| Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 | |
|
+10dinie toro stavrosd JOHNVOR isidoros dedes Paniain mitsos Τετρακίνηση Mag fokion Γιάννης Αθανασίου 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:16 | |
| 1. Μιλησα για 30+ η 30- κοινως αλλη κατηγορια θα πανε τα "φτιαγμενα" αν μπορεις να τα αποκαλεσεις ετσι και αλλη τα μαμα η σχεδον μαμα feroza/jimny/niva κλπ. που μεταξυ τους ειναι συγκρισιμα μεγεθη σχεδον ανεξαρτητως βελτιωσεων.... Κ πριν προλαβεις, θα σου πω οτι ακομα κ αυτα που φορανε μαμα πανω απο 30ιντσες πχ αγροτικα μπορουνε να συγκριθουνε σε χρονους ποιο κοντα στα "φτιαγμενα" απ οτι στα "μικρα"
2. Είναι ξενοδοχείο+μεταφορά+φαγητό+συμμετοχή+αγώνας+επισκευές+ζημιες+support+προετοιμασια Θα διαφωνησω λοιπον με το Καλαβρυτα=24ωρος, τουλαχιστον για τη Ζ2......
3. Ναι... μόνο 10 που έτρεξαν Trail Ride και δεν έτρεξαν στο πρωτάθλημα. Δεν εννοω αυτους που αποκλειστικα στηριξαν τα trail ride. Μιλαω για ολους τους οδηγους που ετρεξαν γενικα στα trail ride ασχετα αν πηγαν κ σε αλλους αγωνες!!
| |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:22 | |
| . 1. Γενικά δε συμφωνώ με το διαχωρισμό αυτό, ιδίως από τη στιγμή που δεν κάνει διαφορά. Και όπως δείχνουν τα αποτελέσματα δεν έχει διαφορά στην ταχύτητα! Οι πολλές κατηγορίες απαξιώνουν τα έπαθλα-κύπελλα, ιδίως όταν δεν έχουμε πολλές συμμετοχές. Αν στους 13, μέσο όρο, οι 6 παίρνουν κύπελλο, είναι υπερβολικό. Αν θες, βρες άλλο τρόπο να τους δώσεις, εκτός προκηρύξεων όμως.
2. Θα ξανακάνω την ανάλυση και θα καταλάβεις.
3. Δε μπορώ να το κάνω αυτό, επειδή η πρώτη επιλογή είναι το πρωτάθλημα και όχι τα trail ride. Πρέπει να ξαναγράψω την data base!!! Από φέτος θα δώσω και δεύτερη επιλογή για να το έχω.
._ | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:35 | |
| 1. Πες μου την αντιπροταση! (εχει σημασια με βαση τους χρονους, συγκρινε χρονους στα 30+ και - κ θα δεις) Συμφωνω οτι στους 13 δεν μπορει οι 6 να παιρνουνε κυπελλο! Αλλα δεν διαβαζεις τι γραφω: η αναλυση ξεκιναει με βαση εναν αγωνα 35+ Ζ2 αυτοκινητων!!! Κοινως στους μεγαλους αγωνες (βασικα στον 24ωρο) αν θα επρεπε, πως θα επρεπε κατα την γνωμη μου, να κατηγοριοποιηθει η Ζ2!!!
3.Δεν ειναι κατι δυσκολο, ουτε νομιζω χρειαζεται να ξαναγραψεις τπτ. Οι ερωτηση ειναι ποσοι διαφορετικοι οδηγοι ετρεξαν στα trail ride φετος! Μιλωντας για Ζ2 παντα: Και βασικα νομιζω οτι ειναι 18 διαφορετικοι οδηγοι! Αν λαβεις υπ'οψιν σου οτι 9 απ αυτους εχουνε περισσοτερες της 1 συμμετοχης, θα ελεγα δεν ειναι λιγοι. Αντιστοιχα, θα σε ρωτησω: Ποσοι διαφορετικοι οδηγοι ετρεξαν σε 24ωρο + Ευβοια, και ποσοι ΚΑΙ στους 2 αγωνες?????
| |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:39 | |
| - mitsos έγραψε:
- 1. Πες μου την αντιπροταση!
(εχει σημασια με βαση τους χρονους, συγκρινε χρονους στα 30+ και - κ θα δεις) Συμφωνω οτι στους 13 δεν μπορει οι 6 να παιρνουνε κυπελλο! Αλλα δεν διαβαζεις τι γραφω: η αναλυση ξεκιναει με βαση εναν αγωνα 35+ Ζ2 αυτοκινητων!!! Κοινως στους μεγαλους αγωνες (βασικα στον 24ωρο) αν θα επρεπε, πως θα επρεπε κατα την γνωμη μου, να κατηγοριοποιηθει η Ζ2!!!
Σταματάκης (24ωρο Ζ2), Γ. Κουτσουμπός;;;;; Πιο αργά απο Καφτεράνη πήγαιναν;;;; | |
|
| |
fokion
Αριθμός μηνυμάτων : 1455 Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2011 Τόπος : Γερακας
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:46 | |
| Επιτρεψτε μου να παρεμβω στην υπεροχη κουβεντα σας που αν μη τι αλλο ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙΕΙ οτι μπορει να υπαρχει αντιπαραθεση με επιχηρηματα και τεκμηριομενες αποψεις και οχι "μπηχτες".
Αν και ειπατε 'αγωνιζομενοι" κι εγω ως γνωστον ΔΕΝ ειμαι....
Η κουβεντα σας εχει επιμορφωσει πολυ και πολλους.
τα αυτοκινητα ( στη Ζ1 αναφερωμαι ) υπαρχουν. το θεμα λοιπον δεν ειναι αυτο αλλα γιατι και πως θα τους κανουμε να τα ξεσκονισουν.... καλως ή κακως η "αγορά" των αντοχης ειναι η νοτια Ελλαδα. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ βρεθει τροπος οικονομικής μετακινησης ( αυτοκινηταμαξα - ΟΣΕ ) δεν γινεται ειδικά "σημερα" να δωσει αγωνιζομενος το ετησιο προυπολογισμο του μονο και μονο για να παει και να ερθει... με βενζινες ( που 3πλασιαζονται αν η μεταφορα γινει με τρειλερ ) διοδια, αυτοκινητο ικανο να τραβηξει-κουβαλησει 3 τονους κ.λ.π. κ.λ.π..
Ο βασικός λογος που οι Σερρες αποτυγχανουν.
Δευτερος λογος ειναι η διανυκτερευση. εχει κοστος. Αλλα παλευεται, ΑΝ το "προιον" ειναι γευστικό. ( Βλεπε καλαβρυτα ) ή εστω αν το προγραμμα του αγωνα και η αποσταση ειναι τετοιες που με ενα "πρωινό ξυπνημα" σωζεις μια διανυκτερευση. ( Βλεπε πχ. Ναυπλιο )
Αυτα πλεον ειναι δεδομενα περαν πασης αμφιβολιας.
Να το πω αλλιως??? Δε μπορει ο ιδιος οργανωτης να ειναι αχρηστος και να μαζευει ενα-δυο αυτοκινητα στις Σερρες αλλα 30 στην Αττικη. Κατι σημαινει αυτο κι ΠΡΕΠΕΙ να "αποκοδικοποιηθει" ως μηνημα....
Απο κει και περα ειναι η προβολή. Εναν αγωνα τον προωθεις καλυτερα καθως επικεντρωνεσαι εκει.
Διαφωνω οσον αφορά τους οργανωτες. Δεν πρεπει να λειτουργουν - και το εχω πει πολλακις και δυστυχως εχουν φροντισει ορισμενοι να μου δειξουν οτι αυτο που πιστευω ειναι ουτοπια -οτι ο καθεις στον αγωνα του και οι υπολοιποι βοηθουν ( χωρις εισαγωγικά ) ο καθενας σε αυτο που ξερει. Πχ ο Αθανασιου στο promotion "σκοτωνει" και το εχει αποδειξει επανηλημενα. Ας κανει το promotion για ολους...
Promotion σημαινει προβολη σημαινει χοριγοι που χρονια με τη χρονια αυξανουν και πλεον πεφτει η αξια του "αγωνοχιλιομετρου"..... αρκει βεβαια αυτα να γυρνανε σε παροχες προς τους αγωνιζομενους κι οχι.... σε νεο ασφαλτοταπητα..... σε μια αυτοκινηταμαξα κι οχι σε ελικόπτερο-μυγα..... που δεν εχει το χωρο/υποδομη να μεταφερει φορειο...
Α ναι.... τρελλο δεν ειναι να εχουμε στην Ελλαδα δυο και ισως 3 διαφορετικά συστηματα tracking???
Ευκολος τροπος διαχωρισμου αν το θελησετε αυτοκινητων??????? μα........... το βαρος.... Ηλιθια ειναι η FIA που το εχει σε σχεση με κυβικά??????????
Απλά εθεσα καποια πραγματα απο τη μερια του φιλαθλου.... Ελπιζω να μην "καταστρεφω" τον διαλογο....... | |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:54 | |
| - fokion έγραψε:
Promotion σημαινει προβολη σημαινει χοριγοι που χρονια με τη χρονια αυξανουν και πλεον πεφτει η αξια του "αγωνοχιλιομετρου"..... αρκει βεβαια αυτα να γυρνανε σε παροχες προς τους αγωνιζομενους κι οχι.... σε νεο ασφαλτοταπητα..... σε μια αυτοκινηταμαξα κι οχι σε ελικόπτερο-μυγα..... που δεν εχει το χωρο/υποδομη να μεταφερει φορειο...
Α ναι.... τρελλο δεν ειναι να εχουμε στην Ελλαδα δυο και ισως 3 διαφορετικά συστηματα tracking???
Ευκολος τροπος διαχωρισμου αν το θελησετε αυτοκινητων??????? μα........... το βαρος.... Ηλιθια ειναι η FIA που το εχει σε σχεση με κυβικά??????????
Απλά εθεσα καποια πραγματα απο τη μερια του φιλαθλου.... Ελπιζω να μην "καταστρεφω" τον διαλογο....... Μία πρόσθεση εδώ και δε χαλάς τη κουβέντα. Το Promotion και το καλό promotion, δεν τραβάει μόνο αγωνιζόμενους αλλά και θεατές. Όπως επίσης συμβάλει σημαντικά στη προστασία των κατοίκων των περιοχών που περνάει ο αγώνας. Ναι, είναι ανοιχτός ο δρόμος αλλά δε βλάπτει να γνωρίζει ο ντόπιος οτι περνάει αγώνας απο τα "χωράφια" του. Ένα πράγμα που έχει συμβάλει στην αγκαλιά των αγώνων απο τους ντόπιους και όχι στις μούτζες και τα δίκανα είναι τα ΟΡΙΑ ταχύτητας και η σωστή ενημέρωση... | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 21:55 | |
| - Paniain έγραψε:
- mitsos έγραψε:
- 1. Πες μου την αντιπροταση!
(εχει σημασια με βαση τους χρονους, συγκρινε χρονους στα 30+ και - κ θα δεις) Συμφωνω οτι στους 13 δεν μπορει οι 6 να παιρνουνε κυπελλο! Αλλα δεν διαβαζεις τι γραφω: η αναλυση ξεκιναει με βαση εναν αγωνα 35+ Ζ2 αυτοκινητων!!! Κοινως στους μεγαλους αγωνες (βασικα στον 24ωρο) αν θα επρεπε, πως θα επρεπε κατα την γνωμη μου, να κατηγοριοποιηθει η Ζ2!!!
Σταματάκης (24ωρο Ζ2), Γ. Κουτσουμπός;;;;; Πιο αργά απο Καφτεράνη πήγαιναν;;;; Ian, κανεις ενα λαθος μαζι με πολους αλλους! Συγκρινεις παντα τους καλυτερους (3αδα στο βαθρο)!! Φυσικα περισυ, που καναμε αν θυμασαι το 1-2 με τον Νταη συνεχεια, δεν σημαινει οτι ημασταν κ συγκρισιμα μεγεθη!! Καλο ειναι να συγκρινουμε το συνολο των αυτοκινητων κ πως αυτα θα μπορουσαν να κατηγοριοποιηθουν!! | |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:01 | |
| - mitsos έγραψε:
- Ian,
κανεις ενα λαθος μαζι με πολους αλλους! Συγκρινεις παντα τους καλυτερους (3αδα στο βαθρο)!! Φυσικα περισυ, που καναμε αν θυμασαι το 1-2 με τον Νταη συνεχεια, δεν σημαινει οτι ημασταν κ συγκρισιμα μεγεθη!! Καλο ειναι να συγκρινουμε το συνολο των αυτοκινητων κ πως αυτα θα μπορουσαν να κατηγοριοποιηθουν!! Συγνώμη αλλά δε το θεωρώ λάθος γιατί πολύ απλά δε μπορούν όλοι να παίρνουν ένα κύπελλο όπως αναβάσεις, ραλλυ σπριντ κτλ. Όσο για το 1-2 που κάναμε τότες συνέχεια, θυμάσαι οτι παίζαμε μαζί και πολύ κοντά ο ένας στον άλλο τις περισσότερες φορές. Κυρίως οι μηχανικές δυσκολίες σε είχαν κόψει όχι τα λάστιχα του Νταή. Σε είχα "προκαλέσει" μάλιστα αν μπορεί να αντέξεις το κοπάνημα μέσα στο wrangler κι αυτό λόγο της ιδιοσυγκρασίας του οδηγού ο οποίος ναι μέν φοβερός αλλά δεν έκοβε σε κανένα ζντούπι με ρισκο να διαλύσει το αμάξι. Μάλιστα αν θυμάσαι τα λάστιχα του ήταν 31 ιντσες στα raid αν θές να το πάμε πάλι εκεί το θέμα. | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:23 | |
| Φωκιωνα δεκτοι κ ευπροσδεκτοι κ οι .... φιλαθλοι! Για την Ζ1 δεν ξερω, το εχω ξαναπει, ας μιλησουνε οι αμεσα ενδιαφερομενοι. Για την Ζ2 δεν θα ελεγα οτι παιζει κ πολυ μιας κ ΟΛΟΙ μετακινουνται οδικως! Για το γενικοτερο κοστος συμφωνω με την λογικη σου.... Ο Doc κανει αγωνες κ το προιον "πουλαει". Αυτο δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις. Ομοιως δεν μπορει να αμφισβητησει το γεγονος οτι οι Σερρες δυο χρονια τωρα δεν "τραβηξαν" αν κ το θεμα δεν ηταν η "ποιοτητα" Ισως (για την Ζ2 παντα) ειναι το θεμα οτι οι αγωνιζομενοι δεν μπορουν να διαθεσουνε τοσα πολλα χρηματα/μερες γενικα. Αυτο το ουτοπικο κατ'εμε σεναριο, να κανουνε αγωνες ολοι μαζι ειναι το ονειρο ολων μας! Σαφως κ ο Γιαννης στο promotion ειναι εξαιρετικος! Ομοιως ο Doc σημερα εχει μακραν το καλυτερο συστημα tracking στην Ελλαδα..... Συνεχισε την λιστα κ πες μου αν μπορεις να τους δεις ολους να συνεργαζονται....... Βεβαια εδω ειδαμε τον Γιαννη να συνεργαζεται ΑΨΟΓΑ με dista κ Μανωλη, οποτε στο βαθος, ισως ολα ειναι πιθανα!!!! Βαρος δια κυβικα θες..... οκ να κανω μια δοκιμη..... 1.Σταματακης: 1000κιλα/120 αλογα?? (περιπου παντα ετσι?) = 8.3 2.Vitara Γιωργου: 1000κιλα/ 105 αλογα ??? = 9.5 3.Ασπρουλης: 1500κιλα/95 αλογα = 15.8 (οποιος το αμφισβητησει ανετα δειχνω το χαρτι του ζυγολογιου!! 4.Pajero Μανου: 1600+κιλα/110 αλογα???? = 14.5 5.GV (σαν αυτο που τρεχαμε το 09 κ ακομα προσπαθω να ξεχασω): 1650κιλα/170αλογα = 9.7 Δλδ θες να μου πεις οτι το τελευταιο ειναι ποιο συγκρισιμο με του Μαρδα η του Γιωργου, ενω οι χρονοι διχνουνε το αντιθετο ???? Η μηπως ο Ασπρουλης ειναι ποιο λογικο να μπει στην ιδια κατηγορια μονο με το pajero?? Δοκιμες κανω για να δουμε τι ευσταθει στα Ελληνικα δεδομενα, δλδ το σφιχτο - απαιτητικο τερραιν, που δεν εχεις δυναμη να απλωσεις αυτα τα κιλα/ιππο! | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:28 | |
| . Δήμητρα 1. Δεν συμφωνώ με το διαχωρισμό της Ζ2 ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. Αν αλλάξουν, αυξηθούν οι συμμετοχές, τότε βλέπουμε. Αλλά και πάλι πάω προς Φωκίωνα-FIA. 2. Κόστος [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Βλέπεις ότι είναι της ίδιας τάξης σε σύνολο. Ενώ στο αγωνοχιλιόμετρο δηλαδή την απόλαυση η διαφορά είναι απίστευτη! Και δεν έχω υπολογίσει ότι αν έχεις αγωνιστικές πινακίδες, στα Καλάβρυτα θες ένα αυτοκίνητο να πάει το αγωνιστικό, ενώ στον 24ωρο όχι! 3. Mε ένα απλό μέτρημα είναι 15. Σε Εύβοια και 24ωρο ετρεξαν 69 σε σύνολο, 55 ξεχωριστοί! Μεγάλη η διαφορά. ΥΓ. Δήμητρα και πίσω απο την 3άδα έτσι είναι και χειρότερα για τα μεγάλα. ΥΓ2. Ο Φωκίωνας δε μιλάει για διαχωρισμό. Μιλάει για ελάχιστα κιλά ανάλογα με τον κυβισμό που θα φέρουν όλα τα αυτοκίνητα σε ίδιο επίπεδο. Αλλά ακόμη ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο. Ούτε να τα μετρήσουμε σε βάρος δεν έχουμε τη δυνατότητα - εκτός 24ώρου που την έχει. Φωκίωνα με καλύπτεις. Δεν τα είχα σκεφτεί αυτά... Ίαν ευχαριστώ για την πληροφορία για τα ελαστικά. ._ | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:29 | |
| Ιαν, Δεν ειπα ποτε να μπορουν να παιρνουνε ολοι ενα κυπελλο.... Αλλα οταν μιλαμε για κατηγορια, πρεπει εκ του αποτελεσματος οι χρονοι μεταξυ των οχηματων της ιδιας κατηγοριας να ειναι παραπλησιοι! Σαφως κ ο καλυτερος της μιας ισως να ειναι ακρως συγκρισιμος με τον καλυτερο της αλλης αλλα μιλαμε για τους υπολοιπους που θα μπορουσαν να κατηγοριοποιηθουν!
Μηχανικες δυσκολιες .... λεγοντας?? με ειχε κοψει το γεγονος οτι εγω παλευα με το χαρο να περασω το λουκι με 30 την ιδια στιγμη που ο Νταης περναγε με 50 κ θα ρωταγε "υπηρχε λουκι" ??
Και 31' αν ηταν παλι στο 30+ η 30- θα ηταν απλα αλλη κατηγορια! Αληθεια ποσα κιλα ειναι το αμαξι του να δουμε που θα επεφτε στο αλλο παραδειγμα!? | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:37 | |
| 1. Στον 24ωρο μονο ισως να επρεπε να διαχωριστει η κατηγορια..... οχι οτι εμενα με χαλαει, λογο του οτι υπαρχει σαφως μεγαλυτερος ανταγωνισμος, αλλα υπαρχει ο αριθμος για να γινει κατι τετοιο. Η αν το θες κλασεις στην κατηγορια! Στους αλλους σαφως κ οχι!
2. Το κοστος κατ'εμε ειναι λιγο διαφορετικο..... Αν παλι θες μπορω να στο αναλυσω, χωρις αυτο να σημαινει οτι αν κανω την τελευταια διαιρεση κοστος/χλμ δεν θα βγει το ιδιο αποτελεσμα..... αλλα χωρις αυτην κατ'εμε ειναι πολυ μεγαλυτερη η διαφορα!
3. 15 ατομα ετρεξαν Ζ2 σε 24ωρο ΚΑΙ ευβοια????
ΥΓ. Δεν λεω αν ειναι χειροτερα η καλυτερα για τα μεγαλα..... λεω να βρουμε με τα δεδομενα των αυτοκινητων που εχουμε στην Ζ2, αν θελαμε να τα κατηγοριοποιησουμε σε 2 απλες κατηγοριες ποιες θα ηταν αυτες!
ΥΓ2. Δλδ να βαλουμε οριο η στα κιλα η στους ιππους για μια ιδανικη η ανωτατη αναλογια?? Ποια θα ηταν αυτη κ ποσο εφικτο θα μπορουσε να ειναι αυτο!?!?
Ρε συ Ιαν δεν μας λες κ την διασταση των ελαστικων απο περιεργεια!? | |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:39 | |
| - mitsos έγραψε:
- Ιαν,
Δεν ειπα ποτε να μπορουν να παιρνουνε ολοι ενα κυπελλο.... Αλλα οταν μιλαμε για κατηγορια, πρεπει εκ του αποτελεσματος οι χρονοι μεταξυ των οχηματων της ιδιας κατηγοριας να ειναι παραπλησιοι! Σαφως κ ο καλυτερος της μιας ισως να ειναι ακρως συγκρισιμος με τον καλυτερο της αλλης αλλα μιλαμε για τους υπολοιπους που θα μπορουσαν να κατηγοριοποιηθουν!
Μηχανικες δυσκολιες .... λεγοντας?? με ειχε κοψει το γεγονος οτι εγω παλευα με το χαρο να περασω το λουκι με 30 την ιδια στιγμη που ο Νταης περναγε με 50 κ θα ρωταγε "υπηρχε λουκι" ??
Και 31' αν ηταν παλι στο 30+ η 30- θα ηταν απλα αλλη κατηγορια! Αληθεια ποσα κιλα ειναι το αμαξι του να δουμε που θα επεφτε στο αλλο παραδειγμα!? Μηχανικές δυσκολίες, πχ οτι το είχες με ιμάντες το αυτοκίνητο μη λυθεί στην Εύβοια το 11. Πράγμα που είχε να κάνει όχι με το αμάξι αλλά με το budget του αυτοκινήτου. Και πόσα λούκια πια να περάσουμε σε έναν αγώνα για να κριθεί αν θα είναι πιο γρήγορο το ΤΕΡΑΣ απο το στημένο για raid αυτοκίνητο με λάστιχα "νορμαλ". Οι αναρτήσεις ρόλο δε παίζουν; το βάρος; το κέντρο βάρους; όλα αυτά τα ξεχνάμε και θα χωρίσουμε σε κατηγορίες με λάστιχα τα αυτοκίνητα; Όσο για το βάρος γύρω του wrangler δε μπορώ να σου πώ γιατί δε το είδα στο ζύγι αλλά το υπολογίζαμε γύρω στου 2.5 τόνους και 280 άλογα | |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:47 | |
| - mitsos έγραψε:
Ρε συ Ιαν δεν μας λες κ την διασταση των ελαστικων απο περιεργεια!? Εύβοια 2011 Wrangler Νταή, Cooper STT 235-85 R16 | |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:55 | |
| | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 22:55 | |
| E.... Ian... Μαλλον το μπερδευεις με την Ευβοια του 12 που ετρεξα με το Φωτη! Ο Ασπρουλης γυρισε κανονικα απο το 2ημερο κ μαλιστα στην επιστροφη κατεβαινοντας την εθνικη παρεα με τον Μανωλη, τον ρωτησα γιατι δεν παει το αμαξι του πανω απο 100......
Πιστεψε με περναμε ΠΟΛΛΑ λουκια..... Σιγουρα παιζουνε κ αλλα ρολο, οποτε αφου σου φαινεται μινιμαλιστικο το +/- 30' πες μου πως θα τα κατηγοριοποιουσες!?
Αρα η αναλογια του ειναι 8.9 Δλδ ειναι ακρως συγκρισιμο με ......?
Α..... και 235/85/16 ειναι σχεδον 33' μαστοραααααααααα........
| |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:00 | |
| - mitsos έγραψε:
- E.... Ian...
Μαλλον το μπερδευεις με την Ευβοια του 12 που ετρεξα με το Φωτη! Ο Ασπρουλης γυρισε κανονικα απο το 2ημερο κ μαλιστα στην επιστροφη κατεβαινοντας την εθνικη παρεα με τον Μανωλη, τον ρωτησα γιατι δεν παει το αμαξι του πανω απο 100......
Πιστεψε με περναμε ΠΟΛΛΑ λουκια..... Σιγουρα παιζουνε κ αλλα ρολο, οποτε αφου σου φαινεται μινιμαλιστικο το +/- 30' πες μου πως θα τα κατηγοριοποιουσες!?
Αρα η αναλογια του ειναι 8.9 Δλδ ειναι ακρως συγκρισιμο με ......?
Α..... και 235/85/16 ειναι σχεδον 33' μαστοραααααααααα........
Κατηγοριοποίηση ώς έχει. Κι αν θές κατηγοριοποίηση, με το βάρος όπως η FIA. Και τα 235/85 R16 είναι 31 ίντσες σε πρωτογενές ελαστικό όπως τα cooper. Εύβοια του 2011 είχε κόψει σασι ο ασπρούλις. Το θυμάμαι καλά νομίζω. | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:14 | |
| . 1. Όπως είπα και πάλι είμαι κατά των πολλών κατηγοριών γιατί απαξιώνουν το νικητή και βέβαια το έπαθλο-κύπελλο που παίρνει. Στον 24ωρο έχουμε καθιερώσει το "πρώτο Mitsujeepouki" που βραβεύει και άλλους.
2. Δεν είναι και το ξέρεις. Ένα αυτοκίνητο που τραβάει trailer και αγωνιστικό μέχρι τα Καλάβρυτα έχεις σκεφτεί πόσο καίει; Πόσοι έχουν καταθέσει πινακίδες και πρέπει να τα μεταφέρουν έτσι πλέον έχεις σκεφτεί; Και να μην πάω στις Σέρρες γιατί εκεί μας χωρίζει ΧΑΟΣ...
3. 15 έτρεξαν στο Trail Ride. Σε 24ωρο και Εύβοια έτρεξαν 55. Άρα ο Δημήτρης ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ... η καλύτερα πουλάει 3,7 φορές λιγότερο απο τους άλλους δύο αγώνες και σε αυτό δεν υπολογίζουμε τις Σέρρες. Αν βάλουμε και τον αριθμό των αγώνων στη μέση πάμε σε ένα λόγο 9:1 που επιβεβαιώνει ότι το πακέτο των μεγάλων αγώνων έχει πολύ περισσότερους οπαδούς.
ΥΓ. ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΛΟΓΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Έχουμε πιο ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ να λύσουμε.
ΥΓ2. Η ιδανική κατηγοριοποίηση κυβικά/κιλά υπάρχει στο site της FIA. Την έχουν δουλέψει ειδικοί πολλά χρόνια. Αλλά θα δυσκολέψει πολύ τα πράγματα, αφού θα θέσει εκτός παιχνιδιού τα Jimny με τους αλλαγμένους κινητήρες που θα πρέπει να βαρύνουν αρκετά. Πώς θα βαρύνουν; Ποιός θα εγγυηθεί την ορθότητα τοποθέτησης του έρματος; Πού θα ζυγίζονται πριν και μετά από κάθε αγώνα;
Τί σε έχει πιάσει με τις κατηγορίες... Ας λύσουμε τα άλλα θέματα και όταν και αν φτάσουμε στις κατηγορίες βλέπουμε. Σε καμία χώρα της Ευρώπης σε εθνικούς αγώνες δεν υπάρχουν κατηγορίες. Τ1, Τ2, Τ3 και ΤΗ τρέχουν μαζί, όλοι μαζί.
._ | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:17 | |
| κατηγοριοποιηση ως εχει σημαινει ενα τυπικο vitara μαζι με ενα αμαξι σαν το αμαξι του Νταη! Αν εχεις 30+ συμμετοχες στην κατηγορια, πιστευω οτι μπορεις να κανεις δυο κλασεις να τα χωρισεις! Αν πας με το βαρος θα ειναι μεσες ακρες παλι στην ιδια κατηγορια!
Αναφερεσαι στο βραχο που εσκασα πανω μετα που μαζεψαμε τον Φωτη (οταν η μερα ειχε τελειωσει) Ειχε κοψει την βαση του Ατερμονα, που διορθωθηκε την ιδια μερα (η μαλλον νυχτα) στο συνεργειο στην Ιστιαια, και οχι δεν θυμασαι καλα! Φαντασου οτι απο αυτο που φτιαξαμε εκεινο το βραδυ στην Ιστιαια, ετσι ετρεξε κ την επομενη μερα ακομα ετσι ειναι και σημερα.....ετσι εχει τρεξει κ τους υπολοιπους αγωνες!! Οποτε θα σου ελεγα οτι αυτο δεν ευσταθει!
| |
|
| |
Paniain
Αριθμός μηνυμάτων : 159 Ημερομηνία εγγραφής : 17/10/2011 Τόπος : Saint Friday
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:20 | |
| και επίσης δε νομίζω να κερδηθεί ένα αγώνας αν ο ένας έχει 2.54 εκατοστά (1 ιντσα in the US) παραπάνω λάστιχο. Παίζουν πάαααρα πολλά ρόλο. Θα αρχίσουμε το ποιός το έχει μεγαλύτερο μετά....το λάστιχο πονηρά μυαλά Σόρρυ, δε θυμήθηκα σωστά για τον ασπρούλι. Θυμάμαι όμως οτι είχες κόψει τη δεύτερη μέρα για αυτό το λόγο. | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:24 | |
| 1.Δεν ειπα ποτε οτι θελω κι αλλες κατηγοριες γενικα, αλλα γιατι να μην δημιουργηθει μια κλαση μεσα σε μια κατηγορια που εχει 30+ συμμετοχες? 2. Στην Ζ2 ποσα τρεχουνε με αγωνιστικες πινακιδες???????????? Ναι αν τραβας τρειλερ, καις πολλαπλα πολλα συμφωνουμε αλλα η συντρηπτικη πλειοψηφια της Ζ2 (αν οχι πραγματικα ολοι) πανε κ ερχονται οδικως. 3. Για την Ζ2 ΜΟΝΟ: 18 διαφορετικοι οδηγοι ετρεξαν στα TR. 9 ετρεξαν πανω απο εναν αγωνα. Μου λες οτι 55 διαφορετικοι οδηγοι ετρεξαν Ζ2 σε 24ωρο κ Ευβοια? Ποσοι ετρεξαν ΚΑΙ τους δυο αγωνες? ΥΓ. Η κουβεντα της κατηγοριοποιησης ξεκινησε αν θυμασαι με το οτι μου χρεωσες οτι πιστευω σε μια ενιαια κατηγορια γενικα. Σου ειπα οτι αυτο δεν ισχυει κ σου λεω τι πιστευω οτι θα μπορουσε να ισχυσει! Δεν λεει κανεις οτι ειναι το πρωτο προβλημα μας!! ΥΓ2.Μια κατηγοριοποιηση υπαρκτη για τα Ελληνικα δεδομενα εχουμε??? - Παράθεση :
Σε καμία χώρα της Ευρώπης σε εθνικούς αγώνες δεν υπάρχουν κατηγορίες. Τ1, Τ2, Τ3 και ΤΗ τρέχουν μαζί, όλοι μαζί. Τρεχουν ολοι μαζι?? Κι αν τρεχουν ολοι μαζι γιατι κραζεις τον Doc που ζηταει μια ενιαια κατηγορια!?!?!? | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:34 | |
| . 1. Μα ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!! 13 έχει...
2. Πλέον πολλά, γιατί ΠΟΛΛΟΙ έχουν καταθέσει πινακίδες.
3. Μιλάμε για αυτοκίνητα ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!! Υπάρχει και η adventure, hobby ή όπως θες, χωρίς συστήματα ασφαλείας. Δύο κατηγορίες απο μία κλάση η κάθε μία!
14 έτρεξαν και στους δύο αγώνες. Και των trail Ride είναι 15 σε σύνολο. Ψάξτο καλύτερα, αν και δεν κάνει διαφορά.
ΟΤΑΝ θα έχουμε 30+ συμμετοχές σα μέσο όρο στην κατηγορία, να μιλήσουμε για κατηγοριοποίηση. Τώρα έχουμε 13. Οπότε άστο καλύτερα...
Τώρα τα θέματα είναι: 1. Αριθμός αγώνων, αριθμός επάθλων. 2. Μάζεμα συμμετοχών, συμμετοχές από το εξωτερικό. 3. Μήκος αγώνων, ελάχιστο - μέγιστο. Και βέβαια διάρκεια. 4. Προβολή αγώνων. 5. Κανονισμοί, προκηρύξεις.
Προσθέστε ότι άλλο θέλετε.
ΥΓ. Στο σπασιμο της Ζ2 διαφωνώ. Στο να υπάρχουν δύο κατηγρίες Ζ1 και Ζ2 το θεωρώ μοναδική και αναγκαία λύση.
._ | |
|
| |
mitsos
Αριθμός μηνυμάτων : 93 Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Δευ 1 Απρ 2013 - 23:52 | |
| 1. Στον 24ωρο πχ εχει.... δεν θα μπορουσε να εχει μια κλαση αν τα αμαξια της κατηγοριας Ζ2 ηταν ας πουμε πανω απο 30? 2. Το 2012 .... ποσα???? Ενα......? Κανενα......? 3. Οκ να το μαζεψω λιγο: Λες δυο κατηγοριες Ζ1 και Ζ2 και απο μια κλαση η καθε μια με βαση το κιλα/ιππο. Ας πουμε οτι γινεται ετσι. και η Ζ1 δεν συμπληρωνει. Τι κανουμε? α)Δεν γινεται Ζ1 β)Τρεχουνε ολα μαζι γ)............? Να ετρεξαν 14 Ζ2 και στους δυο αγωνες ειναι αδιανοητο γιατι στην Ευβοια εκκινησαν μονο 9...... Οποτε στην καλυτερη 9 ειναι αυτα που ετρεξαν κ στους δυο αγωνες!! 9 ομως ειναι κ αυτα που εχουνε τρεξει πανω απο εναν αγωνα TR....... Aρα?? Αρα σιγουρα δεν μπορεις να πεις οτι ο Αθανασουλοπουλος δεν πουλαει, ουτε μπορουμε να "μηδενισουμε" τους αγωνες του! - Παράθεση :
- Τώρα τα θέματα είναι:
1. Αριθμός αγώνων, αριθμός επάθλων. 2. Μάζεμα συμμετοχών, συμμετοχές από το εξωτερικό. 3. Μήκος αγώνων, ελάχιστο - μέγιστο. Και βέβαια διάρκεια. 4. Προβολή αγώνων. 5. Κανονισμοί, προκηρύξεις. Παμε..... 1. Εκ των πραγματων ΓΙΑ ΤΗΝ Ζ2 εχουμε 24ωρο, Καλαβρυτα (συνεργασια) Ναυπλοιο (μαζι με Doc) αλλους 2 του Doc και Σερρες? 6 αγωνες..... ουτε πολλοι ουτε λιγοι...... για μενα καλα ειναι! Επαθλο για την Ζ2 ως εχει, trail ride ως εχουν...... 2.Μεγαλο κεφαλαιο...... για πες τι σκεφτεσαι!? 3.Εγω ειμαι fan των μικρων μονοημερων χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θα πηγαινα σε οτι αλλο μπορουσα κ μεχρι σημερα εχω μπορεσει στα περισσοτερα......Ποικιλια αν με ρωτας. 4.Αυτο ειναι το μεγαλο σου ατου.... Αληθεια γιατι δεν το κανεις ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους αγωνες?? Και οταν λεω προβολη δεν εννοω να προσελκυσουμε μονο συμμετοχες απο το εξωτερικο αλλα κ απο την εγχωρια αγορα πιστευω οτι υπαρχει δυναμικο! 5. Κανονισμοι..... Αφου λεμε Ζ1 και Ζ2 ως εχει οπως καταληξαμε παραπανω..... τι θελουμε? Περιμενουμε να βγει συντομα και γραπτα..... Προκυρηξεις ομοιως τις περιμενουμε να βγουν γραπτα..... Υ.Γ. Καιρο ειχα να κανω επι του θεματος τοσο μεγαλη συζητηση σε φορουμ! Μου αρεσει ομως...... | |
|
| |
stavrosd
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ημερομηνία εγγραφής : 12/03/2012
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τρι 2 Απρ 2013 - 0:09 | |
| Καλησπέρα, τώρα που βλέπω ξεθυμάνατε λίγο ας πώ και εγώ τα δικά μου. Φωκίωνα και λοιποί αρχικά νομίζω οτι πλέον το να λέμε πόσο καλούς αγώνες θα μπορούσαν να κάνουν με την συνεργασία οι Έλληνες οργανωτές, δεν είναι απλά ουτοπικό είναι... βλακεία με στεναχωρεί αλλά πρέπει να το αποδεχτούμε... . Για το τί γίνεται τον τελευταίο καιρό και την τραγική κλιμάκωση της κατάστασης πραγματικά μένω άναυδος!Κρίμα.... Είμαι ένας απο τους "λεβέντες" που φέτος επένδυσα σε νέο αυτοκίνητο και βρίσκομαι σε αναμμένα κάρβουνα με πολύ όρεξη για παιχνίδι (θέλω να παίξωωωωωωωωωωωωω) και παρόλο που ... σας έχω μάθει, τί να πώ καταφέρνετε να κάνετε και εμένα να αμφισβητώ μήπως κάνω λάθος που ασχολούμαι με το χώρο. Αφου τα είπα και εγώ για τις ... εξελίξεις ας πάμε και στο θέμα Ζ1. Απλά να θυμίσω οτι η Ζ1 δημιουργήθηκε για δύο βασικούς λόγους. 1ον Για λόγους ασφαλείας αφού πλέον ο ρυθμός έχει ανέβει πολύ και τίθεται θέμα παθητικής ασφάλειας. οπότε θεωρήθηκε σκόπιμο να υπάρξει κάποιος διαχωρισμός στο πόσο "επιθετικό" παιχνίδι επιτρέπετε να παιχτεί. 2ον Η απαραίτητη για την αναβάθμιση των αγώνων εξωστρέφεια επιβάλει να υπάρχει και μία κατηγορία τύπου Τ1. Το αν θα πρέπει να υπάρχει σε όλους τους αγώνες... πιστεύω πως ναι. Εξηγούμε 1ον γιατί θέλει επιμονή και υπομονή (δυστυχώς οι οικονομικές συγκυρίες δεν βοηθούν) για να εδραιωθεί η κατηγορία. 2ον γιατί δικαίως ή αδίκως (αδίκως κατα την γνώμη μου που την έχω εκφράσει αναλυτικά στο παρελθόν)πολλοί απο την Ζ2 δυσανασχετούν και πιθανός αποθαρρύνονται. και 3ον γιατί πλέον η 40 ΜΩΤ με ξενερώνει Για το θέμα τον υποκατηγοριών δεν πιστεύω οτι υπάρχει ανάγκη απο άποψη ανταγωνισμού και δικαιοσύνης, αλλά αν γίνεται δεν είναι κακό να ανέβουν περισσότεροι στο βάθρο, είναι ωραίο συναίσθημα | |
|
| |
Γιάννης Αθανασίου
Αριθμός μηνυμάτων : 1609 Ημερομηνία εγγραφής : 01/03/2011
| Θέμα: Απ: Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 Τρι 2 Απρ 2013 - 0:17 | |
| . Δήμητρα 1. Δε μπορείς να έχεις κλάση για έναν μόνο αγώνα. Πώς θα βαθμολογηθούν στο τέλος;
2. Δεν ξέρω ειλικρινά...
3. Τρέχουν όλα μαζί Ζ2 με την μωτ της Ζ2... αλλά δε μετράει η Ζ1!
Διόρθωση. Νόμιζα ότι έλεγες για συνολικά νούμερα... Ζ2 35 σε σύνολο, 6 κοινοί. Άρα 3 κοινοί/αγώνα. Στου Δημήτρη είναι 1,8 κοινοί ανά αγώνα. Πάλι χάνει με διαφορά 3:5. Αλλά νομίζω ότι το 20:55 σε σύνολο, δηλαδή 4:11, αρκεί για να δεις ότι το πακέτο του δεν πουλάει, παρόλο που έχει σημαντικά οικονομικούς αγώνες - Αττικό π.χ.
Πάμε στα άλλα
1. ΠΟΛΛΟΙ είναι και είναι 7 (Ένα trail ride που δεν έχει γίνει, Ναύπακτος, Καλάβρυτα, Σέρρες, Αττικό, 24ωρο). 135/7 μας κάνει 19 παρά κάτι. Σχεδόν εγγυημένη αποτυχία κάποιου αγώνα. 135/4 μας κάνει 34, πολύ πιό ασφαλής κατάσταση, 80% πιό ασφαλής, σχεδόν διπλά εγγυημένη.
2. Ότι σκέφτομαι είναι αυτό που κάνω: φθηνοί αγώνες, χαμηλό αγωνοχιλιόμετρο, κοντά στην Αθήνα, συμμετοχές από το εξωτερικό, προβολή, κυνήγι 12 μήνες.
3. Ναι αλλά όχι των 100 χιλιομέτρων. Από 200 και πάνω...
4. Πρέπει και να δουλέψω για να φάω!!! Και θέλει συμφωνία - πολύ δύσκολο - συντονισμό και συζήτηση ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ και όχι σε διαδρόμους. Σκέψου να κυνηγάω εγώ χορηγούς επικοινωνίας και να τους κλείνει άλλος κάτω από το τραπέζι για τον εαυτό του...
5. Να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα που ο τρέχων κανονισμός τα αφήνει θολά. Ας τα επισημάνει ο Φωκίωνας που είναι πιό ειδικός από εμένα.
Σταύρο
Συμφωνώ σε όλα εκτός από το "πολλοί στο βάθρο". Πίστευα το αντίθετο, ακόμη και τότε που έτρεχα. Θέλω ο τσίγκος στο ράφι να δείχνει ότι έχω πετύχει κάτι... ._ | |
|
| |
| Πρόγραμμα Αγώνων 4Χ4 2013 | |
|