| Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 | |
|
+10dinie toro stavrosd JOHNVOR isidoros dedes Paniain mitsos Τετρακίνηση Mag fokion Γιάννης Αθανασίου 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τρι 16 Απρ 2013 - 17:17 | |
| . Κώστα, όλα υπάρχουν στο ανανεωμένο site.
και για την υπόλοιπη συζήτηση ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες για το 2012 απο τις οποίες λείπει το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4. Άρα δε μέτρησε το πρωτάθλημα του 2012... Για ποιούς αγώνες δε μέτρησε; Τα Καλάβρυτα και τις Σέρρες. Το καταλάβαμε ή να κάνουν και...;
ΥΓ. Οι 7 θεσμοί 4Χ4 του 2011 έγιναν μόλις 3 το 2012 ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ νιώθοντας υπεύθυνος για την κατάντια αυτή.
._ | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τετ 17 Απρ 2013 - 17:32 | |
| Και για να ξαναπιασουμε το θεμα μας τωρα που τα μοτερ πηραν μπροστα επιτελους....
Προτασεις - Κεντρικές ιδεες.
Αγωνες. Όπως εδειξε η πειρα δυο πραγματα. Πρωτον. Κοντα στην Αθηνα. Καλές και αγιες οι οποιες Σερρες και τα φανταστικά χωματα τους αλλα δεν.... δε βγαινει το πηγαινε - μεινε - ελα. Ετσι απλά. Κατα την ταπεινη μου γνωμη το "οριο" ειναι χοντρικα το 2-ωρο αντε 3ωρο οδηγημα απο Αθηνα, ( και εκκινηση αργουτσικα) ωστε να βγει μια λιγότερη διανυκτερευση.
Δευτερον. Διαρκεια. Επεισεις η πειρα εδειξε οτι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πανω απο 2ημερο ειναι αποτυχια. Σαββατο καμια 250αρια χλμ Κυριακη καμια 150αρια ωστε να γινουν οι απονομες μεσημεροαπογευμα και βραδυ Κυριακής να ειμαστε σπιτι μας. Αντε πες και τιποτα 10-20-30χλμ μαξιμουμ την Παρασκευη ετσι να εχουμε να λεμε.( Δεν την μετραω ως "μερα" αν και προσθετει εξοδα... αν ειναι κατατακτηρια οποιος δεν παρει μερος δεν αποκλειεται προφανως απλά παει στο τελος την κατηγορίας του το Σαββατο το πρωι)
Αντε στο τσακιρ κεφι 3ημερος ΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ κολλαει κανα 3ημερο τυπου καθαρα Δευτερα, 25η Μαρτιου και τα τοιαυτα, αν και παλι κι εκει "καραδοκει παντοφλα" αλλα αν το "σερβιρεις" καλα παιζει..
Θελετε Αγαπητε κυριε Οργανωτα ακομα και......... 10ημερο τυπου Ντακαρ που μετραει στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης και οπου αλλου σας φωτισει ο Θεος??? (!!!!) γιατι ΕΧΕΤΕ ΞΕΝΟΥΣ τιγκα??? ΕΥΓΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ ΜΑΣ αλλα το Ελληνικό πρωταθλημα θα μετραει με τις ως ανω συνθηκες στις 2 πρωτες μερες του ή και καθόλου. ΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ καποιος Ελληνας θελει να συνεχισει/συμετασχει και μπορει, ΜΕΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΟΥ αλλα ΑΥΤΟ δεν θα αποτελεσει κριτιριο για το τι θα κανει το ελληνικό πρωταθλήμα.
Δηλ. δεν αποκλειουμε τιποτα αλλα δε μονταρουμε το συστημα πανω τους. το Συστημα λεει μονοημερους κανα 2ημερο και τον 24ωρο. Και τελος.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ. Παγωνουν. ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. δεν υπαρχουν φραγκα ΟΥΤΕ για καινουργια λαδια. Παγωνουν ΣΗΜΕΡΑ για ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΝ χρονο και ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ανακοινωνετε ΤΙ θα γινει σε ενα χρονο plus (2015 δηλ. ) και περα.... Εννοειται οτι οποιος το ακολουθει πιο νωρις δεν τον αποκλειουμε...
Επεισεις αυτος ο χρονος θα σας δωσει την δυνατοτητα να δειτε τι στραβο εγινε οσο καιρό τα πραγματα "εφευγαν" ανεξελενγκτα και πως θα μπορεσει αυτο να μαζευτει χωρις να πεταχτουν αυτοκινητα στην ανακυκλωση.... ( ή στις "εκδρομες"..)
Ετσι ωστε να "τεκμηριωθουν" ΑΠΛΑ και ΣΩΣΤΑ...
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα "περιεργα" ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να βγαλουν ΔΤΤ και αγωνιστικές πινακιδες... Ειναι τουλαχιστον γελοιο θεαμα τα τροφαδικα με.... πινακιδες κυκλοφωρίας και ΚΤΕΟ...
Προσπαθεια και πιεση προς την ομοσπονδια αν μη τι αλλο οσα ειναι με μια "λογική κατασταση" πχ. τα Αντοχης, με τις αγωνιστικές πινακιδες να μπορουν να πανε αν μη τι αλλο μεχρι την γραμμη εκινησης. Δεν εχουν ολοι τα λεφτα ΟΥΤΕ για τραιλερ ΟΥΤΕ για αυτοκινητο ΙΚΑΝΟ να τραβηξει τραιλερ... Σε τελική βγαλτε ενα υποτυπωδες roadbook απο...... το Συνταγμα!!! να θεωρηται εντός αγωνα. Λυσεις υπαρχουν τις ξερετε ΠΟΛΥ καλυτερα απο εμενα....
ή ακομα ακομα και προς το συνεργείο με την διαδικασία να στελνεται απο τον κατοχο, ενα fax στην Ομοσπονδια οτι το ταδε αγωνιστικό με αριθμο πλαισιου "ταδε" ή τον αριθμό Δ.Τ.Τ. δεινα, (μια που δε φοραει τις αγωνιστικές πινακιδες ) την "ταδε" μερα θα κινηθει απο την εδρα του "οδος δεινα" προς το συνεργειο ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ οδος ΧΨΖΩ 123, κι οχι βεβαια κοβουμε βολτες... κι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ΟΠΟΙΟΣ πιαστει παρανομών ΟΥΤΕ αυτος ΟΥΤΕ το αυτοκινητο ξανατρεχουν Π Ο Τ Ε! κι οχι μια τη χαριζουμε και ξερω γω και σουξου μουξου... ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ. Ακόμα και εναντι ευτελους αντιτιμου ( = πληρωμη ασφαλειας "ημερισιας κινησης" απο την Ομοσπονδια προς την Ασφαλιστικη σαν "προσθετη καλυψη"!!) Εννοειται οτι η μετακινηση με τραιλερ δεν εμπιπτει στο ανωτερω. Δε μας ενδιαφερει πως πηγε απο το ενα σημειο στο αλλο, ας πηγε και με ελικόπτερο, την κινηση στο δρομο ιδιοις δυναμοις ποινολογουμε
Ειπαμε και λυσεις αλλα και ιδεες υπαρχουν.
| |
|
| |
mad4mud1
Αριθμός μηνυμάτων : 80 Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2013
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τετ 17 Απρ 2013 - 23:55 | |
| Φωκίωνα μου αρέσουν οι προτάσεις σου και με βρίσκουν σύμφωνο !!!!!!!!!!!! Μια χαρά τα πας, για συνέχισε !!!!!!!!!!! | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τετ 24 Απρ 2013 - 19:57 | |
| . Επαφή με ξένους αγωνιζόμενους, δημοσιογράφους και στελέχη τις τρεις μέρες του αγώνα. Γερμανοί, Ισραηλινοί, Βούλγαροι, Ιταλοί, Τούρκοι και λοιποί μας έχουν γεμίσει με πληροφορίες και άλλα. Θα μείνω, προς στιγμή, σε ένα και ουσιαστικό στοιχείο. Οι ΚΥΚΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ την ΕΥΡΩΠΗ. Γιατί; - Πρώτα απο όλα ο δρόμος μετά το δεύτερο τρίτο πέρασμα ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ και ο αγώνας γίνεται trophy!!!
- Σε δεύτερο πλάνο δεν είναι αγώνας αντοχής αλλά circuit όπου όλοι στο τέλος ξέρουν τη διαδρομή.
- Οι μεγάλες ομάδες μπορούν σε κάθε γύρο να κάνουν το αυτοκίνητο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και να καταδικάζουν τις μικρές στην αφάνεια.
- Η "επαφή" των ατοκινήτων είναι συχνή και δεν πρόκειται για cross country αλλά για κάτι σαν autocross.
- Οι αγώνες αντοχής νοούνται ΜΟΝΟ σε ανοιχτό στην κυκλοφορία δρόμο.
- Καμία μεγάλη ομάδα, σαν την Overdrive που συμμετέχει στο Hellas Rally Raid, δεν καταδέχεται να συμμετάσχει σε κυκλικούς αγώνες, εκτός απο αυτούς που μετρούν στο παγκόσμιο (Italian Baja).
Γιατί επιβιώνουν ακόμη; - Το Baja Italia είναι ο πρώτος αγώνας του World Cross Country Cup όπου όλοι ψάχνουν για βαθμούς.
- Το Gorm πρωτάθλημα στη Γερμανία είναι η μόνη μορφή εκτός δρόμου αγώνων που έχουν και οι Gorm έχουν - είχαν - πολλά λεφτά να το υποστηρίξουν, αλλά πεθαίνει και αυτό.
- Σε Ισπανία και Πορτογαλία πεθαίνουν επίσης.
- Το Baja 300 είναι ο μόνος κυκλικός αγώνας που επιβιώνει, λόγω των προσεγμένων λύσεων.
Θα μιλήσουμε στη συνέχεια και μετά τον αγώνα για τις ευκαιρίες που μας δίνονται σαν χώρα, ιδίως αν παραμείνουν οι τόσο καλές εντυπώσεις απο το Hellas Rally Raid και τους Έλληνες αγωνιζόμενους, που πρωταγωνιστούν, παρόλο που είναι 6 από τους 136 εκκινήσαντες! ΥΓ. Το Toyota Hilux Overdrive που συμμετάσχει στη Ναύπακτο είναι κατασκευασμένο στη Νότιο Αφρική και όχι στο Βέλγιο, άρα είναι ένα από τα TOP αυτοκίνητα της ομάδας!!! Τί καλύτερο να ζητήσει ένας οργανωτής; Μελέτη ΜΠΡΑΒΟ!!! ._ | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τετ 28 Αυγ 2013 - 13:15 | |
| Σεπτεμβρης ερχεται επαναφερω το κατωτερω..... - fokion έγραψε:
- Και για να ξαναπιασουμε το θεμα μας τωρα που τα μοτερ πηραν μπροστα επιτελους....
Προτασεις - Κεντρικές ιδεες.
Αγωνες. Όπως εδειξε η πειρα δυο πραγματα. Πρωτον. Κοντα στην Αθηνα. Καλές και αγιες οι οποιες Σερρες και τα φανταστικά χωματα τους αλλα δεν.... δε βγαινει το πηγαινε - μεινε - ελα. Ετσι απλά. Κατα την ταπεινη μου γνωμη το "οριο" ειναι χοντρικα το 2-ωρο αντε 3ωρο οδηγημα απο Αθηνα, ( και εκκινηση αργουτσικα) ωστε να βγει μια λιγότερη διανυκτερευση.
Δευτερον. Διαρκεια. Επεισεις η πειρα εδειξε οτι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πανω απο 2ημερο ειναι αποτυχια. Σαββατο καμια 250αρια χλμ Κυριακη καμια 150αρια ωστε να γινουν οι απονομες μεσημεροαπογευμα και βραδυ Κυριακής να ειμαστε σπιτι μας. Αντε πες και τιποτα 10-20-30χλμ μαξιμουμ την Παρασκευη ετσι να εχουμε να λεμε.( Δεν την μετραω ως "μερα" αν και προσθετει εξοδα... αν ειναι κατατακτηρια οποιος δεν παρει μερος δεν αποκλειεται προφανως απλά παει στο τελος την κατηγορίας του το Σαββατο το πρωι)
Αντε στο τσακιρ κεφι 3ημερος ΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ κολλαει κανα 3ημερο τυπου καθαρα Δευτερα, 25η Μαρτιου και τα τοιαυτα, αν και παλι κι εκει "καραδοκει παντοφλα" αλλα αν το "σερβιρεις" καλα παιζει..
Θελετε Αγαπητε κυριε Οργανωτα ακομα και......... 10ημερο τυπου Ντακαρ που μετραει στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης και οπου αλλου σας φωτισει ο Θεος??? (!!!!) γιατι ΕΧΕΤΕ ΞΕΝΟΥΣ τιγκα??? ΕΥΓΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ ΜΑΣ αλλα το Ελληνικό πρωταθλημα θα μετραει με τις ως ανω συνθηκες στις 2 πρωτες μερες του ή και καθόλου. ΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ καποιος Ελληνας θελει να συνεχισει/συμετασχει και μπορει, ΜΕΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΟΥ αλλα ΑΥΤΟ δεν θα αποτελεσει κριτιριο για το τι θα κανει το ελληνικό πρωταθλήμα.
Δηλ. δεν αποκλειουμε τιποτα αλλα δε μονταρουμε το συστημα πανω τους. το Συστημα λεει μονοημερους κανα 2ημερο και τον 24ωρο. Και τελος.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ. Παγωνουν. ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. δεν υπαρχουν φραγκα ΟΥΤΕ για καινουργια λαδια. Παγωνουν ΣΗΜΕΡΑ για ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΝ χρονο και ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ανακοινωνετε ΤΙ θα γινει σε ενα χρονο plus (2015 δηλ. ) και περα.... Εννοειται οτι οποιος το ακολουθει πιο νωρις δεν τον αποκλειουμε...
Επεισεις αυτος ο χρονος θα σας δωσει την δυνατοτητα να δειτε τι στραβο εγινε οσο καιρό τα πραγματα "εφευγαν" ανεξελενγκτα και πως θα μπορεσει αυτο να μαζευτει χωρις να πεταχτουν αυτοκινητα στην ανακυκλωση.... ( ή στις "εκδρομες"..)
Ετσι ωστε να "τεκμηριωθουν" ΑΠΛΑ και ΣΩΣΤΑ...
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα "περιεργα" ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να βγαλουν ΔΤΤ και αγωνιστικές πινακιδες... Ειναι τουλαχιστον γελοιο θεαμα τα τροφαδικα με.... πινακιδες κυκλοφωρίας και ΚΤΕΟ...
Προσπαθεια και πιεση προς την ομοσπονδια αν μη τι αλλο οσα ειναι με μια "λογική κατασταση" πχ. τα Αντοχης, με τις αγωνιστικές πινακιδες να μπορουν να πανε αν μη τι αλλο μεχρι την γραμμη εκινησης. Δεν εχουν ολοι τα λεφτα ΟΥΤΕ για τραιλερ ΟΥΤΕ για αυτοκινητο ΙΚΑΝΟ να τραβηξει τραιλερ... Σε τελική βγαλτε ενα υποτυπωδες roadbook απο...... το Συνταγμα!!! να θεωρηται εντός αγωνα. Λυσεις υπαρχουν τις ξερετε ΠΟΛΥ καλυτερα απο εμενα....
ή ακομα ακομα και προς το συνεργείο με την διαδικασία να στελνεται απο τον κατοχο, ενα fax στην Ομοσπονδια οτι το ταδε αγωνιστικό με αριθμο πλαισιου "ταδε" ή τον αριθμό Δ.Τ.Τ. δεινα, (μια που δε φοραει τις αγωνιστικές πινακιδες ) την "ταδε" μερα θα κινηθει απο την εδρα του "οδος δεινα" προς το συνεργειο ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ οδος ΧΨΖΩ 123, κι οχι βεβαια κοβουμε βολτες... κι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ΟΠΟΙΟΣ πιαστει παρανομών ΟΥΤΕ αυτος ΟΥΤΕ το αυτοκινητο ξανατρεχουν Π Ο Τ Ε! κι οχι μια τη χαριζουμε και ξερω γω και σουξου μουξου... ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ. Ακόμα και εναντι ευτελους αντιτιμου ( = πληρωμη ασφαλειας "ημερισιας κινησης" απο την Ομοσπονδια προς την Ασφαλιστικη σαν "προσθετη καλυψη"!!) Εννοειται οτι η μετακινηση με τραιλερ δεν εμπιπτει στο ανωτερω. Δε μας ενδιαφερει πως πηγε απο το ενα σημειο στο αλλο, ας πηγε και με ελικόπτερο, την κινηση στο δρομο ιδιοις δυναμοις ποινολογουμε
Ειπαμε και λυσεις αλλα και ιδεες υπαρχουν.
| |
|
| |
JOHNVOR
Αριθμός μηνυμάτων : 121 Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Πεμ 29 Αυγ 2013 - 9:59 | |
| Φωκιων μια ερωτηση. Αν βγαλω αδεια για Ζ2 ειναι ετησια ετσι? Οταν λεμε ετησια εννοουμε μια σεζον ή ημερολογιακα ενα ετος. Πχ βγαζω μια τον Οκτωβρη για τον 24ωρο. Μπορω νατρεχω και 2014 μεχρι τελος Σεπτεμβρη που θα ληξει? Και αλλη μια Ενα αυτοκινητο με αγωνιστικες πινακιδες μπορει να τρεξει εξωτερικο? | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Πεμ 29 Αυγ 2013 - 15:17 | |
| Γιάννη
1. Ισχύει για ένα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ έτος, μέχρι 31/12/2013. 2. Ναι, μπορείς. | |
|
| |
JOHNVOR
Αριθμός μηνυμάτων : 121 Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Πεμ 29 Αυγ 2013 - 17:59 | |
| - Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- Γιάννη
1. Ισχύει για ένα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ έτος, μέχρι 31/12/2013. 2. Ναι, μπορείς. Ευχαριστω 2.Εχω δηλ την δυνατοτητα να περασω τελωνειο με το αυτοκινητο (σε τρειλερ εννοειται)πχ Αλβανια και να τρεξω κανονικα στον αγωνα?Και ας απαιτειται road legal car?? Το αυτοκινητο θα ειναι ασφαλισμενο κανονικα? Ρωτω γιατι στους αγωνες που τρεχουμε εδω στην Ελλαδα ενα μερος απο το παραβολο συμμετοχης ξερω οτι παει και στην ασφαλιση που εχουμε. Στο εξωτερικο που ο διοργανωτης θα καταβαλει για την ασφαλιση μας? Στην δικια μας ΟΜΑΕ? Θα πληρωσουμε κατι εξτρα και θα μας το ασφαλισει για εξωτερικο? | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Παρ 30 Αυγ 2013 - 11:19 | |
| To road legal δεν έχει να κάνει με το registration, την άδεια δηλαδή, αλλά με το αυτοκίνητο μηχανολογικά και αυτό εντός εισαγωγικών.
Οι πινακίδες της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ είναι εναλλακτικό registration για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Θα σου δοθούν για τον αγώνα και θα πρέπει να αποδείξεις ότι συμμετείχες σε αυτόν, με σφραγίδα του οργανωτή.
Για την ασφάλειά σου στον αγώνα υπεύθυνος είναι ο διοργανωτής και/ή ομοσπονδία της χώρας του. Δεν εμπλέκεται η ΟΜΑΕ.
Το μόνο που χρειάζεσαι από την ΟΜΑΕ είναι starting permission.
Αυτά... | |
|
| |
JOHNVOR
Αριθμός μηνυμάτων : 121 Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Παρ 30 Αυγ 2013 - 18:07 | |
| - Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- To road legal δεν έχει να κάνει με το registration, την άδεια δηλαδή, αλλά με το αυτοκίνητο μηχανολογικά και αυτό εντός εισαγωγικών.
Οι πινακίδες της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ είναι εναλλακτικό registration για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Θα σου δοθούν για τον αγώνα και θα πρέπει να αποδείξεις ότι συμμετείχες σε αυτόν, με σφραγίδα του οργανωτή.
Για την ασφάλειά σου στον αγώνα υπεύθυνος είναι ο διοργανωτής και/ή ομοσπονδία της χώρας του. Δεν εμπλέκεται η ΟΜΑΕ.
Το μόνο που χρειάζεσαι από την ΟΜΑΕ είναι starting permission.
Αυτά... Ευχαριστω. Βεβαια το να εξηγησεις στους τελωνειακους πως δεν χρειαζεσαι πρασινη καρτα ειναι ενα θεμα απο μονο του καθως και οτι το χαρτι της ΟΜΑΕ ειναι σαν αδεια κυκλοφοριας. | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 2 Σεπ 2013 - 9:30 | |
| - Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- Γιάννη
1. Ισχύει για ένα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ έτος, μέχρι 31/12/2013.
δυστυχως... αλλο ενα θεμα που πρεπει να κοιταχτεί απο την ομοσπονδια, αν και ΚΥΡΙΩΣ πρεπει να κοιταχτει το θεμα αγωνιστικών αδειων πληρωματων που ειναι επισεις ημερολογιακο το ετος... | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 2 Σεπ 2013 - 9:33 | |
| - JOHNVOR έγραψε:
- Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- To road legal δεν έχει να κάνει με το registration, την άδεια δηλαδή, αλλά με το αυτοκίνητο μηχανολογικά και αυτό εντός εισαγωγικών.
Οι πινακίδες της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ είναι εναλλακτικό registration για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Θα σου δοθούν για τον αγώνα και θα πρέπει να αποδείξεις ότι συμμετείχες σε αυτόν, με σφραγίδα του οργανωτή.
Για την ασφάλειά σου στον αγώνα υπεύθυνος είναι ο διοργανωτής και/ή ομοσπονδία της χώρας του. Δεν εμπλέκεται η ΟΜΑΕ.
Το μόνο που χρειάζεσαι από την ΟΜΑΕ είναι starting permission.
Αυτά... Ευχαριστω. Βεβαια το να εξηγησεις στους τελωνειακους πως δεν χρειαζεσαι πρασινη καρτα ειναι ενα θεμα απο μονο του καθως και οτι το χαρτι της ΟΜΑΕ ειναι σαν αδεια κυκλοφοριας.
Θα πρεπει να τους εξηγησεις οτι αυτο που βλεπουν πανω στο τρειλερ δεν ειναι αυτοκινητο αλλα... "κατι αλλο" Καναπες πχ... Εξ ου και ειναι πανω σε τρειλερ και δεν κινηται αυτονομα, οπερ και δεν υπαγεται στς συνηθεις διαταξεις περι αυτοκινητων. Φανταζομαι οτι μαζι με την δηλωση συμετοχής και την... αφισα του αγωνα, θα βγει ακρη ακομα και με το πιο δυσπιστο οργανο | |
|
| |
JOHNVOR
Αριθμός μηνυμάτων : 121 Ημερομηνία εγγραφής : 17/06/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 2 Σεπ 2013 - 13:47 | |
| - fokion έγραψε:
- JOHNVOR έγραψε:
- Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
- To road legal δεν έχει να κάνει με το registration, την άδεια δηλαδή, αλλά με το αυτοκίνητο μηχανολογικά και αυτό εντός εισαγωγικών.
Οι πινακίδες της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ είναι εναλλακτικό registration για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Θα σου δοθούν για τον αγώνα και θα πρέπει να αποδείξεις ότι συμμετείχες σε αυτόν, με σφραγίδα του οργανωτή.
Για την ασφάλειά σου στον αγώνα υπεύθυνος είναι ο διοργανωτής και/ή ομοσπονδία της χώρας του. Δεν εμπλέκεται η ΟΜΑΕ.
Το μόνο που χρειάζεσαι από την ΟΜΑΕ είναι starting permission.
Αυτά... Ευχαριστω. Βεβαια το να εξηγησεις στους τελωνειακους πως δεν χρειαζεσαι πρασινη καρτα ειναι ενα θεμα απο μονο του καθως και οτι το χαρτι της ΟΜΑΕ ειναι σαν αδεια κυκλοφοριας.
Θα πρεπει να τους εξηγησεις οτι αυτο που βλεπουν πανω στο τρειλερ δεν ειναι αυτοκινητο αλλα... "κατι αλλο" Καναπες πχ... Εξ ου και ειναι πανω σε τρειλερ και δεν κινηται αυτονομα, οπερ και δεν υπαγεται στς συνηθεις διαταξεις περι αυτοκινητων. Φανταζομαι οτι μαζι με την δηλωση συμετοχής και την... αφισα του αγωνα, θα βγει ακρη ακομα και με το πιο δυσπιστο οργανο Ευχαριστω Φωκιων και εσενα.!!!! | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Κυρ 8 Σεπ 2013 - 7:26 | |
| και μια και είπαμε τρέιλερ ας ξαναθυμηθούμε το νόμο περί αγωνιστικών αυτοκίνητων.... [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] | |
|
| |
| Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 | |
|