 - 7:58 | |
| διαβασα μια απαντηση σε ποστ η οποια πραγματικά με εβαλε σε σκεψη, και τεινω να συμφωνησω... - Hannibal έγραψε:
Γενικοτερη παρατηρηση Το εχω πει πολλες φορες. Στην Ελλαδα ειμαστε η μονη χωρα που ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΡΑΛΛΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΩΝΩΝ. Για αυτο δεν εχουμε σωστο πρωταθλημα ταχυτητας, για αυτο δεν εχουμε σωστο πρωταθλημα αναβασεων, για αυτο συνεχιζουμε να βλεπουμε τα ιδια και τα ιδια αυτοκινητα απο το 1995 για αυτο για αυτο για αυτο. | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 23 Απρ 2012 - 10:03 | |
| Μέσα σε δύο μέρες αγώνα έχεις καταφέρει να δημιουργήσεις διαφορά 2 λεπτών από τον ανταγωνισμό.
Και την τρίτη μέρα αγώνα, μέσα σε μόλις 1:40 ειδικής, καταφέρνεις και πέφτεις 5ος, πίσω από αυτοκίνητο που ήταν 7 ολόκληρα λεπτά πίσω σου το Σάββατο!!!
Απίστευτο; Και όμως οι άνθρωποι της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΑ και συγκεκριμένα οι Δ. Σταθάκος και Ν.Μανώλης τα κατάφεραν στο Ρέθυμνο!!! Και μετά προσπαθούσαν να πείσουν αγωνιζόμενους, οργανωτές και δημοσιογράφους ότι έτσι είναι το σωστό και δε μπορούσε να γίνει αλλιώς...
Κύριοι,
ο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ κανόνας των αγώνων αυτοκινήτου είναι οτι ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. Φαντάζεται κανείς στο Acropolis σε άλλες ειδικές να μετρούσε το κάθε δευτερόλεπτο για δευτερόλεπτο και σε άλλες για 5 δευτερόλεπτα; Αυτό πετύχαμε στο Ρέθυμνο...
Αν σε λίγο οι αγωνιζόμενοι πάνε και παίζουν μόνοι τους στο βουνό, μην αναζητάτε το γιατί... εσείς θα το έχετε καταφέρει, όπως άλλωστε σας πληροφόρησαν οι περισσότεροι στο καράβι της επιστροφής. | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Τετ 9 Μάης 2012 - 15:24 | |
| Άρχισαν, πάλι, οι βόλτες στους διαδρόμους της Λεωφόρου Μεσογείων...
Εγώ δεν έχω παρά να κάνω μία προειδοποίηση:
Αγαπητοί, αφήστε ήσυχους τους διαδρόμους, αλλά περισσότερο τους αγώνες, γιατί ΤΗ ΒΑΨΑΤΕ, απο εμένα προσωπικά!!!
Και η προειδοποίηση ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...
| |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Τετ 9 Μάης 2012 - 22:27 | |
| | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Τρι 12 Ιουν 2012 - 8:16 | |
| - Nicolas έγραψε:
- Τον βλέπω όπου να ναι να κατηγορεί όλους τους αγωνιζόμενους που δεν πήγαν στον 24ωρο
πως θέλουν να καταστρέψουν τους αγώνες Οι κρυφοί πόθοι ενός "φίλου" των αγώνων!!! Δυστυχώς η κακία και η μεμψιμοιρία είναι ανίατες... Στο forum αυτού του ανθρώπου η Επιτροπή 4Χ4 έχει επιλέξει να δημοσιεύει τις ανακοινώσεις τις. Έτσι για να ξέρουμε ΠΩΣ λειτουργούν τα πράγματα και πόση εμπλοκή κρύβεται στους διαδρόμους της Μεσογείων... ΥΓ. Δυστυχώς, για σένα, με τον πόθο θα μείνεις... Ακόμη και στο εξωτερικό αγωνιζόμενοι ετοιμάζονται μία ολόκληρη χρονιά για να τρέξουν στον 24ωρο. Solyom TeamΥΓ2. Πήρες στα χέρια σου το σημείο συνάντησης των τετρακίνητων στο διαδίκτυο και το έκανες μαγαζάκι. Σου αξίζει πράγματι ένα μεγάλο μπράβο. Κρίμα, που είπε και μία ψυχή... | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Πεμ 18 Οκτ 2012 - 22:48 | |
| Αρχίσαμε πάλι!!! Ο ανεπανάληπτος ΑΛΕΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ άρχισε να διαδίδει ΠΑΛΙ ότι ο 24ωρος δεν έχει συμμετοχές και δε θα γίνει!!! Και μην πει κανείς ότι δεν το έχει ξανακάνει!!! Κάθε χρόνο τα ίδια κάνει ο ανεγκέφαλος... Αλλά αυτή τη φορά ΤΕΛΟΣ!!! Διαβάστε να φρίξετε, δημοσιεύσεις του από το 2010: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Να δούμε ποιούς θα συνεχίσει να κοροϊδεύει πλέον... | |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Σαβ 27 Οκτ 2012 - 0:16 | |
| - Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- Αρχίσαμε πάλι!!! Ο ανεπανάληπτος ΑΛΕΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ άρχισε να διαδίδει ΠΑΛΙ ότι ο 24ωρος δεν έχει συμμετοχές και δε θα γίνει!!!..
ε αφου δε θα γινει βρε Γιαννη..... Παραδεξου το πια...... συνετοχες απο Γαλλια???????? Μουφα.............. συμετοχές απο Γερμανια????????? Μουφα..................... καλα δε μιλαω για Ουγγαρια.... αυτος εχει ΚΙΑ κι εχω εννομο συμφαιρον...... ουτε η Κουτσουμπο-ομαδα δεν ειναι στις συμετοχες...... 80 συμετοχες???? Μπα........ μονο οι... "στο δρομο ειναι κι ερχονται" ειναι δηλωμενοι................ αυτα παθαινεις αν "κρινεις εξ ιδιων τα αλωτρια"...... Αγ Απουλ Α "το νουσουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ".......... | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 25 Ιαν 2013 - 11:02 | |
| - ο Κώστας Θεολόγης στο to4x4.gr έγραψε:
- Το RALLY GREECE OFF ROAD ξεκινησε σαν ιδεα από τη θέληση παλιων ελληνων ΚΑΙ ιταλων αγωνιζομενων να αναβιωσουν τους παλιους ελληνοιταλικους. Συζητησαμε, συμφωνησαμε και παρουσιασαμε την ιδεα-θεληση μας στην ΕΘΕΑ και στην επιτροπη 4x4. Μας έδωσαν το οκ και περιμενουν το τελικο σχεδιασμο και κανονισμο (οπως και για ολους τους αγωνες).
Και γιατι τετοια χολη και υπονομευση απο τους άλλους οργανωτες? (θα σκεφτει ο ανυποψιαστος αναγνωστης) Το ποιός υπονομεύει ΠΟΙΟΝ άστο καλύτερα Κώστα. Κοίτα την αρχική ΣΟΥ ανακοίνωση που μιλάει για "Χρόνια χωρίς σοβαρό αγώνα στον τομέα". Αυτό είναι υπονόμευση αγώνων που γίνονται 10 ολόκληρα χρόνια με συμμετοχές που δεν έχεις φανταστεί, απο ΠΟΛΛΕΣ χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο μία. - ο Κώστας Θεολόγης στο to4x4.gr έγραψε:
- Γιατι προσπαθουμε να επαναφερουμε με το RALLY GREECE OFF ROAD σιγα σιγα παλι τη νοοτροπια των φυλασσομενων κλειστων στη κυκλοφορια ειδικων διαδρομων στους αγωνες 4x4 (για αρχη στη Ζ1). Και αν αυτο αρεσει και γινει μελλοντικη απαιτηση των αγωνιζομενων, θα αυξηθει πρωτον το κοστος του διοργανωτη δευτερον δεν θα μπορει να εξαγγελονται "ειδικες" των 245χλμ !, 186χλμ, οπότε bye bye διοργανωσεις του ποδαριού ! Τριτον, ζαλιζονται στην ιδεα οτι ερχονται μαζικα στη Ελλαδα ξενοι αγωνιζομενοι υψηλου επιπεδου (που τους παρακαλανε τοσα χρονια) μονο και μονο επειδη το ολο εγχειρημα στηριζεται σε πολυχρονες φιλιες και αλληλοσεβασμο (εννοιες δυσνοητες !!). Τεταρτον, δεν γουσταρουν τον εναν απο τους 4 συνδιοργανωτες ή και ολους ? ..... για λογους που μονο μεταξυ τους ξερουν.
Κοίταξε τους συνδιοργανωτές σου να καταλάβεις τί σημαίνει αλληλοσεβασμός. Θες παράδειγμα; Για έναν απο αυτούς ο 24ωρος το 2011 δε θα γινόταν σύμφωνα με πληροφορίες από το ΔΣ του Ιχνηλάτη. Το 2012 επειδή δεν είχε συμμετοχές. Ακόμη και σε αυτά που γράφεις εδώ μιλάς για "διοργανώσεις του ποδαριού". Αν αυτό είναι σεβασμός, τί να πω... Μάλλον χρειάζεσαι μαθήματα ελληνικών... Οι "ειδικές των 245 χιλιομέτρων" δεν αναφέρονται σε συνδιοργανωτή σου; Σε αυτή την περίπτωση όλα είναι καλώς καμωμένα; Στο δικό σας αγώνα δε θα υπάρχει τέτοια ειδική για τη Ζ2; Μας δουλεύεις ή μου φαίνεται; - ο Κώστας Θεολόγης στο to4x4.gr έγραψε:
- ]Η απαντηση τους ? Κανουμε ενα αγωνα για Ιταλους με κομπαρσους τους ελληνες ! Ήμαρτον !
Απάντησε στην ερώτηση "κλειστές ή ανοιχτές ειδικές;" για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Και πες μας με ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ, ΠΟΣΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ και ΠΟΣΑ ΟΧΗΜΑΤΑ της ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ θα καλυφθεί η "κλειστή" ειδική των 80 χιλιομέτρων. Αλλά δεν το κάνεις... ΕΛΕΟΣ!!! - ο Κώστας Θεολόγης στο to4x4.gr έγραψε:
- Σε καιρους δυσκολους για τη χωρα μας προσπαθουμε και θα φερουμε ξενους να κανουν το κεφι τους, μαζι με τα ατομα service και συνοδους. Μαζι και οι Ελληνες. Από την ερωτηση "αν τα ΑΤΜ δινουν χρηματα στην Ελλάδα" !!! που ακουσα τον Οκτωβριο 2012 φθασαμε να ειναι ολοθερμοι υποστηρικτες του αγωνα και να εγγυουνται τις συμμετοχες.
Κώστα, εσύ προσπαθείς ΤΩΡΑ να φέρεις ξένους αγωνιζόμενους. Κάποιοι τους φέρνουν ΧΡΟΝΙΑ... Και να γράφουν "...ξεχάστε όσα σας έχουν πει για την Αθήνα. Είναι μία όμορφη πόλη, ήσυχη, χωρίς αστυνομία και διαδηλώσεις...". Αλλά αυτά μάλλον είναι ψιλά - ή ΨΗΛΑ; - γράμματα για σένα. Έχεις επαφή με τα ελληνικά δεδομένα ή όχι; ΝΤΡΟΠΗ!!! | |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 25 Ιαν 2013 - 12:08 | |
| - ο Κώστας Θεολόγης στο to4x4.gr έγραψε:
- αν αυτο αρεσει και γινει μελλοντικη απαιτηση των αγωνιζομενων, θα αυξηθει πρωτον το κοστος του διοργανωτη
Θα μου επιτρεψετε εμενα να κρατησω απο οοολα αυτα την παραπανω φραση.... και να ρωτησω την αφελή ερωτηση το "κοστος του διοργανωτη" που αραγε θα μεταφερθει????? | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 25 Ιαν 2013 - 15:49 | |
| Φωκίωνα
για να καταλάβεις δες τα παρακάτω - Rally Greece Off Road 1000 ευρώ (με ένα service και όλες τις εκπτώσεις) - Hellas Rally Raid 600 ευρώ (με ένα service) - 24 Ώρες Rally Raid Greece 500 ευρώ άρα είναι ξεκάθαρο ΠΟΙΟΣ θα πληρώσει...
Και μία ερώτηση απο εμένα. Τί είναι πιό επικίνδυνο: α. Αγώνας με regularity σε ανοιχτή, άγνωστη διαδρομή, όπου όλοι πάνε φυλαγμένοι επειδή δεν ξέρουν τί ακολουθεί; β. Δοκιμές αγώνα rally, με όλους να έχουν κάνει σημειώσεις και να πηγαίνουν κόλαση σε ανοιχτό δρόμο; Έχοντας ζήσει και τα δύο, το δεύτερο είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
| |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 4 Φεβ 2013 - 13:33 | |
| - Σπύρος Κατσιμαλής έγραψε:
- Οι βασικοί παίκτες της σκακιέρας θέλουν, ο καθένας ξεχωριστά όλη την πίτα και το σκύλο, αλλά το πιο ενδιαφέρον έχουν οι "παράγοντες" του κώλου, βεβαίως - βεβαίως που πιέζουν για το σε ποιο αγώνα και ποια θέση θα ... εξασφαλίσουν.
Δεδομένο πάντως είναι ότι "πρώην" οργανωτής και νυν "βοηθός" οργανωτή, δηλώνει ότι έχει ήδη 3 από τα μέλη της επιτροπής 4Χ4 στο τσεπάκι του και έτσι τουλάχιστον η δικιά του εκδρομή δεν θα χάσει έδαφος... Μία σοβαρή καταγγελία, από ένα άτομο το οποίο όμως δεν φημίζεται για τη σοβαρότητά του... Οπότε περιμένουμε την επώνυμη και έγγραφη απάντηση της επιτροπής... Αλλιώς, απλά θα τους δικαιώσει, μιά και οι υπάρχουσες ενδείξεις θα γίνουν αυταπόδειχτες... | |
| | | Τετρακίνηση Mag
Αριθμός μηνυμάτων : 119 Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 8 Μαρ 2013 - 12:53 | |
| Προς την Επιτροπή 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ:
1. Έχουν γίνει κινήσεις να σωθεί το Έβρος Trophy; Αν ναι, ποιές; 2. Κανονισμοί και προκηρύξεις για το 2013 πότε θα ανακοινωθούν; Έχουμε φτάσει να αναβάλλονται οι πρώτοι αγώνες και να μην έχουμε τίποτε. 3. Βαθμολογίες για τα πρωταθλήματα, κύπελλα, έπαθλα του 2012 πότε θα ανακοινωθούν;
Τα ερωτήματα έχουν προωθηθεί και αρμοδίως για δημοσιογραφική χρήση. | |
| | | Τετρακίνηση Mag
Αριθμός μηνυμάτων : 119 Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Τετ 20 Μαρ 2013 - 14:25 | |
| . Οι παραπάνω ερωτήσεις δεν έχουν απαντηθεί ακόμη, 12 μέρες μετά την αποστολή τους στην Επιτροπή 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ και ενώ της δόθηκε εύλογος χρόνος να αντιμετωπίσει την έκτακτη μετακόμιση της ΟΜΑΕ σε καινούρια γραφεία την προηγούμενη εβδομάδα.
Τί να συμπεράνει κανείς; 1. Ότι η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ αδιαφορεί για τους αγώνες, όπως το Έβρος Trophy και το πώς μπορούν να σωθούν; 2. Ότι η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ αδιαφορεί για την προβολή των αγώνων 4Χ4 μέσα από το μοναδικό ειδικό ενημερωτικό μέσο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα; 3. Ότι η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον να συντάσσει κατηγορητήρια από το να φτιάξει προκηρύξεις και κανονισμούς για το 2013; 4. Ότι η παραίτηση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ και της Επιτροπής 4Χ4 σημαίνει ότι μέχρι το διορισμό νέων δε θα γίνει τίποτε για τους αγώνες στην Ελλάδα; Η υπόσχεση ήταν άλλη... 5. Ότι μεθοδεύονται κινήσεις για επιλεκτική υποστήριξη και αδειοδότηση αγώνων μέσα στη χρονιά; Κάτι που σίγουρα δε μπορεί να ανακοινωθεί επίσημα και αποκρύβεται στο παρασκήνιο; 6. Ότι τελικά η ανικανότητα της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ είναι μεγαλύτερη από αυτή που φαίνεται; Τόση που να μη μπορεί να δώσει τρεις απλές απαντήσεις μέσα σε 12 μέρες;
Ότι και να συμβαίνει, είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
._ | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Πεμ 21 Μαρ 2013 - 14:16 | |
| - Συντονιστική Επιτροπή του GTCC έγραψε:
- 21 Μαρ 2013
GTCC: Δελτίο Τύπου της Συντονιστικής Επιτροπής
Η Συντονιστική Επιτροπή του GTCC θα ήθελε να ενημερώσει όλα τα club μέλη, καθώς και τους συμμετάσχοντες οδηγούς, ότι όπως όλος ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στην Ελλάδα, έτσι και εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις σχετικά με την υπό ίδρυση ομοσπονδία, τη λύση του προβλήματος με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο για την διεξαγωγή και πάλι των αγώνων.
Σε όλο το προηγούμενο διάστημα, συνεδριάσαμε πολλές φορές και φτιάξαμε με όλα τα club τον νέο κανονισμό, κάναμε επαφές με τις διοργανώτριες λέσχες και τις 2 ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ, ΕΛΟΑΑΜ) για την κατάρτιση του προγράμματος του 2013, ενώ ήρθαμε σε συμφωνία και με χορηγούς για τη νέα χρονιά.
Δυστυχώς η αναστολή όλων των αγώνων, έφερε πίσω όλα τα θέματα, με συνέπεια να μην έχουμε ανακοινώσει ακόμα ημέρα και μέρος για την απονομή του 2012, όπου και θα γινόταν παρουσίαση του νέου κανονισμού και του προγράμματος αγώνων για το 2013.
Επίσης, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν προκηρύξαμε καν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, όπου σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν την Κυριακή 24 Μαρτίου στον Καρτόδρομο.
Ελπίζουμε να δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα, ώστε να δρομολογήσουμε όλα τα παραπάνω και να δώσουμε και πάλι ραντεβού με τους φίλους οδηγούς των οργανωμένων club στις πίστες και να κάνουμε αγώνες με ασφάλεια. Όπως ακριβώς και η Επιτροπή 4Χ4 δηλαδή: κανονισμούς, επαφές με τους διοργανωτές, συμφωνία με χορηγούς!!! Αυτή είναι η δουλειά σας κύριοι της Επιτροπής 4Χ4. Αφήστε τα υπόλοιπα κατά μέρος και ασχοληθείτε με αυτή. ΥΓ. Είμαι ονειροπόλος, τί να κάνουμε; ._ | |
| | | Τετρακίνηση Mag
Αριθμός μηνυμάτων : 119 Ημερομηνία εγγραφής : 28/02/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 22 Μαρ 2013 - 16:26 | |
| 13 μέρες μετά λάβαμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μας, που θα σχολιάσουμε στο περιοδικό ή σε εύθετο χρόνο. - Επιτροπή 4Χ4 έγραψε:
- Καλή σας ημέρα!
Σχετικά με τα ερωτήματα που μας απευθύνατε σας ενημερώνουμε ότι: 1. Η Επιτροπή βρισκόταν σε συνεχή επικοινωνία με τον οργανωτή προσπαθώντας να ξεπεράσουν από κοινού τα διάφορα προβλήματα. Ο Οργανωτής τελικά αποφάσισε τη ματαίωση του αγώνα λόγω του ότι δεν είχε και δε διαφαινόταν ικανός αριθμός συμμετοχών. 2. Λόγω των τελευταίων ρευστών και ραγδαίων εξελίξεων στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου αλλά και στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού γενικότερα, τόσο οι Ειδ. Κανονισμοί όσο και οι τυχόν τροποποιήσεις και βελτιώσεις των Γεν. Κανονισμών καθώς επίσης και οι τυχόν συμπληρωματικές εγκύκλιοι θα ανακοινωθούν μετά την τελική μορφοποίηση της όλης κατάστασης. 3. Η ανακοίνωση των βαθμολογιών-κατατάξεων κλπ των Πρωταθλημάτων-Κυπέλλων-Επάθλων για το 2012, δυστυχώς επηρεάστηκε και αυτή από τη γενική κατάσταση πλην όμως είναι έτοιμες και θα αναρτηθούν / ανακοινωθούν εντός των επόμενων ημερών.
Επιτροπή 4Χ4 | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 20 Μάης 2013 - 14:04 | |
| . - Akis Temperidis έγραψε:
. Μόλις άκουσα από έμπιστη πηγή στη Θεσσαλονίκη ότι η πίστα Σερρών κινδυνεύει να κλείσει λόγω ακαταλληλότητας της ασφάλτου. Η οποία αλλάχτηκε πέρυσι μετά από 14 χρόνια!!! Ήδη έχει ακυρωθεί ένας αγώνας Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών που θα γινόταν το περασμένο σαββατοκύριακο. Συνάδελφοι της Θεσσαλονίκης, μήπως είναι ενδιαφέρον ρεπορτάζ αυτό; ._ Μήπως, λέω μήπως, αλλάχτηκε πέρσι με τα χρήματα που δόθηκαν για το Serres Rally κατά παράβαση κάθε δεοντολογίας; Μήπως και αυτά τα χρήματα -200.000 ευρώ- χρησιμοποιήθηκαν αλλού και όχι στην άσφαλτο της πίστας που αποδεικνύεται ΗΔΗ ανεπαρκής; Τί κρύβετε πίσω από όλα αυτά; Υπάρχει κανείς να απαντήσει; Το γεγονός είναι ένα: τα χρήματα που έδωσε η ΕΕ, δηλαδή οι τσέπες ΟΛΩΝ μας, για έναν αγώνα Rally Raid, πήγαν σε μία εταιρία - Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών Α.Ε. Και παρόλα αυτά ο αγώνας των Σερρών είναι και πάλι στο Πρωτάθλημα 4Χ4. Και μη βιαστούν κάποιοι να πουν πως δεν το γνώριζαν! Έχουν ενημερωθεί αρμοδίως!!! ._ | |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Δευ 20 Μάης 2013 - 15:05 | |
| Λες αυτή τη πίστα που "ξέχασαν" να στρώσουν και την είσοδο των πιτς??????? | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Κυρ 9 Ιουν 2013 - 23:21 | |
| . - ο Βασίλης Περδικίδης στο serrestv1 έγραψε:
. Συγχαρητήρια μετατρέψατε το μοναδικό Αυτοκινητοδρόμιο σε περιφραγμένο δρόμο!
Αναρτήθηκε: Jun 7, 2013 από serrestv1 Γράφει ο Βασίλης Περδικίδης
Θα κατατεθεί μήνυση κατά παντός υπευθύνου τελικά; Η απόφαση να κατατεθεί μήνυση κατά παντός υπευθύνου δεν αρκεί !
Το θέμα είναι και ηθικό... δεν γίνεται να έχεις κατασπαταλήσει ένα τέτοιο ποσό και οι ανευθυνουπεύθυνοι να παίζουν μπαλαρό (ξεπερνώντας ακόμη και τα όρια του αστείου) μεταξύ τους και στο τέλος να πετούν το τόπι στην εξέδρα .....<<το μείγμα που μας έστειλε το ΥΠΕΧΩΔΕ>>. Άραγε οι έχοντες την ευθύνη κατά τη διαδικασία επίστρωσης της ασφάλτου είχαν απαιτήσει να διασφαλιστούν τα αυτονόητα ;
Η τεχνική υπηρεσία του δήμου Σερρών κατά τα λεγόμενα του προέδρου της Λ.Α.Μ.Σ ήταν ενημερωμένη για την διαφορετικότητα της ασφάλτου που έπρεπε να επιστρωθεί. Διαφεύγει σε ορισμένους ότι ο πρόεδρος της ΛΑΜΣ τυχαίνει να έχει επιβραβευθεί με αξίωμα στο συμβούλιο της παγκόσμιας ομοσπονδίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από πού άραγε αντλούν κάποιοι το δικαίωμα που απλά γνωρίζουν πόσους τροχούς έχει το αυτοκίνητό τους να αμφισβητούν τις επισημάνσεις και την βαθιά γνώση του αντικειμένου ενός εξειδικευμένου ανθρώπου ;
Δεν γνώριζαν ότι πρόκειται για την ειδική περίπτωση επίστρωσης ασφαλτοτάπητα αυτοκινητοδρομίου και όχι για ένα απλό ασφαλτοτάπητα; Γιατί δεν έγινε μια ενημέρωση από ειδικούς σε χώρες προηγμένες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Ήταν αμελητέο το θέμα και δεν άξιζε να έρθει ένας Ιταλός μηχανικός που θα ήθελε ένα ποσό για να γνωμοδοτήσει; Σίγουρα θα κόστιζε λιγότερο από το κόστος των επισκέψεων και των "πανηγυριών" στην Βαλκανική από την διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου και θα απέδιδε περισσότερο γιατί όταν δεν έχεις Αυτοκινητοδρόμιο δεν υπάρχει λόγος ούτε να πας να το διαφημίσεις ούτε για να έρθουν αγωνιζόμενοι!
Οι έχοντες την ευθύνη, τεχνικές υπηρεσίες και πολιτικοί προϊστάμενοι έχουν συνειδητοποιήσει που έχουν οδηγήσει οι επιλογές τους
Όποιος προΐσταται της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Σερρών κοιμάται ήσυχος;
Για τον επιχειρηματία που ανέλαβε να εκτελέσει το έργο ,εσείς λέτε ότι ο νόμος είναι σαφής και δεν απαιτείται εμπειρία και το δέχομαι... δεν έπρεπε να ενδιαφερθεί ο εργοδότης για το τι έργα έχει αναλάβει και σε τι ποιότητα κατασκευής τα παρέδωσε ο επιχειρηματίας που ανέλαβε το έργο και αν υπάρχει η δυνατότητα να αντεπεξέλθει σε μια ειδική κατασκευή όπως το Αυτοκινητοδρόμιο ;
Ελέγχθηκε από κάποιον από "αυτούς που τα ξέρουν όλα", αν ο επιχειρηματίας είχε τα απαιτούμενα μηχανήματα για να αναλάβει ένα έργο επίστρωσης ασφάλτου επιφάνειας πλάτους 10-12 μέτρων;
Γιατί ο επιχειρηματίας από μόνος του και πότε, ζήτησε την βοήθεια καθηγητή πανεπιστημίου, ο οποίος πληρώθηκε από τον ίδιο για να γνωμοδοτήσει για το έργο;
Οι δημοτικοί μηχανισμοί ελέγχου έπαυσαν να λειτουργούν;
Τα δοκίμια που στάλθηκαν για έλεγχο από ποιόν συνελέχθησαν, μήπως τα επέλεξε μόνος του ο επιχειρηματίας και γιατί δεν εξετάστηκαν από διαφορετικούς επιστήμονες;
Μέχρι τώρα δεν εμφανίστηκε καμιά θερμομέτρηση του μίγματος κατά την διάρκεια της επίστρωσης, μήπως εμφανιστεί τώρα ;
Πόσο τρόχισε τον προηγούμενο ασφαλτοτάπητα και πόσο έπρεπε να τροχισθεί υπάρχει κάποια μέτρηση;
Αυτοί που τα "ξέρουν όλα" σαν διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών δεν έβλεπαν από την αρχή του έργου ότι κάτι δεν πάει καλά;
Γιατί όλοι αυτοί που "δεν ξέρουν τίποτα", τα στελέχη της Λ.Α.Μ.Σ ,που είναι περιζήτητοι από την παγκόσμια ομοσπονδία του μηχανοκίνητου αθλητισμού μουρμούριζαν από την αρχή του έργου;
Γιατί έλεγαν <<βγάλτε φωτογραφίες το Αυτοκινητοδρόμιο γιατί δεν θα ξαναγίνει αγώνας>> κάτι για το οποίο υπάρχει και δήλωση του προέδρου της ΛΑΜΣ;
Εσείς μήπως δεν ακούγατε τίποτα γιατί δεν πηγαίνατε στο Αυτοκινητοδρόμιο;
Προσέξτε η κίνηση "φύγε κακό από τα μάτια μου" με μια επίστρωση για να κλείσουν κάποια στόματα και μετά από ένα δύο χρόνια να επανεμφανισθεί το πρόβλημα είναι εξ' ίσου καταδικαστέα!
Αφήστε την αδιαλλαξία και την υπεροψία και συζητήστε το θέμα με ειδικούς επίστρωσης ασφάλτου Αυτοκινητοδρομίων!
Γιατί δεν παραλαμβάνει το έργο αυτός που υπέγραφε την εξυπηρέτηση της χρηματοδότησης;
Ο "υπεύθυνος" που υπέγραφε την εκταμίευση των χρημάτων για την αποπεράτωση του έργου δεν έπρεπε να έχει στα χέρια του κάποια εγγύηση καλής εκτέλεσης;
Ποιος θα πληρώσει αυτά τα χρήματα του Ευρωπαϊκού προγράμματος που πήγαν υπέρ της "άγνοιας" , "αυτών που τα ξέρουν όλα";
Ο Σερραϊκός λαός η όπως θα κληθεί να πληρώσει και τις μηνύσεις από τις πολυεθνικές εταιρείες χορηγούς των πρωταθλημάτων της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας των οποίων οι αγώνες πιθανόν να ακυρωθούν;
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν αυτοί που κινούν τα νήματα αυτής της πόλης ότι δεν γίνεται στα ξαφνικά να μεταλαμπαδευτεί το Άγιο Πνεύμα σε ορισμένους και να τους καταστήσει ειδικούς και επαΐοντες!
Ο χοροδιδάσκαλος να μεταμορφώνεται στα πενήντα του, σε ειδικό και να παίρνει αποφάσεις για επέμβαση εγκεφάλου!
Κύριε Δήμαρχε αποδεικνύεται από τα γεγονότα πως οι επιλογές σας στην διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου αποδείχθηκαν λανθασμένες η κάνω λάθος; Παλιές αμαρτίες, καινούργιες ντροπές;
Έβλεπε κάτι ο κ. Καλαϊτζίδης και ήθελε να φύγει από την διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου η απλώς επειδή δεν γνώριζε απόλυτα τον χώρο ήθελε να απομακρυνθεί;
Αλλά το κάθε σφάλμα κι ένα δίδαγμα είναι υποχρέωση αυτών που ορίζουν τις τύχες αλλά και την προοπτική ενός τόπου.
Όπως και να το προσεγγίσεις δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Μα το να μην παραδέχεσαι το λάθος, είναι μεγαλύτερο λάθος. ._ ._ | |
| | | Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 19 Ιουλ 2013 - 16:33 | |
| . Δυστυχώς οι Αγώνες 4Χ4 είναι ΑΣΗΜΑΝΤΟΙ για την ΟΜΑΕ, την ΕΠΑ και βέβαια την ίδια την Επιτροπή 4Χ4. Στην ανάρτηση των βαθμολογιών των ετών 2011, 2012 και 2013 που έγινε στις 29 Ιούνη στο site της Ομοσπονδίας ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ οι Αγώνες 4Χ4. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]._ | |
| | | fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; Παρ 2 Αυγ 2013 - 22:18 | |
| - Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- .
- ο Βασίλης Περδικίδης στο serrestv1 έγραψε:
. Συγχαρητήρια μετατρέψατε το μοναδικό Αυτοκινητοδρόμιο σε περιφραγμένο δρόμο!
Αναρτήθηκε: Jun 7, 2013 από serrestv1 Γράφει ο Βασίλης Περδικίδης
Θα κατατεθεί μήνυση κατά παντός υπευθύνου τελικά; Η απόφαση να κατατεθεί μήνυση κατά παντός υπευθύνου δεν αρκεί !
Το θέμα είναι και ηθικό... δεν γίνεται να έχεις κατασπαταλήσει ένα τέτοιο ποσό και οι ανευθυνουπεύθυνοι να παίζουν μπαλαρό (ξεπερνώντας ακόμη και τα όρια του αστείου) μεταξύ τους και στο τέλος να πετούν το τόπι στην εξέδρα .....<<το μείγμα που μας έστειλε το ΥΠΕΧΩΔΕ>>. Άραγε οι έχοντες την ευθύνη κατά τη διαδικασία επίστρωσης της ασφάλτου είχαν απαιτήσει να διασφαλιστούν τα αυτονόητα ;
Η τεχνική υπηρεσία του δήμου Σερρών κατά τα λεγόμενα του προέδρου της Λ.Α.Μ.Σ ήταν ενημερωμένη για την διαφορετικότητα της ασφάλτου που έπρεπε να επιστρωθεί. Διαφεύγει σε ορισμένους ότι ο πρόεδρος της ΛΑΜΣ τυχαίνει να έχει επιβραβευθεί με αξίωμα στο συμβούλιο της παγκόσμιας ομοσπονδίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από πού άραγε αντλούν κάποιοι το δικαίωμα που απλά γνωρίζουν πόσους τροχούς έχει το αυτοκίνητό τους να αμφισβητούν τις επισημάνσεις και την βαθιά γνώση του αντικειμένου ενός εξειδικευμένου ανθρώπου ;
Δεν γνώριζαν ότι πρόκειται για την ειδική περίπτωση επίστρωσης ασφαλτοτάπητα αυτοκινητοδρομίου και όχι για ένα απλό ασφαλτοτάπητα; Γιατί δεν έγινε μια ενημέρωση από ειδικούς σε χώρες προηγμένες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Ήταν αμελητέο το θέμα και δεν άξιζε να έρθει ένας Ιταλός μηχανικός που θα ήθελε ένα ποσό για να γνωμοδοτήσει; Σίγουρα θα κόστιζε λιγότερο από το κόστος των επισκέψεων και των "πανηγυριών" στην Βαλκανική από την διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου και θα απέδιδε περισσότερο γιατί όταν δεν έχεις Αυτοκινητοδρόμιο δεν υπάρχει λόγος ούτε να πας να το διαφημίσεις ούτε για να έρθουν αγωνιζόμενοι!
Οι έχοντες την ευθύνη, τεχνικές υπηρεσίες και πολιτικοί προϊστάμενοι έχουν συνειδητοποιήσει που έχουν οδηγήσει οι επιλογές τους
Όποιος προΐσταται της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Σερρών κοιμάται ήσυχος;
Για τον επιχειρηματία που ανέλαβε να εκτελέσει το έργο ,εσείς λέτε ότι ο νόμος είναι σαφής και δεν απαιτείται εμπειρία και το δέχομαι... δεν έπρεπε να ενδιαφερθεί ο εργοδότης για το τι έργα έχει αναλάβει και σε τι ποιότητα κατασκευής τα παρέδωσε ο επιχειρηματίας που ανέλαβε το έργο και αν υπάρχει η δυνατότητα να αντεπεξέλθει σε μια ειδική κατασκευή όπως το Αυτοκινητοδρόμιο ;
Ελέγχθηκε από κάποιον από "αυτούς που τα ξέρουν όλα", αν ο επιχειρηματίας είχε τα απαιτούμενα μηχανήματα για να αναλάβει ένα έργο επίστρωσης ασφάλτου επιφάνειας πλάτους 10-12 μέτρων;
Γιατί ο επιχειρηματίας από μόνος του και πότε, ζήτησε την βοήθεια καθηγητή πανεπιστημίου, ο οποίος πληρώθηκε από τον ίδιο για να γνωμοδοτήσει για το έργο;
Οι δημοτικοί μηχανισμοί ελέγχου έπαυσαν να λειτουργούν;
Τα δοκίμια που στάλθηκαν για έλεγχο από ποιόν συνελέχθησαν, μήπως τα επέλεξε μόνος του ο επιχειρηματίας και γιατί δεν εξετάστηκαν από διαφορετικούς επιστήμονες;
Μέχρι τώρα δεν εμφανίστηκε καμιά θερμομέτρηση του μίγματος κατά την διάρκεια της επίστρωσης, μήπως εμφανιστεί τώρα ;
Πόσο τρόχισε τον προηγούμενο ασφαλτοτάπητα και πόσο έπρεπε να τροχισθεί υπάρχει κάποια μέτρηση;
Αυτοί που τα "ξέρουν όλα" σαν διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών δεν έβλεπαν από την αρχή του έργου ότι κάτι δεν πάει καλά;
Γιατί όλοι αυτοί που "δεν ξέρουν τίποτα", τα στελέχη της Λ.Α.Μ.Σ ,που είναι περιζήτητοι από την παγκόσμια ομοσπονδία του μηχανοκίνητου αθλητισμού μουρμούριζαν από την αρχή του έργου;
Γιατί έλεγαν <<βγάλτε φωτογραφίες το Αυτοκινητοδρόμιο γιατί δεν θα ξαναγίνει αγώνας>> κάτι για το οποίο υπάρχει και δήλωση του προέδρου της ΛΑΜΣ;
Εσείς μήπως δεν ακούγατε τίποτα γιατί δεν πηγαίνατε στο Αυτοκινητοδρόμιο;
Προσέξτε η κίνηση "φύγε κακό από τα μάτια μου" με μια επίστρωση για να κλείσουν κάποια στόματα και μετά από ένα δύο χρόνια να επανεμφανισθεί το πρόβλημα είναι εξ' ίσου καταδικαστέα!
Αφήστε την αδιαλλαξία και την υπεροψία και συζητήστε το θέμα με ειδικούς επίστρωσης ασφάλτου Αυτοκινητοδρομίων!
Γιατί δεν παραλαμβάνει το έργο αυτός που υπέγραφε την εξυπηρέτηση της χρηματοδότησης;
Ο "υπεύθυνος" που υπέγραφε την εκταμίευση των χρημάτων για την αποπεράτωση του έργου δεν έπρεπε να έχει στα χέρια του κάποια εγγύηση καλής εκτέλεσης;
Ποιος θα πληρώσει αυτά τα χρήματα του Ευρωπαϊκού προγράμματος που πήγαν υπέρ της "άγνοιας" , "αυτών που τα ξέρουν όλα";
Ο Σερραϊκός λαός η όπως θα κληθεί να πληρώσει και τις μηνύσεις από τις πολυεθνικές εταιρείες χορηγούς των πρωταθλημάτων της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας των οποίων οι αγώνες πιθανόν να ακυρωθούν;
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν αυτοί που κινούν τα νήματα αυτής της πόλης ότι δεν γίνεται στα ξαφνικά να μεταλαμπαδευτεί το Άγιο Πνεύμα σε ορισμένους και να τους καταστήσει ειδικούς και επαΐοντες!
Ο χοροδιδάσκαλος να μεταμορφώνεται στα πενήντα του, σε ειδικό και να παίρνει αποφάσεις για επέμβαση εγκεφάλου!
Κύριε Δήμαρχε αποδεικνύεται από τα γεγονότα πως οι επιλογές σας στην διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου αποδείχθηκαν λανθασμένες η κάνω λάθος; Παλιές αμαρτίες, καινούργιες ντροπές;
Έβλεπε κάτι ο κ. Καλαϊτζίδης και ήθελε να φύγει από την διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου η απλώς επειδή δεν γνώριζε απόλυτα τον χώρο ήθελε να απομακρυνθεί;
Αλλά το κάθε σφάλμα κι ένα δίδαγμα είναι υποχρέωση αυτών που ορίζουν τις τύχες αλλά και την προοπτική ενός τόπου.
Όπως και να το προσεγγίσεις δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Μα το να μην παραδέχεσαι το λάθος, είναι μεγαλύτερο λάθος. ._ ._ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]εικονιδιο που σφυριζει εχουμε????? "Όσον αφορά για τις εργασίες αποκατάστασης της μεγάλης πίστας του αυτοκινητοδρομίου, εκδόθηκε ειδική διαταγή στον εργολάβο προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης της πίστας οι οποίες μπορούν να ολοκληρωθούν το αργότερο μέχρι το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, οπότε και θα είναι έτοιμη για να υποδεχτεί αγώνες." | |
| | | | Ποιός πολεμά, αλήθεια, τους αγώνες 4Χ4; | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |